Tom Riddle İle Hayal Et

By tomatakmiskisi

113K 4.7K 3.9K

+18 içerir küfür içerir rahatsız olanlar dikkat! Tom Marvolo Riddle ile hayal et.. Uzun zaman sonra hesaba gi... More

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24

13

4.1K 254 111
By tomatakmiskisi

Direk hikayeye geçiyorumm

'''''''''''''''''''''''''''''''

Sabah uyandığımda Tom'da yanımda yatıyordu. Bana sıkı sıkı sarılmıştı. Sanki hiç kaybetmek istemiyormuş gibi.. Bir süre Tom'u izledim. Yaşadığımız olayları düşündüm.

Tom: İzlemeye doymadın heralde

Gözlerini açtı ve sırıttı

Ellie: Ne ara uyandın ya

Burnumu öptü ve bana yaklaştı. Sanki yaklaşacak çok yer var gibi.

Tom: Bugün boyunca böyle kalabilirim ama kalkmamız gerek

Ellie: Nedenmiş?

Tom: Dersler var

Ellie: Girmesek

Tom: Maalesef olmaz güzelim

Ellie: Uf tamam ya

Tom: Bu arada kısa zaman içinde kardeşim Mattheo hogwarts'a gelecek

Ellie: Anladım. İsmini duydum ama hiç görmedim

Tom: Benden daha çirkin bence

Ellie: Kıskanç sevgilim benim

Tom sarılmayı bırakıp arkasını döndü. Trip mi atıyordu o?
Arkasından sarıldım

Tom: Ama ben sana trip atamıyorum

İkimizde gülüştük. Bi süre daha vakit geçirdikten sonra kalktık ve kahvaltıya indik.

•••

Kahvaltımızı yaptık ve derse gittik. Kehanet dersi gerçekten sıkıcı bir dersti.

Tom: Sıkıldın mı?

Ellie: Evet uykum geldi

Tom: Omzuma yaslan istersen

Ellie: Memnuniyetle

Tom'un omzuna yaslandım ve gözlerimi kapattım

•••

Profesör: Evet çocuklar bu ders bu kadardı. Çıkabilirsiniz

Tom: Güzelim uyan hadi

Ellie: Ama burada uyumak çok güzel

Tom: Ama uyanman gerek

Homurdanarak kalktım. Gün boyu bu yorgundum. Sonunda akşam olmuştu.  Quidditch maçını bile izlememiştim. Sanırım Slytherin-Ravenclaw maçıydı ve Slytherin kazanmıştı. Tom'u ortak salonda bırakıp koşa koşa odaya gittim ve yattım.

•Tom'dan•

Konu yine Quidditch maçına gelmişti. Sıkıldım ve odaya gittim. Ellie uyuyordu. Bugün bir garipti. Sürekli uyumak istiyordu. Yatağın yanındaki boşluğa geçtim ve Ellie'yi izledim.

Elimi yanağına koyunca ateşi olduğunu farkettim. Basit bir büyüyle ateşini düşürdüm. Banyoya sokabilirdim ama kimse uyandırılıp soğuk suya girmek istemezdi.

Saat daha erkendi. Uykum yoktu. Verilen ödevlerden bir kaçını yapmaya başladım. Kitabı açtığımda Ellie'nin yazdığı yazıyı gördüm. İstemeden yüzümde bir tebessüm oluştu. Ben ödevlere dalmışken Ellie'nin uyanıp yanıma geldiğini fark ettim.

Ellie: Kolay gelsin. Keşke beni de kaldırsaydın. Beraber yapardık.

Tom: Uyandırmak istemedim.

Ellie: Slytherin salonuna inelim mi?

Tom: Olur

Ellie elimi tuttu ve yürümeye başladı. Aniden yaptığı şeyleri seviyordum. Salona geldik. Draco ve Daisy birlikte sohbet ediyordu. Onların yanına gittik.

Ellie: Selam

Draco: Hoşgeldiniz

Havadan sudan sohbet ettik. Yanımıza Astoria geldi.

Astoria: Selam Pansy, Blaise, Adrian ve ben cennette yedi dakika oynayacağız. Katılmak ister misiniz?

Ellie'ye baktığımda resmen sinirden kızarmıştı.

Draco: Defol Ast-

Ellie: Oynuyoruz!

Ne. Ellie az önce ne dedi? Oynuyoruz dedi.

Tom: Ellie hadi ama hayır

Ellie: Ben oynayacağım isteyen gelir

Draco: Bu eğlenceyi kaçırmam!

Daisy: Draco bekle bende geliyorum

Bende istemeye istemeye peşlerinden gittim.

Astoria: Evet çeviriyorum. İki uç kimlere gelirse onlar seçilir.

Astoria çevirdi ve Pansy ile Blaise'ye denk geldi. Onlar odaya gitti. Süre başlatıldı. Ellie Astoria'ya sinirle bakıyordu. Adrian'a bakınca pis pis Ellie'ye baktığını gördüm.

Tom: Pucey o gözlerini başka tarafa çek yoksa ölümün ellerimden olur!

Adrian irkildi ve önüne döndü. Sinirlenmiştim. Sevgilime öyle bakamazdı. Ellie sıkıca elimi tuttu. Bende onu belinden kavrayıp kendime çektim. Aptal Adrian

Süre doldu ve Pansy ile Blaise odadan çıktı. Mutlulardı. Demek ki güzel şeyler yaşamışlardı.

Astoria şişeyi çevirdi.

Astoria: Ow Adrian ile Ellie!

Tom: Asla olmaz

Ellie: Saçmalamayın olmaz

Astoria: Oyunun kuralları böyle!

Asla olmazdı. O şerefsizle Ellie'yi yanlız bırakamazdım.

Astoria: Hadi! Hadi! Hadi!

Ellie bana yaklaştı.

Ellie: Sadece yedi dakika. Yedi dakika boyunca ondan intikam alacağım

Şimdi Ellie'nin niyeti belli olmuştu. İstemeye istemeye Ellie'yi bıraktım ve gidişlerini izledim..

•Ellie'den•

Odaya girdik. Kapıyı büyüyle kilitledim.

Adrian: Oo birileri beni özlemiş sanırım

Adrian'ın yüzünde iğrenç bir gülümseme vardı.

Ellie: Hayır kaçmaman için kapıyı büyüledim

Sinsi bir sırıtışla Adrian'a yaklaştım. Asamı çıkardım.

Ellie: Seni öldüremem ama canını acıtabilirim..

Aklıma gelen ilk lanet büyüsünü attım. Kaynar su, yılan, boğucu his gibi ne tür lanetler varsa yedi dakika boyunca o lanetleri attım. Küçücük odada kaçmaya çalışıyordu. Yedi dakika doldu ve kapıyı açtım. Adrian koşarak kaçtı.

Adrian: Astoria türü gidelim bu psikopatın yanından!

İkiside koşarak uzaklaştı. Herkes meraklı gözlerle beni izliyordu. Dayanamadım ve içeride yaşananları anlattım. Tom beni sırıtarak dinliyordu. Hoşuna gitmişti demek ki..

Herkes odalara dağıldı. Geceliklerimi giydim. Tam yatacakken Tom beni kendine çekti.

Tom: Bence her sevgili gibi artık öpüşmeliyiz

Dediği şeyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kızardığımı hissediyordum.

Tom: Sence öpüşmeli miyiz?

Tom bilerek sesini daha kısık çıkararak beni cezbetmeye çalışıyordu. Oyununu devam ettirmeye karar verdim.

Ellie: Bilmem öpüşmeli miyiz?

Tom sırıttı. Cidden bu çocuk niye bu kadar yakışıklıydı?

Bana iyice yaklaştı. Nefes alış verişlerini hissediyordum. O da benim gibi heyecanlanmıştı belli ki.

Ve dudaklarımız birbirine değdi. Tahmin ettiğimin aksine nazik bir şekilde öpüyordu. Yavaş yavaş yürüdük. Kendimi yatağa attım. Tom'da yatağa geldi ve tekrar eski halimize döndük. İşin içine dil darbeleri de girmişti. (Utandım..)

Özlemle öpüyordu beni. Elleri vücudumda dolaşıyordu. Ama daha ileriye gitmiyordu. Beni incitmekten korkuyordu sanırım. Yanıma uzandı ve bana döndü.

Tom: Artık bizde öpüştük

Sırıtıyordu

Ellie: Sırıtma Riddle!

Dudağımın kenarına bir öpücük kondurdu. Midemde kelebeklerin uçması normal miydi? (🦋)

Bende aynı şeyi ona yaptım. Onu tam öpmedim. Bana yaptığı gibi sadece dudağının kenarını öptüm.

Tom: Seni seviyorum Ellie

Ellie: Seni seviyorum Riddle..

'''''''''''''''''''''''''''''''

Bu arada karakterler kesinlikle cinselleştirilmemiştir! Bu hikaye tamamen kurgu ve hayal ürünüdür! Alttaki yıldız tuşuna basmayı unutmayın <3
Görüşürüzz

Continue Reading

You'll Also Like

31.4K 3.4K 20
kim taehyung: hamile misiniz senden demeyeceksin herhalde? yemem çünkü bu numaraları -alfa taehyung/omega jeongguk -texting
360K 25K 15
Hiç kapanmamak üzere açılan yaralar, kanamaz. İz bırakır. Ve o iz sonsuza dek geçmez, Yanı başında kalır.
36.8K 1.7K 21
Okulun zengin, şımarık çocuğu Ersan ve zeki, kuralcı kızı Aslıhan. BU HİKAYE 13/09/2024 TARİHNDE YAZILMIŞTIR BÖLÜMLER SIKLIKLA GELECEKTİR
4.1M 156K 105
Savaş ağa adlı hikayem ÇİLEM olarak değiştirilmiştir haberiniz olsun. Bir de yeni okuyanlar için kitap olma ihtimali vardır. Şimdiden söylemek istiyo...