O iubire ca in filme-Volumul...

By IrinaAndreea0

644 37 37

P.S:Daca nu ati citit primul volum,nu cred ca veti intelege ceva. In acest volum Laura isi va indeplinii visu... More

Cap.1
Cap.2
Cap.4
Cap.5
Cap.6
Cap.7
Cap.8
Cap.10
Cap.11
Cap.12
Cap.13-Sfârșitul

Cap.3

57 4 2
By IrinaAndreea0

LAURA POV.

Voi incerca sa trec peste aceasta despartire dar nu sunt sigura ca voi putea

In finee.

*Dimineata*

Ma duc jos,la bucatarie si incep sa ii pregatesc micul dejun lui Jake,asa cum obisnuiam sa ii pregatesc lui Cameron in diminetiile de vis de care aveam parte.

E-Neata,Jake!!!

J-Neata!!!Spune el sec.

E-Se pare ca nu ai dormit prea bine azi-noapte,sau mi se pare mie??

J-Cred ca ti se pare...

E-Mai bine.

Si ma saruta scurt.

J-Sa stii ca eu chiar i.au in serios relatia asta!!!

E-Pai...si eu!!!

J-Ma bucur!!!

Atunci intra o femeie eleganta dar cu o infatisare crunta.

J-Buna,mama!!!

Eu nu mai intelegeam nimic...Era mama lui Jake?

E-Jake,e mama ta??

J-Da...o cheama Monik Short.

E-Incantata de cunostinta.

M-Tu cine esti domnisoara??

E-Sunt....

J-E prietena mea.

M-CE DRACU CAUTI TU SA UMPLII CU BAIATUL MEU???NU VEZI CA E PREA MIC PENTRU TINE??

E-Doamna,dar eu nu am nicio vina..

J-Mama,nu o certa pe ea.Mai bine ma certi pe mibe decat sa ii faci ei rau!!!!

Continue Reading

You'll Also Like

21.8K 464 44
Kinetoterapeutul Kim Dan și-a pierdut norocul de când își amintește. Între o bunică bolnavă, împrumuturi amenințători și un șef vechi care îi face ap...
4.4K 313 44
Nikolas Din prin clipa în care am văzut-o am știut ca ea este a mea. Mezina familie Delon a reușit să îmi facă corpul și toată viața mea să se renas...
689K 19.6K 70
"-nu irosi ce stim amandoi ca ai -o sa incerc sa invat mai bine. imi pare rau! -la naiba,nu incepe! palmele lui lovesc catedra si un pix se rostogol...
1.3M 90.7K 57
Ochii lui trişti, distanţi, atitudinea rece, postura ameninţătoare şi acele cicatrici. Aşa îşi ţine Damien Assante sufletul la adăpost de oameni...