I'm a mess [Yoonmin ff] ||BEF...

By pqrk_jimn

12K 761 168

Park Jimin 16 éves gimnazista fiú élete egy csapásra összedőlt. A régi boldog családi élete egy apró bökkenő... More

Prológus
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
20
21
22

19

312 28 6
By pqrk_jimn

- Mi ez? -Hátranézett a fekete szettes fiú a rendőrökre, akik sokkolóval álltak az ajtóban- M..mi?

- Állj meg te...te gyilkos! Végre hogy sarokba szorítottunk, most már nem tudsz elmenekülni a több éves börtön elől! Add meg magadat!

Jimin:

Nyugodtan sétálgattam egy kávézó előtt, míg meg nem láttam Jungkookot egy dzsekiben és egy farmerban, meg egy napszemüveggel. Odamentem hozzá, és automatikusan felém emelte ördögi tekintetét.

- Szép napot neked buzi. Nem hittem volna, hogy itt találkozunk. Mit szeretnél tőlem?

- Én semmit. Beszélgetni akarok veled.

- Fontos?

- Nem, de leülhetek? -Egy pillanatra elnézett, majd sóhajtva a székre mutatott vele szemben-

- Ülj le! -Sóhajtott mégegyett, majd leültem vele szembe- Mondd, mit akarsz.

- Semmit.

- Akkor mi a faszomat vesztegeted a drága időmet?! -Rácsapott az asztalra, mire mindenki ránk nézett- Ha nem szeretnél beszélni, akkor minek vagy itt?

- Barátnőd most merre van? Mindig a nyakadban csimpaszkodik, most hogyhogy nem babusgatod?

- Szakítottam vele. Buzi a bátyja. -Mondta, majd a teájába kortyolt-

- Komolyan most ezért? Ennél értelmesebb oka nincsen?

- Ezzel nincs gond. Csak az, hogy még ennek ellenére is szereti és én nem fogom eltűrni, hogy neki meleg az egyik rokona.

- És mivan, ha te is meleg lennél? -Tettem fel neki a kérdést, majd idegesen köpte ki a teát-

- Én nem leszek az! Nem voltam, nem vagyok, és nem is leszek! Nem leszek olyan, mint te!

- Jól van. -Felálltam és hazaindultam. Tudom, hogy még utoljára hátranézett, mert láttam, hogy feje hátrafordult-

Time skip🦋

- Itthon vagyok. -Beléptem a házba, ahol csak Yoongi volt ébren. A ház már be volt rendezve és nagyjából már összeporszívóztak-

- Jimin merre voltál ennyi ideig? Aggódtam érted és azt hittem mindjárt a rendőröket hívom. Már este 11 van, apáék már alszanak, én meg téged vártalak.

- Jaj Yoongi. -A fejemet a vállára hajtottam és nyavajogtam- Bocsánat, hogy ennyire eltűntem, csak...nem tudom, nem volt kedvem hazajönni.

- Semmi baj, Jimin. De legközelebb azért hívj vagy írj, hogy hol vagy, meg hogy jól vagy-e. De miért nem volt kedved hazajönni?

- Nincs kedvem semmihez sem. Aludni és semmit csinálni van kedvem.

- Megértem, hogy aludni akarsz. Előtte egyél egy-két falatot, mert kétlem, hogy ettél is ma bármit.

- Mmm de nem akarok.

- De, fogsz enni, meg fürödni is! Utána majd mehetsz aludni. -Behúzott a konyhába, majd elővett egy tányért- Uhm...szóval valamit kéne csinálnom.

- Ne fáradj vele, beérem egy kis hússal.

- Jó, a hús is megteszi. -Elővette a hűtőből a megmaradt kacsahúst és megmelegítette- Amúgy merre jártál?

- Hát...sétáltam.

- Az nem túl izgi. -Elém rakta a hust- Na egyél szépen.

- De nem akarok! -Eltoltam a tányért, amit elém rakott- Aludni akarok.

- De előtte eszel! Mert addig nem aludhatsz, amíg nem ettél!

- Jól van, akkor eszek. -Magam elé húztam a tányért és enni kezdtem- Mennyit kell ennem?

- Legalább 10 falatot, vagy ezt az egészet. -Sóhajtva ettem tovább-

[…]

- Meleg a víz? -Kérdezte, mikor már a kádban félálomban feküdtem- Jimin nem akarlak meztelenül kivenni a kádból és felöltöztetni.

- Hagyj itt, nekem úgy is jó. -Nyöszörögtem neki, majd megfordultam, hogy háttal legyek neki-

- Nem Jimin. Kérlek ne aludj el, hanem fürödj meg, mert nem foglak megfürdetni.

- Ahj jó. -Felültem a kádban és kezembe vettem a tusfürdőt, ami Yoongi kezében volt. Láttam rajta, hogy nyugtalanul bámul engem, ami engem is nyugtalanná tett. Szívesen fürödnék vele együtt, már nem azért- Már megfüröttél?

- Még nem. De megvárlak, majd utána fürdök. Miért?

- Nem fürödnél velem? Mármint...ne értsd félre, csak uhm..jó lenne.

- Ha nagyon szeretnéd, nekem mindegy. -Megvonta a vállát, majd vetkőzni kezdett. Én pedig mint egy kisgyerek a játék bolt előtt, bámultam minden egyes mozdulatát- Miért bámulsz így? -Nevetett, én pedig zavartan elfordultam-

- Nem is! -Vágtam rá, majd arrébb ültem, hogy ő is be tudjon ülni- Vagy inkább zuhanykabinban akarsz fürödni?

- Nekem mindegy. -Beült mellém a kellemes vízbe és odaadtam neki is a tüsfürdőt- Köszönöm. -Elvette és nyomott az üvegből, én pedig megint megfordultam- Nehogy elaludj!

- Jó.. -Nyöszörögve visszafordultam és hirtelen kinyitódott az ajtó. Olyan hirtelen nyitódott ki, hogy arra se volt időm, hogy rájöjjek, melyik dimenzióban vagyok éppen. Az ajtó nyitódásra mindketten rákaptuk a fejünket, és amikor realizáltuk, ki is jött be, sikítva ugrottunk meg egyet-

- Anya? M...mit csinálsz itt? -Elbújtam Yoongi válla mögé, hogy kevésbé látszódjak ki-

- Csak..mosdóba jöttem, észre se vettem, hogy itt vagytok. És...ti mit csináltok...? Együtt..? A kádban..?

- N...ne értsd félre, ez..ez nem az, aminek látszik..! Mi...csak...

- Jó, értem így is. Inkább..inkább vissza megyek aludni. -Ásítva hagyta el a fürdőszobát az ajtót becsukva maga után. Az ijedtségtől remegett az egész testem, ahogy Yoongié is. Egymásra nézve szedtük össze minden gondolatunkat és rendeztük légzésünket-

Continue Reading

You'll Also Like

20.7K 1.7K 39
Jeon Jeongguk egy kicsapongó rosszfiú, akinek eszébe sincs megvetni az élvezeteket az életben és nagy kanállal habzsolja azt, ezzel néha a saját élet...
31.6K 1.8K 23
Jimin omega létére egy rendezvényszervező cég vezére, amivel nem kis meglepetést okozott az embereknek, ám az omegaléte nem mindig jókor jön. Yoongi...
11.6K 739 11
TaeHyungot és NamJoont több dolog is összeköti. Egy tanár - „szülő" kapcsolat, valamint egy titok. Milyen hatással lesz eddigi semleges kapcsolatukra...
28.8K 648 7
A BTS legfiatalabb tagja, Jungkook megszokott életét éli a bandában. Viszont egy idő után kezdi felismerni az érzést, miszerint szerelmes. Méghozzá p...