Echt zo leuk dat Floris ook hapjes heeft meegenomen.We zitten op een mooi plekje met uitzicht op het water.Ik leun op zijn schouder het is echt fijn om weer zo bij hem te zitten. Eef vind je het misschien leuk om binnenkort samen op vakantie te gaan?Ja echt super leuk waar zou je dan heen willen?Misschien kunnen we een soort trip maken door steden of verschillende landen zegt Floris.Ja dat lijkt mij ook heel leuk.We gaan morgen ook wel even kijken na het werk.Ja is goed doen we schat.Zullen we zo ergens gaan eten?Ja leuk zeg ik waar zullen we dan eten? Er is hier in de buurt een nieuw tentje aan het water had ik laatst gezien.Ja dat lijkt mij ook leuk maar ik kan zo toch niet mee.Hoezo niet Eef je ziet er mooi uit je hoeft echt niks anders aan.Maar ik had al gedacht dat je dat zou vinden dus heb wat andere kleren voor je meegenomen liggen in die tas.Aah wat lief ik ga even kijken.Er zit een jurkje in en een mooie jumpsuit.welke vind je het leukst Flo?Doe die jumpsuit maar die is super leuk en daar voel jij je toch minder ongemakkelijk in zegt hij. je bent lief Flo te lief na wat ik vandaag tegen je heb gezegd.Het is goed Eef we praten er morgen wel over nu gaan we er een leuke avond mee maken.Is goed we hebben het er morgen over.We stappen weer op de motor kijken als er nog plek is in het restaurant.We komen aan en stappen allebei af.Ik zit te klungelen met mijn helm kom maar hier lieverd ik doe het wel.Floris klikt mijn helm los en brengt hem op in de motor.Als hij dat heeft gedaan heef ik hem een kus.Kom we gaan kijken als er nog een plekje is voor ons zegt Floris.We lopen naar binnen het ziet er hier echt super mooi uit en erg sfeervol.We worden welkom geheten door een jongere man.Hij zit de hele tijd alleen naar mij te kijken.Wat kan ik voor jullie doen?wij wouden hier graag eten en vroegen zich af als er nog plek was.Ja hoor er is nog plek zeker voor een knappe dame.Ik negeer wat hij zij en loop mee Floris komt achter me aan.Dit is jullie tafel geniet ervan en geeft mij een knipoog.Het is een mooi tafeltje met een bank erbij.Waar wil jij zitten schat ? vraag ik.Ik ga wel op de bank zitten je kan ook naast mij komen zitten.Ja is goed doe ik dat gezellig.Ik merk dat Floris die ober erg irritant vind hij komt weer aan lopen . Ik pak de hand van Floris vast en geef er een kneepje in.Hij glimlacht naar me en heeft ook door dat die ober er weer aan komt.Wat willen jullie drinken?vraagt hij.Ik wil graag een zoete witte wijn zegt ik.Wat wil jij schat ?vraag ik aan Floris.Doe mij maar een rode wijn zegt hij.De ober krijgt gelijk kleur op zijn gezicht en zegt sorry ik dacht dat hij je vader was zegt hij.Ik zie Floris rood aanlopen van boosheid.Nee hij is min vriend dat kan je zelf toch ook wel zien hij is niet veel ouder als ik en zet anders maar een bril op zeg ik boos.Sorry het spijt me zegt de ober en loopt snel weg.Wat een gast zeg zeg ik tegen Floris.Ja echt waar wat doet hij hier?Ja dat snap ik ook niet.Zie ik er dan echt zo uit uit vraag Floris.Nee schat helemaal niet en ik leun op zijn schouder en leg mijn arm om zijn middel dat moet je niet denken Flo.Hij is gewoon jaloers dat kereltje.Je zou wel gelijk hebben zegt hij.Heb ik ook altijd zeg ik lachend.Nou van Dongen niet altijd zegt hij lachend en geeft mij een kus.Er komt een andere ober aan met de menukaarten.Sorry voor het gedrag voor mijn collega hij is gewoon jaloers want het is net uit met zijn meisje.Hij is de laatste niet zich zelf en haalt van alles uit dus heb hem net ontslagen.Hier zijn jullie menukaarten en nogmaals sorry.Het is goed hoor zeggen wij tegelijk.Wat een vanavond weer Eef.Ja dat kan je wel zeggen zeg ik.Oeh ze hebben hier echt lekkere dingen zeg ik.Ja dat dacht ik ook zegt Floris.Er staat zoveel op ik weet niet wat ik moet kiezen zeg ik.Wil jij weer voor mij kiezen Flo zeg ik lachend.Haha ja hoor Eef dat doe ik graag voor je.We hebben ons eten besteld nou ja Floris dan.Ik ben benieuwd wat hij heeft gekozen.Het eten komt al best snel de ober komt met twee planken aan voor Floris met vis en voor mij met vlees.Het ziet er lekker uit Flo maar wat is het?Je vind het lekker Eef want deze dingen heb ik ook weleens voor jou gemaakt.We eten het allebei op en het was echt lekker zeg zeg ik tegen Floris.Ja Eef ik ken ze je toch.We bestellen nog een koffie en een thee en daarna gaan we weer zeg ik.Hoezo heb je nog plannen? vraagt Floris aan mij.Ja eigenlijk wel zeg ik met een knipoog.Weet je dan zeker dat je nog iets wil bestellen Eef ? Nee laten we dat maar niet doen zeg ik lachend.We betalen en gaan weer naar huis met de motor.Als we thuis zijn en de deur open hebben spring ik op Floris.Hij verliest bijna zijn evenwicht.Dat zag ik nog niet aan komen zegt hij lachend.We komen in een passionele zoen.Floris tilt mij op en zo lopen we naar boven.Op ons bed laat hij mij langzaam vallen.Hij trekt mijn jasje uit en mijn broek.ik ook bij hem en trek hem mee op bed.Ik zie zijn bobbel groeien.Dus trek ook zijn onderbroek uit.Ik ga langzaam met mijn hand over zijn penis en beweeg mijn hand op en neer.Floris begint steeds meer te kreunen.Eef stop anders kom ik al.Hij draait ons om en gaat nu boven op mij liggen en trekt mijn shirt en bh al uit.Ik voel dat ik al erg opgewonden ben.Ga alsjeblieft door Flo zeg ik.Bedoel je dit en hij begint over mijn slipje heen te wrijven.Ja Flo doe hem uit.Floris doet mijn slipje uit en stopt twee vingers in mijn vagina en beweegt zachtjes op en neer.Ik begin steeds harder te kreunen en merk dat ik bijna kom dan komt hij nog dieper met zijn vingers en dan kom ik hard klaar.Nadat ik een beetje ben bij gekomen draai ik ons om ik ga voorzichtig op Floris zitten en laat mij voorzichtig op hem zakken.Hij vult mij helemaal op ik blijf nog even stil zitten.Langzaam begin ik met bewegen Floris legt zijn armen op mijn billen.We verhogen ons tempo steeds iets.Ik merk dat Floris ook bijna bij zijn hoogtepunt is en begint steeds harder te kreunen.Hij probeert mij te sturen dat ik sneller ga maar ga om hem te plagen want minder op en neer.Aah Eef ik kom bijna zegt hij kreunend.Zelf merk ik dat ik ook bijna kom ik verhoog het tempo weer iets.Ik stoot een paar keer diep en dan voel ik dat ik klaar kom heel mijn lichaam rilt bijna een minuut.Het houd langer aan want Floris gaat nog door hij zit op het randje.Hij stoot twee keer hard ik komt klaar.Uitgeput laten we ons tegen elkaar vallen en vallen in slaap.
Strong together
By Froukje0
Eva krijgt steeds meer gevoelens voor Wolfs Maar voelt Wolfs hetzelfde voor Eva ? More