Yandere Headcanons

By Aularopa

6.5K 187 76

ღ- Yandere takıntılı aşk durumudur. sözlük anlamı Yandere, Japon pop kültürü içinde geçen karakter tiplerinde... More

【 Tanıtım Bölümü 】
Yandere Slenderman Oneshot
Yandere Manjiro Sano (Mikey) Bonten Headcanon
Yandere Tom Riddle/Lord Voldemort Headcanon
Yandere Dream X Kadın Okuyucu (istek)
Yandere Daenerys Targaryen Headcanons

Yandere Makima Headcanons (chainsaw man)

1K 28 10
By Aularopa

                                                       •❅───────✧❅✦❅✧────────❅•

-Can sıkıntısından kitabı yazmaya devam etmeye karar verdim ve bu sebeple isteklerden Makima ile başlamak istedim, bu bölümü silecektim çünkü şimdi düşününce bana çok saçma geldi ama oylar ve yorumlardaki istekler silinmesin diye bölümü farklı bir karakterle düzenlemeye karar verdim, bunun sebebi ise Makima'nın benim de sevdiğim güçlü kadın karakterlerden biri olması, kitabı yazmaya devam edeceğim için istek karakterleriniz varsa yazabilirsiniz ama önce yazmaya eski isteklerden başlayacağım, çok uzattım neyse...

-Makima ile romantizm duygusal bir iniş çıkış treni olabilirdi. Onunla vakit geçirmek heyecanlı ve heyecan verici olabileceği gibi tehlikeli ve yorucu da olabilirdi. Kurnaz ve manipülatif kişiliği, en kötü ihtimalle akıl oyunlarıyla dolu yoğun bir dinamik yaratacaktır.

-Sizi sevdiği kadar sizin de onu sevmenizi ve ona karşı şefkatli olmanızı ister. Makima sizi çok fazla üzmemeye çalışır, çünkü insanların ne kadar hassas olabileceğini bilir. Yine de bu onu arkadaşlarınızı ve ailenizi öldürmekten alıkoymaz ve eğer bu sizi sevgisini kabul edecek kadar yıpratacaksa o zaman size izletir. Sizi herkesten saklar ve izole eder, hayatınızdaki tek kişinin kendisi olduğundan emin olur.

-Makima ile olan romantizm, dediğim gibi, oldukça incelikli ve insan tarzı aşk duygusunu bilmediği için, izolasyonda büyüdü (muhtemelen) İstemeden de olsa sizi rahatsız edebilir, bu yüzden tepkilerinizi pek umursamıyor, sadece sizi gergin ve / veya başka bir duygu görmek istiyor, ilginçsiniz.

-En sevdiği filmlerdeki gibi normal bir ilişki istiyor. Makima, bir insanı parçalamanın ve haklarının çoğunu elinden almanın sağlıklı bir ilişki için zemin hazırlamadığını anlamıyor veya umursamıyor gibi görünüyor.

-Can sıkıntısından onun üzerinde uyuyakaldığınızda bunu sevimli bulmayarak, sizi de kendisiyle birlikte izlemeye zorluyor.

-İlişki ilerledikçe zaman zaman kendisinin bir parçasını saklayabilir veya küçük ipuçlarını açığa çıkarıyor olabilir ya da sizin ona ihanet etmeyeceğinizden, tamamen onun olacağınızdan zaten emin olabilir. Bu sırlar ve kademeli ifşaatlar, eylemlerini tam olarak anlamadığınız için karmaşık ve belirsiz bir duygusal bağa yol açabilir.

-Makima'nın olgun, neredeyse klinik cephesini kıran olgunlaşmamışlık nöbetleri geçirdiğini düşünüyorum. Özellikle de Japon hükümeti tarafından ailevi destek, sevgi ve yapıdan yoksun bir şekilde nasıl yetiştirildiğini görünce. Bence bir anlamda sevgilisini zaman zaman oynayabileceği bir oyuncak bebek gibi görüyor, isteklerini ve hatta temel ihtiyaçlarını görmezden geliyor. Bazen bodrumdaki cezalarınız sırasında sizi orada amaçladığından daha uzun süre bırakıyor çünkü sizi geri çıkarmak aklından çıkmış. Yine de onun için ağlamanıza bayılıyor, onu tekrar gördüğünüz için mutlu oluyorsunuz. Hıçkırarak ağlıyorsun çünkü seni orada ölüme terk edeceğini düşünüyorsun.

-Makima zaman zaman duygularınıza karşı soğuk ve duyarsız olabilir, ancak kıskandığında veya savunmasız kaldığında, size karşı çarpık bir şekilde yumuşak olmak için kurnaz ve gururlu yüzünü bırakır.

-Bu durumlarda hediyeleri daha samimi olur, size sevdiğinizi bildiği şeyleri verir.

-Makima'nın cezalarının ne olacağından çok fazla emin olmasam da muhtemelen sizi travmatize edebilecek şekilde cezalandırır, garip veya sadist bir şekilde sevdiğin veya değer verdiğin birini önünde öldürebileceğini düşünüyorum.

-Arada sırada sadece eğlenmek için kontrolünü sizin üzerinizde kullanır. Bu daha çok sevgilisi çok uyumlu değilse ve rol yapıyorsa / kaçmaya çalışıyorsa geçerlidir.

                                                       •❅───────✧❅✦❅✧────────❅•

Continue Reading

You'll Also Like

303K 12.7K 8
Derin Gökser, 17 yaşında babasının işleri nedeniyle doğup büyüdüğü ilçeden, evinden ve okulundan ayrılmak zorunda kalır. Duygusal sancıların içinde...
48.2K 3.7K 52
bubirfakehesap: Selam bubirfakehesap: Rahatsız olmayacaksan yaşını öğrenebilir miyim acaba? bubirfakehesap: Part time motorculuğunun yanına bir de pa...
12.9K 658 25
Dizide göremediğimiz seyfer
2M 65.9K 37
Mardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?