a csengő a cukrászdában megszólalt, ezzel jelezve, hogy valaki belépett. mikor jungkook felnézett, meglátta az apját felé sétálni. "szia apa, szeretnék egy jó alkalmazott lenni és kiszolgálni téged, de most zárva vagyunk."
az apja felnevetett, "tudom, csak azért jöttem, hogy hazavigyelek. hiányzott már az, hogy együtt sétálhassunk." jungkook elmosolyodott, majd meglátta taehyungot feléjük sétálni.
"hé, taehyung, bemutatom az apukámat," mondta jungkook. "apa, ő itt a főnököm," felkuncogott, mert viccesnek találta azt a szót.
"örülök a találkozásnak. namjonnak hívnak, jungkook apja vagyok." namjoon megrázta a másik kezét.
"én is örülök a találkozásnak, taehyung vagyok," egymásra mosolyogtak.
"sokat hallottam rólad," vallotta be namjoon. "köszönöm, hogy adtál jungkooknak egy esélyt a munkával."
taehyung ránézett jungkookra, és elvigyorodott, "nem probléma, jungkook egy olyan személy, aki keményen dolgozik, hálás vagyok azért, hogy velem velem dolgozik."
"hát, örültem, hogy végre tudtunk találkozni, taehyung," mosolyodott el namjoon. "kint megvárlak jungkook, jó?" jungkook bólintott, majd végig nézte, ahogy az apja kisétál.
"az apukád nagyon kedves," jegyezte meg taehyung.
"tényleg az," válaszolt jungkook. "holnap találkozunk?" taehyung bólintott, majd elmosolyodott, amikor jungkook megcsípte az arcát.
az apa-fiú páros sétája békés volt, és végig taehyungról beszéltek, mert jungkook nem tudta nem felhozni folyamatosan az idősebbet. "tetszik neked, vagy valamit?" érdeklődött namjoon.
"mi?" kérdezett vissza jungkook, meglepődött apja kérdésén.
"légy óvatos jungkook, az a férfi határozottan idősebb nálad."
"nem hiszem, hogy ez számít," motyogta, mielőtt beléptek a lakásukba.
a következő nap, taehyung nem ment dolgozni. ráírt jungkookra, és megkérte őt, hogy nyissa ki az üzletet helyette. jungkook, zárásig az egész napot aggódással töltötte emiatt.
húsz perccel később az idősebb lépcsőháza előtt vette észre magát. emlékezett arra, hogy taehyung szerint az első emeleten volt a legegyszerűbb élni, szóval felment oda, és remélte, hogy a jó ajtón kopog be.
amikor kinyílt az ajtó felnézett, és taehyungot egy pólóban, rövidnadrágban, elaludt hajjal, egy fáradt arckifejezéssel az arcán pillantotta meg. "mit keresel te itt?" kérdezte, mielőtt köhögni kezdett.
"aggódtam érted. betegnek látszol," válaszolta jungkook, aztán taehyung kérésére belépett a lakásba.
"nem kellett volna idejönnöd, jungkook. jól vagyok," mondta, majd egy újabb köhögés hullám tört rá.
"ja, látszik," jungkook felemelte a kezét, hogy megnézze vele az idősebb lázát. "lángolsz, tae. engedd, hogy vigyázzak rád."
taehyung elutasította a fiatalabb segítségét, mikor azt vette észre, hogy felvette őt, és lerakta a kanapéra. "csinálok neked levest. ismerek egyet, aminek nagyon jó íze van, imádni fogod," mondta, mielőtt úgy érezte, ezzel kényelmetlen helyzetbe hozza az idősebbet. "ez rendben van?"
taehyung mosolyogva bólintott, "köszönöm." jungkook viszonozta a mosolyát, majd bement a konyhába, és elkezdte az ígért levest elkészíteni.
húsz perccel később visszament a nappaliba, és taehyung ölébe helyezte a tálcát. "ülj fel, megetetlek."
"nem kell, nem vagyok baba," válaszolta taehyung, mire jungkook elhallgattatta.
"megetetlek. nyisd nagyra a szád." taehyung megforgatta a szemét, de mégis kinyitotta a száját, hogy jungkook meg tudja őt etetni.
pár órával később, a fiatalabb az alvó taehyung mellett ült a földön. lassan előre hajolt, és egy csókot lehelt a homlokára. "tudom, hogy nem fogsz adni egy esélyt, mert félsz, de remélem tudod, hogy nem rontanák el semmit, vagy mennék el, ha te tennéd. nagyon kedvellek, de úgy tűnik, te nem realizáltad, vagy nem fogtad fel ezt."
taehyung kinyitotta a szemét, miután meghallotta ezt, majd ránézett a másikra, "sajnálom." jungkook meglepődve nézte, hogy taehyung ébren van, aztán megrázta a fejét.
"ne tedd. majd beszélünk erről, miután jobban leszel, most menj aludni," mondta, miközben végig simított taehyung arcán.
az idősebb bólintott, és ismét becsukta a szemét. a fiatalabb írt az apukájának, hogy egy barátja lakásán tölti az éjszakát, mert nem akarta őt egyedül hagyni. az egész éjszakát a kanapé mellett töltötte a földön, miközben biztosra ment, hogy taehyung jól van.
2022. 01.07.