a/n: noniin täällä ollaan taas olexin parissa. Vihaposti Alexmattsonjr ja saanaaawws , nauttikaa😌
p.s. tämäkin luku sisältää tuotesijoittelua :D
p.p.s. mul ei oo mitää vitun hajuu mitä pitää tehä jos on hoitoainetta perseessä mut yritän keksii jotai😭😭
Ollin pov:
Hoitoaineliukkarikokeilumme meni niin sanotusti päin helvettiä, sillä nyt minun kaluani ja Alexin persettä kirvelee. Onneksi emme kuitenkaan käyttäneet mitään ketsuppia (a/n: KRHM saanaaawws), sen seuraukset olisivat voineet olla vielä pahempia.
Puimme vaatteet päälle vähän tuskaisasti. Alex puki ihanat ankkabokserinsa päällensä ja lopulta muutkin vaatteet löysivät paikkansa.
Lähdimme ulos hotellihuoneesta. Käveleminen oli minullekin vaikeaa, voin vain kuvitella Alexia jonka perseessä on joulukuusentuoksuista hoitoainetta.
Koputimme Nikon ja Joonaksen hotellihuoneen oveen, joka aukesi hetken päästä. "Moi me vaa tultii sanoo et lähetään päivystyksee, selitetään myöhemmi", huikkasin nopeasti.
"HaHa jÄikÖ AnKkAbOksErit nIi sYvÄlLe perSeeSee eT ei ItTe saAtu ongItTua nIitÄ poIs?!" Joonas huutaa humalaisena. Miten Porko voi tietää Alexin ankkaboksereista?
"EI! Ja turpa kii Porko sä huudat iha helvetin kovaa." Lähdimme kävelemään hisseille päin.
Timeskip sairaalaan
Tuskallisen kävelymatkan jälkeen olimme vihdoinkin sisällä päivystyksessä. Ilmoittautumisen jälkeen istuimme penkeille.
"Mikä vitun idea se hoitoaine oli", Alex heittää erittäin hyvän kysymyksen. "Sun idea", totesin. "Aika paska semmone", hän myönsi. "Jep, no tulipaha kokeiltua." "Joo, mä en unoha ikinä", tuo naurahti. Repesimme molemmat.
Alexin pov:
Meidät kutsuttiin sisään, ja tiedostin pakon selittää illan kulun. "Noniin eli mitäs teillä on ongelmana?" Lääkäri kysyy.
"No semmonen jännä juttu kävi ku meil oli seksii mut liukkari oli loppu, nii aateltii kokeilla semmosta XZ:in havupuuhoitoainetta. Se kyl liukasti hyvin ja tuntu ja tuoksu tosi hyvältä mut mun kyrpä on tulessa nii se ei tainnu olla sit iha hyvä idea. Alexin persettä sit myös kirvelee", Olli selitti monologiaan.
Katsoin tuota "Mitä helvettiä"- tyylillä, sillä kaikkea tuota ei olisi välttämättä tarvinnut kertoa. Noloa. Selkeästi humalassa vielä koko jätkä, vaikka kuulostaakin selvältä.
Lääkäri katsoo meitä hieman tonnin setelinä (a/n: jos et tiiä tonnin setelii nii googlaa), ja aloittaa sitten.
" Joo... Tuotanoin... Mä määrään teille antibiootteja ja kipulääkettä. Ne hoitoaineen jämät pitäis tulla sieltä ihan omia aikojaan. Ja tosiaan, en suosittele liukuvoiteeksi käytettävän muuta kuin itse asiaan tarkoitettua liukkaria."
"Joo me tajuttiin se jo", Olli sanoo tekohymyn kera. Lääkäri nyökkäsi ja alkaa naputtamaan jotain koneellaan.
Myöhemmin pääsimme apteekin kautta takaisin hotellille. Mitä tästä opimme? Ei enää ikinä XZ:in hoitoainetta Alexin perseeseen... Paitsi ehkä huomenna.
-
sanoja: 384
a/n: Noniin olen syvästi pahoillani tästä(kin), lupaan tehdä lisää normi shippejä, kiitos ja anteeksi😭👋.