,,Jdeme."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
,,Zamkni." Rozkázal Scott. ,,Ty myslíš, že mám klíč?" Odsekl Stiles a všichni tři se pořád snažili držet dveře.
,,Strčte tam něco."Řekl Scott. ,,A co?" Zeptala se Elizabeth a zamračila se na něj. ,,Cokoliv!"
Stiles se najednou zarazil a podíval se skrz okýnko dveří.
,,Ne." Řekl Scott, když si uvědomil, co se Stiles hodlá udělat. ,,Stilesi, ne, nedělej to." Dodal, ale pozdě.
Stiles už otevřel dveře a šel pro něco, co leželo na zemi. Elizabeth neviděla, co tak důležitého potřeboval, že šel ven, kde byla alfa.
,,To je pitomec." Řekla a zakroutila hlavou.
Najednou dovnitř vtrhl Stiles a v ruce měl velké kleště, které strčil tak, aby aspoň na chvíli udržely dveře.
,,Kam zmizel? Kam šel?" Vyptával se Scott vyděšeně, když alfa, která byla ještě před pár vteřinami venku, zmizela.
Trojice raději začala odstupovat od dveří.
Elizabeth si rozhodně nepřála stát se kousací hračkou pro Alfu, která ji nakonec roztrhá na kusy.
,,Tohle ho nezastaví."Řekl Scott. ,,To asi ne." Souhlasil Stiles a Elizabeth pouze přikývla. Vždyť ani ji by to nezastavila a to byla dvakrát menší jak alfa.
,,Jdeme." Rozkázala Elizabeth a věděla, že v tu chvíli bude nejlepší řešení utíkat.
Trojice se pomalu otočila, než začali utíkat pryč a šli se schovat do první třídy, kterou uviděli.
,,Stůl!" Vykřikl Stiles a on a Scott se s jím chystali zatarasit dveře, ale Stiles Scotta ještě zastavil.
,,Tak počkej. Ty dveře ho neudrží." Řekl. ,,Já vím." Přikývl Scott.
,,Je to tvůj šéf." Dodal Stiles a zbylí dva se na něj trochu vyjeveně podívala. ,,Cože!?"Zeptal se Scott.
,,Deaton, je alfa. Tvůj šéf." Řekl Stiles. ,,Ne." Popíral Scott a Elizabeth byla na jeho straně. Deaton nebyl Alfa. Jenže kdyby to řekla, nebudou ji poslouchat. Tak jako vždy.
Kdyby chtěla, aby jí věřili, musela by říct pravdu. Jenže nemohla někomu jen tak na potkání říkat cizí tajemství.
,,Jo, šílenej, vraždící vlkodlak." Řekl Stiles. ,,To není možný." Namítal Scott dál a nechtělo se mu tomu věřit.
,,Zamysli se. Nejdříve zmizí a deset minut na to se objeví vlkodlak a napadne Dereka! Není to trochu divný?" Zeptal se Stiles.
,,On to není."
,,Zabil Dereka!" ,,Derek není mrtví!" Vykřikla Elizabeth a překvapila oba dva chlapce. ,,Nemůže být." Dodala klidně. Ne, že by se o něj nějak extra starala.
,,Tekla mu krev z pusy, ne? To není příznak nějakého lehčího zranění. Je mrtvej a na ředě jsme my." Řekl Stiles.
Jedině přes mou mrtvolu. Pomyslela si Elizabeth.
,,Jo. Jenže co chceš dělat?" Zeptal se Scott. ,,Půjdeme k autu a vypadnem." Řekl Stiles.
,,A ty zvaž, jestli se vrátíš na veterinu." Dodal, než všichni přiběhli k oknu. Bohužel se nedalo otevřít, aby mohli utéct. Jenže 95% oken ve škole se nedalo otevřít.
,,To neotevřeš, škola má klimošku." Řekl Stiles. ,,Tak ho rozbijeme." Navrhl Scott. ,,Tím ale naděláme hluk."Řekl Stiles.
,,Pak.... pak musíme rychle utíkat." Navrhl velmi nervozně a Elizabeth zvedla obočí. Té věci by jen tak neutekli, ani kdyby chtěli.
Tedy Elizabeth nejspíš ano. Ale nebyla si jistá Scottem a Stilesem. Hlavně Stilesem.
,,Hodně rychle." Dodal.
,,Stilesi, co je to s kapotou?" Zeptal se Scott. ,,Co by s ní mělo být?" Zeptal se Stiles. ,,Je prohnutá." Odpověděl Scott.
,,Je tam důlek?" Ptal se Stiles. ,,Ne. Je prohnutá." Opravil ho Scott. Stiles se podíval z okna a zarazil se, když viděl své auto tak poškozené.
Skutečně byla kapota úplně prohnutá, což nebylo dobré.
Elizabeth se to tedy rozhodně nelíbilo a bylo jí jasné, že to způsobila alfa.
,,Kdo to sakra udělal?" Zeptal se Stiles naštvaně. Jenže se hned na to museli skrčit, protože něco prolétlo oknem a dokonce ho rozbilo.
Jak jinak.
Elizabeth se na věc velmi vyjeveně podívala. Byla to Stilesova autobaterie. Vyrvaná přímo z jeho džípu.
,,To je moje baterka." Řekl Stiles a šel k ní, jenže ho Scott znovu stáhl dolů. ,,Zalez!"
,,Musíme pryč!" Zašeptala Elizabeth naštvaně. Nemohli zůstat na jednom jediném místě.
,,Může být někde venku." Varoval Scott. ,,On je někde venku." Řekl Stiles naštvaně.
,,Nejdřív se podívám." Řekl nakonec Scott, než se opatrně podíval z okna.
,,Vidíš ho?" Zeptal se Stiles. ,,Ne." Zakroutil Scott hlavou. Elizabeth si oddechla.
Jenže také trochu bála toho, že když není venku, tak kde vůbec je. Bylo jí jasné, že už se pomalu dostával do školy. Nebo už se tam dostal. Což by byl problém.
,,Jdeme."Rozkázal Stiles. ,,Jdeme."Přikývla zbylá dvojice, než vyšli ze třídy a vyšli rovnou na chodbu.
,,Tudy." ,,Ne, ne, ne." Nesouhlasil Stiles. ,,Co je?" Zeptal se Scott. ,,Nesmí tam být okno." Vysvětlil Stiles.
,,Každá místnost ve škole má okno." Odsekla Elizabeth.
,,Někde jich musí být míň." Řekl Stiles. ,,A co šatna?" Navrhl Scott a Elizabeth trochu přikývla. I když to možná nebylo zas tak dobré místo, kde se schovat. Nebyla si zrovna jistá.
,,Jo." Souhlasil Stiles, než vyrazili dál.
,,Zavolej tátu."Rozkázal Scott Stilesovi. ,,Co mu mám říct?" Zeptal se Stiles.
I Elizabeth si nebyla jistá tím, co by měl říct. Vždyť mu nemohl jen tak zavolat a říct: ,,Ahoj, tati, potřebujeme, aby jsi přišel do školy a zachránil nás před vraždící alfou."
,,Já nevím, to je jedno. Že je tu únik plynu, cokoliv. Když ten tvor uvidí policejní auta, tak uteče." Řekl Scott.
,,A co když ne?" Zeptal se Stiles. ,,Co když bude jako Terminátor a zabije všechny poldy, včetně táty." Dodal naštvaně.
,,Mají zbraně." Řekl Scott. ,,Jo. Ale jenom na Dereka museli použít náboj s Omějem. Už jsi zapomněl?" Zeptal se Stiles.
,,Takže musíme... najít cestu ven a utéct." Řekl Scott nakonec. ,,Kolem školy se není kam schovat." Zakroutil Stiles hlavou.
Elizabeth věděla, že bude velmi těžké dostat se ze školy. Bylo to nebezpečné a alfa je mohla chytit.
,,A co Derekovo auto." Navrhl Scott. ,,To by šlo." Přikývl Stiles. ,,Půjdeme ven, vezmem si jeho klíčky a pak odjedem, jeho autem." Dodal.
,,Jo." Souhlasil Scott. ,,Ale vezmeme i Dereka." Dodala za něj Elizabeth. Ne, že by se jí chtělo protivného vlkodlaka nějak zachraňovat.
,,Fajn, jak chceš." Přikývl otráveně Stiles a začal odcházet a Scott a Elizabeth ho následovali ho.
Jenže těsně před tím, než Stiles položil ruku na kliku, ho Scott zastavil.
,,Co?" Zeptal se Stiles. ,,Něco jsem slyšel." Vysvětlil Scott. ,,Co jako?" Ptal se Stiles dál.
,,Pst. Ticho." Stiles protočil očima, ale zmlkl, než všichni tři začali odstupovat od dveří a Scott vypnul Stilesovu baterku.
,,Schovejte se." Rozkázal Scott.
Stiles nic neřekl a vydal se ke skříňkám.
,,Cože? Stilesi?" Ptal se Scott, když koukal, jak jeho nejlepší kamarád otevřel skříňku a vlezl si do ní.
,,Nikdy jsem si nemyslela, že budu muset lézt do své skříňky." Povzdechla si Elizabeth, než se také schovala.
Nechtěla tam být tak namačkaná. Ten těsný prostor jí byl velmi nepříjemný.
Po chvilince uslyšela křik jejího nejlepšího kamaráda a bratra, takže rychle vylezla ze skříňky.
Jo, trochu byla překvapena tím, že viděla školníka, který dva chlapce vytáhl ze skříněk, ale v tu chvíli to nemohla řešit.
,,Buď zticha a padej!" Řekl jim školník nakonec a vyhnal je ze šatny. Jenže dřív, než mohl odejít i on, zabouchli se před ním dveře.
Přesněji je zavřela alfa.
Alfa ho přitlačila ke dveřím, na kterých se okamžitě objevila školníkova krev.
,,Jdeme." Řekla Elizabeth a hnala dva chlapce dál školou. Museli pryč, museli se dostat ze školy, nemohli tam zůstat déle.
A řekněme, že pro trojici nebylo zrovna jednoduché dostat se ven. Zvláště, když jim to alfa nedovolala a zatarasila jim několik východů.
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Fajn, možná bude i třetí kapitola za den. Abych vám to tak trochu vynahradila.