You are mine (Sim jaeyun)🌙

By Moonkhamlily

49.8K 3.3K 752

ပတ်ဆောင်းဟွန်း- မင်းမှာပိုင်ရှင်ရှိနေလဲဂရုမစိုက်ဘူး မင်းကိုကိုယ့်အပိုင်ဖြစ်အောင်လုပ်ပစ်မှာမလို့ ရှင်းဂျယ်ယွန... More

Part 1
Part -2
Part 3
Part -4
Part 5
Part-6
part-7
Part-8 (Waring)
part-9
Part-10
Part-11
Part-12
တစ်ခုခုပြောပေးကြပါ
Part-13
Part-14
Part-15
Part-16
Part-17 (Final🌙)
Updated
မိတ်ဆက်

Intro

5.4K 227 11
By Moonkhamlily


Unicode

"ကိုယ်တို့ရပ်တန်းကရပ်သင့်ပြီမင်းဒီလိုလိုက်ပြီးသဝန်တိုနေမယ်ဆိုရင် ဂျယ်ယွန်း"

"ဟွန်းကိုယ် ချစ်လို့လေ ဟွန်းကိုမခွဲနိုင်လို့ ထားမသွားပါနဲ့ အဲ့တာကြောင့်"

"မဟုတ်ဘူး ဂျယ်ယွန်း ကိုယ်boy love ဆိုတာကြီးကိုရွံ့တယ် ကိုယ်မင်းကို စိတ်ဝင်စားခဲ့ရုံပဲ သဘောကျခဲ့တာမဟုတ်ဘူး ကိုယ်ယောကျာ်းလေးကို စိတ်မဝင်စားဘူး မိန်းကလေးပဲစိတ်ဝင်စားတယ်"

"အဲ့ဆို အခုသတင်းထွက်နေတဲ့Dating new ကတကယ်ပဲလားဟွန်း"

"အင်း ကိုယ်မင်ယောင်းကို ချစ်တယ် အဲ့တာကြောင့်မလို့ကိုယ်တို့ရပ်တန်းကရပ်သင့်ပြီ"

"ဟွန်း ငါ့ကိုတကယ်မချစ်ခဲ့ဘူးပေါ့"

"အင်း"

"နောက်ဆိုတကယ်မချစ်ရင် မကစားပါနဲ့ ငါ့ခံစားချက်ကိုလဲထည့်ထွက်ပါအုံး မင်းကစားချင်တိုင်း ကစားလို့ရတဲ့အရုပ်မဟုတ်ဘူး"

အမီးလေးလာကျွေးတာ😜
coming soon

Zawgyi

"ကိုယၱိဳ႕ရပၲႏ္းကရပ္သင့္ၿပီမင္းဒီလိုလိုက္ၿပီးသဝႏၲိဳေနမယၦိဳရင္ ဂ္ၾယ္ယႏ္း"

"ၾဟႏ္းကိုယ္ ခ္စႅိဳ႕ေလ ၾဟႏ္းကိုမျခဲနိုငႅိဳ႕ ထားမၾသားပါနဲ႔ အဲ့တာေၾကာင့္"

"မၾဟတၻဴး ဂ္ၾယ္ယႏ္း ကိုယ္boy love ဆိုတာႀကီးကိုၿရံ႕တယ္ ကိုယၼင္းကို စိတ္ဝငၥားခဲ့႐ုံပဲ ေသဘာက္ခဲ့တာမဟုတၻဴး ကိုယ္ေယာက္ာ္းေလးကို စိတၼဝငၥားဘူး မိႏ္းေကလးပဲစိတ္ဝငၥားတယ္"

"အဲ့ဆို အခုသတင္းၾထက္ေနတဲ့Dating new ကတကယၸဲလားၾဟႏ္း"

"အင္း ကိုယၼင္ေယာင္းကို ခ္စၲယ္ အဲ့တာေၾကာင့ၼလို႔ကိုယၱိဳ႕ရပၲႏ္းကရပ္သင့္ၿပီ"

"ဟြန္း ငါ့ကိုတကာ္မခ်စ္ခဲ့ဘူးေပါ့"

"အင္း"

"ေနာက္ဆိုတကယ္မခ်စ္ရင္ မကစားပါနဲ႔ ငါ့ခံစားခ်က္ကိုလဲထည့္ထြက္ပါအုံး မင္းကစားခ်င္တိုင္း ကစားလို႔ရတဲ့အ႐ုပ္မဟုတ္ဘူး"

အမီးေလးလာေကၽျးတာ😜
coming soon

Continue Reading

You'll Also Like

15K 701 22
မောင်က‌ငါ့ရဲ့ ပါတမီဖြည့်ဘက် မဟုတ်ခဲ့ဘူးလား
583K 10.2K 35
အပိုင်းအားလုံးနီးပါးမှောင်ပြီး warningတွေများမှာမို့ အမှောင်မကြိုက်သူများ အသက်မပြည့်သေးဘူးများကျော်သွားကြပါရှင့်
6K 466 5
"" ကလေးငယ်က ပြီးပြည့်စုံတဲ့ အရုပ်ကလေးြဖစ်ပေးပြီး ကိုကိုက ပြီးပြည့်စုံတဲ့ အရိပ်ကလေးြဖစ်ပေးမယ်..."" "" ေကလးငယၠ ၿပီးျပည့္စုံတဲ့ အ႐ုပ္ကေလးျဖစ္ေပးၿပီး ကို...
6.1M 251K 70
The story of Abeer Singh Rathore and Chandni Sharma continue.............. when Destiny bond two strangers in holy bond accidentally ❣️ Cover credit...