gözlerimi açtıgımda doktor ayagıma bakıyordu ateş de benım yanımda duruyordu. ateş'' kırılmış mı ?'' doktor '' hayır incilmiş '' ateş '' ne zaman taburcu olur ? '' doktor ''uyansın onu taburcu ederiz '' dedi ve doktor odadan çıktı . beklemenın alemı yok o zaman '' hadi gidelım o zaman '' ateş '' uyandın mı ?'' uyuyo gıbı bı halımmı var acaba? '' evet uyandım '' '' iyi misin ? '' '' evet sen işlemleri halletde çıkalım burdan '' '' tamam '' dedi ve odadan çıktı .
bir kaç dakıka sonra geldi . '' gidebiliriz'' dedi. ayaklarımı yere ındırdım ve yatakta oturdum . ayagımı sargı bezı ile sarmışlardı. sargılı olan ayagımın ayakkabısını alıp ayaga kalktım . topallayarak kapıya dogru yurudum . kapıyı açtım ve ateş'e dondum ateş ellerını birleştirmiş beni izliyor '' gitmiyor muyuz ?'' '' gidiyoruzda sen boyle yurumeye devam edersen akşama kadar eve varamayız '' dedi gulerek . sanki bilere boyle yuruyom acıyo ayagım acıyo . kapıyı sertçe kapattım ve korıdorda çıkış kapısına dogru yurumeye başladım . gerçektende vampirlere gore bayaa yavaş yuruyorum . biri beni kucagına aldı ''noluyo ?'' bu ateş ''eve gidiyoruz prenses '' prenses derken ?
bir kaç dakıka sonra evdeyız. beni yukarı odama çıkardı .yatagın uzerıne koydu. ''yıne de sağol'' '' onemlı degıl '' '' ne zamandan beri prenses olduk ? bi daha deme sakın '' ateş '' bugunden sonra tabıkıde demem prenses sen dınlen '' dedi gulerek ne prensesi pskopat dese neyse ben ve prenses çok saçmaa. odamdan dışarı çıktı. gerçektende yatıcagımı mı zannedıyo bu ?
dışarı evin onune çıktım ve ateş önümde belirdi . '' nereye gidiyorsun ?'' '' evde durucagımı mı zannettın ?'' ateş '' evet'' '' sen bıraz daha oyle zannet çünkü ben evde durmuycam '' '' deniz yaralısın dınlenmen gerek '' ''hıhı tamam'' '' denız eger boyle yaparsan daha kotu olur ayagın '' '' tamam hoşçakal '' '' bak bir daha soylemıcem '' '' hıhı ondan ondan '' '' iyi sen bilirsin '' dedi ve kendımı odamda buldum '' ateş amacın ne ya Allah aşkına rahat bırak beni ya. bu ne labalilik dakkada bir kucagına almalar benim iyiliğimi düşünmeler filan amacın ne amacın ? evet sen olmasaydın hayatımız bu kadar normal olmazdı belki ama bu sana her istedigini yapabilme özgürlügünu vermez yakışıklı adamsın git başka kızlarla ilgilen onlara iyilik yap ya '' ateş '' ama ben başka bir kızla ilgienmek istemıyorum ki '' '' ne?'' '' ıı şey .. tamam senle bir anlaşma yapalım ben gidiyorum sen burda kal '' olmaz hayır '' ama '' '' aması maması yok '' dedi ve gitti onu yakalamam gerek son hızımla koştum acıya aldırmadan . tam evin çıkışında yakaladım onu allahtan çok hızlı gitmiyormuş. ayagım takıldı tam düşüyordum ki. Ateş beni tuttu yıne kucagına aldı ve hemen girişteki koltuga koydu beni. ateş'' özür dılerım bu sondu '' '' ne? neyin sonuydu ?'' ateş '' Allah aşkına Deniz oyun mu oynuyosun benle ya az once benı azarlayan kımdı ? babam mıydı ? '' '' ya ben onları o sınırle soyledım aldırma onlara '' '' ya tabi tabi'' evet '' sende o zaman ´ben başka biriyle ilgilenmek istemiyorum ´ dedin ama ne olcak şimdi ?'' '' ya o zaman onuda ben o sinirle söyledim '' '' hıhı tabi canım '' '' şey aslında... '' '' yoksa ...'' yok ya benden hoşlanıyo olamaz dimi yok yok asla ateş '' yoksa ne?'' '' sen.. benden.. hoşlanıyo ...'' '' ben .. ben mi ? şey aslında ımm e- yok canım nerden çıkardın ?''
dış kapıyı açtım ve dışarı çıktım. ormana doğru yurudum. ormandakı en buyuk agacın tepesine çıktım ve etrafı seyretmeye başladım . ayagım ilkten acıyordu ama şimdi biraz da olsa acısı dindi.''heyy '' aşagı baktımkımse yok . '' tam karşındayım prenses '' dedi aynı ses tahmın etmek çok ta zor degıl ateş bu karşıma baktım dedigi gıbı karşıdakı agacta oturmuş bana bakıyo '' bir daha bana prenses deme '' dedim sinirli bir şekılde '' tamam '' '' nie geldin buraya ?'' '' unuttun mu yaralısın '' dogru dıyo nasıl ınecem şimdi ben kaldım burdaa . ateş '' ben sana çıkma teklıfı etsem kabul edermıydın ?'' ne dıyon ya '' nerden çıktı şimdi bu ?'' '' dademın sen gıtmeden once demiştin ya '' '' bılmem hem kımseyle çıkmam ben '' manyak mıyım ben bırıyle çıkıyım sevgılı ıslerı bana ters '' neden ?'' '' ya bak gelipte benle ılgılenme okuldakı butun kızlar sana hayran gıt onlarla ılgılen '' ateş fısıldarcasına '' ah bi de sen benden hoşlansan '' '' efendım '' '' yok bişey '' '' sen benım özel yerımı feth ettıgıne gore ben kaçar '' atlamak daha mantıklı bence . tam atlıcam ateş '' dur! '' '' ne?'' '' ayagını kırmak mı ıstıyosun sen ?'' '' benı dusunme kendıme bakabılırım '' dedim ve atladım. uçmak guzel huhuuu ruzgar yuzume vuruyor . bencede ateş dogru soyluyor eyvah ayagımı kırsamda katlanıcam artık . gozlerımı sımsıkı kapattım. bırden ruzgar durdu . heralde yere dustum ama acı hıssetmıyorum yoksa kafa ustu dusup boynumu kırıp öldüm mü ? ama beyaz ışıkta gormuyorum en iyisi gozlerımı açayım gozlerımı açtım yıne ATEŞ bu çocuk ne ıstıyo benden ya ?