⚠️TW smuttia, riitelyä ja itsemurhasta puhuminen/sen toteutus⚠️
Ollin pov:
Minulla oli mielessä jotain ihan muuta kun ilmeeni antaa olettaa. Vai oliko sittenkään? Katson Aleksia ja hän näyttää söpöltä, kun tuijottaa minua hänen sinisillä silmillään. Olli Aleksi on aina söpö!!
~Time skip 3h~
Makoilimme sängyssämme Aleksi päälläni. "Ale oisko aika syödä?" Kysyn hiljaa. "Öö.. ei oo nälkä." Hän vastaa nopeasti. En niellyt tuota vastausta, mutta annoin asian olla.
Joelin pov:
Istuin huoneessani ja katsoin seinillä olevia kitaroita. Haluaisinko soittaa? Fuck it mä soitan. Nousin ylös ja kävelin yhden kitaran eteen ja nostan sen pois telineestä. Kävelen takaisin sänkyyni ja alan soittamaan jotain mitä osaan.
*timeskip 2h*
Soitin kitaraa sellaiset 2h. Päätin lopettaa ja katsoin puhelintani. 38 viestiä ja 27 soittoa. Oho. Katsoin viestit ne oli tullut Joonakselta.
Viestit
Joonas: Pääsetkö meille?
Joonas: Joel vastaa!!
Joonaa: Onks sulle sattunu jotai?
Joonas: Onko joku elefantti kidnapannu sut?
Henkilö Joonas yritti soittaa sinulle (x27)
Joonas: NYT VITTU JOEL VASTAA SAATANA!!!
Minä: Kaikki on hyvin:D
Joonas: Miks vitussa et vastannu?
Minä: Soitin 2h kitaraa.
Joonas: Aa okei:D no pääseks siis meille?
Minä: Enköhän.
Nikon pov:
Kaikki on perseestä miksi edes olen vielä täällä? Miksi en vain tappaisi itseäni? Ne kiusaajatkin oli sitä mieltä et voisin tappaa itteni. Joku päivä mä sen teen mä lupaan sen. Ajatteluni kekeytti äidin huuto syömään.
Kävelin alas keittiöön ja otin lautaselle tosi vähän makaronilaatikkoa. "Niko mikset sä ota enemmän?" Äitini kysyi. "Ei ole nälkä." Vastaan hiljaa.
Syötyäni sen minimaalisen määrän ruokaa menin huoneeseeni. Kävelin kokovartalopeilin luokse ja katsoin itseäni. "Hyi mitä läskejä susta roikkuu!!" "Kukaan sua ikinä haluis!!" "Tapa ittes läski!!" Äänet huusivat päässäni. Mä en jaksa enää!! Kaivon jo tutuksi tulleen veitsen laatikosta piilotin sen hihaani ja juoksin vessaan.
Otin veitsen hihastani ja viilsin. Viilsin yhden, toisen, kolmannen, neljännen. Viilsin niin monesti, että alkoi pyöryttää. Rysähdin vessanlattialle. Viimeiset äänet mitä kuulen on, kun joku juoksee portaat vessan luokse.
Ollin pov:
"Alluu mennään nyt syömään!" Sanon mahdollisimman ärsyttävällä äänellä. "EI OLE NÄLKÄ!!" Hän vastaa vihaisesti. "Huuda niin paljon ku haluat, mutta me mennään nyt syömään." Sanon rauhallisesti. "Onko sulla joku ongelma?! Haluutko että lihon lisää?!" Hän sanoo kyyneleet silmissä. "Tai ei mitään unohda." Hän sanoo nopeasti. "Nyt me mennään syömään. Etkä sä todellakaan ole läski sä oot just täydellinen." Sanon ja otan Aleksin halaukseen.
Kävelimme alas Aleksin huoneesta, kun Aleksi oli rauhoittunut.