Kitap yazma fikri şiire olan ilgimden daha eski değil. İlkokul sıralarında içindeki ahenk ve ritmle beni kendine çekiyordu. O zamanlar şiir yazmayı çok denedim; ama bir türlü "olmadı". Çok sonraları anladım ki duymadan, hissetmeden yazılan şiir, şiir değil. Ortaokul sıralarında Üstad Necip Fazıl'ın "Çile"siyle tanıştım. Halen bile kitaplığımda başköşede durur. Lise yıllarında biraz da edebiyat eğitiminin etkisiyle yavaş yavaş duymaya, hissetmeye başladım. Ortaokul sıralarında başlayan şiir defteri tutma alışkanlığım lisede de devam etti. 2005 yılında yaşadığım bir olay bu defteri karşıma alıp yakmama neden oldu. Bu kitabın adını koymama sebep olan "Tamamlanmamış Duygular"ın ilk duygusu 02.01.2008 saat 02:45'te ortaya çıktı.
"En güzel yılları çal, etmem itiraz. "
diye ortaya çıkan duygu tamamlanamadı ve bu kitapta yer alan duygular ardı ardına takip etti birbirini.
Ağzına bir kadeh bile koymayıp da çok alkollü şiirler yazan şairler gördüm, bir nefes bile almadığı halde sigara kokan şiirler yazan da. Biz de aşk şiirleri yazdığımıza göre aşk denen deryadan bir damla almamışız demektir.
Duygularınızı tamamlaması dileğiyle kitapla sizleri başbaşa bırakıyorum.
Mehmet Çağlar KONCA
2015 - VAN