Vždycky budu po tvém boku

By Everytime_write

394 25 0

⚠️Sprostá slova⚠️ a vyskytne se tu i nějaké to 🔞🔞🔞 Je to yaoi ship takže homofobové... tamhle jsou dveře �... More

2. Kapitola
3. Kapitola
4. Kapitola
5. Kapitola
6. Kapitola
7. Kapitola
8. Kapitola
Omluva

1. Kapitola

68 2 0
By Everytime_write

Pohled Bakuga, Pohled Kirishimy

,,KAM SI JAKO MYSLÍŠ, ŽE JDEŠ?!" Zařval jsem na Pikachua a v dlaních se mi při tom začaly tvořit malé exploze.

,,Sorry! Sorry!" Řval a zdrhal chodbou. Já si ho najdu.

Seděl jsem u sebe v pokoji a učil se. Najednou někdo začal zběsile bušit na dveře, až je málem vyrazil z pantů. Dotyčnému jsem radši otevřel.

Přecejen, hněv Aizawy nechcete zažít.

Do pokoje se jak velká voda vřítil totálně vyklepaný Kaminari a zabouchl za sebou dveře.

,,Co je?" Ptal jsem se hned.

,,Baku...chipsy...já...snědl...smrt..."
Hystericky popisoval svou situaci mezi nádechy Kaminari.

,,Cože? Počkat! Nechceš mi říct že jsi..."se starostí v hlase jsem se ho zeptal.

,,Ano" přikývl nešťastně ,,snědl jsem Bakugovi chipsy, když  byl v koupelně. Nikdo je nehlídal! Já nevěděl že jsou jeho! Přísahám!

Ozvala se obří rána. ,,Pomooooc" zakvílel a prosil mě skoro na kolenou, abych ho schoval.

,,Rychle zalez do skříně" sykl jsem.

Hned jak za ním zapadly dveře od skříně, vyrazil ty od mého pokoje totálně nasraný pomerain.

,,KDE JE!" Skoro křičel.

,,O-o k-kom to m-mlu-víš?" Zakoktal jsem se.
,,Shity hair neser!" Varovně zavrčel
,,já vim že tady je"

Vim, že tady je. Cítím jeho strach. ,,J-já vůbec n-nevim o kom m-mluvíš. V-vážně" bránil se Shity hair. Smůla. Na to mu nenaletim.

Namířil jsem si to k posteli a nakoukl pod ni. K*rva. Nebyl tam.

,,Pche" odfrknul jsem si. ,,Máš štěstí, Shity hair" oznámil jsem mu. Lehce vyvalil oči.

Cože? To je tak blbej? No, ještě že tak, protože jinak bych byl já i Kaminari už někde zakopanej. I když...když nad tim tak přemejšlim, ten by se ani neobtěžoval nás zakopat.

,,Co vejráš jak sůva z nudlí?" Jeho pohled byl chvíli úlevný, poté starostlivý, pobavený a nakonec snad i smutný. Co mu je?

,,Co? Ne nic!"  Probral se hned. Mě na tom ale něco nesedělo. Vykročil jsem podezřívavě k němu.

Vykročil směrem ke mě. Začal jsem couvat, protože byl evidentně pořád nasranej, a já nehodlal riskovat proletění zdí.

Začal couvat. To mé situaci celkem vyhovovalo, jelikož couval ke zdi.

Narazil jsem do něčeho zády. Zeď. K*rva. Teď jsem v pasti! Začal jsem lehce panikařit. On pokračoval v chůzi a zastavil se krok ode mě.

,,Že ty něco tajíš?" Zeptal jsem se ho.

Vyděsil jsem se. Nenaráží snad na... Pro Bakuga jsem měl vždy slabost, a asi už k němu necítím jen kamarádské city. Zjistil to snad nějak? Nikomu jsem to neřekl. Došlo mu to nějak?

,,Že ty víš, kde je Pikachu?" Zeptal se.

Oddechl jsem si. Nicméně mě furt propaloval pohledem. K*rva. Musím mu něco odpovědět.

,, Eh....jó! Vím, kde by mohl být! Zkusils posilku?" Snažil jsem se přesvědčivě lhát.

,,Si upad? Co by Pikachu dělal v posilce? No tak já to zkusim" otočil se a vyšel z mého pokoje.

,,Poděkovat jsi ale mohl" zamručel jsem a šel Kaminarimu ke skříni otevřít.

,,Díkyyyy! Jsem ti dlužnej. Zachránils mi krk!" Vysypal na mě hned.

,,Nepřeháněj... no dobře, není to přehánění" opravil jsem se po jeho pohledu.

Vystrčil jsem hlavu na vylidněnou chodbu. ,,Vzduch čistej" oznámil jsem a pustil ho ven. ,,Někam se na příštích dvanáct hodin zašij, pak by ho to mělo přejít" poradil jsem mu ještě.

,,Ok a ještě jednou dík" poděkoval a rozběhl se chodbou někam pryč.

Já jsem zavřel dveře a sesunul se po nich zády na zem. Zrychleně jsem dýchal. BYL TAK BLÍZKO. Zrudl jsem a skryl si obličej do dlaní.

Hou hou hou! Já dneska teda jedu! Tahle fanfikce mě napadla při večeři, což je asi dobrý znamení 😅 Vlastně je to vůbec první fanfikce, kterou píšu.

Nečekejte nějaký pravidelný vydávání kapitol. Prostě až něco napíšu, tak to vydám. Ale budu se snažit nové kapitoly vydávat denně.

Hezké čtení! 😁

🔥Vaše Arsen🖤

Continue Reading

You'll Also Like

3.8K 148 28
Díky mé sestře jsme měli to štěstí, že jsme se poznali. Láska ale klame, zničil jsi mě, zničil si pouto co bylo mezi námi a už není. !!!VŠECHNO JE Z...
151K 10.6K 100
AgustD právě zveřejnil/a nový příspěvek líbí se Alien16, Chimmy, MrRM, J-Hope, PinkPrincess a 725 254 dalším LittleBunny Proč mi tohle děláš, YoonGi...
3.8K 607 40
Všechno se zdálo růžové, že ano? Mohl bych směle tvrdit, že jsem patřil k nejšťastnějším lidem planety. Patřil... Měl jsem všechno, co jsem potřebova...