Seyirciler sabırsızlıkla Fire'ın Ah Jin'i alıp aşağı atlamasını bekliyordu. En azından tüm üyeler orada buluşabilirlerdi, böylece kazanma şansları daha yüksek olurdu. Beklenildiği gibi biri halka açık kanalda konuşmaya başladı.
[Arena] "Fire": "Ah Jin ile mağarada kalıp Binghua köpekleriyle savaşacağım. Siz üçünüz toplanın, biz de birazdan orada olacağız."
Fire sadece Ah Jin'i uçurumdan atmamakla kalmamış, aynı zamanda halka açık kanalda cevap verecek zamanı bile bulmuştu! Ayrıca sadece cevap vermekle de kalmamıştı, cevabı uzun bir cümleydi!
...Birazdan orada olacağız mı? Fire bu üç adamı nakavt edip sonra da arkadaşlarıyla mı buluşacaktı?
Seyirci şaşkına dönmüştü. Böylesine kritik bir anda Fire nasıl bu kadar sakin davranabilirdi? Gerçekten buna yetecek gücü var mıydı, yoksa kendine aşırı mı güveniyordu?
Sunucu da şok olmuştu, utançla birkaç ses çıkardı...
Bullet ekranı, "Fire'ın bu 'Binghua köpekleri' ile kimi ima ettiğini bilmek istiyorum. Kime çıkışıyordu?"
"Üç kişinin kısaltması olmalı. Dondurma (Haagen Dazs), Flower Yiyi ve Inuyasha..."
"Birden Lu Binghua geldi aklımda..."
"Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!"
Fire mesajı gönderdikten sonra, Ah Jin'e komut verdi. "Ah Jin, Dumpling'i alıp köpekle savaş. Binghua'yı da ben halledeyim."
Fire bunu sesli mesaj işlevini kullanarak söylemişti, haritadaki bazı oyuncular da bu işlevi kullanıyordu. Seyirciler net olarak duyamasa da Fire'ın etrafındakiler duymuştu.
Inuyasha o kadar sinirlenmişti ki, "Siktir! Kurtum ben, köpek değil!" diye bağırdı.
Fire ciddi bir şekilde, "Aynı şey değil mi?" diye sordu.
Inuyasha, "..."
Bullet ekranı, "Inuyasha için kötü hissettim. Haha... ne kadar zeki!"
"Fire tartışmada harbiden çok iyi..."
"Fire'ın bunları sırf Inuyasha'yı sinirlendirmek için söylemediğinden emin misiniz? Eh, eşine bile zorbalık yapmıştı ne de olsa!"
Haagen Dazs soğuk bir şekilde konuştu, "Fire, tekli PK'da bana karşı %10 kan seviyesiyle kazanmıştın. Ama şimdi hem ben hem de Yiyi ile karşı karşıyasın. Biraz kibirli değil misin?"
"Tabii ki değilim, göreceksin!" Sonra kılıcını çıkardı ve hava saldırısında kullanılana benzer bir "Ateş Cehennemi" tuzağa düşürme numarası yaptı. Bu numarayla Ah Jin'e arkadan saldırmak isteyen Flower Yiyi'yi yerine sabitledi.
Diğer taraftan Ah Jin %62 kan seviyesiyle gelinciğe dönüştü, %9 kan seviyesindeki Dumpling ile birlikte %77 kan seviyesindeki Inuyasha'yla karşı karşıyaydılar.
Inuyasha kendi kendine düşünüyordu, bu ikisi ona karşı birleşmişlerse bile ne olmuş yani? Kan seviyeleri bile onunkinden fazla değildi!
Dayanamayıp dalga geçmeye başladı, "Küçük gelincik, peri hayvanları PK'sında kaçarken yeterince eğlendin, yine aynısını mı yapacaksın yoksa?"
Ah Jin, "..." (=____=)
Ebeveynlerin çocuklarıyla doğal bir bağı vardı. Inuyasha'nın Ah Jin'e karşı saldırgan tutumu, Dumpling için de saldırgandı. Akıllı sihirli bebek, anında ateş saldırısına başlayıp Inuyasha'nın kanının %3'ünü yok etti.
Inuyasha, "..." Lanet olsun, bu sistem hayvanının saldırı gücü cidden aşırı fazla!
Artık saçmalamayı kesmek istiyordu, bu yüzden Ah Jin'e doğru koştu. O sırada Dumpling garip sesler çıkarıyordu. Küçük bir canavar gibi yukarıdan sürekli Inuyasha'ya ateş ediyordu!
Inuyasha bir şeylerin doğru olmadığını hissetti. Boynuzlu küçük canavarın uçabileceğini yeni fark etmişti. Bu nedenle şu anda kanın yalnızca %9'u kalmış olsa da, bu seviye hep aynı kalacaktı. Havada olmaya devam ettiği sürece Inuyasha'nın yenilme şansı vardı!
Tek yol önündeki gelincikten çabucak kurtulmak gibi görünüyordu. Dumpling arenaya Ah Jin'in evcil hayvanı olarak girmişti, Ah Jin öldüğü sürece Dumpling de ortadan kaybolacaktı.
Inuyasha'nın analiz ettiği gibi havadan saldırmak zordu, ancak bire iki savaş olduğundan kurdun ve gelinciğin kan seviyesi birbirine yaklaşıyor gibi görünüyordu. Başlangıçta %12'lik bir fark vardı, şimdiyse %10, %9, %7...
Inuyasha savaşırken hesap yapıyordu ve sürekli kendisini cesaretlendiriyordu. Pekala, elbette başarabilirdi!
Ah Jin'in kan seviyesi sadece %5 iken Inuyasha yukarı baktı. Onunki sadece %4 kalmıştı...?
Bu değer geçen maçla aynıydı, Inuyasha tamamiyle şaşkına dönmüştü. Panik içindeydi, gelinciğe karşı yine mi kaybedecekti?
O anda parlayan bir buz topu aniden kenardan fırlatıldı, Flower Yiyi'nin buz topu saldırısı çılgına dönmüş Dumpling'i başarıyla dondurdu! Tam o andaki yardım, Inuyasha'ya umut vermişti. Haha! %1 fark varsa da ne olmuş? Küçük canavar şimdi hareket edemiyordu. İki darbe daha ve sonrasında Ah Jin ile evcil hayvan bebeğini cennete gönderebilirdi!
Inuyasha zaferi müjdeleyen kurt pençesini uzattı, ama sonra aniden gökten pembe bir ışık huzmesi düştü ve gelinciğin tepesine indi. Bir şeyler yolunda gitmiyordu!
Bunu fark ettiğinde artık çok geçti. Inuyasha, gelinciğin kan seviyesinin hızla %28'e yükseldiğine tanık oluyordu!
Çok geçmeden dünyası karardı... Peri hayvanı PK'sında gelincik en azından buğday tarlasında özgürce koşabiliyordu, ama bu sefer mağaradan hiç kaçmamıştı bile!
Ölüm anında Inuyasha şaşkınlık içinde düşünüyordu. Fire iki kişiyle savaşırken nasıl eşine kan ekleyebilirdi? Bu canavarın babasını bu kadar güçlü yapan neydi?
Seyirci de bunun imkansız olduğunu düşünüyordu. Artık Dead Water'ın savaşını izlemekle uğraşamazlardı. Fire'ın Haagen Dazs ve Flower Yiyi'yi panik olmadan nasıl hallettiğine tanık olurken, tamamen bu harika çift kavgasına odaklanmışlardı. Fire kontrolü hala tamamen elinde tutuyordu!
Aslında Flower Yiyi başından beri pek bir şey kazanmamıştı. Önce Ruthless tarafından 6 saniye boyunca yerine kilitlenmişti. 6 saniye sonra, Dondurmaya kan eklemeyi yeni bitirmişken Haagen Dazs ile savaşan Fire, aniden ona bir ateş topuyla vurmuştu. Ancak Haagen Dazs'ı aceleyle iyileştirebilmeye zaman bulmuştu. Fire onun her saldırısını önleyebiliyordu. Sanki bu adam onun her hareketini biliyormuş ve ne yapacağından eminmiş gibiydi. Dumpling'i donduran buz topu onun tek başarılı numarasıydı. Ama ondan sonra da, Fire'ın güçlü intikamıyla yüzleşmek zorunda kalmıştı!
Daha önce bu kişiye kan eklemenin veya ona yardım etmenin zor bir iş olduğunu hiç düşünmemişti.
Haagen Dazs ile Fire'a karşı mücadele etmek, başta Flower Yiyi'nin umutlarından biriydi. Fire'a onsuz hiçbir şey yapamayacağını ve ona ihtiyacı olduğunu göstermek istemişti.
Fire'ın, kendisi ve Haagen Dazs tarafından delicesine dövülüp mağlup olacağını ve ona geri dönmesi için yalvaracağını hayal ediyordu...
Ama gerçek yüzüne tokat gibi çarpmıştı. Fire bire iki savaşta bile eşit derecede güçlüydü! Bunun yerine, o ve Haagen Dazs izleyicilerin önünde, tıpkı takma adları olan 'Lu Binghua' gibi bir şakaya dönmüşlerdi!
Haagen Dazs bir anda gürledi, "Yiyi, kan ekle! Ne düşünüyorsun orada?"
Flower Yiyi daha sonra dalgın bir şekilde Haagen Dazs'a kan ekledi. Fire'a yardım ederken, Fire ona hiç böyle bağırmamıştı. Ne olursa olsun ona karşı her zaman sakindi.
Dürüst olmak gerekirse, onun kaybettiğini hiç görmemişti zaten...
Haagen Dazs'ın artık Ruthless'tan daha yüksek bir kan seviyesi olmasına ve hala kazanma şansları olmasına rağmen, Flower Yiyi çoktan karamsar bir hale girmişti.
Inuyasha ölmüştü, buz topu saldırısından kurtulan Dumpling, yardım etmek için Fire'a doğru uçtu. Ah Jin de cesurca ön saflara koşuyordu.
Haagen Dazs bir anda yeniden enerjik bir hale geldi. Gelincik ne yapıyordu? Kendini cennete mi gönderiyordu? Doğru ya, eğer Ruthless'ı öldüremiyorsam, eşini öldürürüm o zaman!
Haagen Dazs Ah Jin'e baktığı an beklenmedik bir şekilde, gelincik göbeğini açtı ve yere uzandı... Meng yeteneği!
Haagen Dazs, "......"
Sahneyi gören Flower Yiyi, "..."
Bullet ekranı, "Hay sokayım, nasıl olabilir böyle bir şey?"
"Kör oldum resmen, hahaha..."
"Ah Jin'in uçamadığı için ön saflara koşmasının garip olduğunu düşünüyordum, Meng yeteneğiymiş meğerse!"
"Ruthless, hadi eşini kullanmanın metodlarını konuşalım."
....
Doğru, meng yeteneği sadece peri hayvanlarında işe yaramıyor, tüm oyuncularda işe yarıyordu. Ah Jin'in bu yeteneğiyle ilk başarılı hedefi Fire'dı!
Qin Yang gülümseyerek övdü, "Aferin!"
He Jin hızla güvenli bir alana çekildi, tam Haagen Dazs ve Flower Yiyi sekiz saniyelik etkinin ardından hızla insan formlarına dönmüşken, hemen karı koca yeteneğini kullanıp Fire'a kan ekledi...
Çok geçmeden, Fire'ın kanı tamamen dolmuştu!
Haagen Dazs şu anda ölmek istiyordu, iblis seviye şifacısı hemen yanındaydı ama kanının fullenmesinin nasıl hissettirdiğini hiç deneyimlememişti!
Bazı insanlar kıyaslanamayacak kadar güçlüydü!