𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚�...

By haborumuveszet

106K 8.5K 707

𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszi... More

𝙥𝙧𝙤𝙡𝙤𝙪𝙜𝙚
one
two
three
four
five
six
seven
eight
nine
ten
eleven
twelve
thirteen
fourteen
fifteen
S2 - Döbbenet És Harc
S2 - Újra A Bosszúállóknál
S2 - Régi Barát Köszöntése
S2 - Steve
S2 - A Tél Katonája
S2 - Nagy hír
S2 - Menekülés
S2 - Kajacsata
S2 - Takarítás
S2- Stark Party
S2 - Még Több?
S2 - Stressztakarítás
S2 - A Vendég
S2 - Vita
S2 - Terv És Békülés
S2 - Mágnes
S2 - Stark Hívás
S2 - Wanda És Az Elmeolvasás
S2 - Oroszország
S2 - Szuperkatona
S2 - Vége A Tervnek.
S2 - Thor
S2 - Igazgató
S2 - Vég.
S3 - Kiképzés
S3 - Akta
S3 - Támadás.. Vagy Mégsem
S3 - Memória
S3 - Mély Beszélgetések
S3 - Bevillanás
S3 - Bucky
S3 - Megtalálták
S3 - Loki
S3 - Csók
S3 - Otthon Édes Otthon
S3 - Uno Meccs És Fánk
S3 - Bucky Feszeng
S3 - Szomorú Búcsú
S3 - Rémálom
S3 - Kibújt A Szög A Zsákból
S3 - Bökkenő
S3 - Winter
S3 - Strange És A Terv
S3 - Fenomenális Ötlet
S3 - Fürdőszoba
S3 - Karácsonyi Készületek
S3 - Kényelmes nyugodtság
S3 - Tragédia
S4 - Wakanda
S4 - Egy Kis Szünet
S4 - Valami Új, Valami Veszélyes
S4 - Dühös Szemek
S4 - Összezárva
S4 - Mi Történik?
S4 - Fakó Mindennapok.
S4 - Újabb vendég
S4 - Az utolsó csepp a pohárban
S4 - Megpróbáljuk?
S4 - Kezdhetjük.
S4 - Siker?
S4 - Party
S4 - Atomok.
S5 - Stacy
S5 - Szétesve
S5 - Kétségek és vita.
S5 - Vissza.
Ajánló
S5 - Kifakadás
S5 - Egyedül
S5 - Strange.
S5 - Viták Közepette
S5 - Részeg
S5 - Lelkizések
S5 - Mindennapok
S5 - Önfejűség félrerakása
S5 - Vég.
Epiológus

S5 - Keresés

613 70 11
By haborumuveszet

-Bucky! - kopogtattam a lakás bejárati ajtaján.

Ó, Istenem kellett nekem folyton csak veszekednem.

Barnes újra eltűnt.

-Bucky, nyisd ki! Már.. Ha itt vagy - dörömböltem az ajtón. -

Mi van, ha elvitte a Hydra? Úristen, mi van, ha Ő ment a Hydrához?  Mi van, ha baja esett?

És ez mind miattam. Miattam! Jesszusom, hogy lehetek ekkora tuskó!

-Buck! - szólongattam, a kilincset rángatva.

Enyhe kifejezés, ha azt mondom, pánikoltam.

A virágcserép alatti kulccsal kinyitva a bejárati ajtót estem szinte be azonnal. De a lakás üres volt.

-Bucky? - rontottam be a hálószobába, de nem. Itt sem. Sem a fürdő, se sehol.

Viszont, egy valamit megpillantottam.

Az esetlen matrac felett a falon lógott egy régi újság.

Egy régi újság, amin az Én rajzom volt, még a rajz, amit akkor készítettem, mikor halálra unva magam vártam mi lesz Thanossal, hiszen Strange szinte elzárt minket.

-Úristen - suttogtam.

Megtartotta a skeccemet. Attól függetlenül, hogy utálta. Miket beszélek, szinte már gyűlölte ezt a rajzot.

Megtartotta. Miattam.

-Bucky! - kiabáltam hangosan. Baszki.

Az ég világon mindenhol kerestem. Steve lakásán, Samnél, nálam, megint az ő lakásán, a hadiszálláson, a torony összes emeletén, a közeli boltokban, edzőtermekben.

Még annál a nyamvadt istenverte szőke Stacy Haroldnál is jártam.

A csengőt lenyomva húztam ki magam, kifújva a már mélyen benttartott levegőt. Lila hajamat eltűrtem, s magabiztosan elmosolyodtam. Menni fog. Nem verem be a képét, nem babrálok az elméjével, nem szívatom, kerek perec a tárgyra térek és ha nem tud választ adni, megyek is tovább.

-Igen? - hallottam az ajtó mögül a hangját.

-Szervusz. Beszélhetnék veled egy kicsit? - kérdeztem a szemöldökömet ráncolva, Ő pedig félénken nyitott ajtót. Aztán meglátott, mosolya lehervadt, és lazán tárta ki a barna bejárati ajtót, az ajtófélfának dőlve, felnézve rám. Kicsit alacsonyabb volt, ám szúrós szemekkel nézett fel rám, keresztbe font karokkal.

-Mit akarsz?

-Tudnom kell, hogy Te láttad - e Buckyt az elmúlt 24 órában bármerre. Vagy esetleg, van e bármilyen információd arról, hogy hol van? - kulcsoltam össze kezeimet a hátam mögött.

-Hogy ki? - kérdezte, mire meglepetten néztem le rá.

-Bucky. - ismételtem meg. - Barnes. James - soroltam.

-Ah, James! - lökte el magát a fától. - Édes becenév a Bucky.

-Tudom, Steve adta neki - álldogáltam a nyitott ajtó előtt, míg Ő a szennyeskosarat felkapva fordult felém.

-Nem jössz be?

-Nézd, aranyos vagy, de tényleg sietnem kell. Szóval..

-Ki az a Steve? - meredt maga elé a szemöldökét ráncolva, mire elképedve néztem rá.

-Figyelj Stacy, nem viccelek. Tudnom kell. Láttad Jamest? Esetleg itt van? Tudod, hogy hol van?

-Nem, nem és nem - fordult felém újra. - Nem beszél velem.

-Oh - akadtam meg. - Ez... Szomorú.

-Ne tégy úgy, mintha sajnálnád - rázta a fejét.

-Ha még is hallasz felőle... Kérlek szólj. - mondtam. - Legalább Samnek.

-Mindenképp - mondta, Én pedig megfordulva indultam le a lépcsőn. - Ja és Raven...

-Igen? - fordultam vissza a szemöldökömet ráncolva fél vállal, mire sóhajtott, s az ajtót megragadva nézett ki.

-Szeret téged. Nagyon szeret.

A kávézó ajtaját belökve engedtem ki egy mély lélegzetet. Eltűnt. Kész. Sehol nincs.

Vagy elvitték vagy volt annyi esze, hogy magától kerekedjen fel és meneküljön el. Előlem, az önző hibáim elől és a folyamatos hisztim elől. Ó istenem, borzalmas ember vagyok.

Tönkretettem Barnes életét. Jesszusom, mindenki életét tönkretettem. Amiért én szomorú voltam, szomorú lett Barnes és még el is menekült. Mivel Bucky szomorú, ezért automatikusan Steve is szomorú. Mivel Steve szomorú, Natasha is az lesz. Emiatt pedig Wanda és Bruce. Wanda szomorú, ergo Vízió szomorú. Jesszusom, egy robotot tettem szomorúvá! És mivel mindenki szomorú ezért Parker is az. És mivel elszomorítottam Parkert a csupa létezésemmel, ezért Stark.. Megöl.

De a legrosszabb, hogy bántottam azt az embert, akit szerettem. Hol érdekel, hogy Stark dühös lesz rám, vagy Strange fejét leordítottam, kit érdekel hogy kivel mit csináltam. James Buchanan Barnest bántottam meg a legjobban. Pedig nem akartam.

Táskámat a pultra dobva néztem fel az új étlapra. S bár régen itt dolgoztam több, mint három évig, már sokkal másabb volt itt minden. Kicserélték a székeket, több növényt raktak ki, másabb az étlap, több a vendég...

Több a vendég.

Ó istenem, meg van Bucky!

Azonnal felkapva a táskámat rohantam át az asztalsorok között, egyenesen a bőrdzsekis férfi nyakába ugorva, ügyelve arra, hogy semmiképp se szabadulhasson. Jesszusom, szorosabban öleltem, mintha az életem múlna rajta. Csak összeszorítva a szemeimet próbáltam figyelmen kívül hagyni a hevesen verő szívemet és azt, hogy egy óriási szikla esik le a szívemről. Nem halt meg, nincs semmi baja, nem vitte el a Hydra, s Ő maga sem ment a Hydrához vagy bármilyen olyan helyre, ami rossz hatással lehetne rá.

Pár másodpercnyi vacilálás után megveregette a vállam.

-Istenem - mondtam azonnal.

-Szia. - hallottam ijedt rekedtes hangját, mire eltolva magamtól ejtettem közénk a táskámat ami egy puffanással ért földet, s megragadva két kezemmel az arcát húztam le magamhoz és csókoltam meg.

Continue Reading

You'll Also Like

18.7K 1K 34
Jeon Jungkook 25 éves él sportoló! Világhírű boxoló! Sok millióan özönlenek egy-egy mérkőzésére az arénákba, s ha az utcán kapják el valahol, rengete...
10.4K 472 38
Sziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok...
18.5K 1.3K 28
MIDNIGHT - marvel ff Oh, az egy éjszakás sztorik.. Mindig van valami dráma belőlük. Így történt ez Buckyval és Ravennel is, mikor megfogant egy felet...
8.1K 553 46
Hogy mi az a kényes helyzet? Ha a Sötét Nagyúr lánya együtt nő fel az apja végzetével, és együtt mennek a Roxfortba. Ha összebarátkoznak, és a lányna...