BABYGIRL ✓ | Thv

By kimtaehyo_

12K 1.8K 257

" you i'll get a punishment from daddy kim " - when a pure girl trapped by the handsome man - [ Ranking 1 in... More

BABYGIRL | kim taehyung
BABYGIRL : dirty offer
BABYGIRL : bad news
BABYGIRL : violence
BABYGIRL : seduce me ?
BABYGIRL : charming
BABYGIRL : she's interesting
BABYGIRL : new neighbour
BABYGIRL : getting a punishment from daddy
BABYGIRL : discussion about wedding
BABYGIRL : i want her
BABYGIRL : kidnap and kill
BABYGIRL : her daughter
BABYGIRL : wishing for the kiss
BABYGIRL : a sweet guy
BABYGIRL : married
BABYGIRL : something fishy
BABYGIRL : sacrifice & tragedy
BABYGIRL : without you i'm nothing

BABYGIRL : test

519 91 6
By kimtaehyo_

BARU sahaja 2 hari menginap di rumah puan kim ,dia mula menerima banyak arahan dari wanita separuh usia itu .

Antaranya adalah ...

" Jihyo sayang , omma terasa nak makan bibimbap lah . Hyo boleh buatkan ? "

" Omma haus lah , boleh buatkan omma juice orange ?"

" Bunga semua ni dah nak layu , boleh tolong omma ubah suai semua bunga-bunga ni ? "

Dan bermacam-macam lagi arahan yang diterima , bukan itu sahaja . Dia juga diminta bangun awal pagi seawalnya pukul 7:00 , katanya anak dara tak patut bangun lewat .

Dan dia hanya menurut sahaja tanpa membantah .

" Omma buli bakal isteri Tae ke ? " Soal taehyung setelah matanya melihat Jihyo yang bertungkus Lumus masak jjamppong  .

Puan kim menjeling .
" Buli apa kamu ni , omma cuma nak tengok sejauh mana bagusnya bakal menantu omma ni " ujar puan kim sambil tersenyum manis memandang Jihyo . Rasanya pilihan anaknya sungguh tak mengecewakan .

Taehyung mengumam .
" Last okay omma ? Kesian dia "

" Elelele caringnya anak omma ni "

Usik puan kim seraya tergelak kecil .
Taehyung yang tak dapat menyembunyikan senyumannya terus beredar pergi dari ommanya . Duduk lama disitu memang tak henti-henti lah wanita itu mengusiknya .

Puan kim mengeleng kepala kecil .
" aigoo Taehyung-taehyung "










Jihyo yang sibuk memasak dipeluk taehyung dari belakang .
Tersentak gadis itu dibuatnya , nasib tak mencarut .

Taehyung dengan manjanya meletakkan dagu di bahu Jihyo .

" W-wae ? "
Gagap Jihyo menyoal .

" Hm ? Saje tengok bakal isteri masak . Kenapa ? Tak boleh ? " Soalnya dengan nada yang serius .

Jihyo menelan air liur kasar . " A-anii , b-boleh"

Taehyung Tersenyum sinis . Pipi tembam Jihyo dicium sekilas .

" Masak sedap-sedap eh sayang "
Ujarnya sebelum melepaskan pelukan .
Dia bergerak meninggalkan Jihyo yang berdiri kaku di dapur .

Dengan senyuman lembut , gadis kecil itu mula mengangkat tangan lalu memegang pipinya yang memerah .
Jantungnya juga berdegup kencang tak tentu hala atas penangan taehyung tadi .

" Waegurae ? " Soalnya sendiri seraya menepuk -nepuk pipinya yang terasa membahang .

T B C

Continue Reading

You'll Also Like

26.4K 1.2K 50
Karya pertamaku, maaf jika kurang ekspektasi kalian. Becky seorang gadis introvert yang mula berjumpa dengan Freen yang mulanya bersahabat sehingga m...
136K 15.4K 59
S1 [ C O M P L E T E ] S2 [ O N - G O I N G ] Apa perasaan korang bila diri sendiri dituduh mempunyai hubungan sulit dengan boss ditempat kerja dan y...
18.5K 789 41
Ammar Abdullah x Nur Arra Walidah
3.4K 306 21
Leftenan komander Syafiq Ilham x Imaya Adelina "Akan ku nanti akhir cerita ini di mana notkahnya." - + Sequel Bunga Untuk Leftenan ATTENTION - Sebe...