TRUE OR FALSE LOVE/POZASTAVEN...

By Bumblebee_Yellow_

96 9 0

Izabell a Elizabeth sú dvojičky ,majú spolu vynikajúci vzťah ale všetko sa zmení keď sa Izabell stane hlavnou... More

~1~
~2~
~3~
~4~
~6~
~7~

~5~

4 1 0
By Bumblebee_Yellow_

Ešte pred prespávačkou musím ísť na tréning roztlieskavačiek kde sa uvidí kto bude hlavnou roztlieskavačkou,
,,Iz ideme?"opýtala sa na Tess a ja som len kývla na súhlas

,,Ahojte"pozdravila som sa a keď sme boli všetci tak sa hlasovalo ( keď odíde hlavná roztliekavačka tak sa volí druhá ale nemôžu ju odvolať do kým sama nechce ,takto to bude v príbehu neviem ako to chodí ) všetci až na moju sestru hlasovali za mňa bola som rada ,začal aj tréning a potom keď skončil sme išli domov

Pomaly ku nám chodila naša parta a objavil a aj Cola čo som bola prekvapená ,,Cole čo tu robíš myslela som si že neprídeš " „Prišiel som len na chvíľu , vážne nechceš ísť so mnou na tú párty?" opýtal sa ma a ja som pokrútila hlavou ,,Prepáč ale nie nechce sa mi ísť na párty" ,,Dobre ,Ja už teda pôjdem ahoj" dal mi pusu a odišiel ,,Iz poď sem"zakričal na mňa Dylan a ja som išla za ním zaviedol má do mojej izby ,,Dylan čo potrebuješ?" opýtala som sa ho a on ma pobozkal a ja som spolupracovala lebo som bola asi v nebi ,Iz na čo to myslíš máš Cola, odtrhla som sa od Dylana ,,Dylan ja mám priateľa " pozrela som sa mu do očí boli vždy také krásne ? ,, Prepáč" sklonil hlavu dole a odišiel, začala som znova niečo cítiť k Dylanovi? To nemôže byť pravda ,mám Cola , Dylana nemilujem alebo hej? Neviem ..... Z premýšľania ma vyrušilo klopanie na dvere ,,Ďalej"povedala som kludnym hlasom a tvárila sa akoby sa nič nestalo ,,Iz my pôjdeme na párty chceš ísť aj ty?" spýtala sa ma Tess.,,Hneď som dole" oznámila som a dala som si mini šaty s väčším výstrihom a výrazne som sa namaľovala a dala štekle a nechala si rozpustené vlasy a išla dole schodmi, Dylan na mňa dal ten jeho pohľad že choď sa prezliecť a to isté aj Lucas ale ja som išla ďalej „Iz choď sa prezliecť!" rozkázal mi Lucas a ja som mu ukázala fakáča a on urazene pohol hlavou ,všetci sme nastúpili do áut ja som musela ísť s Dylanom úprimne mi to vôbec nevadilo ,vystúpili sme a ja som hneď spozorovala Cola ktorý sa tam rozpráva s Angel a čo to mal na krku ? To boli cucfleky? Nie on ma podviedol? Do očí sa mi chceli nahrnúť slzy ale povedala som si že budem silná a išla som s Dylanom do domu Cole ako nás zbadal sa na mňa usmial ale keď zbadal Dylana tak na neho hodil vražedný pohľad a išiel našim smerom ,,Ahoj láska a Dylan "povedal Cole ,ja som Colovi facku a on sa na mňa pozrel že za čo to bolo ,,Za čo to bolo?" ,,ZA TO ČO MÁŠ NA KRKU !" ja som to už nezvládla a do očí sa mi nahrnuli slzy a utiekla z tade a Dylan bežal hneď  za mnou ,,Iz stoj to bude dobré " povedal súcitne a objal ma ,,Odvezež ma prosím domov" poprosila som ho ,,Jasné len to idem povedať ostatným dobre?" „Dobre" 

Dylan ma odviezol domov a ja som sa išla osprchovať ,,Iz chcem len aby si vedela že ja tu budem vždy pre teba" povedal cez dvere ,,Ďakujem"odpovedala som a pustila vodu

,,Dylan" pozrela som sa na neho keď som vyšla zo sprchy ,,Áno?" pozrel sa mi do očí ,,Čo mám robiť?" a do očí sa mi nahrnuli slzy a Dylan si ma pritiahol do objatia ,,Neboj spolu to zvládneme" ,po týchto slovách som sa upokojila a neviem čo to do mňa vošlo  pobozkala som ho

Continue Reading

You'll Also Like

41.3M 1.1M 42
When Arianna marries billionaire Zach Price to save her family, she doesn't expect to fall in love with a man who'd always consider her a second choi...