Stracený Jeff =ONESHOT=

By Kell_borka

26 5 2

Tento příběh je pouze výplod mé a kamarádky fantazie a ještě její kamrádky... Jeff se rozhodne ject vlakem kd... More

Jeff V Německu

26 5 2
By Kell_borka

21.2. 15:20

Jeff čekal na vlak kterým se měl dostat do Plzně. Moc dlouho ani nečekal a vlak už jel.
"Konečně.,, Řekl si Jeff a i s rouškou nastoupil do vlaku který zastavil. Cesta byla šíleně dlouhá, Jeffa ani moc nebavila a tak usl. Měl sladký sen se svým nožem a džemem jenže ho probudil hlas mladé ženy.
"Finale bitte aussteigen /konečná vystupte prosím/.,, Jeff se na ni díval s nevěřícným pohledem. Kde to jsem... Řekl si Jeff v hlavě a radši vystoupil.
Všude byli německé vlajky a všichni mluvili německy. Snažil se přijít na to kde je a dospěl k tomu, že je v Berlíně. "Tady, ale být nemám!,, Zařval na celí náměstí. Chodil ke všem a hledal aspoň jednoho Čecha jenže marně... "Tut mir leid, ich verstehe dich nicht /promiňte nerozumím vám/.,, Jeff dostal strašný panický záchvat. Nevěděl co má dělat... Odhodil roušku co měl a začal utíkat směrem kam ho jen nohy dovedli.
Konečně došel na konec Berlína kde byla vyjímavá příroda. "Je to tady krásné...,, Řekl Jeff a šel pomalím krokem. Konečně uviděl les do kterého se hned rozběhl. Myslel si že už je v Čechách, ale byl na omylu... Chvilku lesem bloudil a snažil se někoho kontaktovat přes mobil jenže nikdo mu to nezvedal. Najednou konečně u uviděl Slendermana ke kterému se rozběhl. "Slendy!,, Zařval a hned před ním se zastavil. Slender vypadal poněkud jinak. "Ist Jeff etwas passiert? Du solltest nicht auf einer Mission sein /stalo se něco Jeffe? Nemáš být na misi/ ?!,, Zařval Slenderman a Jeff byl na pokraji zkolabování. Upadl do bezvědomí když Slender odešel.
Probudil se až k večeru kde do lesů neprůsvital měsíc... Nedalo vidět ani na krok a Jeff nevěděl co má dělat. Bolely ho nohy a hlava. Povšiml si, ale někoho podobného k Liovi. A přeci! Byl to to Liu. Hned se k němu rozběhl a objal ho. "Jsem tak rád, že tě mám brácha!,, Div, že se Jeffovi nevytlačili slzy, když to odpověděl, ale byl jiný Liu než toho jeho zná. "Fass mich nicht an! Arschloch /nedotýkej se mě! Kreténe/ !,, Jeff od Lia udělal krok. Když mu konečně začal zvonit mobil hned ho vzal. "Pomozte mi! Jsem někde v Berlíně a jou tu německý pošukové v lese!!,, Zařval do telefonu, div že ho nerozdrtil. "Jeffe až přestaneš pít bude to lepší.,, Ozval se z telefonu Eyeless Jack který hned zavěsil.
"Welche Sprache sprichst du wieder /jakým jazykem zase mluvíš/ ?,, Zeptal se Liu Jeffa který padl k zemi.
Chtěl utéct... Ale.. Nevěděl kudy..
Byla příšerná tma a nedalo se vidět ani na krok.
Jeff byl línej zapínat jakýkoliv překladač, protože mu nechápe a neví jak se s tím zachází... Liu najednou zmizel a Jeff zůstal sám. Panikařil stále víc a víc. Rozhodl se jít stále rovně. Ani si nevšiml, že před ním stojí policajti jak byl vystresovaný.
Kousek na to upadl, zavřel oči a nemohl se pořádně ani hnout.
Další den se probudil úplně někde jinde než se probudil.
"Kde to jsem?,, Řekl si Jeff a rozhlédl se. Samozřejmě... Německý vlajky to je špatný... Zvedl se a šel ke dveřím které byli zamčené, ale dalo se přes ně podívat vedle do místnosti.
Zjistil, že buď je ve vězení nebo na záchytné stanici. Začal rvát dveře s pokusem je vylomit. Spíše k němu přišli policajti, chytli ho za hlavu a táhly ven. Dovedli ho do nějaké prosklené místnosti kde se dalo vidět až ven.. "Vollständiger Name und Geburtsdatum /celé jméno a datum narození/ .,, Řekl policista který vypadal jako vedoucí.
Jeff mu vůbec nerozuměl nevěděl co dělat tak se vykroutil, vysklil okno a běžel jako o život. Když běžel povšiml si motorky která byla ještě k tomu nastartovaná. "Jen si ji vypůjčím.,, Řekl nějakému Němci kterému asi patřila a začal ujíždět.
Cesta trvala celkem rychleji než pěšky. Byl zase v Česku kde seskočil z motorky a běžel cestou která mu byla povědomá. Viděl Slender Masion kde před ním stáli ostatní. "Clocky!,, Zařval Jeff a skočil po Clockwork. "Coje Jeffe? Slez.,, Odpověděla mu Clockwork a Jeff byl tak RÁD!
Všem řekl co se mu stalo, co prožil a že jsou i nějaký trapný německý creepypasty.
Od té doby Jeff nenávidí Německo, německé produkty a přímo všechno co souvisí s Německem.

<><><>
Snad se příběh líbil xD
Dala jsem si s tím záležet i s mají kamrádkou< creepypasta_girl_13 >

Continue Reading

You'll Also Like

5.6K 169 54
Projíždíte Wattpad a přemýšlíte, co si přečíst. Nemám pravdu? Nudíte se a potřebujete nějakou zábavu? Tahle kniha je právě pro Vás. Tyhle vtipy a mom...
283 4 11
Sbírka vtipů Pána Prstenů, zvířat, rostlin, fantasy světů, a různé další vtipy ze života a vtipné momenty a krátké vtipné scény.
1.8K 419 22
„Víte, oni jsou tam dva..." Věta, která mi otočila život naruby. Mít dvojčata je jako vyhrát v loterii, aniž byste si koupili lístek. Je to jako když...
215 42 6
Co více dodat? Praxe v knihkupectví není vůbec nudná záležitost. O zábavu se starají malí i velcí zákazníci, věčně nepřítomná půlka personálu, rozbi...