Encanto - The Magic World

By CrazyFunBeauty

5.1K 565 1.6K

Encanto animasyonundan uyarlama olan bu kitap Madrigal ailesi dışında farklı bir aileyide konu alıyor. Baş ka... More

Açıklama
Bölüm-1/Bruno
Bölüm-2/Hatırlıyor Musun?
Bölüm-3/Mektuplar
Bölüm-4/Tören
Bölüm-5/Yemek
Bölüm-6/İtiraf
Bölüm-7/Anlaşma
Bölüm-8/Akşam
Bölüm-9/Özgür?
Bölüm-10/Oyun
Bölüm-11/Oyun Sonu
Bölüm-12/Beraber
Bölüm-13/Casita
Bölüm-14/Odalar
Bölüm-16/Kasetler(Part2)
Bölüm-17/Piknik Ve Daha Fazlası
Bölüm-18/Gerçekler
Bölüm-19/Gerçekler(part2)
Bölüm-20/Suçsuz
Bölüm-21/Mola
Bölüm-22/Tartışma
Bölüm-23/Soğukluğa Son
Bölüm-24/Plan
Bölüm-25/Şaka
Bölüm-26/Takılma
Bölüm-27/Hobiler
Bölüm-28/Takip
Bölüm-29/Elbiseler
Bölüm-30/Konuşma
Bölüm-31/Festival 1.gün
Bölüm-32/Festival 2.Gün
SADECE AÇIKLAMA+KARAR
Animasyonlar
Bölüm-33/Seni seviyorum
Bölüm-34/Duydum
Bölüm-35/Biliyor
Bölüm-36/Hava kararırken
Bölüm-36/Abuelo!
Bölüm-37/Pedro
Bölüm-38/Ay ışığı
Bölüm-39/Telikinezi
Bölüm-40/Mirabel'in kapısı

Bölüm-15/Kasetler(Part1)

114 13 79
By CrazyFunBeauty

~Günümüz_Kamila'nın gözünden~

Sabah uyandığımda saat çok erkendi. Aşağı indim. Kimse uyanmamıştı. Yukarı tekrar çıkıp üzerimi değiştirdim.

Odamda herkesin uyanmasını bekledim. Ama çok sıkılmıştım. Terasa çıkmak istedim. Nereden çıkıldığını unuttum. Önümde iki merdiven vardı. Biri terasa, biri çatı katına çıkıyordu. Sağ merdivenden çıkmaya başladım.

Çatı katı! Benim şansım yaver gitmezdi zaten. Geri dönücektim ama burası ilgimi daha çok çekti. Biraz gezindim.

Eski eşyalrı karıştırdım. Yukarı rafta büyük bir kutu vardı. Oraya uzanamıyordum. Yapmam gereken o şeyi yaptım, sihir kullandım...

Bir şeyleri mahvetmeden, sihir kullanmıştım! Kendimle gurur duyuyorum.

Kutuyu alıdım üzerinde kocaman bir yazı vardı. 'Kasetler' yazısı, kırmızı bir kalemle yazılmıştı.

İçini açtım, bir sürü kaset vardı. Bu harikaydı. Onları alıp aşağı indim. Koridorda Mirabel ile karşılaştım.

Mirabel=Sabahın bu saattinde ne bu enerji.

Kamila=Bak bir sürü kaset buldum. Salona götürüyorum.

Mirabel=Yardım ister misin?

Kamila=Kutuyu taşırım ama herkesi salona toplamamda yardımcı olabilirsin.

Mirabel=Bu tam benlik bir görev! Ama önce kahvaltı yapalım.

Kamila=Zaten kaset oynatıcı bir bağlamtısı kopmuş gibi ona bakıcam. Öğlen vakti buluşulur.

Mirabel=Çok heyecanlandım birden.

Mirabel kapılara tek tek vurarak herkesi uyandırıyor, bense kaset oynatıcağının kablolarını düzeltiyordum.

Kahvaltı hazır olduğunda ben bozulmuş bir kaseti düzeltmeye çalışıyordum. Kahvaltı sofrasına geçtim ağzıma bir lokma atıp kasete odaklanıyordum.

Julieta=Kamila ne yaptığını bilmiyorum ama onu bırakıp güzelce kahvaltı yapsan.

Kamila=Kaset bozulmuş ona bakıyordum, bitmek üzere.

Pepa=Kaset mi?

Kamila=Hı hı, çatı katında bir kutu buldum. Ve içinden bir sürü kaset çıktı.

Mirabel=Hep beraber, bugün, salonda bunları izliyelim! Kamila üzgünüm bu senin fikrindi ama dayanamadım söyledim.

Kamila=Hiç önemli değil.

Alma=Dışarıda yardıma ihtiyacı olan birileri olabilir, değil mi?

Pepa=Hadi ama anne, bu eğlenceli olabilir.

Kamila=Başkalarını çok düşünüyorsunuz. Bu iyi bir mola olabilir.

Alma=Peki, kahvaltıdan sonra izliyelim bakalım neler varmış...

Kahvaltı bitince herkes salona geçti. 2 tane 3'lü koltuk vardı. Pepa, Felix, Alma bir koltuğa ; Julieta, Agustin, Luisa bir koltuğa oturdu. 2'li koltuğa Dolores ve Mirabel geçti. İsabella, tekli koltuğa geçti. Camilo ve Antonio yere oturdu.

Son ayarları yaptım ve düzellitiğim kaseti yerleştirdim. Kaset başlamasını beklerken, Antonio'nun yanına geçtim. Kulağıma yaklaştı.

Antonio=Kedileri besleyen güzel kız sensin. Birde beyaz olan seni tırmaladığı için özür diledi.

Kamila=Güzel olduğumu kediler mi söyledi? (kıkırdama)

Antonio=Hayır, Camilo söyledi.

Dolores=Camilo?

Camilo=Efendim?

Dolores=Antonio, Camilo mu söyledi?

Antonio=Evet ama kedi olan. Ben koymuştum adını. Çünkü aynı Camilo gibi çok yemek yiyor.

Camilo=Ne kedisi ya?!

Kasetin başlamasıyla herkesin odağı değişti. Bruno, Pepa ve Julieta çocuktu.

Antonio=Mama bak şu kız sana benziyor.

Camilo=O zaten annemiz. Yanında tia Julieta ve tio Bruno var.

*Kamerayı Julieta tutuyordu. Pepa, Bruno'ya geleceğine baktırıyordu.
"Siyahi, senden kısa, şişman ve kıvırcık saçlı biri ile evleniceksin" dedi Bruno. Pepa kızdı ve şimşek ile Bruno'nun üstüne atladı. Pepa "Salak seni ben evlenmiyeceğim!" derken Julieta kamerayı çimenlere düşürdü. Düşen kamera yamuk bir şekilde olanları çekmeye devam ediyordu. Julieta, Pepa'nın kollarından tutuyordu, "Pepa! Seni anneme söylicem bırak Bruno'yu!" daha sonra kaset bitiyordu.

Felix=Demek evlenmiyeceksin!

Hep birlikte gülüyorduk. Başka bir kaset için kutuyu karıştırdım, Mirabel bir kaset çıkardı.

Mirabel=Bunu taksana, rengi çok güzel.

Kaseti koydum ve hep beraber yerimize geçtik. Kaset açılır. Mirabel'in doğum videosuydu.

* Felix kamerayı çekiyordu. Agustin hastane odasının kapısında beklerken İsabella ona sarılıyordu. Luis ise ağlıyordu. "Baba benim minik bir kardeşim mi olucak?" Luisa bunları söylerken ağlamaya devam ediyordu. Mirabel doğumundan sonra odada İsabela koltuğa oturuyor ve kucağına Mirabel'i veriyorlar. Ona mutlulukla bakarken kaset bitiyor.

Mirabel=Bir zamanlar beni ne kadar çok seviyormuşsun.

İsabella=Ben seni her zaman çok sevdim, yeşil gözlük.

Antonio=Ben seçmek istiyorum!

Kamila=Gel bakalım.

Antonio=Hımm bu olsun!

*Pepa kamerayı tutuyordu. Julieta yavaş adımlarla merdivene ilerliyordu. Birden merdiven yukarı doğru katlandı. Merdivenin altına konuşan İsabella ve Dolores vardı. "Anne, Camilo ve Kamila çamurda oynuyorlar." Dolores bunları dediği an bir bulut ve Pepa'nın "NE?!" sesi ardından kamera kapanıyor.

Julieta=O zaman bile dedikodu, ispiyon.

Pepa=O çamuru temizlemek ne kadar zordu! Orada bir tane pembeli vardı onu koyun bakim.

* Dolores kamerayı çekiyordu. Ben, Camilo'nun sırtınadayım. "Yetişemiyorum!" "Nasıl yetişemiyorsun, Kamila!" daha sonra yere düşerken çığlıklarımız duyuluyor ve benim ellerimden yıldırımlar çıkarken video bitiyor.

Antonio=Annemin bulutlarından çıkan ışıklar!

Dolores=O elmaları yiyememiştik.

Yeni kasete basacakken bu kaset devam etmeye başladı.

*Ben ve Camilo beraber tarak tutmuş şarkı söylüyorduk.

Kaset yine bitti ve yine başka birşeye geçti.

* Ben Bruno'nun bir kucağında oturuyorum, Camilo ise ayak ucunda. Beraber maç izliyoruz. "Maç izlemeyi sevdin mi Kamila? " videoyu çeken Felix soruyordu bana. "Ebet cok sebdim." daha sonra Bruno ağzından küfür kaçırıyor. Birden ellerimi kaldırarak onu tekrar ediyorum. "Kamila hayır! Bu kötü bir kelime, söyleme!" diyen Bruno'ya rağmen ben tekrar ediyordum. "Şuna bak çoğu kelimeyi söyliyemez bunu nasıl öğrendi!" Bruno'ya aldırış etmeden küfüre devam ediyor, Camilo ise gülğyordu ve bir anda bulut kadraja dahil oluyor ve kayıt kapanıyor."

Birkaç dans videosu, Julieta ile yemek yapma videolarım, Camilo ile oyunlarımız, Luisa'nın saçımı örüşleri ardında kasetin sonunda tek başıma kayıda geçiyorum.

*" Şey merhaba! Ben Kamila. Madrigallerin kamerasını çaldım. Ama kötü birşey için değil. Büyükannem beni onlardan kötürdü. Burası çok kötü! Eğlence yok ders var. İey bugün kamerayı götüreceğim. Sizi çok seviyorum ve sizi çok özledim, Adiós.

Video burada gerçekten son buluyordu.

Alma=Akşam oluyor. Gerçekten çok eğlenceliydi ama son bir kaset sonra yataklara.

Antonio=Bu olsun!

Kaset oynamaya başladı. Camilo'nun töreni öncesindendi. Bir anda abuela ayağa fırladı.

Alma=Herkes yatağa!

*Gerçekten uzun bir bölüm oldu. Burada bitiriyorum. Görüşüz...

Continue Reading

You'll Also Like

8M 513K 122
Siz hiç bir ruha aşık oldunuz mu? Gülüşünden bihaberken ya da öfkelendiginde nasıl baktığı bilemeden sonsuz bir melankoninin içine düştünüz mü? Hare...
163K 10.4K 78
Peki ya sen içindeki canavarı keşfetmeye hazır mısın ? ... Bir gün gözünüzü okuduğunuz bir romanın içinde kötü karakter olarak açarsanız ne olurdu? #...
4.7M 416K 139
Külkedisinin prensese değil, Anka'ya dönüşme hikayesi. Sonsuzluğa kanat çırpan otuz kuşun öyküsü.| Elena'nın hayatı, ruhu farklı bir boyuta çekilen...
131K 7.3K 35
Gece yarısı sokakta karşısına çıkan evsiz bir kediyi evine alan bir kız en fazla kediyle ne yaşayabilirdi? "ben aslında evine aldığın kediyim, " ger...