At night:
Rmရဲ့ စကား၂မျိုးကြောင့် Vခေါင်းခြောက် ဆိုသလိုဖြစ်နေပါပြီ....သူ့ကို Jimin ကဖွင့်ရော ဖွင့်ပြောပါ့မလား ဆိုပြီးလည်း စိတ်ကပူလိုက်ပါသေးသည်။ Rmကတော့ သူ့အခန်းကို သူပြန်သွားပြီး သူ့ရဲ့ Jin သူ့ရဲ့အချစ်တုံးလေးနဲ့ ဖုန်းသွားပြောနေပြီလေ...Vကတော့ စိတ်ညစ်ညစ်နဲ့ ဝီစကီ နည်းနည်းပြင်းတဲ့ တစ်ဘူးကို ထိုင်နေတယ်ဆိုတာ အခုဆို ပုလင်းတစ်ဝက်တောင် ကျိုးနေပြီ....Vဆက်သောက်တယ်...အ့လို သောက်ရင်း သောက်ရင်းနဲ့ ဝီစကီပုလင်းထဲက ဝီစကီဟာ ဖင်ကပ်ပဲ ကျန်ပါတော့တယ်...ဒါကြောင့် Vဟာလည်း အတော်ကို မူးနေပြီ ဖြစ်ပါသည်။
V:အာ...Ji Ji.....ချစ်တယ်လို့...ပြောပါတော့...Tae Tae မျှော်လှပေါ့....😊အား...အဟ....ဟုတ်ပြီ....Jiလေးကိူဖုန်းဆက်ရမယ်....
ဒါနဲ့ပဲ Vတစ်ယောက် Jiminဆီသို့ ဖုန်းဆက်လိုက်ပါသည်။
Jiminက Vအတွက် စတော်ဘယ်ရီယို ထိုးပေးနေတဲ့အချိန် ဖုန်းလာတော့ ကြည့်လိုက်တော့ Vဖြစ်နေတယ်...အ့တော့Jiminလည်း ပျော်သွားပြီး ဖုန်းကိုင်လိုက်တာပေါ့...
In phone📱:
Jimin:Hello''Tae Hyung❣
V:Jimina.....ဘာလုပ်....ဟီးဟီး...😁
Vတစ်ယောက် မူးနေတာဆိုတော့ စကားကို ချဲဲပြီး အကြာကြီး ဆွဲပြောနေတယ်...Jiminလည်း Vရဲ့ အသံကိုကြားပြီး Vမူးနေပြီဆိုတာ သိလိုက်တဲ့အတွက် သူများတကာတွေလိုမျိုး မူးနေတာလားတို့၊ သောက်ထားတာလားတို့မမေးတော့ဘဲ...
Jimin:ကို Tae Hyungအတွက် စတော်ဘယ်ရီယိုထိုးနေတာ....
V:ဟ...Jimina...ကိုရုပ်ပေါက်လည်း ပေါက်ပါစေတော့....ကိုဒီထက်ပိုပြီး မစောင့်နိုင်တော့ဘူး.......ကိုJiminဆီ
က ချစ်ခွင့်ပန်တာကို ခံချင်လွန်းလို့ ရူးတော့မယ်.....အခု...Jiminကမပြောတော့ ကိုကပဲ ပြောရတော့မှာပေါ့...Jimina...ကိုJiminကို ခေါ်ချင်တဲ့ နာမည်သက်သက်ရှိတယ်လို့ ပြောဖူးတယ်နော်....အ့နာမည်ကJiတဲ့ အ့နာမည်လေးကို ကိုက Jiနဲ့ကို ချစ်သူတွေ ဖြစ်သွားရင် ခေါ်မှာ....ကိုက အစက Straightနော် ဒါပေမဲ့ Jiလေးနဲ့ တွေ့ပြီး စကွေးသွားတာ....ဟီးဟီး😄😁အွန်.😊အစက ယောကျာ်းချင်းဆိုတော့ ကို့ဦးနှောက်က တွန်းကန်ခဲ့ပေမဲ့ နှလုံးသားက နိုင်သွားတယ်လေ.....ကို့ရဲ့ ဦးနှောက်ကလည်း Jiကို ချစ်မိသွားတယ် ထင်ပါရဲ့💜Jiကလေ ကို့ရဲ့ ဖြူစင်ပြီး ချစ်စရာကောင်းတဲ့ နှလုံးသားထဲကို လျှောခနဲ ဝင်လာတာလေ...Jiက အကောင်သေးလို့ မြန်မြန် ရောက်လာတယ်ထင်တယ် ..... ကိုJiကိုပြောမယ်....ဟီးဟီး😅တကယ်ပြောရတော့မယ်ဆိုတော့ ရှက်သား..ဟီး😊
Vထိုသို့ပြောပြီး....ပါးစပ်နားကို သူ့လက်ဖြင့်အုပ်လိုက်သည်။ ထို့နောက်မှ....
V:ကို..Jiကိုအရမ်းချစ်နေမိပြီ💜❣(အသံတိုးတိုးလေးဖြင့်) ဟီးဟီး....Jiကမပြောလို့ ကိုကပြောရတာ...ကိုကအစက ကြော့ကြော့လေး စောင့်မလို့...ကို့နှလုံးသားလေးက မစောင့်နဲ့တော့ဆိုလို့.....
Jiminတစ်ယောက် ငုတ်တုတ်မေ့သွားသည်။ သူသေမတတ်ကို ရူးအောင် ချစ်နေရသူက သူ့ကို ချစ်တယ်ဆိုတော့လေ....သူအရမ်းပျော်သွားတာပေါ့...
Jimin's pov:
စိတ်ချ..ကိုက သေချာပေါက် Taeကိုပျော်ရအောင် လုပ်ပေးမယ်...ဟုတ်တယ်..Tae...Taeဆိုတာ ကိုTaeကို သက်သက်ခေါ်ချင်တယ်ဆိုတဲ့ နာမည်ပဲ...ချစ်သူတွေဖြစ်ပြီးသွားရင်ပေါ့....ကို့ရဲ့ ခံစားချက်တွေကို Taeကို ဖွင့်မပြောဘဲ...Taeကို ခံစားရခက်အောင် လုပ်ခဲ့မိလို့ တောင်းပန်ပါတယ်နော်...အခုချိန်ကစပြီး Taeပျော်အောင် ကိုလုပ်ပေးမှာပါ...ကိုဟာ Taeအပိုင်ပါ...
ဒီလိုနဲ့ မနက်ရောက်သွားတော့တယ်.....နေမင်းကြီးလည်း ထွက်လာပြီ🌞.... မနက်ခင်းရဲ့ ငှက်ကလေးတွေလည်း အော်မြည်နေကြပြီ...Vကတော့မနိသေး...ဒါပေမဲ့ Vရဲ့ အချစ်တော်လေး Yeontanကတော့ အိပ်ပုတ်ကြီးနေတဲ့ တစ်နည်းအားဖြင့် ညကအရှိန်ကြောင့် မနိးသေးတဲ့ Vကို လာနှိုးပါပြီ..(Vတို့က Jejuကို Yeontanကိုပါ ခေါ်သွားကြတာပါနော်..) Yeontanလေးက ဆိုဖာပေါ်မှာအိပ်နေတဲ့ Vအပေါ်ကိုတက်လိုက်ပြီး Vရဲ့ ပါးလေးကိူ သူ့လက်ကလေးနဲ့ သွားထိလိုက်တယ်...ပြီးတော့ Vရဲ့နှုတ်ခမ်းနားကို Yeontanလေးက သူ့နှုတ်သီးနဲ့ ထိလိုက်ပြီး Vရဲ့ မျက်နှာကို တရှုံ့ရှုံ့နဲ့ လိုက်နမ်းနေတယ်..ပြီးတော့မှ ထပါတော့သခင်...ဆိုတဲ့ သဘောနဲ့ ဝုတ်ဝုတ်ဆိုပြီးဟောင်လေတယ်....အ့တော့မှ လှုပ်ရွ လှုပ်ရွနဲ့ နိုးလာသော မောင် Tae Tae....
V:ဝါး.......အွန်း...Yeontanလေး...ဘာလဲ...လာနှိုးတာလား....
Yeontanဟာ သူလာနှိုးတာပါဆိုတဲ့ သဘောနဲ့ တအင့်အင့်လုပ်ကာ Vကို ချွဲနေလေသည်။
V:အာ...ဟာ...သိပါပြီဗျာ...ထပါပြီ...အ့ ...ခေါင်းကမူးလိုက်တာ....
အ့တော့မှ Vသူရောက်နေတဲ့နေရာကို ကြည့်လိုက်တော့ Sofaပေါ်မှာ စားပွဲပေါ်ကို ကြည့်လိုက်တော့ ဝီစကီနည်းနည်းသာ ကျန်တော့တဲ့ ဝီစကီပုလင်း..... V ဦးနှောက်ကို နည်းနည်းပြန်အလုပ်ပေးလိုက်တယ်...
V:ညက ငါမူးပြီး ဘာတွေ လုပ်ခဲ့လဲ...စဥ်းစားစမ်း...
အဲ့အချိန်မှာ Vရဲ့ မှတ်ဥာဏ်ထဲသို့ ဝင်ရောက်လာတဲ့ ညက အဖြစ်အပျက်များ...
V:ဟိုက်😖သွားပြီ...ညကငါဘာတွေ လုပ်လိုက်တာလဲ...ည..ညက..ငါJiminကို ချစ်တယ်ဆိုပြီး ပြောလိုက်တာလား....အာ...သွားပါပြီကွာ...ရှက်လိုက်တာ...😱😱အာ...ငါရှက်တယ်Yeontanရေ😩
Yeontanကလည်း Vကိုနားလည်တဲ့ သဘောနဲ့ ဝုတ်ဆိုပြီး တချက်ဟောင်တယ်...ထိုအချိန်မှာ Vရဲ့ ဖုန်းလေးလာလေတယ်...ဒါကြောင့် Vဖုန်းလေးကို ကောက်ကိုင်လိုက်တဲ့အခါ...ဆက်တဲ့သူက Jimin....
V:အာ...Yeontanရေ လုပ်ပါဦး...ငါ့ကိုဖုန်းဆက်နေပြီ....ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ...ငါဖုန်းမကိုင်ရဲဘူးကွ..ရှက်တယ်...
Yeontanကတော့ ကိုင်လိုက်ဆိုတဲ့သဘောဖြင့် ဖုန်း မျက်နှာပြင်ပေါ်က အစိမ်းရောင်လေးကို သူ့ လက်လေးနဲ့ တို့လိုက်တယ်။အ့တော့ ဖုန်းကိုင်ပြီးသား ဖြစ်သွားတာပေါ့...
Jimin:Hello!Good Morning🌞Breakfast စားပြီးပြီလားဟင်...
V:အ...အာ..စား..စားရသေးဘူး...Jiminရော...
Jimin:ကိုက စားပြီးပြီး။ Hotelရှေ့တောင် ရောက်နေပြီ...မနက်စာကို ကိုလုပ်ပေးမယ်..ကိုအခန်းကို လာလို့ရမလားဟင်...
V's pov:အမလေး..ငါ့အခန်းကိူလာပြီး မနက်စာလုပ်ပေးမယ်တဲ့ ငါရင်တွေခုန်လိုက်တာနော်...
V:ရ..ရပါတယ်Jiminလာခဲ့လေ..အခန်းနံပါတ်က1072နော်...
Jimin:ok...ကိုယ်ဝင်လာပြီနော်..
V:ok..အ့ဆိုဖုန်းချပြီနော်..
Jimin:okပါ။
Vဖုန်းချပြီးတာနဲ့ သူ့အခန်းကို သူတစ်ချက် ဝေ့ဝိုက်ကြည့်လိုက်သည်။ သူတို့က Hotel service ကိုနေ့တိုင်းယူတယ်ဆိုပေမဲ့ ညက သူမူးမူးနဲ့ ဖွထားတာတွေက နည်းတာမဟုတ်။
V's pov:အမလေးလေး...ဘယ်လိုလုပ်မလဲ...Jimimကလာနေပြီ...ငါ့အခန်းက ပွရှုပ်နေတာပဲ...မဖြစ်ဘူး...ဒါတွေကို အမြန်ရှင်းမှဖြစ်မယ်...
V:Yeontanရေ...ဝိုင်းကူဦးကွ!!
Yeontanလဲ ဝီစကီဘူးကို ကိုက်ပြီး အမှိုက်ပုံးထဲကိုပစ်လိုက်တယ်...
Vလည်း ပစ္စည်းတွေကိုသိမ်း၊ အဝတ်တွေကို ဟိုထိုးဒီထိုးနဲ့ လျှောက်ထိုးလိုက်သည်။ နေ့တိုင်း serviceယူတဲ့ ကျေးဇူးကြောင့် အများကြီးရှင်းစရာမလိုပဲ...ခဏလေးအတွင်း ရှင်းလိူ့ ပြီးသွားတယ်။Vလည်းအခန်းသန့်ရှင်းရေး လုပ်ပြီးသွားတာနဲ့ မျက်နှာသစ်၊ သွားတိုက်ပြီး ရေသုံးခွက်လောင်း၊ ဆပ်ပြာတိုက်ကာ နောက်ထပ်ရေ၅ခွက်ထပ်လောင်းလိုက်ပြီး အကျီအမြန်ဝတ်၊ ဘောင်းဘီအမြန်ဝတ် မျက်နှာ serumလိမ်းကာ ခေါင်းဖီးနေသည်။ထိုအချိန်..
တီးတောင်🔔
V's pov:Jiminလာပြီထင်တယ်...
Vလည်း အမြန်တံခါးသွားဖွင့်ပေးလိုက်သည်။
ထိုအခါ အဝါရောင် shirtကလေးကို ဝတ်ဆင်ထားတဲ့ Vရဲ့ ချစ်ရလွန်းသူ Jiminလေး...
Jimin:Good morning 🌞
V:Morning...လာလေ..အထဲဝင်...
ထိုအခါ Jimin Vရဲ့ အခန်းထဲ ဝင်လိုက်သည်။ Jiminက Yeontanကိုမြင်သွားတယ်..Yeontanက Jiminကို ကြိုဆိုပါတယ်ဆိုတဲ့ သဘောနဲ့ ဝုတ်ဝုတ်ဆိုပြီး ဟောင်တယ်...Jimin Yeontanကိုပြုံးပြလိုက်ပေမဲ့ Yeontanအကြောင်းတော့ Vနဲ့မပြောဖြစ်ပဲ...Vအကြောင်းကိုသာ ဦးတည်လိုက်တယ်...
Jimin:မနက်စာမစားရသေးဘူးဆို...ကိုလုပ်ပေးမယ်လေ...
V:အော်...ရပါတယ်..Jiminရဲ့...
Jimin:ကိုလုပ်ပေးချင်လို့ပါ...ကို့Taeလေးအတွက်...
Jiminရဲ့စကားကြောင့် Vကြောင်သွားသည်။
V's pov:Jiminက ငါ့ကိုအခု Taeလို့ခေါ်လိုက်တာလား...Taeတဲ့လား...
Jimin:Tae...ဗိုက်ဆာနေပြီလား...
V:အ...အာ...ဟို..မ..မဆာသေးပါဘူး
Jimin: ဒါဆို ကိုပြောစရာရှိတယ်...Taeနားထောင်ပေး...
V's pov:ဒီတစ်ခါတော့ သေချာပေါက် ငါ့ကို ရည်းစားစကားပြောတော့မှာပဲ...ငါရင်ခုန်လိုက်တာ...
V:ပြောလေ..Taeနားထောင်ပေးမယ်...
Jimin:ကိုလေ Taeကိုစတွေ့တာ..Tvထဲမှာပေါ့ Tvထဲမှာ Taeကိုစတွေ့ခဲ့တာပါ...အ့ကတည်းက Taeကို စွဲစွဲလမ်းလမ်းကို ချစ်မိသွားခဲ့တာ...အပြင်မှာ တကယ်တွေ့ချင်လွန်းလို့ ရူးခဲ့တာ ကို့ဘဝတစ်ခုလုံးကို Taeနဲ့ပဲ ဖြတ်သန်းချင်ခဲ့တာ Taeကို အပြင်မှာတကယ်စတွေ့တဲ့ နေ့ကဆို ကိုအိပ်လို့တောင်မပျော်ခဲ့ဘူး အပျော်လွန်ပြီးတော့လေ...ကိုကရူးလောက်အောင် ချစ်နေပေမဲ့ ကိုဖွင့်ပြောလိုက်ရင် Taeအတွက် အနှောင့်အယှက်ဖြစ်သွားမလားဆိုပြီး စိတ်ပူပြီး မပြောဖြစ်ခဲ့ဘူး...ဒါပေမဲ့ ညက .Taeက ကို့ကိုချစ်တယ်ဆိုပြီး ဖုန်းဆက်ပြီး ပြောတယ်...ကိုအရမ်းပျော်သွားခဲ့တာ...Taeက ကို့ကိုစောင့်နေတာကို ကိုကမသိဘဲ ဘာမှမပြောဘဲ နှုတ်ဆိတ်နေမိခဲ့တယ်။ Taeဘယ်လောက်တောင် အားမလိုအားမရ ဖြစ်နေခဲ့ရမလဲ...ဘယ်လောက် စိတ်အလိုမကျတွေ ဖြစ်နေခဲ့မလဲ..ကိုကမသိခဲ့ပဲ...ဒီတိုင်းနေခဲ့တဲ့အတွက် တောင်းပန်ပါတယ်နော်...တကယ်တော့ ကိုက Taeကိုအရမ်းကို ချစ်နေတာပါ...Taeဆီက ချစ်တယ်ဆိုတဲ့ စကားကိုကြားပြီးတော့ အိပ်မက်လားဆိုပြီး ခဏခဏကို့အသားကို ကိုစိတ်ကြည့်ခဲ့တယ်...Taeခေါ်တဲ့ Jiဆိုတဲ့ နာမလေးကိုလည်း ကိုအရမ်းချစ်တယ်...ချစ်တယ်...Tae..Taeကို ကို ပြောပြစရာစကားမရှိလောက်အောင် လူတွေကို ပြောပြလို့ မကောင်းအောင်ကိုချစ်တယ်...
V:ဟိ..အဟိ.😅😊နောက်ဆုံးတော့ ပြောပြီပေါ့ လူက အ့စကားကို ကြားချင်လို့ ရူးနေခဲ့ရတာ....ချစ်တယ်..ချစ်တယ်...Taeလည်းJiကိုအရမ်းချစ်တယ်....
Jimin:ဒါဆို ကိုကိုတို့ ချစ်သူတွေ ဖြစ်သွားကြပြီနော်...
V:ဟုတ်တယ်...Taeက Jiလို့ခေါ်မယ်...Jiက Taeလို့ခေါ်😊😘
Jimin:ဟုတ်ကဲ့ပါ..Taeလေးရယ်..ချစ်လို့ ရူးရပါတော့မယ်...
V:ဟားဟား...ရူးပါနဲ့...Taeကလည်း ချစ်လို့ ရူးတော့မှာပဲ....
တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် တီတီတာတာတွေ ပြောပြီးနောက် Jiminဟာ Vရဲ့ ခါလေးကို သိမ်းဖက်လိုက်ပြီး ကုတင်ပေါ်ကိုထိုင်ချလိုက်သည်။ Vကိုပေါင်ပေါ်ကိုတင်ကာ Vရဲ့ အသည်းပုံ နှုတ်ခမ်းတစ်စုံကို အားရပါးရ စုပ်ယူ နမ်းရှိုက်လိုက်သည်။ Vဘက်ကလည်း အနမ်းတွေကိုပြန်လည်တုံ့ပြန်နေပြီး တစ်ချိန်လုံး ထိန်းသိမ်းခဲ့ရတဲ့ စိတ်တွေကို လွှတ်ချလိုက်ကြပြီး မက်မက်မောမော နမ်းနေကြတယ်...Yeontanလေးကတော့ ချစ်သူ၂ဦး နမ်းနေကြတာကို ဆက်မကြည့်ရဲတော့ဘဲ ရှက်သွားပြီး လှည့်ထွက်သွားတယ်။ Vအတွက် မနက်စာကလည်း Jiminရဲ့ ချစ်စရာကောင်းလွန်းလှတဲ့ အသည်းအမြစ် နှုတ်ခမ်းတစ်စုံဖြစ်သွားပြီး Vစားဖူးသမျှ မနက်စာတွေထဲမှာ အကောင်းဆုံး မနက်စာပါပဲ။ ဒါပေမဲ့ အရမ်းချစ်တတ်တဲ့ Jiminကတော့ Vအတွက် မနက်စာကို ပေါင်မုန့်ကို နို့ဆီသုတ်ပေးပြီး ကော်ဖီ ခပ်ချိုချိုလေးပါ ထပ်ဖျော်ပေးလေတယ်....Vကတော့ မနက်စာကို စားတာနည်းနည်း Jiminရဲ့ နှုတ်ခမ်းကို စားတာများများ ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ မနက်စာစားပြီးသွားတဲ့အခါမှာတော့ နှစ်ယောက်စလုံး သွားနေကြ Vangaloဆီပဲ ထပ်သွားပြီး ချစ်စကားတွေ ပြောကာ ချစ်ကြည်နူးကြတယ်...
ဟုတ်တယ်... အရမ်းချစ်တယ်... Jiကလေ...Taeကို အရမ်းကိုချစ်တာ💛💚💙
Thanks for your reading😘
Please give me vote and feedbacks😘❤💜
At night:
Rmရဲ႕ စကား၂မ်ိဳးေၾကာင့္ Vေခါင္းေျခာက္ ဆိုသလိုျဖစ္ေနပါၿပီ....သူ႕ကို Jimin ကဖြင့္ေရာ ဖြင့္ေျပာပါ့မလား ဆိုၿပီးလည္း စိတ္ကပူလိုက္ပါေသးသည္။ Rmကေတာ့ သူ႕အခန္းကို သူျပန္သြားၿပီး သူ႕ရဲ႕ Jin သူ႕ရဲ႕အခ်စ္တုံးေလးနဲ႕ ဖုန္းသြားေျပာေနၿပီေလ...Vကေတာ့ စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႕ ဝီစကီ နည္းနည္းျပင္းတဲ့ တစ္ဘူးကို ထိုင္ေနတယ္ဆိုတာ အခုဆို ပုလင္းတစ္ဝက္ေတာင္ က်ိဳးေနၿပီ....Vဆက္ေသာက္တယ္...အ့လို ေသာက္ရင္း ေသာက္ရင္းနဲ႕ ဝီစကီပုလင္းထဲက ဝီစကီဟာ ဖင္ကပ္ပဲ က်န္ပါေတာ့တယ္...ဒါေၾကာင့္ Vဟာလည္း အေတာ္ကို မူးေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။
V:အာ...Ji Ji.....ခ်စ္တယ္လို႔...ေျပာပါေတာ့...Tae Tae ေမွ်ာ္လွေပါ့....😊အား...အဟ....ဟုတ္ၿပီ....Jiေလးကိူဖုန္းဆက္ရမယ္....
ဒါနဲ႕ပဲ Vတစ္ေယာက္ Jiminဆီသို႔ ဖုန္းဆက္လိုက္ပါသည္။
Jiminက Vအတြက္ စေတာ္ဘယ္ရီယို ထိုးေပးေနတဲ့အခ်ိန္ ဖုန္းလာေတာ့ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Vျဖစ္ေနတယ္...အ့ေတာ့Jiminလည္း ေပ်ာ္သြားၿပီး ဖုန္းကိုင္လိုက္တာေပါ့...
In phone📱:
Jimin:Hello''Tae Hyung❣
V:Jimina.....ဘာလုပ္....ဟီးဟီး...😁
Vတစ္ေယာက္ မူးေနတာဆိုေတာ့ စကားကို ခ်ဲဲၿပီး အၾကာႀကီး ဆြဲေျပာေနတယ္...Jiminလည္း Vရဲ႕ အသံကိုၾကားၿပီး Vမူးေနၿပီဆိုတာ သိလိုက္တဲ့အတြက္ သူမ်ားတကာေတြလိုမ်ိဳး မူးေနတာလားတို႔၊ ေသာက္ထားတာလားတို႔မေမးေတာ့ဘဲ...
Jimin:ကို Tae Hyungအတြက္ စေတာ္ဘယ္ရီယိုထိုးေနတာ....
V:ဟ...Jimina...ကို႐ုပ္ေပါက္လည္း ေပါက္ပါေစေတာ့....ကိုဒီထက္ပိုၿပီး မေစာင့္နိုင္ေတာ့ဘူး.......ကိုJiminဆီ
က ခ်စ္ခြင့္ပန္တာကို ခံခ်င္လြန္းလို႔ ႐ူးေတာ့မယ္.....အခု...Jiminကမေျပာေတာ့ ကိုကပဲ ေျပာရေတာ့မွာေပါ့...Jimina...ကိုJiminကို ေခၚခ်င္တဲ့ နာမည္သက္သက္ရွိတယ္လို႔ ေျပာဖူးတယ္ေနာ္....အ့နာမည္ကJiတဲ့ အ့နာမည္ေလးကို ကိုက Jiနဲ႕ကို ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္သြားရင္ ေခၚမွာ....ကိုက အစက Straightေနာ္ ဒါေပမဲ့ Jiေလးနဲ႕ ေတြ႕ၿပီး စေကြးသြားတာ....ဟီးဟီး😄😁အြန္.😊အစက ေယာက်ာ္းခ်င္းဆိုေတာ့ ကို႔ဦးႏွောက္က တြန္းကန္ခဲ့ေပမဲ့ ႏွလုံးသားက နိုင္သြားတယ္ေလ.....ကို႔ရဲ႕ ဦးႏွောက္ကလည္း Jiကို ခ်စ္မိသြားတယ္ ထင္ပါရဲ႕💜Jiကေလ ကို႔ရဲ႕ ျဖဴစင္ၿပီး ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ႏွလုံးသားထဲကို ေလွ်ာခနဲ ဝင္လာတာေလ...Jiက အေကာင္ေသးလို႔ ျမန္ျမန္ ေရာက္လာတယ္ထင္တယ္ ..... ကိုJiကိုေျပာမယ္....ဟီးဟီး😅တကယ္ေျပာရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ရွက္သား..ဟီး😊
Vထိုသို႔ေျပာၿပီး....ပါးစပ္နားကို သူ႕လက္ျဖင့္အုပ္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္မွ....
V:ကို..Jiကိုအရမ္းခ်စ္ေနမိၿပီ💜❣(အသံတိုးတိုးေလးျဖင့္) ဟီးဟီး....Jiကမေျပာလို႔ ကိုကေျပာရတာ...ကိုကအစက ေၾကာ့ေၾကာ့ေလး ေစာင့္မလို႔...ကို႔ႏွလုံးသားေလးက မေစာင့္နဲ႕ေတာ့ဆိုလို႔.....
Jiminတစ္ေယာက္ ငုတ္တုတ္ေမ့သြားသည္။ သူေသမတတ္ကို ႐ူးေအာင္ ခ်စ္ေနရသူက သူ႕ကို ခ်စ္တယ္ဆိုေတာ့ေလ....သူအရမ္းေပ်ာ္သြားတာေပါ့...
Jimin's pov:
စိတ္ခ်..ကိုက ေသခ်ာေပါက္ Taeကိုေပ်ာ္ရေအာင္ လုပ္ေပးမယ္...ဟုတ္တယ္..Tae...Taeဆိုတာ ကိုTaeကို သက္သက္ေခၚခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ နာမည္ပဲ...ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၿပီးသြားရင္ေပါ့....ကို႔ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို Taeကို ဖြင့္မေျပာဘဲ...Taeကို ခံစားရခက္ေအာင္ လုပ္ခဲ့မိလို႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...အခုခ်ိန္ကစၿပီး Taeေပ်ာ္ေအာင္ ကိုလုပ္ေပးမွာပါ...ကိုဟာ Taeအပိုင္ပါ...
ဒီလိုနဲ႕ မနက္ေရာက္သြားေတာ့တယ္.....ေနမင္းႀကီးလည္း ထြက္လာၿပီ🌞.... မနက္ခင္းရဲ႕ ငွက္ကေလးေတြလည္း ေအာ္ျမည္ေနၾကၿပီ...Vကေတာ့မနိေသး...ဒါေပမဲ့ Vရဲ႕ အခ်စ္ေတာ္ေလး Yeontanကေတာ့ အိပ္ပုတ္ႀကီးေနတဲ့ တစ္နည္းအားျဖင့္ ညကအရွိန္ေၾကာင့္ မနိးေသးတဲ့ Vကို လာႏွိုးပါၿပီ..(Vတို႔က Jejuကို Yeontanကိုပါ ေခၚသြားၾကတာပါေနာ္..) Yeontanေလးက ဆိုဖာေပၚမွာအိပ္ေနတဲ့ Vအေပၚကိုတက္လိုက္ၿပီး Vရဲ႕ ပါးေလးကိူ သူ႕လက္ကေလးနဲ႕ သြားထိလိုက္တယ္...ၿပီးေတာ့ Vရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းနားကို Yeontanေလးက သူ႕ႏႈတ္သီးနဲ႕ ထိလိုက္ၿပီး Vရဲ႕ မ်က္ႏွာကို တရႈံ႕ရႈံ႕နဲ႕ လိုက္နမ္းေနတယ္..ၿပီးေတာ့မွ ထပါေတာ့သခင္...ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႕ ဝုတ္ဝုတ္ဆိုၿပီးေဟာင္ေလတယ္....အ့ေတာ့မွ လႈပ္႐ြ လႈပ္႐ြနဲ႕ နိုးလာေသာ ေမာင္ Tae Tae....
V:ဝါး.......အြန္း...Yeontanေလး...ဘာလဲ...လာႏွိုးတာလား....
Yeontanဟာ သူလာႏွိုးတာပါဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႕ တအင့္အင့္လုပ္ကာ Vကို ခြၽဲေနေလသည္။
V:အာ...ဟာ...သိပါၿပီဗ်ာ...ထပါၿပီ...အ့ ...ေခါင္းကမူးလိုက္တာ....
အ့ေတာ့မွ Vသူေရာက္ေနတဲ့ေနရာကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Sofaေပၚမွာ စားပြဲေပၚကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဝီစကီနည္းနည္းသာ က်န္ေတာ့တဲ့ ဝီစကီပုလင္း..... V ဦးႏွောက္ကို နည္းနည္းျပန္အလုပ္ေပးလိုက္တယ္...
V:ညက ငါမူးၿပီး ဘာေတြ လုပ္ခဲ့လဲ...စဥ္းစားစမ္း...
အဲ့အခ်ိန္မွာ Vရဲ႕ မွတ္ဥာဏ္ထဲသို႔ ဝင္ေရာက္လာတဲ့ ညက အျဖစ္အပ်က္မ်ား...
V:ဟိုက္😖သြားၿပီ...ညကငါဘာေတြ လုပ္လိုက္တာလဲ...ည..ညက..ငါJiminကို ခ်စ္တယ္ဆိုၿပီး ေျပာလိုက္တာလား....အာ...သြားပါၿပီကြာ...ရွက္လိုက္တာ...😱😱အာ...ငါရွက္တယ္Yeontanေရ😩
Yeontanကလည္း Vကိုနားလည္တဲ့ သေဘာနဲ႕ ဝုတ္ဆိုၿပီး တခ်က္ေဟာင္တယ္...ထိုအခ်ိန္မွာ Vရဲ႕ ဖုန္းေလးလာေလတယ္...ဒါေၾကာင့္ Vဖုန္းေလးကို ေကာက္ကိုင္လိုက္တဲ့အခါ...ဆက္တဲ့သူက Jimin....
V:အာ...Yeontanေရ လုပ္ပါဦး...ငါ့ကိုဖုန္းဆက္ေနၿပီ....ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...ငါဖုန္းမကိုင္ရဲဘူးကြ..ရွက္တယ္...
Yeontanကေတာ့ ကိုင္လိုက္ဆိုတဲ့သေဘာျဖင့္ ဖုန္း မ်က္ႏွာျပင္ေပၚက အစိမ္းေရာင္ေလးကို သူ႕ လက္ေလးနဲ႕ တို႔လိုက္တယ္။အ့ေတာ့ ဖုန္းကိုင္ၿပီးသား ျဖစ္သြားတာေပါ့...
Jimin:Hello!Good Morning🌞Breakfast စားၿပီးၿပီလားဟင္...
V:အ...အာ..စား..စားရေသးဘူး...Jiminေရာ...
Jimin:ကိုက စားၿပီးၿပီး။ Hotelေရွ႕ေတာင္ ေရာက္ေနၿပီ...မနက္စာကို ကိုလုပ္ေပးမယ္..ကိုအခန္းကို လာလို႔ရမလားဟင္...
V's pov:အမေလး..ငါ့အခန္းကိူလာၿပီး မနက္စာလုပ္ေပးမယ္တဲ့ ငါရင္ေတြခုန္လိုက္တာေနာ္...
V:ရ..ရပါတယ္Jiminလာခဲ့ေလ..အခန္းနံပါတ္က1072ေနာ္...
Jimin:ok...ကိုယ္ဝင္လာၿပီေနာ္..
V:ok..အ့ဆိုဖုန္းခ်ၿပီေနာ္..
Jimin:okပါ။
Vဖုန္းခ်ၿပီးတာနဲ႕ သူ႕အခန္းကို သူတစ္ခ်က္ ေဝ့ဝိုက္ၾကည့္လိုက္သည္။ သူတို႔က Hotel service ကိုေန႕တိုင္းယူတယ္ဆိုေပမဲ့ ညက သူမူးမူးနဲ႕ ဖြထားတာေတြက နည္းတာမဟုတ္။
V's pov:အမေလးေလး...ဘယ္လိုလုပ္မလဲ...Jimimကလာေနၿပီ...ငါ့အခန္းက ပြရႈပ္ေနတာပဲ...မျဖစ္ဘူး...ဒါေတြကို အျမန္ရွင္းမွျဖစ္မယ္...
V:Yeontanေရ...ဝိုင္းကူဦးကြ!!
Yeontanလဲ ဝီစကီဘူးကို ကိုက္ၿပီး အမွိုက္ပုံးထဲကိုပစ္လိုက္တယ္...
Vလည္း ပစၥည္းေတြကိုသိမ္း၊ အဝတ္ေတြကို ဟိုထိုးဒီထိုးနဲ႕ ေလွ်ာက္ထိုးလိုက္သည္။ ေန႕တိုင္း serviceယူတဲ့ ေက်းဇူးေၾကာင့္ အမ်ားႀကီးရွင္းစရာမလိုပဲ...ခဏေလးအတြင္း ရွင္းလိူ႕ ၿပီးသြားတယ္။Vလည္းအခန္းသန့္ရွင္းေရး လုပ္ၿပီးသြားတာနဲ႕ မ်က္ႏွာသစ္၊ သြားတိုက္ၿပီး ေရသုံးခြက္ေလာင္း၊ ဆပ္ျပာတိုက္ကာ ေနာက္ထပ္ေရ၅ခြက္ထပ္ေလာင္းလိုက္ၿပီး အက်ီအျမန္ဝတ္၊ ေဘာင္းဘီအျမန္ဝတ္ မ်က္ႏွာ serumလိမ္းကာ ေခါင္းဖီးေနသည္။ထိုအခ်ိန္..
တီးေတာင္🔔
V's pov:Jiminလာၿပီထင္တယ္...
Vလည္း အျမန္တံခါးသြားဖြင့္ေပးလိုက္သည္။
ထိုအခါ အဝါေရာင္ shirtကေလးကို ဝတ္ဆင္ထားတဲ့ Vရဲ႕ ခ်စ္ရလြန္းသူ Jiminေလး...
Jimin:Good morning 🌞
V:Morning...လာေလ..အထဲဝင္...
ထိုအခါ Jimin Vရဲ႕ အခန္းထဲ ဝင္လိုက္သည္။ Jiminက Yeontanကိုျမင္သြားတယ္..Yeontanက Jiminကို ႀကိဳဆိုပါတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႕ ဝုတ္ဝုတ္ဆိုၿပီး ေဟာင္တယ္...Jimin Yeontanကိုၿပဳံးျပလိုက္ေပမဲ့ Yeontanအေၾကာင္းေတာ့ Vနဲ႕မေျပာျဖစ္ပဲ...Vအေၾကာင္းကိုသာ ဦးတည္လိုက္တယ္...
Jimin:မနက္စာမစားရေသးဘူးဆို...ကိုလုပ္ေပးမယ္ေလ...
V:ေအာ္...ရပါတယ္..Jiminရဲ႕...
Jimin:ကိုလုပ္ေပးခ်င္လို႔ပါ...ကို႔Taeေလးအတြက္...
Jiminရဲ႕စကားေၾကာင့္ Vေၾကာင္သြားသည္။
V's pov:Jiminက ငါ့ကိုအခု Taeလို႔ေခၚလိုက္တာလား...Taeတဲ့လား...
Jimin:Tae...ဗိုက္ဆာေနၿပီလား...
V:အ...အာ...ဟို..မ..မဆာေသးပါဘူး
Jimin: ဒါဆို ကိုေျပာစရာရွိတယ္...Taeနားေထာင္ေပး...
V's pov:ဒီတစ္ခါေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ ငါ့ကို ရည္းစားစကားေျပာေတာ့မွာပဲ...ငါရင္ခုန္လိုက္တာ...
V:ေျပာေလ..Taeနားေထာင္ေပးမယ္...
Jimin:ကိုေလ Taeကိုစေတြ႕တာ..Tvထဲမွာေပါ့ Tvထဲမွာ Taeကိုစေတြ႕ခဲ့တာပါ...အ့ကတည္းက Taeကို စြဲစြဲလမ္းလမ္းကို ခ်စ္မိသြားခဲ့တာ...အျပင္မွာ တကယ္ေတြ႕ခ်င္လြန္းလို႔ ႐ူးခဲ့တာ ကို႔ဘဝတစ္ခုလုံးကို Taeနဲ႕ပဲ ျဖတ္သန္းခ်င္ခဲ့တာ Taeကို အျပင္မွာတကယ္စေတြ႕တဲ့ ေန႕ကဆို ကိုအိပ္လို႔ေတာင္မေပ်ာ္ခဲ့ဘူး အေပ်ာ္လြန္ၿပီးေတာ့ေလ...ကိုက႐ူးေလာက္ေအာင္ ခ်စ္ေနေပမဲ့ ကိုဖြင့္ေျပာလိုက္ရင္ Taeအတြက္ အႏွောင့္အယွက္ျဖစ္သြားမလားဆိုၿပီး စိတ္ပူၿပီး မေျပာျဖစ္ခဲ့ဘူး...ဒါေပမဲ့ ညက .Taeက ကို႔ကိုခ်စ္တယ္ဆိုၿပီး ဖုန္းဆက္ၿပီး ေျပာတယ္...ကိုအရမ္းေပ်ာ္သြားခဲ့တာ...Taeက ကို႔ကိုေစာင့္ေနတာကို ကိုကမသိဘဲ ဘာမွမေျပာဘဲ ႏႈတ္ဆိတ္ေနမိခဲ့တယ္။ Taeဘယ္ေလာက္ေတာင္ အားမလိုအားမရ ျဖစ္ေနခဲ့ရမလဲ...ဘယ္ေလာက္ စိတ္အလိုမက်ေတြ ျဖစ္ေနခဲ့မလဲ..ကိုကမသိခဲ့ပဲ...ဒီတိုင္းေနခဲ့တဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...တကယ္ေတာ့ ကိုက Taeကိုအရမ္းကို ခ်စ္ေနတာပါ...Taeဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားကိုၾကားၿပီးေတာ့ အိပ္မက္လားဆိုၿပီး ခဏခဏကို႔အသားကို ကိုစိတ္ၾကည့္ခဲ့တယ္...Taeေခၚတဲ့ Jiဆိုတဲ့ နာမေလးကိုလည္း ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္...ခ်စ္တယ္...Tae..Taeကို ကို ေျပာျပစရာစကားမရွိေလာက္ေအာင္ လူေတြကို ေျပာျပလို႔ မေကာင္းေအာင္ကိုခ်စ္တယ္...
V:ဟိ..အဟိ.😅😊ေနာက္ဆုံးေတာ့ ေျပာၿပီေပါ့ လူက အ့စကားကို ၾကားခ်င္လို႔ ႐ူးေနခဲ့ရတာ....ခ်စ္တယ္..ခ်စ္တယ္...Taeလည္းJiကိုအရမ္းခ်စ္တယ္....
Jimin:ဒါဆို ကိုကိုတို႔ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္သြားၾကၿပီေနာ္...
V:ဟုတ္တယ္...Taeက Jiလို႔ေခၚမယ္...Jiက Taeလို႔ေခၚ😊😘
Jimin:ဟုတ္ကဲ့ပါ..Taeေလးရယ္..ခ်စ္လို႔ ႐ူးရပါေတာ့မယ္...
V:ဟားဟား...႐ူးပါနဲ႕...Taeကလည္း ခ်စ္လို႔ ႐ူးေတာ့မွာပဲ....
တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ တီတီတာတာေတြ ေျပာၿပီးေနာက္ Jiminဟာ Vရဲ႕ ခါေလးကို သိမ္းဖက္လိုက္ၿပီး ကုတင္ေပၚကိုထိုင္ခ်လိဳက္သည္။ Vကိုေပါင္ေပၚကိုတင္ကာ Vရဲ႕ အသည္းပုံ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စုံကို အားရပါးရ စုပ္ယူ နမ္းရွိုက္လိုက္သည္။ Vဘက္ကလည္း အနမ္းေတြကိုျပန္လည္တုံ႕ျပန္ေနၿပီး တစ္ခ်ိန္လုံး ထိန္းသိမ္းခဲ့ရတဲ့ စိတ္ေတြကို လႊတ္ခ်လိဳက္ၾကၿပီး မက္မက္ေမာေမာ နမ္းေနၾကတယ္...Yeontanေလးကေတာ့ ခ်စ္သူ၂ဦး နမ္းေနၾကတာကို ဆက္မၾကည့္ရဲေတာ့ဘဲ ရွက္သြားၿပီး လွည့္ထြက္သြားတယ္။ Vအတြက္ မနက္စာကလည္း Jiminရဲ႕ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းလွတဲ့ အသည္းအျမစ္ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စုံျဖစ္သြားၿပီး Vစားဖူးသမွ် မနက္စာေတြထဲမွာ အေကာင္းဆုံး မနက္စာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ အရမ္းခ်စ္တတ္တဲ့ Jiminကေတာ့ Vအတြက္ မနက္စာကို ေပါင္မုန့္ကို နို႔ဆီသုတ္ေပးၿပီး ေကာ္ဖီ ခပ္ခ်ိဳခ်ိဳေလးပါ ထပ္ေဖ်ာ္ေပးေလတယ္....Vကေတာ့ မနက္စာကို စားတာနည္းနည္း Jiminရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းကို စားတာမ်ားမ်ား ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ မနက္စာစားၿပီးသြားတဲ့အခါမွာေတာ့ ႏွစ္ေယာက္စလုံး သြားေနၾက Vangaloဆီပဲ ထပ္သြားၿပီး ခ်စ္စကားေတြ ေျပာကာ ခ်စ္ၾကည္ႏူးၾကတယ္...
ဟုတ္တယ္... အရမ္းခ်စ္တယ္... Jiကေလ...Taeကို အရမ္းကိုခ်စ္တာ💛💚💙
Thanks for your reading😘
Please give me vote and feedbacks😘❤💜