SEN VE BEN

By KoRkAkVeCeSuR

269 9 3

1 ERKEĞİN VE 1 KIZIN HİKAYESİ More

SENİ SEVİYORUM
KONUŞMA
GURUR
ÖZÜR
BULUŞMA
Hikaye'nin Sonu

İTİRAF

36 1 0
By KoRkAkVeCeSuR

Konuları kapanınca zaten kız erkeğin sevdiğini anlamıştı ama kız erkekten sevgili teklifi bekliyordu ama ne olursa olsun erkek kıza sevgili teklefini etmiyodu çünkü erkeğin aklında bir fikir vardı ama fikiri hiçkimse bilmiyordu erkek sonra aklındaki fikri uygulamaya çalıştı uyguladığı fikir herkezi mutlu etmişti fikiri bir çocuk kızı dersten alıp arka bahçeye gelmesini bekliyordu kız arka bahçeye gelmişti ama erkek arka bahçede yoktu kız erkeği bekliyordu kız bi anda korkmuştu çünkü üstünden güller dağılıyordu kız çok sevinmişti ama hala erkek yoktu o anda ağaçtan bir kağıt indi kağıtta şöyle yazıyodu (Siyah yalnızlığın rengi kırmızı aşkın rengi bende senin rengin olabilirmiyim. Benimle sevgili olurmusun ? ) yazıyodu ama erkek hala ortada yoktu bir müzikle erkek ortaya çıktı kız bi anda (SONSUZA KADAR EVETTTTT) diyodu ve dans ettiler bi anda arkadaşları alkışladı ve aşklarını itiraf ettiler ve birlikte evlerine ayrıldılar.

Continue Reading

You'll Also Like

19.6K 1.5K 29
"Uslu durmazsan cezanı çekersin." ~ Uyarı: Hikaye cinsel içerik ağırlıklı olacaktır. Bazen rahatsız edici sahneler de olabilir, 'ya çok tatlılar' ded...
161K 1.3K 21
Şehvet ve tutku için aşık olmak mı gerekliydi?Atlas Kuzey bekarlığa veda partisinde hiç sevmediği bir kadına dokunarak aslında şehvet ve tutku için s...
2.5M 100K 50
Aile problemleri yüzünden evden kaçmış ve kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan, aynı zamanda sinir hastası olan Pare, ucuza gelsin diye ikinci el...
3.1M 46.7K 11
'Umudun gece ise, ay'a tutun.' ∞ (15/08/2018; Başlama tarihi.)