Egy szívdobbanásnyi idő (BEFE...

By Csinimini

34.8K 2.1K 63

Dr. Igor Frost a neves szívsebész boldogan éli életét menyasszonyával, akivel éppen esküvőjúkre készülnek. De... More

Bevezető
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész
26.rész
27.rész
28.rész
29.rész
30.rész
31.rész
32.rész
33.rész
34.rész
35.rész
36.rész
37.rész
38.rész
39.rész
40.rész
41.rész
42.rész
43.rész
44.rész
🙈🙉🙊Hoppá!🙊🙉🙈
Játék!
Játék 2
Játékra fel!

13.rész

790 45 0
By Csinimini

Thomas pov.
- Igen, mert az mindent megváltoztatott volna! - felelte hajába túrva, majd nagyot nyögve lejjebb csúszott a széken.
- Persze! Megváltoztatta volna... - motyogta Mark.
- Igor! Mind dühösek voltunk mikor leléptél, de Vladimir nem! Ő teljesen elveszett! Összetört, depressziós volt! A terhesség volt az, ami kirántotta őt!
- Én sem ezt akartam! - rázta meg a fejét - A temetés után túl sok minden szakadt a nyakamba és úgy éreztem megfulladok!
- Kifejtenéd? - kérdeztem.
- Az apósom rám szállt, azt állította, hogy az én hibám volt és barbár módon megszentségtelenítettem a lányuk testét. Aztán a főnök közölte, hogy mar nem lat szívesen a kórházban. Aztán... Aztán a bácsikám meghalt...
- Paul meghalt? - kérdeztem sokkosan, mire kurtán bólintott - Én azt hittem egészséges.
- Az is volt, de mint kiderült nem. Agyvérzést kapott a veranda javítása közben... és mire beértem hozzá addigra ő elment...
- Nem lehet...
- Ez sok volt... Túl sok... El akartam tűnni! - motyogta. Nem számítottunk Paul halálára, oké volt indoka, de mindezek előtt akkor is szakított Vladimirral. Markkal összenéztünk. Látszott rajta, hogy ő sem tud mit mondani. Végül egy nagyot sóhajtva megfogta Igor kezét.
- Frost...
- Kérlek ne szólíts így Mark, hívj nyugodtan Igornak.
- Oké... Nézd, ez az egész bonyolult, de ha látni akarod Vladimirt vagy Lukat, akkor okosnak kell lenned.
- Tudom. - bólintott - Gondolom a nyálas szerenád képbe sem jöhet, igaz?
- Nem igazán. - kuncogott Mark.
- Miért? Nálad bejött! - csókoltam homlokon.
- De te nem hagytál el, hanem megkérted a kezem.
- Ez jogos.
- Hol lakik?
- A mellettünk lévő házban. - válaszoltam - Illetve az apósommal, akivel most nem nagyon kellene találkoznod.
- Már találkoztam. - mondta mire csak kuncogtunk. Akkor jó sokat kaphatott.
- Hallottuk hírét. - bólintott Mark - De a következő napokban jobb, ha nem szólsz hozzá.
- Úgy lesz.
- Van egy ötletem. Holnap Vladimir megy el Lukaért az oviba.
- Igen és? - kérdezte Igor.
- Te fogsz ott lenni! - mosolygott Mark.
Úgy tett ahogy mondtuk, csak reméltük, hogy nem lesz baj.

Igor pov.
Idegesen álltam az óvoda előtt. Fel-alá járkáltam idegességemben és minden 5 percben az órámat, vagy a környéket néztem.
- Doktor bácsi! - hallatszott. Luka volt az. Kis macis táskával a hátán.
- Szia törpe! - guggoltam le hozzá - Hogy vagy?
- Jól! Ma a mami jön értem! - mesélte boldogan.
- Az nagyon jó! Tudod, anyukád és én ismerjük egymást.
- Úgy mint nagypapát?
- Kicsit másképp, de valami olyasmi!
- De jó! - mondta boldogan, majd vállam felett elnézett - Mami!
- Szia kincsem! - vette fel a felé futó gyereket.
- Anyu! A doktor bácsi ismer téged! - mutatott rám a kicsi.
- Milyen bácsi? - nézett felém és mikor felálltam látszott rajta, hogy lefehéredik - Te meg hogy kerülsz ide?
- Szia Vladimir... Régen találkoztunk...
- Mit keresel itt? - szorította magához a kicsit.
- Én... Beszélni szerettem volna veled.
- Velem? Mégis miről? - kérdezte mérgesen - Nekünk nincs miről!
- De igen van. - mondtam a kicsit nézve, aki félénken kukkantott felém.
- Nem! Ne is álmodj róla! - morogta és megindult a kocsi fele, de elkaptam a karját.
- Kérlek, beszéljük meg! - néztem rá kérlelően.
- Nincsen mit!
- De van. - néztem szemeibe, mire kisfiú Vladimir arcára simított.
- Mama, hallgasd meg a bácsit! - simogatta arcát.
- Kicsim ez bonyolult. - mondta miközben betette őt a kocsiba.
- De mami. - motyogta és rám nézett boci szemekkel - Eljössz velünk fagyizni?
Szegény Vladimir most kénytelen volt igent mondani. Beültünk egy közeli fagyizóba. Mosolyogva néztem, ahogy a kis fiú csillogó szemekkel nézte a tálat, amit Vladimir elé tett.
- Tegnap már fagyiztál, szóval ma kaphatsz egy kis sütit, de csak egy kicsit mert Miss. Leilah szerint nem ebédeltél rendesen. Hogy fogsz így piros pontot kapni?
- De brokkoli volt. - motyogta szomorúan a kicsi.
- Attól leszel erős kicsim és okos! - simított mosolyogva fejére.
- De rossz ízű.
- Pedig tele van rostokkal és sok vitaminnal  amik nagyon fontosak. - mondtam mire Vladimir szinte villámokat lövellt a szemével.
- Akkor sem! - válaszolta durcásan, majd elkezdte majszolni a sütit.
- Szóval... Anya lettél. - törtem meg a csendet.
- Igen, anya lettem.
Mi is neki láttunk az evésnek. Arcát kémleltem és megdöbbenve vettem észre, hogy ez alatt a 3 év alatt még szebb lett. A haja megnőtt, az arca ragyogóbb lett. Valahogy még az idő sem képes vele rosszat tenni. És ahogy Lukara néztem valahogy úgy éreztem, hogy teljesen a szőkére hasonlít. De valahogy mégis észre vettem benne a velem való hasonlóságot.
- Anya, kaphatok gyümi levet?
- De csak egyet.
- Legyen kettő. - nézett a régen látott csizmás kandúr  szemekkel.
- Aww... - mondtam olvadozva.
- Mondtál valamit? - kérdezte Vladimir.
- Tőled örökölte ezt a nézést. Emlékszem mikor Markra néztél ilyen szemekkel.
- Anya is használta a kandúr szemet? - kérdezte a kicsi Luka.
- Igen és olyan hatást váltott ki, mint a tied. - borzoltam hajába, majd vicces kedve megjegyeztem - De talán a tied sokkal hatásosabb, mint anyáé.
- Gyah! Kikérem magamnak! - válaszolta morcosan.
- Anya, üccsi! - mondta Luka. Vladimir felállt és hozott egy üdítőt a kicsinek. A fagyizás után kimentünk a cukrászda melletti játszótérre.
- Vladimir, tudom, hogy gyáva módon leléptem.
- Konkrétan úgy szakítottál velem, hogy egy komolyabb indokot nem hoztál fel!
- Azon az egy nyomorult napon annyi rossz történt velem. Egy nyomorult nap alatt Lisa családja mindenért engem okolt, majdnem elvesztettem a munkámat és... - már az összetörés szélere estem. - És a bácsikám is meghalt.
- Már mint... Az aki befogadott? - lepődött meg, erre pedig bólintottam - Ohh...
- Bár ha úgy nézzük a kórházból is kitett, de szerencsémre megtudtam nyitni a saját magánrendelőmet.
- Miért nem mondtad ezeket el nekem? Segíthettem volna!
- Akkor ez tűnt a legokosabb megoldásnak! Nem ránthattalak magammal ebbe.
Megrázta a fejét, majd Luka kis pufi arcát megtörölte.
- Azt mondtad menjek veled a temetésre... - motyogta - Lisa szülei miatt...
- Igen, hogy lássák, hogy a lányuk nem hiába halt meg, de ez se érdekelte őket.
- Igor... Nézd! Nem haragszom rad, már rég, de egyszerűen nem akarok tőled semmit.
- Értem... - mondtam szomorúan lehajtott fejjel.
- Anyu miért szomorú a doktor bácsi? Neki is fáj a szíve, mint neked szokott? - pislogott nagyokat a kis fiú.
- Menj a csúzdara kicsim. Addig mi beszélgetünk. - mondta mosolyogva. A kicsi azonnal odaszaladt és máris úgy tett mintha elvinne őt egy hóvihar.
- Mindig így játszik.
- Mindig? - kérdeztem meglepetten.
- Amióta megnézte velem moziban a Jetikölyök mesét azóta a megszállottja ennek.
- Ismerős. - kuncogtam mosolyogva - Rám a Batman volt ilyen hatással. Mindig lelógtam minden honnan és ha akárhova mentünk mindig azt mondtam: Irány a Batmobil! - kacagtam fel, mire Vladimir is felnevetett.
- Ki vitt el rá?
- A nagynéném. Amikor annyi idős voltam mint Luka. Bar a mozi után féltem a sikátoroktól. - mondtam mire kuncogott egyet.
- Atya ég.
- Tényleg így volt. - bólogattam hevesen, majd kicsit komolyabbra fordítottam a témát - Miről beszélt amúgy Luka? Mi ez a szív fájás dolog?
- Óh... - kapott az említett helyre. - Időnként... Nagyon hiányoztál és..  Sokat sírtam. Ilyenkor apám azt mesélte neki, hogy fáj a szívem mert összetört.
- Sajnálom. - sóhajtottam és megszerettem volna simítani arcát, de inkább irányt változtatva vállára simítottam inkább. Jobbnak láttam, ha megpróbálok nem nyomulni. De ahogy észre vettem izgatottból csalódottba menő nézését, meglepődtem.
- Nem tudom mit tegyünk. - mondta.
- Had próbáljam meg újra!
- Tessek?
- Ha adnál nekem meg egy esélyt..  Bebizonyítanám neked, hogy megváltoztam.
- Nem is tudom... - nézett el rólam a boldogan nevető Lukara.
- Kérlek, adj még egy esélyt. Ha nem is miattam, akkor Luka miatt hogy normális apja legyek!
- Luka nem tudja, hogy te ki vagy! - mondta. Tehát nem mondta el neki.
- Volt egy ilyen érzésem. De szerintem sejti, hogy mi nem csak régi barátok vagyunk egymásnak. - sandítottam a kisfiúra.
- Igen. Okos kisfiú. - mosolyodott el. Most sok mindenre kell gondolnia. Leginkább a fiára.
- Ebből a szempontból az anyjára ütött. - bólintottam - A kis lurkó egyből felismerte a hangodat a zenelejátszómon, amikor az oviban találkoztunk.
- Szóval... - fagyott meg.
- Te vagy Heart?
- Shhh! - fogta be egyből a számat.

💄

Continue Reading

You'll Also Like

132K 5.7K 35
Eve Hampton élete nem tökéletes, de nem is borzalmas. Van fedél a feje felett, szerető családja és egy színes baráti társasága, melyben remekül érzi...
2.2K 489 28
A december ismét hatalmas pörgés és rengeteg feladat kíséretében érkezik a városba. A korábbi őszi idő után friss havat is hoz, ünnepi hangulattal tö...
11.6K 1.1K 22
Nem kegyelmezek. Ez a szó nincs a szótáramban. Ilyen nem létezik. Szívem sincs. Egy pillanatig se tudok sajnálni senkit, mert nincsenek érzéseim. Eg...
27.3K 1.6K 26
Kim SeokJin csak boldog akart lenni. Egész életében tűrte, hogy a családjának a tagjai jobb esetben levegőnek nézik és kiközösítik omega léte miatt...