Ráno jsem se probudila a v táboře nikdo nebyl. Vstala jsem a prohledala celý tábor, ale fakt nikde nikdo. ,,Dobré ráno Kat." Ozval se za mnou Felix. ,,Ahoj Felixi, kde jsou všichni?" Zeptala jsem se. Felix se usmál a řekl. ,,Pan čeká hosta." Zvedla jsem obočí a zeptala se. ,,Henryho?" Za Felixem se objevil Peter a řekl. ,,Přesně tak drahá." Felix uskočil a chytil se za hrudník. ,,Klídek Felixi." Řekl Pan a přistoupil k nám. ,,Potřeboval jsem chlapce dostat mimo tábor. Mám pro vás speciální úkoly." Oba jsme se na sebe s Felixem podívali a pak znovu na Pana. ,,Henryho rodina sem přijde ho zachránit." Podívala jsem se Felixe a řekla. ,,Počkej. Takže nám chceš říct, že si pro Henryho přijde zachránkyně?" Pan kývl a řekl. ,,Nebude sama, ale proto s vámi teď mluvím. Felixi vezmi si tuhle panenku a předáš ji Rampovi." Felix si od Pana vzal panenku a Pan se obrátil ke mě. ,,Kat, ty se postaráš o Hooka a ty ubožáky." Kývla jsem a Pan pokračoval. ,,Felixi ty ještě povedeš moje chlapce a pošleš je za Henrym. Oba i s chlapci budete u portálu a postaráte se o ty dva, co jsem Henryho dovedou. Jak mile Henry zmizí v lese, ty Felixi za ním pošleš chlapce, sám půjdeš za Rampelníkem. Kat ty se podíváš za starým přítelem. Všichni se sejdeme na mýtině v lese. Je to jasný?" Dořekl Pan, Felix kývl a já se zeptala. ,,Můžu si půjčit stín?" Pan se zamračil a řekl. ,,Ne, potřebuju ho jako pojistku." Pan už se měl na odchodu, ale než zmizel ještě řekl. ,,Jo a Kat, potřebuju, aby Henry nenašel naši kamarádku v kleci." Usmála jsem se a Pan zmizel. ,,Půjdeme Felixi?" Zeptala jsem se, oba jsme se vydali ke kleci. ,,Ahojky Wendy." Řekla jsem a vznesla se do vzduchu, ke kleci. ,,Co tady chceš?" Štěkla na mě Wendy. ,,Mohla bys být milejší, ale řeknu ti o co jde. Nesmíš Pana ohrozit, takže se tě musíme zbavit." Řekla jsem se zlým úsměvem. ,,Jsi stejná, jako on!" Vyprskla Wendy, protočila jsem oči a řekla. ,,Ne, jsem mnohem horší!" Natáhla jsem k Wendy ruku a z jejího hrdla vyšla malá zářivá kulička. Její hlas, snesla jsem se zpět na zem a řekla. ,,Už máme hotovo." Dívala jsem se na světélko v mé dlani. Sevřela jsem dlaň a světélko zmizelo. ,,Hotovo?" Zeptal se Felix, kývla jsem a dodala. ,,Teď už její otravný hlásek nikdo neuslyší." Felix se usmál a oba jsme se vydali k místu, kde se měl objevit portál.
Šli jsme lesem i s chlapci a já najednou vydechla. ,,Jsou tady." Felix se usmál a tiše jsme pokračovali hustým porostem. Uslyšeli jsme slabé praskání ohně a Felix vydechl. ,,Jsme u cíle. Za mnou." Všichni jsme za Felixem vyšli z pralesa. ,,Co jste zač?" Zeptal se vyděšeně Greg, Felix mu rychle odpověděl. ,,My jsme vedení. Vítejte v Neverlandu!" Přejela jsem je pohledem a ta holka se zeptala. ,,Vedení, je parta puberťáků?" Najednou se ozval i Henry. ,,To nejsou puberťáci, ale ztracení chlapci." Pootočila jsem hlavou a zeptala se. ,,Ty musíš být Henry?" Henry se zamračil a zeptal se. ,,Ty jsi holka?" Usmála jsem se a řekla. ,,Jo, můžeš mi říkat Kat." Henry se podíval zpět na Felixe a zeptal se. ,,Proč chtějí ztracení chlapci, zničit kouzla?" Felix se usmál a řekl. ,,Kdo říká, že je chceme zničit?" Greg k němu přistoupil a vyčítavým tónem řekl. ,,To byla naše mise." Tázavě jsem se na něj podívala a řekla. ,,To vám bylo řečeno." Felix hned pokračoval. ,,Toho kluka, dejte nám ho!" Tamara Henryho zastrčila za sebe a řekla. ,,Ne, dokud nám neřekneš, co dál. Ohledně kouzel a návratu domů." Felix se zlověstně usmál a řekl. ,,Vy už se nevrátíte." Greg mu hrdě odpověděl. ,,Pak vy nedostanete chlapce!" Felix se otočil na mě a řekl. ,,Ale dostaneme!" Z nebe se snesl Panův stín a prolétl Gregem. Vytrhnul mu jeho stín z těla a Greg spadl bezvládně na zem. ,,Běž!" Křikla Tamara na Henryho. Oba se rozběhli opačnými směry. ,,Chyťte ho!" Sykl Felix, chlapci se za ním hned rozběhli. Jeden chlapec zasáhnul Tamaru šípem do zad. ,,To mi ten stín vážně nemohl půjčit?" Zeptala jsem se naštvaně. ,,Pohádáte se potom!" Sykl Felix a zmizel v lese. Tamara se plazila po zemi a skučela bolestí. Stoupla jsem jí na nohu a otočila ji obličejem k sobě. ,,Svoje poslední chvilky strávíš s tím nejhorším okamžikem, co jsi prožila." Rozzářili se mi oči a Tamaře také. Odstoupila jsem od ní a Gregovo tělo jsem proměnila v kámen.
Slyšela jsem Tamaru jak vzlyká, ale najednou se nad ostrovem nesl zvuk troubení na mušli. ,,Promiň Tamaro, už tě musím opustit. Čeká mě něco lepšího!" Řekla jsem a vznesla se do vzduchu. Přistála jsem na pláži, uviděla jsem loď, kterou jsem už nikdy vidět nechtěla, Jolly Roger. ,,Tak jdem na to." Vzdychla jsem a skočila do moře. Regina proměnila mojí pannu na kus dřeva. ,,Tak to teda ne!" Vykřikla jsem a vzedmula nad loď obrovskou vlnu. Jak se vlna přelila na palubu objevila jsem se na přídi. ,,Kdo to je?" Ptala se Mary Margaret. ,,Stará známa." Vydechl s odporem Hook. ,,Ráda tě vidím Hooku. Regino, proměnit moji pannu v kus dřeva, nebylo moudré." Mávla jsem rukou a z dřevěné sochy se zase stala panna. Usmála jsem se a přemístila ji zpět do moře. ,,Co jsi zač?" Štěkla na mě Regina, usmála jsem se a řekla. ,,Katrin Pan, ale bude mi stačit, když mi budeš říkat Kat. Jestli ti to takhle nestačí, zeptej se Hooka. To on mě sem dostal a jistě ti řekne kdo jsem. Pokud budete mít příležitost! Zatím se mějte." Řekla jsem a zmizela. ,,Kdo to sakra byl?" Křičel David. ,,Znal jsem ji jako Katrin, nejmocnější čarodějku. Kdysi jsem ji sem měl dovést, aby mě Pan propustil." Najednou se Emma zeptala. ,,Jak jako nejmocnější?" Regina protočila oči a řekla. ,,Nikdo není mocnější." Jejich debatu přerušila až další mořská vlna. Dívala jsem se na to divadlo z pláže. Rozzářili se mi oči a loď zahalila mlha, otočila jsem se k lesu a všimla si na nebi dvou zelených světel. ,,Má ho!" Vydechla jsem a rychlím krokem mířila k mýtině.
Konečně jsme se dostali i k seriálu. Nevěřila bych, že se takhle rozepíšu. Ale cením že mi to vyšlo akorát na 10 kapitolu.