"Ermmpppphhhh !!! " mulut ditekup dengan sepasang tangan membuatkan dia tidak mampu untuk bersuara. Tangan yang masih bebas meronta-ronta buas berusaha untuk melepaskan diri.
Sungguh dia menyesal ! Kalau la dia tahu begini yang akan jadi mesti dia tidak akan mempercayai lelaki itu.
"Diam !! " tengking suara itu lantang. Tubuhnya diheret ke satu ruang yang penuh dengan perkakas rumah. Tahu la dia kini berada di dalam bilik lelaki tersebut.
Entah di mana silap lelaki itu tangan itu digigit sekuat hati. Mungkin mulutnya terlepas tanpa lelaki itu sedari.
"Arghhhhhh !!! " lelaki itu menjerit kesakitan. Di kesempatan yang ada dia terus berlari ke arah pintu bilik yang sudah tertutup. Tombol pintu dipulas berkali-kali namun tidak berjaya. Berkuncikah? Di cuba sekali lagi dengan harapan dia dapat keluar dari situ. Namun segala usahanya hampa apabila terasa tubuhnya ditarik dari arah belakang.
"Kau nak lari kemana ?!"
Pangggg !!!
Serentak dengan itu pipi nya ditampar kuat sehingga membuatkan tubuh kecik molek itu terhempas ke atas katil. Berdesing telinga dan perit pipi akibat tamparan yang kuat membuatkan dia sedikit sebanyak terasa pening.
Mata nya agak kabur. Dikerdip beberapa kali bagi menghilangkan rasa pening yang kian mencengkam.
"Kau milik aku !" Suara itu jelas di pendengaran telinga. Sungguh dia takut saat ini. Digagah juga untuk bertentang mata dengan lelaki itu.
"Tolong jangan apa-apakan saya.." Rayu nya. Dia melarikan pandangan dari terus melihat tubuh yang sudah tidak berbaju.
Dia tahu sebentar lagi akan terjadi sesuatu yang menakutkan. Dengan pantas sekali lagi dia cuba melarikan diri dengan pergi ke arah pintu. Tapi dia silap percaturan. Lelaki itu seakan mengetahui tindakannya. Dengan cepat dan pantas tubuh kecilnya dipeluk.
"Lepaslah !! Tolong !! " jerit zehra kuat. Meronta-ronta cuba untuk melepaskan pelukan kejap lelaki itu di tubuhnya.
"Aku takkan lepaskan kau selagi aku tak dapat apa yang aku nak. Kau milik aku ! " Hembusan nafas menampar kasar leher zehra yang masih terselindung di sebalik tudung bawal.
Tanpa aba-aba tubuhnya kembali di tolak ke katil dan tidak semena-mena lelaki itu menghempap zehra tanpa sempat zehra berbuat apa-apa.
"Ingat zehra.. Kau selamanya milik aku." Ujar lelaki itu bersama renungan yang sukar ditafsirkan. Zehra pantas memejamkan mata apabila wajah lelaki itu kian mendekat.
"Jangann !!!! "
Jeritan zehra bergema. Tubuhnya terbangun dari pembaringan.
Hah ! Hah ! Hah !
Nafasnya tidak teratur. Jantungnya berdegup kencang. Peluh membasahi seluruh wajah dan lehernya.
"Astafirullahal'azim" zehra meraup wajahnya. Jam dinding dikerling.
3 pagi ! Masih awal untuk dia bangun menunaikan solat subuh. Zehra kembali merebahkan badannya ke katil. Selimut ditarik separas dada. Anak patung beruang dipeluk seerat mungkin.
Terasa hilang kantuknya dengan mimpi tersebut. Terkebil-kebil zehra seorang diri di dalam bilik yang sedikit suram. Semenjak dua menjak mimpi itu sering kali bertandang. Membuatkan zehra berasa tidak selamat.
Kenapa?? Setelah sekian lama dia cuba untuk melupakan semua itu kini ia kembali menerjah fikiran. Perasaannya kian tidak senang. Galau hatinya tiada siapa yang tahu.
Dia risau. Dia takut. Seboleh mungkin zehra cuba melupakan dengan memaksa matanya untuk tidur. Namun semua itu tidak berhasil.
Tidak semena-mena air mata mengalir dari tubir mata. Esakkan perlahan kedengaran. Bibir zehra bergetar.
"Lupakan zehra.. Lupakan !" Gumam zehra sendirian.