Criminal Love **Dovršena**

By SocialCasualty27

43.5K 3.5K 743

"Žao mi je.." rekao mi je. Čak je i izgledao tužno. Sve je bila laž.. "Oprošteno ti je, ali ne i zaboravlj... More

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9 - xFactor first show
Part 10 - xFactor second show
Part 11
Part 12 - Week 1
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16 - Home, Part 1
Part 17 - Home, Part 2
Part 18 - Home, Part 3
Part 19 - Home, Part 4
Part 20 - Home, Part 5, Back to the xFactor.
Part 21 - Week 2
Part 22
Part 23
Part 25 - Home
Part 26
Part 27
Part 28 - Week 3
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32 - Show
Part 33 - Decision
Part 34 - Home
Part 35
Part 36
Part 37 - Week 4
Part 38
Part 39
Part 40
Part 41 - Show
Part 42
Part 43
Part 44 - Week 5
Part 45
Part 46
Part 47 - Show
Part 48
Part 49 - Home
Part 50
Part 51 - Week 6
Part 52
Part 53
Part 54 - Show
Part 55 - Show 2, Home
Part 56 - Home
Part 57 - Week 7
Part 58 - Show
Part 59 - Week 8
Part 60
Part 61 - Show
Part 62 - Home, Week 9
Part 63 - Show, Home, Week 10(Final week)
Part 64 - Finals, Revenge
Part 65 - The end(Zadnji dio, pročitajte A/N)
!Obavijest!

Part 24

676 59 15
By SocialCasualty27

Anna's P.O.V.

Izašla sam sa mikrfonom u ruci i duboko dam udahnula. 

Red cups and sweaty bodies everywhere
Hands in the air like we don't care
'Cause we came to have so much fun now
Bet somebody here might get some now

If you're not ready to go home
Can I get a "Hell, no! "? (Hell no)
'Cause we're gonna go all night
'Til we see the sunlight, alright

So la da di da di
We like to party
Dancing with Molly
Doing whatever we want
This is our house
This is our rules

And we can't stop
And we won't stop
Can't you see it's we who own the night?
Can't you see it's we who 'bout that life?

And we can't stop
And we won't stop
We run things, things don't run we
Don't take nothing from nobody
Yeah, yeah

It's our party we can do what we want
It's our party we can say what we want
It's our party we can love who we want
We can kiss who we want
We can sing what we want

It's our party we can do what we want to
It's our house we can love who we want to
It's our song we can sing if we want to
It's my mouth I can say what I want to
Say yeah, yeah, yeah, ehh

And we can't stop, yeah
And we won't stop, oh
Can't you see it's we who own the night?
Can't you see it's we who 'bout that life?

And we can't stop
And we won't stop
We run things, things don't run we
Don't take nothing from nobody
Yeah, yeah, yeah, yeah, ehh

To je to. Svi su pljeskali i navijali. Odahnula sam. Nigdje nisam pogrješila. Odmah mi je mnogo lakše. 

"Ovo baš i nisam očekivala." Rekla je pomalo začuđeno Dannii. "U svakom slučaju sviđa mi se." Zahvalila sam joj. 

"Po mome mišljenju, bila si bolja prošli put. Ne stoji ti Miley. Sorry." Pomalo razočarano sam klimnula glavom na Natalie-ine riječi. 

"Natalie pretjetuje. Meni si bila super." Zahvalila sam Ronanu. 

"Sve je bilo odlično. Odjeća i šminka... Prava si Miley, a tek pjevanje.." S osmijehom 'Od uha do uha' sam zahvalila Redfoo-u. On mi je idol i njegovo mišljenje mi stvarno puno znači. 

Sišla sam sa pozornice. Nisam se iznenadila kada me Jen nije čekala jer sam nastupala među prvima. Mora našminkati ostale cure.

Lutala sam po backstage-u. U jednome trenutku sam ugledala Michaela kako daje interview. Odlučila sam sasvim slučajno čuti djelove razgovora.

" Kako se osjećate zbog toga što je djevojka iz vaše grupe napustila xFactor prošli tjedan?" Upitala ga je sa onim lažnim smješkom. Prije nego što je uspio išta reći postavila mu je još jedno pitanje. "Kako vi doživljavate ovaj xFactor? Natječete li se između sebe čija će skupina biti bolja?" 

Napokon je uspio odgovoriti. "Naravno da mi ne smeta. Nije bitno iz čije će skupine biti pobjednik. Bitno je da se svi skupa dobro zabavimo. To vam mogu reći i ostali dečki." Reporterka mu se zahvalila i nastavila je dalje. I ja sam, da nebi skužio da sam prisluškivala. 

Došla sam do Jen koja je šminkala djevojku iz trećeg odjela.. Mislim da se zove Jasimne. Ona mi je uvijek bila nekako drska i umišljena. Jednostavno je nevolim. 

Pričala sam sa Jen kao da Jasmine nije tu, ali bila je i cijelo vrijeme me je streljala pogledom. Doslovno. Jen je ubrzo završila s njom i napokon je otišla. "Jedva čekam da sve ovo prođe i da napokon idem kući i naspavam se u svome krevetu.." Uzdahnula sam. 

"Ne brini. Brzo će... A i znam da ćeš proći dalje." Rekla je sa smješkom.

"Nisam više sigurna želim li proći dalje.." Rekla sam tiho i nisam sigurna jeli me čula, jer nisam dobila odgovor od nje. Odlučila sam da ću je pustiti da radi u miru. Otišla sam do ženskog wc-a. Planirala sam se umiti ali sjetila sam se da sam našminkana. Uff.. 

Kad se već nemogu umiti, izašla sam na zrak. Hladan vjetar mi je lagano puhao u lice. Osjećala sam se mnogo bolje. Obožavam vjetar. 

. . . . .

Polagano smo izlazili na pozornicu. Danas su nas, izgleda, odlučili pomalo držati u neizvjesnosti. To mi se nimalo nesviđa. Svi smo stojali na pozornici. Nisam bila previše nervozna, ali mrzim neizvjesnost. Ugh. Izgovarali su ime po ime tko prolazi. Blago Brandonu, jer njemu su prvome rekli da prolazi. Njegov je nastup sigurno bio najbolji. 

Napokon sam mogla odahnuti, jer sam ubrzo čula svoje ime. Prošla sam dalje.

Ostali su još samo Adam i girlband koji je uzeo ime Blue Power. (Izmislila) 

"Žiri je odlučio da će u sljedećoj emisiji ponovno nastupati...... Blue Power!!" Njih 5 su počele skakati od sreće, a Adam je tužno pogledao prema dolje. Sa jedne strane mi je bilo žao, ali s druge me boli briga. (Full iskreno. xD) 

"Sada možete ići... Dobro se provedite sutra. U ponedjeljak nastavljate dalje sa probama." Sretno smo otiši u backstage, a onda sam zajedno s Jen otišla natrag do one kuće. Pokupila sam nekoliko sitnica i zajedno smo se uputile prema parkingu. Tamo su nas čekali dečki. 

Da, i dalje nas voze kući. Ponovili smo rutinu. Michael vozi, a ja moram sjesti na Ashtona jer namam mjesta. Pff. 

Stigli smo, napokon. Ovoga puta ih Jen nije pozvala da uđu sa isprikom da smo preumorne. Pozdravile smo ih i ušle smo u stan. Stan je bio čist i uredan. Moja me soba dočekala onakva kakva je i bila u nedjelju. Jen nije niša dirala i sutra mogu nastaviti gdje sam stala. 

Popila sam kakao i pojela sam malo nutelle, a onda sam odlučila ići u krevet. Bila sam umorna od današnjeg dana i od xFactora. Legla sam u krevet i nakon nekog vremena sam zaspala... 

Continue Reading

You'll Also Like

68.2K 3.3K 42
Amy je djevojka koju život i nije baš mazio. Njen 17. rođendan donosi promjene. Da li će se moći nositi s promjenama koje joj donosi 'novi' život? ▪︎...
55.8K 1.9K 45
Nastavak priče "Iskra" "Došao sam u nalet da je zagrlim, ali znao sam da bi to potpalilo vatru." 1.5.2019.-1.10.2019.
70.3K 4.3K 100
Anabelle Wonder je mlada sedamnaestogodišnjakinja koja je živila normalan i jednostavan život sve do trenutka koji je presudio njezinu sudbinu. U ov...
17.6K 440 21
"Svjesna sam da su i prije postojali neki osjećaji koje sam vjerojatno zbog inata i srama suzbila negdje duboko, natjerala se da ih ignoriram...ali o...