Auzisem de faptul că au făcut niște lucruri problematice la puțin timp după ce am început să le ascult muzica, însă până acum câteva luni, nu aflasem ce anume, așa că le-am ascultat muzica lejer, fără să mă simt ciudat în niciun fel. De când am aflat de lucrurile problematice pe care le-au făcut totuși... pare puțin cam greu pentru mine să mă simt în largul meu când pun vreunul din cântecele lor (care sunt excepționale). Acum, n-oi fi eu o sfântă care nu stanează niciun idol problematic, însă la ele mă simt oarecum prost că le ascult muzica și le ajut să facă bani în condițiile în care au făcut blackface, Solar și-a înnegrit pielea când s-a costumat precum un cerșetor, Hwasa a purtat un durag și a folosit cuvântul cu "n" în condițiile în care nici măcar nu era în cântecul la care făcea cover și când mă gândesc la poza aia în care Solar era numită "unni cea albă", iar Hwasa, "unni cea neagră", comentariu colorist și de prost gust dacă mă întrebi pe mine. Încă mai ascult câteva din cântecele lor, dar mă simt prost să o fac. Voiam să scriu capitolul ăsta de ceva timp, însă nu-mi găsisem cuvintele pe-atunci.
Kpop Related Stuff
By aia_teatrala_rau
exista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent... More