Şeker Baba ( Camren G!P )

By Hilalzcan161

36K 2K 116

Bir hukuk öğrencisi olan Camila Cabello, her gün geçimini sağlamak için mücadele eder. Yaşındaki diğer gençle... More

1.Bölüm
2.Bölüm
3.Bölüm
4.Bölüm
5.Bölüm
6.Bölüm
7.Bölüm
8.Bölüm
9.Bölüm
10.Bölüm
11.Bölüm
12.Bölüm
13.Bölüm
14.Bölüm
15.Bölüm
17.Bölüm
18.Bölüm
19.Bölüm
20.Bölüm
21.Bölüm
22.Bölüm
23.Bölüm
24.Bölüm
25.Bölüm
26.Bölüm
27.Bölüm
28.Bölüm
29.Bölüm
30.Bölüm
31.Bölüm
32.Bölüm
33.Bölüm
34.Bölüm
35.Bölüm
36.Bölüm
37.Bölüm
38.Bölüm
39.Bölüm
40.Bölüm
41.Bölüm
42.Bölüm
43.Bölüm
44.Bölüm
45.Bölüm
46.Bölüm
47. Bölüm
48.Bölüm
49.Bölüm
50.Bölüm
51.Bölüm
52.Bölüm
53.Bölüm
54.Bölüm
55.Bölüm
FİNAL

16.Bölüm

651 37 2
By Hilalzcan161

Bu bölüm 1rainbow_love için gelsin.

KEYİFLİ OKUMALAR.

Lauren'in Bakış Açısı:

Dün geceyi benim dairemde geçirdik. Camila ve ben akşam yemeğini ve çölü hazırlamıştık, Normani ve Dinah şampanyayı halletti. Projelerimizi tartıştık, Normani'nin oteli için insanlarla ortak olmak istediğini duyduğuma çok sevindim. Bilinmeyi hak ediyor çünkü olmayı hak ediyor, o kadar.

Sonra oynadık. Eğlenceliydi, harika insanlarla güzel bir akşam geçirmeyeli uzun zaman oldu. Ancak Camila'nın bana kucak dansı yaptığı zamanı asla unutmayacağım. Kararsız olmayacağımı düşünmüştüm ama kontrolümü kaybetmem sadece birkaç dakika sürdü. Camila ne yaptığını çok iyi biliyordu, kararlıydı, sınırlarımı denemek istedi ve bunu iyi yaptı.

Normani ve Dinah kaçtığında, muhtemelen odadaki cinsel gerilimi hissettiler, Camila ve ben vücutlarımız daha fazla dayanamayana kadar bunu yaptık. O kadar vahşiydi ki bu kız beni şaşırtmaktan asla vazgeçmeyecek.

Bu sabah Camila'yı üniversiteye bıraktım. Çalışmalarını çabucak bitirmesini istiyorum, birçok bakire ve aptal erkeğin pantolonuna girmek istediğini biliyorum ve bu beni rahatsız etti. Kimseye güvenmiyordum, ona gitgide daha çok bağlandım ve bu beni korkuttu çünkü Camila'ya bir şey olursa bir gün devam edebilir miyim bilmiyorum. Şimdi ofisimdeydim, aldığım e-postaları kontrol ediyordum. Birçoğu projeye katılmak istedi. Umarım bu, şirketimiz için fırsatlara yol açar. Biri kapıyı çaldığında bir e-postaya cevap veriyordum. Camila'nın annesiydi.

"Günaydın Lauren. Çöp kutusunu değiştirmeye geldim."

"Ah Bayan Cabello, gerek yok, kendim halledebilirim!"

"Hayır, sorun değil. Bu benim işim." kıkırdadı. Bir fikrim vardı... ya ona temizlikçi kadın yerine başka bir iş verirsem?

"Bayan Cabello, sanırım Camila'nın şu anda dersleriyle ve yarı zamanlı sekreterlik işiyle çok meşgul olduğunu biliyorsunuzdur."

"Evet Lauren, neden?"

"Hım, düşündüm ki belki... Yani onun menajeri gibi olabilirsin ve evde kalabilirsin. Onun programını yöneteceksin... ve sana daha iyi ödeme yapılacak."

"Emin misin? Bu işin bir maaşa bile değmeyeceğini hissediyorum. Zaten Camila'ya bakıyorum çünkü o benim kızım. Temizlikçi olmak beni rahatsız etmiyor." Ben de annemin bana Bayan Cabello gibi bakmasını isterim.

"Sana söz veriyorum, eğer Camila seni her gün evde görürse ve onunla ilgilenirsen, birlikte vakit geçirirsen Camila mutlu olur. Bir patron olarak hayır duymak istemiyorum." Patron gibi davranıyorum.

"Kızım gibi inatçısın!" ve birlikte güldük.

Camila'nın Bakış Açısı:

Dün gece güzel bir akşam geçirdim. İyi güldük, Normani ve Dinah iyi anlaşıyor gibi görünüyor, aralarında bir şeyler olup olmadığını merak ediyorum. Onu sonra kızdırırım. Şimdi dün gece olanları düşününce utandım, özgüvenin nereden geldiğini bilmiyorum. Bu sabahtan beri Dinah bana seksi olduğumu söyleyip duruyor. Normani'nin sessizce dua ettiğini ve gizlice çekim yaptığını söyledi.

Şimdi oditoryumda oturuyorduk, bugün bir konferans yapacağız. Öğrenciler azar azar geldi, daha önce hiç görmediğim insanlar vardı, üniversitenin anlamı bu.

"Camila, şimdi Lauren'ın yatakta iyi olduğuna ikna oldum."

"Ha?" bana daha ne diyecek

"Sen küçük şovunu yaptığında Lauren'ın pantolonunun o seviyede sıktığını gördüm." Alt vücudunu işaret etti.

"Dinah lütfen! Kes şunu!" Biliyordum.

"Mani'de de olmaması çok kötü ama bu bizi eğlenmekten alıkoymayacak, eminim daha da iyi olabilir." gözlerim büyüdü, gerçekten sürekli pis şeyleri mi düşünüyor?

"Yani aranızda bir şey mi var?" ona dirsek attım.

"Evet, öyle diyebilirsin. Ve bilmek istersen, dün gece evimin önünde öpüştük." her şey yolundaymış gibi söyledi.

"Onu gerçekten seviyorum, çok tatlı bir insan ve hoşuma gidiyor. Vahşi yanımı yumuşatacak."

"Hahahaha ve umarım senin tavuk sevgini paylaşabilir!" Öğretmen odaya girdiği için konuşmayı kestik. İki saatlik can sıkıntısına gidelim. Dinah ve ben bugün özellikle sıcak olduğu için dışarıda çimenlerin üzerinde yemeye karar verdik. Sandviçini sırt üstü yatarak yiyordu, onu asla anlayamayacağım.

Kitabımı okurken salatamı yerken önümdeki ışık birden sanki önümde bir şey yükselmiş gibi kayboldu. Başımı kaldırdım ve Austin'i gördüm.

"Merhaba Camila."

"Ne istiyorsun?" Bu adam iki yıldır beni sinir ediyor, mezun olup bu insanları bir daha asla görmemek için sabırsızlanıyorum.

"Davranışım için özür dilemek istedim..." Yere baktı.

"Gerçekten mi? Bu seferki şaka ne?"

"Seni uyarıyorum, bizi kızdırmaya geliyorsan, hemen buradan gidebilirsin." Dinah ciddi bir şekilde, isterse çok kaba olabileceğini söyledi.

"Söz yok!... Bu bizim son yılımız ve iyi şeyler yapmak istiyorum. Mezun olmak istiyorum ve buradan insanların benimle ilgili kötü anılarla ayrılmasını istemiyorum. Ayrıca sonuçlarımı iyileştirmek istiyorum çünkü şu anda bu bir felaket. Ben de özür dilemeye ve yardımını istemeye geldim. Bunu hak etmediğimi biliyorum, ama lütfen, bana özel ders verir misin? İstersen sana para öderim. Sadece bu aptal sınıf arkadaşına yardım et, ben' minnettar olacağım." bana yalvardı, samimi görünüyordu. Dinah ona şüpheyle baktı. Belki bir pislik olduğunu ve insanların değişebileceğini anladı, benim gibi değil mi?

"Tamam, sana yardım edeceğim. Ama zamanı ve yeri ben seçerim."

"Teşekkürler Camila! Benim için sorun değil. Ne zaman başlıyoruz?"

"Bugün saat 2'de, benimle kütüphanede buluş."

"Mükemmel! Görüşürüz!" ve gitti. Ona yardım ettiğim için mutlu görünüyordu, herkes bir şansı hak eder.

"Sen ona güvenirsin?"

"Ona güvenmiyorum, sadece sınıf arkadaşım olduğu için ona yardım ediyorum. Ayrıca, endişelenecek bir şey yok, ona her zaman burada ders vereceğim, başka hiçbir yerde değil."

"Evet, ama yine de balık kokusu alıyorum... ne olursa olsun dikkatli ol Chancho. Umarım baban kıskanmaz."

"Lauren olgun ve ben kendime nasıl bakacağımı biliyorum."

Austin'le kütüphanedeydim. Hatta başarılı olmak için motive olduğunu göstermek için on dakika önce gelmişti. Zorlandığı konularda çalışmıştık, sentez yapmasına yardım ettim ve bazı alıştırmaları düzelttim. Oldukça kolay anladı, bazen sorun yaşadı ama ipucunu bulur bulmaz iyi yaptı. İki yıldır ilk defa bu adamı takdir etmeye başladım. İstediği zaman iyi olabilirdi ve göründüğü kadar aptal değildi. Aniden bir telefon aldığımda 2 saatten fazla çalışıyorduk.

"Hey bebeğim, girişin önünde seni bekliyorum."

"Ah pardon, zamanı görmedim! Hemen geleceğim." eşyalarımı toplamaya başladım

"Üzgünüm Austin, Lauren zaten beni bekliyor. Bir dahaki sefere devam ederiz."

"Sorun değil. Her neyse, bir gün için yeterince iş yaptık." eşyalarını toplamaya başladı ve biz çıkışa doğru gidiyorduk. Yolda konuşmaya devam ettik. Lauren'ı gördüm, arabanın kaportasına yaslanmış telefonuyla oynuyordu. Uzun ve yorgun bir günün ardından bile ateşli olmayı başardı.

Başını kaldırdı ve beni görünce gülümsedi ama Austin'le olduğumu görünce hemen kaşlarını çattı. Geçen sefer Shawn'la arabadan indiğimi gördüğünde aynı tepkiyi verdi."Hey.. Lauren... bu Austin sınıf arkadaşım, ona özel ders verdim. Austin bu Lauren, benim... hmmm. .. o benim..."

"Şeker babası." dedi kararlı bir şekilde ve doğrudan gözlerinin içine baktı. Cidden bunu mu söyledi? Belimden tuttu, çenemi kaldırdı ve beni nazikçe öptü.

"Yorgun musun bebeğim?"

"Hayır..." Bunu neden onun önünde söyledi? Şimdi ne düşünecek?

"Ah anlıyorum..." ensesini kaşıdı.

"Sooo Camila, yarın görüşürüz! Ve yardımın için tekrar teşekkür ederim!" arabasını alıp uzaklaştı.

"Bu neydi Lauren?" Kollarımı kavuşturarak sordum.

"Ne?" masumca sordu.

"Ne- neden benim şeker babam olduğunu söyledin?"

"Çünkü bu doğru?"

"Argghhh biliyorum ama... arghhhh unut gitsin!" Arka kapıyı açıp oturmaya gittim. Yanına oturacak havamda değildim. Beni takip etti ve iç geçirdi. Arabayı çalıştırdı, yolculuk sessizdi. Lauren yola odaklanmıştı ve ben Dinah ile neler olduğu hakkında mesaj yoluyla konuşuyordum. Ona göre, ona ait olduğumu iddia etmesini seksi buluyor. Ama bu beni rahatsız ediyor, insanların benim hakkımda sahip olabileceği imajı sevmiyorum ve Lauren'ın başkalarının önünde söylemesi beni rahatsız ediyorsa ilk önce bana söylemeliydi.

"Camila?" fısıldıyormuş gibi çok yumuşak bir sesle beni aradı. Telefonuma bakıp onu inkar etmeye devam ettim. İçini çekti. Sessizce evime kadar yolculuğa devam ettik. O park eder etmez, benim için kapıyı açmasını beklemedim ve çoktan inmiştim.

"Üzgünüm." Ben zaten kapıdaydım. Yavaşça arkamı döndüm ve gözlerinin içine baktım. Kendisinden oyuncak almak istemeyeceğimiz bir çocuğa benziyordu. Kollarımı kavuşturarak ona doğru yürüdüm, şimdi aşağı bakıyordu.

"Bir dahaki sefere, bunu diğerlerinin önünde söyleme."

"Üzgünüm düşünmedim, sadece kıskandım."

"Ne için kıskanç?"

"O adamı sevmiyorum."

"Shawn'dan hoşlanmıyorsun, Austin'den hoşlanmıyorsun. Bana yaklaşan tüm erkeklerden nefret mi edeceksin?"

"Evet."

"Ahhh Lauren! Senin daha olgun olduğunu düşünmüştüm."

"O zaman kıskandığım için özür dilerim." dedi ve arabaya bindi. Orada kafam karışmıştı, neden şimdi benim hatammış gibi hissediyorum?

Lauren'in Bakış Açısı:

Daha önce Camila'yı arıyordum. Camila'ya bir sonraki avıymış gibi bakan bu adam ona eşlik ediyordu. Onu çok iyi hatırlıyorum, geçen sefer kendine bile dokunuyordu. Kıskandığımı biliyorum ve saklamıyorum ama beni anlamadığını hissediyorum, belki o da benim için aynı şekilde hissetmiyor ve ben kendimi kandırdım. Bundan daha olgun olduğumu düşündüğünü söylemesi hoşuma gitmedi. Öyleyim ama sınırlarım olan bazı şeyler var. Böyle davranmamı istemiyorsa yaparım çünkü görünüşe göre bu onu rahatsız ediyor. Ona diğer şeker bebeğim gibi davranmaya çalışacağım, karmaşık olmamalı... Ting

Keana'dan: Merhaba Laur, seni rahatsız mı ediyorum?

Keana'ya: Hiç de değil, neden?

Keana'dan: Bu gece yapacak bir şeyim yok, belki bu gece bir şeyler içmeye gidebiliriz? 'Arkadaşların randevusu'nu biliyorsun.

Keana'ya: Tabii. 10 dakika sonra seni alırım.

Keana'dan: Harika, görüşürüz yaa! Biraz rahatlamam gerekecek, bu boku unutmak için bir arkadaşımla bir akşam geçireceğim iyi bir fikir.

Şimdi bardaydık, Keana Dinah'ın çalıştığı barı seçti, umarım bugün çalışmaz ama patron olduğu için bu pek mümkün değil. Bu gece bar pek hareketli değildi çünkü Cuma gecesi değildi. Köşedeki bir masaya oturduk ve içki sipariş ettik.

"Ah Lauren!" Dinah emri devralmıştı.

Yanımda bir kız olduğunu gördü. "Hey Dinah, bugün çok fazla insan yok mu?"

"Hayır ama bu normal. Yani burada...?"

"Ah, Keana arkadaşım. Keana, bu Dinah, Camila'nın en iyi arkadaşı."

"Ah, tanıştığımıza memnun oldum! Camila kadar güzelsin!"

"Teşekkür ederim. Sen de güzelsin. Peki senin için ne alabilirim?"

"Benim için mavi bir Hawaii." dedi Keana.

"Ve benim için... Sahilde Bir Seks."

"Ne yazık ki buraya yakın bir plaj yok." dedi Keana şakayla. Şaka yapmadığını biliyorum ama görmezden geldim. Akşam devam ederken, bar dolmaya başladı.

Biz içiyorduk, Keana zaten çok içmişti ve bu yüzden zaten biraz sarhoştu. Önümde dans ediyordu, yüzü komikti, çok güldüm.

"Ne gülüyorsun ???"

"Hahahhahaha çünkü şu anki halini görmelisin."

"Ve bunu yaparsam, hala gülüyor musun?" Üstüme oturdu ve müzik eşliğinde beni ovmaya başladı.

"Keana sarhoşsun. Şimdi eve gitmeliyiz." Ayağa kalkıp Keana'yı hareket ettirdim çünkü hareketlerinin kontrolünü kaybetmeye başlamıştı. O kadar rahatsız hissettim ki, daha önce olsaydı, aldırmazdım. Onu çıkışa götürdüm ve Dinah'ı selamladım.

"Güle güle Dinah! İçecekler için teşekkürler!"

"Görüşürüz Lauren! Geldiğiniz için teşekkürler!"

Dinah'ın bakış açısı:

Walz'ime: Baban burada, güzel arkadaşıyla birlikte bardaydı.

Walz'ımdan: Ne arkadaşı?? Ve neden bu saatte bardaydı?

Walz'ıma: Sana sormak bana düşüyor... Şimdi ne yaptın? Ve bence onun adı Keana gibi.

Walz'ımdan: ARGHH O KIZDAN NEFRET EDİYORUM. Ve küçük bir tartışmamız oldu...

Walz'ıma: Ben de öyle düşündüm. Onu kaybetmemeye dikkat et, Camila. Ah evet, 'arkadaşı' Lauren'in tepesindeydi.

Walz'ımdan: ONU NE KADAR ÖLDÜRECEĞİM, BU KIZDAN NEFRET EDİYORUM!

Walz'a: Sana hizmet ediyor orospu.

Camila'nın Lauren'a neden böyle davrandığını anlamıyorum. umarım çok üzmez....

Lauren'in arkadaşını gördüğümde, orospu gibi sırıtıyordu çünkü onu Lauren ile birlikteyken yakalamıştım, özellikle de Camila'nın en iyi arkadaşı olduğumu bildiğinde. Camila bazen gerçekten aptal oluyor.

Continue Reading

You'll Also Like

37K 1.5K 19
"Lütfen Jennie bu bir rüya olmasın." -Lalisa Manoban-
28.9K 2.8K 59
"Sensizliğimin yirmi altıncı yılı sevgilim.Seni severek geçirdiğim dört yıl hayatımın en mutlu değil,tek yıllarıydı.Tüm kusurlarıma rağmen beni seven...
182K 8.1K 50
#TAMAMLANDI# Saplantılı bir aşkın yorgun bir kalbe uğramasıyla korkunun ve bağımlılığın iki kişilik deliliğe dönüşümü. +18 ‼‼‼‼🔞Ağır cinsellik, toxi...
238K 8.6K 39
Pencerenin kenarında tekerlekli sandalyede, ölmeyi bekleyen adama! Berdel olarak verilmiştim... Urfa'nın dar sokakları üstüne, üstüne gelirken savaşm...