SETIA YANG DIKHIANATI [ C ]

By dynel_

8.4K 225 18

S1 - Setia Yang Dikhianati puteri amanda , mencintai lelaki yang berkali kali menyakitkannya , memang akan... More

โ–ช๐ ๐ฎ ๐šโ–ช
โ–ช๐ญ ๐ข ๐  ๐šโ–ช
โ–ช๐ž ๐ฆ ๐ฉ ๐š ๐ญโ–ช
โ–ช๐ฅ ๐ข ๐ฆ ๐šโ–ช
โ–ช๐ž ๐ง ๐š ๐ฆโ–ช
โ–ช๐ญ ๐ฎ ๐ฃ ๐ฎ ๐กโ–ช
โ–ช๐ฅ ๐š ๐ฉ ๐š ๐งโ–ช
โ–ช๐ฌ ๐ž ๐ฆ ๐› ๐ข ๐ฅ ๐š ๐งโ–ช
โ–ช๐ฌ ๐ž ๐ฉ ๐ฎ ๐ฅ ๐ฎ ๐กโ–ช
โ–ช๐ฌ ๐ž ๐› ๐ž ๐ฅ ๐š ๐ฌโ–ช
โ–ช๐ ๐ฎ ๐š , ๐› ๐ž ๐ฅ ๐š ๐ฌโ–ช
โ–ช๐ญ ๐ข ๐  ๐š , ๐› ๐ž ๐ฅ ๐š ๐ฌโ–ช
โ–ช๐ž ๐ฆ ๐ฉ ๐š ๐ญ , ๐› ๐ž ๐ฅ ๐š ๐ฌโ–ช
โ–ช๐ฅ ๐ข ๐ฆ ๐š , ๐› ๐ž ๐ฅ ๐š ๐ฌโ–ช

โ–ช๐ฌ ๐š ๐ญ ๐ฎโ–ช

1.5K 32 1
By dynel_

Dua pasangan yang sedang melakukan maksiat itu dipandang dengan linangan air mata . Orang yang sama dilihatnya ketika dia pergi melancong bersama kawannya . Pabila ditanya lelaki itu berkata bahawa itu hanyalah kawannya .

" Aku dah cakap kan , dia curang dengan kau " Air mata diseka . Kaki diatur melangkah ke arah dua pasangan itu .

" Wahh hebat , thank you for this " Tanpa mendengar penjelasan dari tunangnya , dia terus berlalu pergi .

" Nice Danish , ini ke sejuta kali kau curang dengan kawan aku " Senyuman sinis diberikan kepada Danish . Seusai berkata dia terus berlalu pergi . Danish yang ingin mengejar langkah tunangnya ditahan oleh teman sepermainannya .

Gadis itu mendudukkan dirinya di atas riba Danish . Tangan bermain di atas bidang dada Danish . Bibir Danish dikucup . Beberapa minit kemudian , respon positif diberikan oleh Danish . Pinggangnya dipaut rapat lagi . Gadis itu sudah tersenyum sinis .

♡︎

Continue Reading

You'll Also Like

204K 11.5K 55
- KEKASIH IMPIAN - Mencari seorang hero untuk seorang gadis bernama Liyyan Lashira yang keras kepala, tidak menyabar dan suka bertindak sendiri. Enta...
97.6K 7.1K 28
"๐š†๐š‘๐šŽ๐š— ๐š ๐š’๐š•๐š• ๐š๐š‘๐šŽ๐šข ๐šœ๐š๐š˜๐š™ ๐š‘๐šŠ๐š๐š’๐š—๐š ๐š–๐šŽ ?" ๐Ÿท๐Ÿป ๐šข๐šŽ๐šŠ๐š› ๐š˜๐š•๐š ๐š…๐š’๐šœ๐š‘๐š—๐šž ๐šŠ๐šœ๐š”๐šŽ๐š ๐šŒ๐š›๐šข๐š’๐š—๐š ๐š‘๐š’๐šœ ๐š‘๐šŽ๐šŠ๐š›๐š ๐š˜๐šž๐š. "๐š†๐š‘๐šŽ...
24.8K 874 30
Collection of different Indian short stories.
704K 20.8K 64
Selepas beberapa tahun pemergian tunangnya, Haiyan Aniq terpaksa mengikut kemahuan bonda tercinta supaya mencari calon isteri dalam masa satu bulan s...