Az ősiek közé keveredve (Klau...

By Barbara0624

76.4K 2.8K 197

A nevem Rebekah Parker! Biztosan mindenki ismeri a tragikus családi történetemet, Kai Parkerrel és a többiekk... More

Prológus
Az ősök érkezése
A megegyezés
Az elszólás
Úton New Orleansba
Az ideiglenes otthon
Randi?
Majdnem csók
Semmit nem jelentett!
Bezárva
Egy pompás ötlet
Vérszomjas bál
Egy kicsi boldogság
Váratlan látógató
Az ideiglenes család
Mi legyen vele?
Alarick Saltzman
Mindent elmondok!
Megkötözve
Szemétláda!
Kimondta!
Újra otthon
Sok csók
A Terv
Részegen
A varázslat
Meg fogok halni!
Az ikrek
Hangok
Vöröske
Aurora
Mindennek ára van!
Bűntudat
Búcsúcsók
Haragszik?
Talán nem kéne...
A vacsora
A randi után...
Egy újabb Mikaelson
Családi vita
Mi a tanulság?
Igéret
Utolsó szavak
Elmegyek...
Veled megyek!

Örökké és tovább - Epilógus

1.2K 51 16
By Barbara0624

-De, de visszamész! -Simította meg az arcomat. -És én is veled megyek. -Húzta félmosolyra a száját.

1 hónappal később:

Most minden tökéletes! Ezzel a szóval tudnám leírni a mostani állapotot, amiben vagyok. A szokásos botrányok persze jelen vannak. Hope tanulmányi eredménye jelenleg a föld alatt, Klaussal nem mondom, hogy könnyű együtt élni, mégis minden tökéletes.

A Mikaelsonok megküzdöttek a gyásszal és én is a feleőséggel, amit Elijah rám hagyott. Neki Klaus boldogsága volt a legfontosabb, és mostmár nekem is. De rá kellett jönnöm, hogy csak akkor tudom teljesíteni, ha én is boldog vagyok, ha Hope is és az össze Mikaelson.

-Szép jó reggelt Kedvesem! -Adott egy puszit.

-Neked is! Késésben vagyok, ne haragudj! -Suhantam el mellette, majd a hűtött kivágva a vérrel teli tasakot kikaptam. -Ezt elviszem!

-Szép napot neked! Szeretlek! -Kiáltott utánam.

-Én is! Mindennél és mindenkinél jobban.

—————————————————

-Sziasztok Lányok! -Mosolyodtam el. -Hogy vagytok?

-Soha jobban! -Mondta Josie a folyosón elhaladva mellettem. Gyorsan megöleltek és indultak tovább.

Gyors léptekkel a tanáriba mentem, ahol egy szöszivel találtam szembe magam.

-Szia Caroline!

-Rebekah! Kérlek körbevezetnéd az ikrekkel az érdeklődőket, fontos vendég jön ma hozzánk. -Hadarta gyorsan.

Bár borzasztóan érdekelt, hogy ki lehet a fontos vendég, csak bólintottam.

Az újoncok lent vártak, már Josie és Lizzivel beszélgettek.

-Üdvözöllek titeket a Salvatore iskolában! -Mosolyodtam el! -Kezdhetjük a kollégiumi részleggel?

—————————————————

A körbevezetés után bekopogtam a tanáriba és beléptem. Caroline éppen beszélgetett valakivel, akinek rögtön felismertem a hangját.

-Klaus? Te meg mit keresel itt? -Húztam össze a szemöldököm. -Csinált valamit Hope?

-Nem csináltam semmit! -Lépett elő Hope is. -Miért feltételezel egyből erre? -Nevette el magát.

-Akkor?

-Úgy gondoltam itt kell lennie a családunknak, amikor megkérem a kezed. -Mondta Klaus lazán. Ekkor Rebekah, Kol és az ikrek is bejöttek az ajtón.

-Ugye lemaradtunk erről a nyálasan undorító jelenetről? -Kérdezte Kol.

-Viselkedj! -Könyökölte oldalba Rebekah.

-Úristen! Mi folyik itt? Mi az, hogy megkéred a kezem? -Jöttem ki a sokkból.

-Hát tudod! Vettem egy gyűrűt és megkérdezem, hogy leszel-e a feleségem. Több hónapig szervezni fogjuk a tökéletes esküvőt, majd az oltár alatt megesküdünk, hogy örökké együtt maradunk, ami a mi esetünkben tényleg örökkét jelent. -Jött egyre és egyre közelebb hozzám. -Egyébként észre vetted, hogy újra játszottuk az első találkozásunkat? Nagyon romantikus vagyok! -Kezdte fényezni az egóját, ha az lehet ennél is fényesebb.

Egy szót sem bírtam kinyögni, csak álltam egyhelyben, mozdulatlanul.

-Kérdezd már meg tőle! -Szólt közbe Kol.

-Igaz! Khm... -Térdelt le pontosan elém. - Hozzám jössz Rebekah?

Continue Reading

You'll Also Like

6.4K 241 39
Anastasia "Ana" Hale. A tökéletes nő megtestesítője, ami nem a véletlen műve. Múltjuktól menekülve három barátjával New Yorkban találnak új életre. H...
38.9K 1.1K 52
Kezdés - 2021.06.03. Befejezés - 2021.06.23. Csúnya beszéd előfordulhat. Elijah Mikaelson első sorban. De egyben egy The Originals fanfiction félesé...
108K 6.4K 130
A Szent Johanna Gimi, szinte mindenki ismeri ezt a könyvet. De mi lenne akkor, ha nem Reni lenne a főszereplő, hanem én, Szabó Regina. Ez egy Szjg f...
17.6K 1.1K 90
Bucky élete fenekestül felfordul, amikor a második csettintés által új életbe kezd. Nem tudja mihez kezdjen, amikor gyerekkori legjobb barátja a sajá...