HAYAT

By BYZUSNMZ

98 4 4

Gerçekler ... More

HAYAT

98 4 4
By BYZUSNMZ

Hayat Gerçekler Acıdır , Alış Buna ... Hayat acı bir gerçektir . Hayatın kendisi acıdır zaten . Hayatta her zaman mutlu olamazssın . Her zaman mutsuzda olamazssın . Bazen seversin ama sevilmezssin . Bazen değer verirsin ama , karşılığını alamazssın . Hayatta herşey mübahtır ... Hayat her zaman , yüzüne gülmez . Güneş hiç bir zaman üstümüze doğmazki zaten ... Evet çok sevdim , ama sevilmedim . Çok değer verdim ama değerinin bir karşılığı yokmuş meğer ... Hayattan çok bunalır insan ... Hayattan gitmek istersin ama mümkün olmaz . Hiç bir zaman ... Hayat her zaman gülse keşke . Bende çok istedim bi güldü , sonra yine gülmeyi bıraktı . Bu her zaman böyle olmazmı zaten . Ben bi güldüm , sonra hemen üzdüler . Hayat acı , gerçekler acıdır her zaman alış buna ...

Continue Reading

You'll Also Like

340K 1.9K 37
Öncelikle 1 M' den fazla görüntüleme 200 Binden fazla oy almış kitaptı. Ancak bazı hadsizler yüzünden silindi. Tekrardan yayınlıyorum. Ulaşabildiğim...
151K 12.4K 53
Azize serisinin 1.kitabıdır. Boynuzlarım, tüylerim ve iri gözlerim var. Kutsal kanım ve Ravozski ismim var. Dünyayı kurtarmak için bana ihtiyacın var...
308K 12.9K 8
Derin Gökser, 17 yaşında babasının işi nedeniyle doğup büyüdüğü ilçeden, alışık olduğu evden ve okulundan ayrılmak zorunda kalır. Yeni hayatına uyum...
338K 33.6K 38
2022 WATTYS KAZANANI Lale lise son sınıfa geçtiğinde düşünmesi gereken tek şey üniversite sınavı değildi. Uğraşması gereken, yeni bir cici annesi ve...