๐—ฃ๐—ฅ๐—ข๐—๐—˜๐—–๐—ง ๐—˜๐—จ๐—ฃ๐—›๐—ข๐—ฅ๐—œ...

By T00RU-

33.3K 2.9K 42.7K

- www.๐ฉ๐ซ๐จ๐ฃ๐ž๐œ๐ญ๐ž๐ฎ๐ฉ๐ก๐จ๐ซ๐ข๐š.com ยฉ T00RU- in which 50 girls compete for a place in the new 6 membe... More

โ–ฌโ–ฌ ๐๐‘๐Ž๐‰๐„๐‚๐“ ๐„๐”๐๐‡๐Ž๐‘๐ˆ๐€.
๐˜จ๐˜ถ๐˜ช๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ด
๐˜ข๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ค๐˜ช๐˜ฆ๐˜ด + ๐˜ง๐˜ข๐˜ค๐˜ฆ ๐˜ค๐˜ญ๐˜ข๐˜ช๐˜ฎ๐˜ด
๐˜ง๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฎ
๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜ต๐˜ช๐˜ค๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฐ๐˜ข๐˜ณ๐˜ฅ
โ–ฌโ–ฌ ๐“๐‘๐€๐ˆ๐๐„๐„๐’.
#001 ๐˜Š๐˜๐˜ˆ ๐˜๐˜ˆ๐˜Œ๐˜œ๐˜•.
#002 ๐˜ ๐˜ˆ๐˜”๐˜ˆ๐˜š๐˜ˆ๐˜’๐˜ ๐˜’๐˜ˆ๐˜Œ๐˜‹๐˜Œ.
#003 ๐˜—๐˜ˆ๐˜™๐˜’ ๐˜™๐˜ ๐˜œ๐˜•๐˜‘๐˜๐˜•.
#004 ๐˜ ๐˜–๐˜–๐˜• ๐˜๐˜ˆ๐˜Œ๐˜ž๐˜–๐˜•.
#005 ๐˜š๐˜–๐˜๐˜• ๐˜š๐˜๐˜™๐˜Œ๐˜–๐˜”.
#006 ๐˜’๐˜๐˜” ๐˜ ๐˜–๐˜•๐˜Ž๐˜ ๐˜–๐˜–.
#007 ๐˜’๐˜ˆ๐˜ ๐˜“๐˜ˆ ๐˜š๐˜Œ๐˜–๐˜•๐˜Ž.
#008 ๐˜ˆ๐˜™๐˜ˆ๐˜‰๐˜Œ๐˜“๐˜“๐˜ˆ ๐˜“๐˜Œ๐˜Œ.
#009 ๐˜’๐˜ˆ๐˜•๐˜Ž ๐˜Š๐˜๐˜ˆ๐˜Œ๐˜ž๐˜–๐˜•.
#010 ๐˜”๐˜๐˜• ๐˜‰๐˜ˆ๐˜Œ๐˜™๐˜๐˜•.
#011 ๐˜‰๐˜ˆ๐˜Œ ๐˜š๐˜–๐˜ ๐˜Œ๐˜–๐˜•.
#012 ๐˜Ž๐˜๐˜–๐˜๐˜ˆ๐˜•๐˜•๐˜ˆ ๐˜–๐˜•๐˜ ๐˜Ÿ ๐˜Š๐˜ˆ๐˜š๐˜š๐˜ˆ๐˜•๐˜–.
#013 ๐˜š๐˜–๐˜•๐˜Ž ๐˜ ๐˜œ๐˜•๐˜ˆ.
#014 ๐˜š๐˜›๐˜Œ๐˜“๐˜“๐˜ˆ ๐˜‘๐˜Œ๐˜–๐˜•.
#015 ๐˜Š๐˜๐˜–๐˜ ๐˜‹๐˜–๐˜๐˜œ๐˜.
#016 ๐˜”๐˜๐˜ ๐˜ˆ๐˜ก๐˜ˆ๐˜’๐˜ ๐˜ˆ๐˜’๐˜Œ๐˜”๐˜.
#017 ๐˜’๐˜ˆ๐˜›๐˜š๐˜œ๐˜’๐˜ ๐˜’๐˜๐˜ ๐˜–๐˜’๐˜–.
#018 ๐˜๐˜ˆ๐˜• ๐˜‘๐˜๐˜ž๐˜–๐˜–.
#019 ๐˜’๐˜ž๐˜–๐˜• ๐˜š๐˜ˆ๐˜Œ๐˜™๐˜–๐˜”.
#020 ๐˜–๐˜’๐˜ˆ๐˜”๐˜–๐˜›๐˜– ๐˜š๐˜ˆ๐˜’๐˜œ๐˜™๐˜ˆ.
#022 ๐˜Š๐˜ˆ๐˜™๐˜“๐˜–๐˜›๐˜›๐˜ˆ ๐˜๐˜ž๐˜ˆ๐˜•๐˜Ž๐˜‰๐˜–๐˜’.
#023 ๐˜˜๐˜œ๐˜ˆ๐˜• ๐˜”๐˜Œ๐˜๐˜“๐˜๐˜ˆ๐˜•.
#024 ๐˜ ๐˜–๐˜– ๐˜ ๐˜Œ๐˜™๐˜.
#025 ๐˜๐˜œ๐˜ˆ๐˜•๐˜Ž ๐˜ ๐˜œ ๐˜Œ๐˜™.
#026 ๐˜’๐˜๐˜” ๐˜š๐˜Œ๐˜–๐˜ ๐˜–๐˜–๐˜•.
#027 ๐˜‰๐˜ˆ๐˜Œ๐˜’ ๐˜š๐˜œ๐˜ ๐˜Œ๐˜–๐˜•.
#028 ๐˜๐˜ˆ๐˜๐˜•๐˜ˆ ๐˜›๐˜ˆ๐˜™๐˜ˆ๐˜š๐˜–๐˜๐˜ˆ.
#029 ๐˜ˆ๐˜๐˜• ๐˜Š๐˜๐˜œ๐˜•๐˜š๐˜Œ๐˜–.
#030 ๐˜‰๐˜ˆ๐˜Œ ๐˜š๐˜–๐˜–๐˜”๐˜๐˜•.
#031 ๐˜ ๐˜–๐˜š๐˜๐˜๐˜‹๐˜ˆ ๐˜๐˜ˆ๐˜•๐˜ˆ๐˜’๐˜–.
#032 ๐˜’๐˜ž๐˜–๐˜• ๐˜ˆ๐˜Œ๐˜™๐˜ˆ.
#033 ๐˜’๐˜๐˜” ๐˜๐˜Œ๐˜Œ๐˜ ๐˜–๐˜œ๐˜•๐˜Ž.
#034 ๐˜‘๐˜ ๐˜ ๐˜Œ๐˜ž๐˜–๐˜•.
#035 ๐˜๐˜ˆ๐˜• ๐˜ ๐˜–๐˜–๐˜•๐˜ˆ๐˜.
#036 ๐˜“๐˜Œ๐˜Œ ๐˜๐˜ ๐˜œ๐˜•๐˜‘๐˜–๐˜–.
#037 ๐˜’๐˜ž๐˜–๐˜• ๐˜’๐˜ ๐˜œ๐˜‘๐˜๐˜•.
#038 ๐˜’๐˜–๐˜’๐˜–๐˜™๐˜– ๐˜๐˜๐˜•๐˜ˆ.
#039 ๐˜”๐˜๐˜• ๐˜“๐˜๐˜๐˜œ๐˜ˆ.
#040 ๐˜š๐˜–๐˜” ๐˜Š๐˜๐˜ˆ๐˜Œ๐˜™๐˜.
#041 ๐˜š๐˜ˆ๐˜–๐˜๐˜™๐˜š๐˜Œ ๐˜Š๐˜๐˜–๐˜•๐˜Ž.
#042 ๐˜ˆ๐˜Š๐˜๐˜ˆ๐˜™๐˜ˆ ๐˜š๐˜ˆ๐˜Œ๐˜“๐˜๐˜”.
#043 ๐˜‹๐˜ˆ๐˜•๐˜ ๐˜ˆ ๐˜”๐˜๐˜Š๐˜๐˜Œ๐˜“๐˜“๐˜Œ ๐˜๐˜”.
#044 ๐˜ˆ๐˜œ๐˜™๐˜Œ๐˜“๐˜๐˜ˆ ๐˜“๐˜œ๐˜ก ๐˜๐˜ˆ๐˜š๐˜˜๐˜œ๐˜Œ๐˜ก.
#045 ๐˜ž๐˜–๐˜•๐˜Ž ๐˜”๐˜Œ๐˜๐˜“๐˜๐˜•.
#046 ๐˜๐˜ž๐˜ˆ๐˜•๐˜Ž ๐˜๐˜ ๐˜œ๐˜•๐˜ˆ.
#047 ๐˜‰๐˜ˆ๐˜Œ ๐˜”๐˜๐˜•๐˜‘๐˜–๐˜–๐˜•.
#048 ๐˜š๐˜–๐˜๐˜๐˜ˆ ๐˜๐˜ˆ๐˜•.
#049 ๐˜’๐˜๐˜” ๐˜๐˜ ๐˜Œ๐˜™๐˜๐˜•.
#050 ๐˜š๐˜๐˜๐˜• ๐˜‘๐˜๐˜•๐˜š๐˜œ.
โ–ฌโ–ฌ ๐Œ๐ˆ๐’๐’๐ˆ๐Ž๐๐’.
๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฆ
๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ธ๐˜ฐ
๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฆ
๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ง๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ณ
๐˜ง๐˜ช๐˜ฏ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ
โ–ฌโ–ฌ ๐•๐Ž๐“๐ˆ๐๐†๐’.
๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ข๐˜ณ๐˜ช๐˜ต๐˜บ ๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ญ ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฆ [ CLOSED ]
๐˜ค๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ฆ ๐˜บ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ณ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ด๐˜ช๐˜น [ CLOSED ]
๐˜ค๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ [ CLOSED ]
๐˜ค๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ฆ ๐˜บ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ณ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ด๐˜ช๐˜น ๐˜ฑ๐˜ต. 2 [ CLOSED ]
๐˜จ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ฑ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ [ CLOSED ]
๐˜ฃ๐˜ฐ๐˜บ ๐˜จ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ฑ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ [ CLOSED ]
๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ต ๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ [ CLOSED ]
๐˜ง๐˜ช๐˜ฏ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ
โ–ฌโ–ฌ ๐„๐๐ˆ๐’๐Ž๐ƒ๐„๐’.
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ค๐™ฃ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ค๐™ฃ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ค๐™ฃ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š
โ–ฌโ–ฌ ๐—ฏ๐—ผ๐—ป๐˜‚๐˜€ ๐—ฒ๐—ฝ๐—ถ๐˜€๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ : ๐˜ง๐˜ช๐˜ณ๐˜ด๐˜ต ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™›๐™ค๐™ช๐™ง
โ–ฌโ–ฌ ๐—ฏ๐—ผ๐—ป๐˜‚๐˜€ ๐—ฒ๐—ฝ๐—ถ๐˜€๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ : ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ค๐™ช๐™ง ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ค๐™ช๐™ง ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ค๐™ช๐™ง ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ค๐™ช๐™ง ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™›๐™ค๐™ช๐™ง
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ž๐™ซ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ž๐™ซ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™›๐™ž๐™ซ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š
โ–ฌโ–ฌ ๐—ฏ๐—ผ๐—ป๐˜‚๐˜€ ๐—ฒ๐—ฝ๐—ถ๐˜€๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ : ๐˜ง๐˜ช๐˜ณ๐˜ด๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™จ๐™ž๐™ญ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™จ๐™ž๐™ญ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™จ๐™š๐™ซ๐™š๐™ฃ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™จ๐™š๐™ซ๐™š๐™ฃ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™จ๐™š๐™ซ๐™š๐™ฃ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™๐™ง๐™š๐™š
โ–ฌโ–ฌ ๐—ฏ๐—ผ๐—ป๐˜‚๐˜€ ๐—ฒ๐—ฝ๐—ถ๐˜€๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ : ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™š๐™ž๐™œ๐™๐™ฉ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™š๐™ž๐™œ๐™๐™ฉ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฃ๐™ž๐™ฃ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ค๐™ฃ๐™š
๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐™ฃ๐™ž๐™ฃ๐™š ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐™ฉ๐™ฌ๐™ค
โ–ฌโ–ฌ ๐—ฏ๐—ผ๐—ป๐˜‚๐˜€ ๐—ฒ๐—ฝ๐—ถ๐˜€๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ : ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ช๐˜ณ๐˜ฅ ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ
. . . what ๐—˜๐—จ๐—ฃ๐—›๐—ข๐—ฅ๐—œ๐—” would have looked like !

#021 ๐˜ž๐˜ˆ๐˜•๐˜Ž ๐˜‹๐˜ˆ๐˜๐˜ ๐˜œ.

249 23 4
By T00RU-

WANG DAIYU 王岱輿
ranked 34th with 21.290 votes

"i'm a cutie pie! hello, i'm daiyu!"

stage name : daiyu
other name : shin jisoo
nationality : chinese
ethnicity : chinese
height : 5'7"
weight : 107 lbs

face claim : itzy's yuna
agency : pledis entertainment
training period : 3 years + 9 months

self evaluation :
leadership — 14/100
vocal — 34/100
rap — 100/100
dance — 78/100
stage presence — 98/100
charisma — 67/100

WANG DAIYU is witty and lovable. she's also ambitious, aspiring, sympathetic and gullible. her wit, however, is what she's most popular for. people often count on this and her planning when they're in need of support.

WILL YOU KEEP AN EYE ON PLEDIS' WANG DAIYU?

Continue Reading

You'll Also Like

8.7K 580 22
โ”€โ”€ GG SURVIVAL AF in which 50 girls enter the academy to debut, but only 8 can graduate! closed, ongoing. 50/50.
11.8K 709 61
"hello, would you be interested in competing in an idol survival show?" "uh...i'm just trying to buy a sandwich???" --- when 31 people are cast strai...
34.7K 1.7K 30
"สœแด‡สŸแด˜ แดแด‡, ษขแด‡แด› แดแด‡ แดแดœแด› แด๊œฐ แด›สœษช๊œฑ แดแด‡๊œฑ๊œฑ" "แดส แดŠแดส™ ษช๊œฑ แดแด€แด‹ษชษดษข ๊œฑแดœส€แด‡ สแดแดœ ษดแด‡แด แด‡ส€ ษขแด‡แด› แดแดœแด›" โ˜ฝ ๐˜Š๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฐ โ˜ผ โœท ใ€€ ใ€€ใ€€ ใ€€ ยท ใ€€ หš * . ใ€€ ใ€€ใ€€ *ใ€€ใ€€ * โ‹† ใ€€ . ๐˜‘๐˜ฐ๐˜ด๐˜ฉ๐˜ถ๏ฟฝ...
13.1K 1.7K 105
โŒ— ๐—ต๐˜๐˜๐—ฝ๐˜€://๐˜„๐˜„๐˜„.๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ท๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฑ๐˜‚๐—ฐ๐—ฒ.๐—ฐ๐—ผ๐—บ [ finished ! ] - แฐ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜ ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฒ๐˜„๐—ฒ๐—ฑ ๐—ถ๐—ป ๐˜„๐—ต๐—ถ๐˜๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฐ๐—ธ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐˜‚๐—ป๐—ฑ! - ๐—๐—๐–พ๐—‹๐–พ...