FOCUSED POV
FOOLISHGAMERS
AWESAMDUDE
PURPLED
DROPSBYPONK
PUNZ
PLOT OF STORY
Its been seven days since Purpled met the other half of his brother-in-laws family and when he came to visit his two older brothers[both at ponks house]he accidentally spoke about them.
[/𝘗𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦𝘥 𝘗𝘖𝘝/]
𝘐𝘵𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘮𝘦𝘵 𝘮𝘺 𝘪𝘯-𝘭𝘢𝘸𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵𝘭𝘺.
"𝘐'𝘮 𝘴𝘰 𝘍𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘯 𝘐 𝘥𝘰?"𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘯 𝘱𝘰𝘱 𝘶𝘱 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘥.𝘐 𝘥𝘪𝘴𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥,𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘴 𝘪𝘭𝘭𝘦𝘨𝘢𝘭 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘰𝘬.
"𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘕𝘰 𝘪𝘵𝘴 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘸𝘦𝘦𝘬 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘮."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘴𝘦𝘦𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘰𝘯 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺.
"𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘮𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴!"𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘦𝘹𝘤𝘪𝘵𝘦𝘥𝘭𝘺.
𝘐𝘵 𝘩𝘢𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮.𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘣𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘮𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘫𝘦𝘢𝘯𝘴,𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦 𝘩𝘰𝘰𝘥𝘪𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘦𝘴.𝘐 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘮𝘺 𝘬𝘦𝘺𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘬𝘢𝘵𝘦 𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘴𝘦.
𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘳𝘰𝘥𝘦 𝘮𝘺 𝘴𝘬𝘢𝘵𝘦 𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦.
[•𝘈𝘯 𝘩𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳•]
𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦.𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘪𝘯𝘧𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥(ᗰY ᗩᑌ) 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘨𝘨.
"𝘗𝘜𝘕𝘡!"𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘐 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮.
"𝘏𝘦𝘺 𝘱𝘶𝘳𝘱 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘯𝘰 𝘴𝘦𝘦."𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘴 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥.
"𝘗𝘜𝘕𝘡 𝘞𝘏𝘖'𝘚 𝘈𝘛 𝘛𝘏𝘌 𝘋𝘖𝘖𝘙?!"𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘮𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥.
"𝘐𝘛𝘚 𝘗𝘜𝘙𝘗𝘓𝘌𝘋!"𝘔𝘺 𝘦𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥.
[ᗩ/ᑎ : ᑭᑌᑎᘔ-25 ᑭOᑎK-22 ᑭᑌᖇᑭᒪᗴᗪ-18]
𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘭𝘦𝘢𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘪𝘯-𝘭𝘢𝘸 𝘚𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩.
"𝘏𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘗𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨?"
𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘋𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘚𝘰 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘸 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘱 𝘸𝘩𝘰 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺?"𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘰𝘯 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘰 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩.
"𝘖𝘩,𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩'𝘴 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘪𝘷𝘦 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘐 𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘰𝘯 𝘢 𝘳𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩.
𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘱𝘪𝘵𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳,𝘚𝘢𝘮 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘰𝘯𝘬𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮.
"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩𝘴 𝘞𝘏𝘈𝘛 𝘕𝘖𝘞?!"𝘚𝘢𝘮 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩'𝘴 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘪𝘷𝘦 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴."𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥.
𝘗𝘰𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘴𝘣𝘦𝘭𝘪𝘧𝘦.
"𝘗𝘶𝘳𝘱 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘳 𝘏𝘺𝘱𝘪𝘹𝘦𝘭 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘦𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵!?"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯𝘦𝘴.
𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘰𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘺𝘴.
"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘬𝘢𝘺?𝘋𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘺𝘰𝘶?𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘦𝘥𝘪𝘤𝘪𝘯𝘦?!"𝘗𝘰𝘯𝘬 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘠𝘦𝘢𝘩 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘦𝘥𝘪𝘤𝘪𝘯𝘦 𝘮𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘢 𝘸𝘪𝘵𝘤𝘩."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘗𝘰𝘯𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘚𝘢𝘮 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥.
"𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘶𝘳𝘦?"𝘚𝘢𝘮 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘠𝘦𝘴 𝘐'𝘮 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘭 𝘮𝘺 𝘪𝘯𝘫𝘶𝘳𝘺 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘪𝘷𝘦?"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘠𝘦𝘢𝘩 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘤𝘰𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘯 𝘐 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮?"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥.
"𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘨𝘰."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘞𝘢𝘪𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦!"𝘚𝘢𝘮,𝘗𝘰𝘯𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘵 𝘨𝘰."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
{•𝘛𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳•}
𝘞𝘦'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘐 𝘯𝘰𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘨,𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘶𝘳𝘪𝘰𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘢 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯.
"𝘏𝘦𝘺 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘩𝘢𝘱𝘴 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘯𝘢𝘮𝘦?"
"𝘕𝘰,𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘧𝘵𝘦𝘦𝘯."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥.
"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴."𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘠𝘦𝘴!"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘗𝘪𝘯𝘬 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘙𝘢𝘪𝘯𝘣𝘰𝘸 𝘰𝘳 𝘉𝘦𝘵𝘵𝘺,
𝘉𝘳𝘶𝘯𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘎𝘰𝘭𝘥 𝘰𝘳 𝘬𝘪𝘮,𝘉𝘭𝘶𝘦 𝘮𝘪𝘹𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘺𝘢𝘯 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘍𝘶𝘯𝘯𝘦𝘩 𝘰𝘳 𝘬𝘢𝘵,𝘋𝘢𝘳𝘬 𝘤𝘺𝘢𝘯 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘰𝘳 𝘞𝘦𝘯𝘯𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘴𝘵𝘭𝘺 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘋𝘳𝘢𝘤𝘰 𝘰𝘳 𝘈𝘭𝘭𝘦𝘯."𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘗𝘶𝘳𝘱."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘮𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘧𝘰𝘳 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳𝘦.
'𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦.'𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘺𝘴𝘭𝘦𝘧.
"𝘏𝘦𝘺 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘩𝘰𝘸 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴?"𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘵𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘪𝘴𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘢𝘥 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘪𝘴𝘦 𝘴𝘰 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘣𝘢𝘥 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘐 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘖𝘩,𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘥𝘶𝘥𝘦 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵." 𝘗𝘶𝘯𝘻 𝘴𝘢𝘪𝘥.
𝘚𝘢𝘮 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵 𝘩𝘪𝘮.
"𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘥𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘪𝘤𝘶𝘭𝘢𝘳 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘶𝘤𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶?"𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘵𝘳𝘢𝘤𝘬𝘴.
"𝘜𝘮,𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦𝘴 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘐𝘵𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘥𝘢𝘺𝘴."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘗𝘶𝘧𝘧𝘺'𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯?"𝘗𝘰𝘯𝘬 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘓𝘦𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵,𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘮𝘦,𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘪𝘴𝘵𝘢."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘚𝘰 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘣𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦𝘥."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘸 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘪𝘯𝘨,𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘸𝘦𝘦𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘶𝘧𝘧𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦𝘴."𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺.
"𝘛𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘴𝘩𝘪𝘵."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘠𝘢 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘤𝘢𝘯 𝘸𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨."
𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
𝘞𝘦 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘦 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮.
"𝘍𝘰𝘳𝘵𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘦 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
𝘈𝘭𝘭 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 '𝘺𝘦𝘴'𝘴 𝘢𝘯𝘥 '𝘔𝘯'𝘢 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘦,𝘸𝘦 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘺𝘥𝘳𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘫𝘶𝘳𝘦𝘥.
"𝘞𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦."𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘐 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘦𝘥.
{•𝖥𝗈𝗈𝗅𝗂𝗌𝗁 𝖯𝖮𝖵•}
"𝖶𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾."𝖯𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖺 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝖽𝖾𝗌𝗂𝗀𝗇𝖾𝖽 𝗆𝖺𝗇𝗌𝗂𝗈𝗇.𝖶𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽 𝖯𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋. 𝖳𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖺 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗇𝖺𝗏𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗒𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗂𝗋.
"𝖮𝗁,𝗁𝖾𝗒 𝖯𝗎𝗋𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖥𝗈𝗈𝗅𝗂𝗌𝗁."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖧𝖾𝗒 𝖪𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖺𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗂𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋-𝗂𝗇-𝗅𝖺𝗐 𝖲𝖺𝗆."𝖯𝗎𝗋𝗉 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽.
"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾!" 𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗅𝖾𝖺𝖽 𝗎𝗌 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗈𝗆.
"𝖥𝗈𝗈𝗅𝗂𝗌𝗁 𝖼𝖺𝗇 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐 𝗆𝖾?"𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗌𝗎𝗋𝖾."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖨 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽 𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗆𝖽 𝖻𝗎𝗍 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗐𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖽𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗅𝖾𝖺𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖺𝗌.
"𝖮𝗁,𝗁𝗂."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗏𝖾.
"𝖧𝖾𝗒."𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈."𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖧𝗂."𝖱𝖺𝗂𝗇𝖻𝗈𝗐 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒.
"𝖥𝗈𝗈𝗅𝗂𝗌𝗁."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖸𝖾𝗌 𝖪𝖺𝗍?"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗒.
"𝖭𝗈 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖽𝖾𝖺𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖺 𝗍𝖺𝗅𝗄."𝖱𝖺𝗂𝗇𝖻𝗈𝗐 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖠𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗌𝗄 𝖺𝗁𝖾𝖺𝖽."
"𝖧𝗈𝗐𝗌 𝖣𝗋𝗂𝗌𝗍𝖺?"𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖲𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗈𝖽."
"𝖧𝗈𝗐𝗌 𝖯𝗎𝖿𝖿𝗒?"𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖲𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗂𝗇𝖾."
"𝖣𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗎𝗌?"𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖨 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗈𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗂𝗍."𝖨 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝖾𝖽.
"𝖣𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗆 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗎𝗌?"𝖱𝖺𝗂𝗇𝖻𝗈𝗐 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖨 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍."
"𝖨 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝖯𝗎𝖿𝖿𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗎𝗌!"𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖦𝗎𝗒𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗇𝗈𝗐 𝖺 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖺𝗉𝗂𝗌𝗍."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖳𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝖺 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀!𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗎𝗌 𝗍𝗈 𝖻𝖾𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖽𝖺𝗆𝗆𝗂𝗍!"𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽.
"𝖲𝗁𝖾 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗉𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾𝗌 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋!"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖲𝖧𝖴𝖳 𝖳𝖧𝖤 𝖧𝖤𝖫𝖫 𝖴𝖯 𝖸𝖮𝖴 𝖫𝖨𝖳𝖳𝖫𝖤 𝖲𝖧𝖨𝖳 𝖸𝖮𝖴 𝖣𝖮𝖭𝖳 𝖪𝖭𝖮𝖶 𝖧𝖮𝖶 𝖶𝖤 𝖥𝖤𝖫𝖳 𝖶𝖧𝖤𝖭 𝖯𝖴𝖥𝖥𝖸 𝖧𝖨𝖳 𝖴𝖲 𝖠𝖭𝖣 𝖲𝖢𝖮𝖫𝖣𝖤𝖣 𝖴𝖲 𝖶𝖧𝖤𝖭 𝖲𝖧𝖤 𝖨𝖦𝖭𝖮𝖱𝖤 𝖠𝖫𝖫 𝖳𝖧𝖤 𝖡𝖠𝖭𝖣𝖠𝖦𝖤𝖲 𝖶𝖤 𝖧𝖠𝖣 𝖲𝖧𝖴𝖳 𝖴𝖯!"𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽.
"𝖦𝗎𝗒𝗌 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌𝖿𝗎𝗅𝗅 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗈𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽!"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖸𝖮𝖴𝖱 𝖳𝖠𝖪𝖨𝖭𝖦 𝖢𝖠𝖱𝖤 𝖲𝖤𝖵𝖤𝖭 𝖪𝖨𝖣𝖲[ᗰY ᗩᑌ] 𝖸𝖮𝖴 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖳𝖧𝖤 𝖳𝖨𝖬𝖤 𝖳𝖮 𝖢𝖠𝖱𝖤 𝖠𝖭𝖣 𝖫𝖮𝖵𝖤 𝖳𝖧𝖤𝖬!"𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽.
"𝖨𝗍𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗆𝗒 𝗁𝗎𝗌𝖻𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗆 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝗁𝖾𝗋𝗌𝗅𝖾𝖿!"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖣𝖱𝖤𝖠𝖬 𝖠𝖭𝖣 𝖣𝖱𝖨𝖲𝖳𝖠 𝖣𝖮𝖤𝖲𝖭'𝖳 𝖤𝖵𝖤𝖭 𝖱𝖤𝖬𝖤𝖬𝖡𝖤𝖱 𝖴𝖲!𝖣𝖱𝖤𝖠𝖬 𝖮𝖭𝖫𝖸 𝖲𝖤𝖤𝖲 𝖴𝖲 𝖠𝖲 𝖯𝖮𝖶𝖤𝖱𝖥𝖴𝖫𝖫 𝖦𝖮𝖣 𝖳𝖧𝖠𝖳 𝖧𝖤 𝖲𝖧𝖮𝖴𝖫𝖣 𝖥𝖤𝖠𝖱!"𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖼𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀.
𝖱𝖺𝗂𝗇𝖻𝗈𝗐 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗅𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗈𝗐𝗇.
"𝖲𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗅𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗂𝗍𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾 𝗅𝖾𝖿𝗍,𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗁𝖺𝗍𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝖯𝗎𝖿𝖿𝗒."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖨𝗍𝗌 𝖺𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖪𝖺𝗍 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗎𝗅𝗍."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖧𝖺𝗌 𝖯𝗎𝖿𝖿𝗒 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽?"𝖬𝗒 𝗍𝗐𝗂𝗇 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖸𝖾𝗌 𝖠𝗅𝗅𝖾𝗇,𝗆𝗈𝗆 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗐𝗁𝗒 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖯𝗎𝖿𝖿𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝗈𝗆?"𝖨 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽
"𝖲𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇𝗍 𝖽𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗒𝖾𝗍."𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖴𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝖾𝖻𝗅𝖾."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖲𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍 𝖽𝖺𝗆𝗇 𝖻𝗎𝗌𝗒."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄!"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖿𝗅𝗎𝗌𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽.
"𝖮𝗁 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗂𝗌 𝗂𝗍?"𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖡𝗒 𝗇𝗈𝗐 𝖨'𝗆 𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖺 𝗍𝗈𝗆𝖺𝗍𝗈.
"𝖦𝗎𝗒𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗎𝗇 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗁𝖾'𝗌 𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖺 𝗍𝗈𝗆𝖺𝗍𝗈!"𝖬𝗒 𝗍𝗐𝗂𝗇 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽.
[ᗩ/ᑎ : ᖇᗩIᑎᗷOᗯ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-30
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-300 000
ᘜOᒪᗪ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-28
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-200 800
ᖴᑌᑎᑎᗴᕼ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-26
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-200 600
ᒪᑌᑎᗩᖇ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-25
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-200 500
ᗪᖇᗩᑕO-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-23
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-200 300
ᖴOOᒪIՏᕼ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-23
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-200 300
ᗪᖇᗴᗩᗰ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-22
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-200 200
ᗪᖇIՏTᗩ-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-16
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-100 600
ᑕᗩᑭTIᑎ ᑭᑌᖴᖴY-ᕼᑌᗰᗩᑎ ᗩᘜᗴ-31
ᘜOᗪ ᗩᘜᗴ-30 100 000]
"𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄𝗌 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖽𝗂𝗉 𝗌𝗁𝗂𝗍."𝖠𝗅𝗅𝖾𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗂𝗍𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝖾 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗁𝗎𝗌𝖻𝖺𝗇𝖽𝗌!"𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍."𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝗅𝗅𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝖻𝗈𝖽𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾𝗌 𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖱𝖺𝗂𝗇𝖻𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗍.
"𝖧𝗂 𝖥𝗈𝗈𝗅𝗒,𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗂𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌."𝖯𝗈𝗇𝗄 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖸𝖾𝗌 𝗐𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍𝗌 𝖺 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗅."𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖫𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾 𝗆𝗒𝗌𝗅𝖾𝖿,𝖨 𝖺𝗆 𝖦𝗈𝗅𝖽𝖾𝗇𝗀𝗅𝖺𝗋𝖾 𝗈𝗋 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝗄𝗂𝗆𝖻𝖾𝗋𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖦𝗈𝖽 𝚘𝚏 𝖽𝗂𝗌𝗀𝗎𝗌𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝖺𝗌𝗌𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌."𝖦𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖨 𝖺𝗆 𝖨𝗍𝗌𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗈𝗋 𝖪𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝗂𝗇𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗈𝗋 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝖦𝗈𝖽 𝗈𝖿 𝗌𝖺𝖽𝖽𝗇𝖾𝗌𝗌."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖨 𝖺𝗆 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈𝗇𝗂𝗍𝖾𝖽𝗋𝖺𝗀𝗈𝗇 𝗈𝗋 𝖠𝗅𝗅𝖾𝗇 𝗐𝖺𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗈𝗋 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝖦𝗈𝖽 𝗈𝖿 𝖥𝖾𝖺𝗋."𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗅 𝖨 𝖺𝗆 𝖯𝗈𝗇𝗄,𝖨 𝖺𝗆 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝗆𝖾𝖽𝗂𝖼."𝖯𝗈𝗇𝗄 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖨 𝖺𝗆 𝖲𝖺𝗆,𝖨 𝖺𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗌𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗋𝖽𝖾𝗇."
"𝖨'𝗆 𝖯𝗎𝗇𝗓,𝖨'𝗆 𝖺 𝖺𝗌𝗌𝖺𝗌𝗌𝗂𝗇."𝖯𝗎𝗇𝗓 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝖯𝖺𝗂𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀𝖱𝖺𝗂𝗇𝖻𝗈𝗐𝖸𝖳 𝗈𝗋 𝖡𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗐𝖺𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗈𝗋 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝖦𝗈𝖽 𝗈𝖿 𝖧𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗒𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝖫𝗎𝗇𝖺𝗋𝖾𝖼𝗅𝗂𝗌𝗉 𝗈𝗋 𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗐𝖺𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝖦𝗈𝖽 𝗈𝖿 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽.
"𝖶𝗁𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁?"𝖯𝗈𝗇𝗄 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖮𝖿 𝖺𝗇 𝖺𝗋𝗀𝗎𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝖯𝗎𝖿𝖿𝗒 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
𝖨 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝗒 𝗍𝗐𝗈 𝗁𝗎𝗌𝖻𝖺𝗇𝖽𝗌,𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗍 𝗈𝗇 𝖺 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖯𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾𝖽, 𝖠𝗅𝗅𝖾𝗇 𝗌𝗂𝗍 𝗈𝗇 𝖺 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗅𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖪𝗂𝗆 𝗌𝗂𝗍𝗌 𝗈𝗇 𝖺 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖯𝗎𝗇𝗓.
"𝖲𝗈 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀."𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍?"𝖯𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖥𝗈𝗈𝗅𝗂𝗌𝗁 𝗆𝗒 𝖽𝖾𝖺𝗋𝖾𝗌𝗍 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗇 𝗐𝖾 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝖾𝗋𝖾𝗇?"𝖲𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗎𝗉𝗉𝗒 𝖽𝗈𝗀 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝖺𝗇𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗂𝗌𝗍.
𝖯𝗎𝗇𝗓 𝗌𝗉𝗂𝗍𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖯𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖫𝗂𝖿𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌.
"𝖨'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖶𝖧𝖠𝖳 𝖭𝖮𝖶?!"𝖯𝗎𝗇𝗓 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗌𝗂𝗑 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝖽𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌?"𝖦𝗈𝗅𝖽 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖸𝗈𝗎 𝖻𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋𝖽!"𝖯𝗎𝗇𝗓 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖺𝗋 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍.
"𝖯𝖴𝖭𝖹 𝖣𝖮 𝖭𝖮𝖳 𝖲𝖳𝖠𝖱𝖳 𝖠𝖭 𝖠𝖱𝖦𝖴𝖬𝖤𝖭𝖳."𝖯𝗈𝗇𝗄 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.
"𝖡𝖨𝖳𝖢𝖧 𝖸𝖮𝖴 𝖠𝖱𝖤 𝖬𝖸 𝖸𝖮𝖴𝖭𝖦𝖤𝖱 𝖡𝖱𝖮𝖳𝖧𝖤𝖱 𝖠𝖭𝖣 𝖸𝖮𝖴 𝖲𝖳𝖨𝖫𝖫 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖭𝖮 𝖳𝖨𝖬𝖤 𝖳𝖤𝖫𝖫𝖨𝖭𝖦 𝖬𝖤 𝖴𝖮𝖴 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖪𝖨𝖣𝖲?!" 𝖯𝖴𝖭𝖹 𝖸𝖤𝖫𝖫𝖤𝖣.
"𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗇𝗈 𝗐𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖺𝖽𝗈𝗉𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗐𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍."𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽.
'𝖲𝗁𝗂𝗍.'𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍.
"𝖠𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝖯𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖯𝗈𝗇𝗄 𝗁𝗈𝗅𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖯𝗎𝗇𝗓 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾."𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝖲𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝖾𝖽?"𝖥𝗎𝗇𝗇𝖾𝗁 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖴𝗆 𝗐𝖾𝗅𝗅-"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝖲𝖺𝗆 𝖼𝗎𝗍𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗈𝖿𝖿.
[ᗩ/ᑎ : ᖴOᖇ ᗷᗩᗪ ᖇᗴᗩՏOᑎ]
"𝖸𝖾𝗌,𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾."
[𝙿𝚘𝚗𝚔 𝙿𝙾𝚅]
"𝚈𝙾𝚄 𝙿𝙴𝚁𝚅𝙴𝚁𝚃𝚂!"𝙼𝚈 𝙱𝚁𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁 𝚈𝙴𝙻𝙻𝙴𝙳.
"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗!"𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍
"𝙽𝙾 𝙻𝙴𝚃 𝙼𝙴 𝙶𝙾!!"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍'𝚜 𝚐𝚛𝚒𝚙.
"𝙸𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎!"𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙽𝙾 𝙸 𝙰𝙼 𝙽𝙾𝚃 𝙻𝙴𝚃 𝙼𝙴 𝙶𝙾 𝙸'𝙼 𝙱𝙴𝙰𝚃 𝙷𝙸𝚂 𝙰𝚂𝚂!"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍.
"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚏 𝚇𝙳 𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢!" 𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍
"𝙿𝚄𝚁𝙿𝙻𝙴𝙳 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝙷𝙰𝙳 𝚂𝙴𝚇 𝙰𝙽𝙳 𝙽𝙾𝚆 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝚂𝙸𝚇 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙺𝙸𝙳𝚂!"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍.
"𝙲𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚋𝚞𝚍𝚍𝚢."𝙺𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙷𝙴𝙻𝙻 𝙽𝙾 𝚃𝙷𝙴𝚂𝙴 𝙱𝙸𝚃𝙲𝙷𝙴𝚂 𝙸𝚂
𝙶𝙾𝙽𝙽𝙰 𝙳𝙸𝙴 𝚃𝙾𝙳𝙰𝚈."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍.
"𝙿𝚄𝙽𝚉 𝙵𝙾𝚁 𝙵𝚄𝙲𝙺 𝚂𝙰𝙺𝙴 𝙼𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝙼𝚈 𝙷𝚄𝚂𝙱𝙰𝙽𝙳𝚂 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙰 𝙱𝙰𝙱𝚈 𝙱𝚈 𝙳𝙾𝙽𝙰𝚃𝙸𝙽𝙶 𝙰 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝚂𝙿𝙴𝚁𝙼 𝚃𝙾 𝙰 𝚆𝙾𝙼𝙰𝙽 𝚃𝙾 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙰 𝙱𝙰𝙱𝚈!"𝙸 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚙𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍
"𝚆𝚑𝚊𝚝?"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚊 𝚜𝚙𝚎𝚛𝚖 𝚝𝚘 𝚊 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚊𝚋𝚢."𝚂𝚊𝚖 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍.
"𝙲𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖?"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎.
"𝚂𝚞𝚛𝚎."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
[ᗩ/ᑎ : ᗪIՏᑕᖇᗴᑭTIOᗷ ᖴOᖇ Tᕼᗴ ᑕᕼIᒪᗪᖇᗴᑎ ᗰIᑎᑌՏ ᗰIᑕᕼᗴᒪᒪᗴ ᗷᗴᑕᗩᑌՏᗴ TᕼᗩTՏ ᖴOOᒪIՏᕼ'Տ ᗩᗪOᑭTᗴᗪ ՏIՏTᗴᖇ ᗯIᒪᒪ ᗷᗴ Iᑎ Tᕼᗴ ᑎᗴ᙭T ᗩᑌTᕼᗴᖇ ᑎOTᗴ]
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚙𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝚃𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕."𝚂𝚊𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚃𝙷𝙰𝚃𝚂 𝙰 𝙶𝙸𝚁𝙻?!"𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍.
"𝚈𝚎𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝙻𝚞𝚖𝚖𝚒𝚗𝚎
[𝙻𝚞𝚖-𝚖𝚒𝚗-𝚗𝚒𝚎],𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚊𝚜𝚔 𝚠𝚑𝚢 𝙼𝚒𝚌𝚑𝚎𝚕𝚕𝚎'𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚠𝚘 𝚒𝚜 𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑.𝙹𝚁 𝚘𝚛 𝙵𝚓 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝙵𝚒𝚗𝚎𝚕𝚢."𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙵𝚒𝚗𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚍𝚘𝚛𝚎𝚋𝚕𝚢 𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚎?"𝙶𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚠𝚎𝚕𝚟𝚎[ᗰY ᗩᑌ]."𝚂𝚊𝚖 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍.
"𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝙻𝚞𝚖𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙵𝚓?" 𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍
"𝙻𝚞𝚖𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚜 𝚗𝚒𝚗𝚎𝚝𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙵𝚓 𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚎𝚎𝚗."𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍.
"𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚝."𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙵𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚎𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝙱𝚎𝚗,𝙽𝚎𝚠𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚑𝚘𝚖𝚊𝚜."𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚐𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐." 𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎,𝚂𝚊𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑.
"𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚑𝚎 𝚒𝚜𝚗𝚝 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐."𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍.
*𝚁𝚒𝚗𝚐*𝚁𝚒𝚗𝚐*𝚁𝚒𝚗𝚐*
"𝙾𝚑 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚑𝚘 𝚒𝚜 𝚒𝚝?"𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍
"𝙸𝚝𝚜 𝙻𝚞𝚖𝚖𝚒𝚗𝚎."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙿𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔𝚎𝚛!"𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙷𝚎𝚢 𝙻𝚞𝚖𝚒."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙷𝚎𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚊 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐."
"𝙾𝚑,𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢?𝚆𝚊𝚑𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝?"𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚘 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜,𝙸 𝚞𝚖-"
"𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍."
"𝙾𝚑 𝚝𝚢𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚕𝚍 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚘𝚗𝚎."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙸'𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐."𝚂𝚊𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙳𝙰𝙳?!"
"𝚂𝙰𝙼 𝙽𝙾!"𝙵𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚜 𝚂𝚊𝚖.
"𝚄𝚖-𝙱𝚈𝙴 𝙱𝙰𝙱𝙰 𝙸 𝙽𝙴𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝙷𝙸𝙳𝙴 𝙼𝚈 𝙶𝙸𝚁𝙻𝙵𝚁𝙸𝙴𝙽𝙳 𝙽𝙾𝚆 𝙱𝚈𝙴!"
"𝙱𝚢𝚎!"𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙾𝚑,𝚍𝚎𝚊𝚛."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙱𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚒𝚏𝚑𝚝𝚢 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚒𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚍𝚒𝚎."𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙱𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚝."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙲𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚝 𝚒𝚏 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚎 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎?!"𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢!"𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝚜𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍?"𝙶𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝚆𝚎𝚕𝚕,𝚒𝚝𝚜 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚑𝚎'𝚍 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐,𝚑𝚎'𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗."𝙸 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍.
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚊𝚖𝚎?"𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝙷𝚎 𝚖𝚊𝚢 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎'𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐,𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚞𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚔𝚒𝚍,𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚠𝚠,𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝!"𝙶𝚘𝚕𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚍?"𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚕𝚢.
"𝙰𝙻𝙻𝙴𝙽!"𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍.
"𝙳𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚒𝚗𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚙𝚛𝚒𝚊𝚝𝚎 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗!"𝙶𝚘𝚕𝚍 𝚜𝚌𝚘𝚕𝚍𝚎𝚍.
𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚍𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚘𝚖𝚊𝚝𝚘.
"𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛!"
𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙸𝚝-𝚒𝚝𝚜 𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎.
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚖𝚒𝚜𝚌𝚑𝚒𝚎𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚐𝚛𝚒𝚗.
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 '𝚝𝚑𝚊𝚝'." 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚖𝚒𝚜𝚌𝚑𝚒𝚟𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚕𝚢.
"𝙰𝙻𝙻𝙴𝙽!"𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍.
"𝙳𝙾 𝙽𝙾𝚃 𝙰𝚂𝙺 𝙸𝙽𝙾𝙿𝙿𝚁𝙾𝙿𝚁𝙸𝙰𝚃𝙴 𝚀𝚄𝙴𝚂𝚃𝙸𝙾𝙽 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝚃𝙷𝙰𝚃!"𝙶𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚌𝚘𝚕𝚍𝚎𝚍.
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜."𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝙱𝚢 𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚝𝚠𝚘 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐.𝙵𝚞𝚗𝚗𝚎𝚑 𝚊𝚗𝚏 𝙶𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚎𝚊."
"𝙰𝚕-𝚊𝚕-𝚒𝚐𝚛𝚝𝚑*𝚆𝚑𝚎𝚎𝚣𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚒𝚙𝚙𝚎𝚛*"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚠𝚘 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚍𝚒𝚘𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚜𝚑𝚊𝚖𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚖𝚊𝚗.
"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.''𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚕-𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝!"𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚊 𝚝𝚑𝚞𝚖𝚋𝚜 𝚞𝚙
𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝.
"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚜 𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜?"𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝙸'𝚖 𝚝𝚠𝚎𝚗𝚝𝚢-𝚏𝚒𝚟𝚎,𝙿𝚘𝚗𝚔 𝚒𝚜 𝚝𝚠𝚎𝚗𝚝𝚢-𝚝𝚠𝚘,𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚜 𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚎𝚗." 𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛, 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝙿𝚘𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍𝚜." 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍
"𝙽𝚘 𝙸'𝚖 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚊𝚕."𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚂𝚊𝚖𝚎."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍?𝙻𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚐𝚞𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚘𝚍𝚍𝚒𝚎 𝚐𝚞𝚢."𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍.
"𝙾𝚑,𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜!"𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚎𝚡𝚘𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍.
"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗."𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙽𝚎𝚡𝚝 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗,𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚞𝚗𝚣?"𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚝𝚠𝚘 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜.
"𝚄𝚖,𝚊𝚋𝚘𝚟𝚎 𝚜𝚒𝚡 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚗𝚍." 𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚒𝚗𝚝 𝚊𝚏𝚛𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐𝚎."𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
[ ᗩ/ᑎ: I ᗰᗴՏՏᗴᗪ ᑌᑭ Tᕼᗴ ᒪYᖇIᑕ Տᑌᖴᖴᗴᖇ]
"𝙱𝚎𝚡𝚝 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗,𝚒𝚏 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚔𝚒𝚍 𝚘𝚛 𝚊𝚗 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖?"𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙼𝚊𝚐𝚎𝚗𝚝𝚊."𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚂𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢?"𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚊 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚌𝚘𝚛𝚊𝚕𝚒𝚗𝚎?"𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖.
"𝙱𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙾𝚏𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚍𝚍 𝚋𝚎𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎!"𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙾𝚑 𝚜𝚑𝚞𝚝 𝚞𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚒𝚍 𝚊 𝚜𝚑𝚊𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎!"𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞?"𝙳𝚛𝚊𝚌𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎.
"𝚄𝚖,𝙹𝚞𝚕𝚒𝚊𝚗?"𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚒𝚘𝚗.
"𝚃𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎."𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙱𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚒𝚏 𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚘𝚝 𝚙𝚘𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚊𝚏 𝚊 𝚊𝚜𝚜𝚒𝚐𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚐𝚎."𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙺𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜𝚜𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙼𝚑𝚖.𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚍𝚘 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎?."𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍.
"𝚁𝚎𝚊𝚍."𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎,!"𝙾 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝙰𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍!"𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍.
𝙼𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚞𝚗𝚣 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜
[•𝔸𝕨𝕖𝕤𝕒𝕞𝕕𝕦𝕕𝕖 ℙ𝕆𝕍•]
"𝕊𝔸𝕄 ℙ𝕃𝔼𝔸𝕊𝔼 𝕃𝔼𝕋 𝕆𝕌ℝ 𝔻𝔸𝕌𝔾ℍ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝔼!"𝕄𝕪 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕖𝕕.
"ℕ𝕠."𝕀 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕤𝕚𝕞𝕡𝕝𝕪
"𝔸𝕟𝕕 𝕨𝕙𝕪 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕖𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕕𝕒𝕞𝕞𝕚𝕥!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕖𝕕.
"ℕ𝕠."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟.
"𝕐𝕠𝕦𝕣 𝕥𝕠 𝕠𝕧𝕖𝕣𝕡𝕣𝕠𝕥𝕖𝕔𝕥𝕚𝕧𝕖!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
''𝕊𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕀 𝕟𝕠𝕥 𝕓𝕖𝕖𝕟?"𝕀 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕎𝕖𝕝𝕝 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕋𝕠𝕞-"𝕀 𝕔𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕠𝕗𝕗.
"𝔻𝕠𝕟𝕥 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕓𝕠𝕚𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥!𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕒 𝕓𝕒𝕕 𝕕𝕖𝕔𝕖𝕚𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕥𝕠 𝕝𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕒𝕣𝕣𝕚𝕖𝕕 𝕥𝕠 '𝕙𝕚𝕞'."𝕀 𝕖𝕩𝕡𝕝𝕒𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣.
"𝔹𝕦𝕥 𝕪𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕊𝕙𝕦𝕥 𝕦𝕡 𝕀'𝕞 𝕓𝕠𝕥 𝕝𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝕞𝕚𝕤𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕗𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣.
"𝕊𝕒𝕞𝕞𝕪 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤-"
"ℕ𝕠."
"ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕦𝕤𝕙 𝕓𝕖𝕘𝕘𝕖𝕕.
"ℕ𝕠."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"ℂ𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕟𝕖𝕖𝕕𝕤 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕚𝕟 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕝𝕚𝕗𝕖!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕊𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕘𝕖𝕥 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕒𝕞𝕚𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕒𝕡𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕠𝕗 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕣𝕦𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕨.
"ℂ𝕆𝕄𝔼 𝕆ℕ 𝔻𝕆ℕ'𝕋 ℝ𝕌ℕ 𝔸𝕎𝔸𝕐!"𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕨𝕙𝕚𝕟𝕖.
𝕀 𝕣𝕒𝕟 𝕥𝕠 𝕒 𝕤𝕖𝕔𝕣𝕖𝕥 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕖,ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕕𝕖 𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕠𝕦𝕣 𝕜𝕚𝕕𝕤.
"𝕆𝕙-ℍ𝕖𝕪𝕪𝕪 𝔻𝕒𝕕𝕕𝕕𝕕-"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕙𝕖 𝕓𝕦𝕞𝕡𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕥𝕠 𝕞𝕖.
"𝕎𝕙𝕖𝕣𝕖. 𝕀𝕤. 𝕊𝕙𝕖. ?"𝕀 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕎𝕙𝕠 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥??" 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕚𝕗 𝕤𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕜𝕟𝕖𝕨 𝕙𝕖𝕣.
"𝕀 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕒𝕔𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕪 𝕕𝕒𝕦𝕘𝕙𝕥𝕖𝕣 𝕟𝕠𝕨 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕤 𝕤𝕙𝕖."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕤𝕥𝕝𝕖,𝕞𝕪 𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕥𝕨𝕚𝕔𝕥𝕙𝕖𝕕 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕒 𝕞𝕠𝕧𝕖𝕞𝕖𝕟𝕥.
"𝕄𝕀𝕐𝕆 ℝ𝕌ℕ 𝔽𝕆ℝ 𝕀𝕋!"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕖𝕕.
𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕣𝕦𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕀 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕘𝕠 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕥𝕒𝕔𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕞𝕖.
"𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕜𝕚𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕒𝕦𝕘𝕙𝕥𝕖𝕣'𝕤 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"ℍ𝕦𝕟𝕟𝕪 𝕘𝕠 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕣𝕠𝕡𝕖𝕣𝕝𝕪 𝕚𝕟𝕥𝕣𝕠𝕕𝕦𝕔𝕖 𝕦𝕤 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕠𝕟𝕥 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕀'𝕝𝕝 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕒𝕕 𝕨𝕠𝕟𝕥 𝕜𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕖𝕣."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝔸𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥..."𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕨𝕒𝕪.
"𝕊𝕒𝕞 𝕀 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕧𝕖𝕣𝕡𝕣𝕠𝕥𝕖𝕔𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕠𝕗 𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕦𝕥 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕒𝕥𝕝𝕖𝕒𝕤𝕥 𝕝𝕖𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕝𝕚𝕧𝕖."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕀𝕗 𝕤𝕙𝕖'𝕤 𝕒 𝕓𝕒𝕕 𝕚𝕟𝕗𝕝𝕦𝕟𝕔𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕡𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕘𝕖𝕥𝕤 𝕠𝕗𝕗 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖.
𝕀 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕜𝕟𝕠𝕔𝕜 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕠𝕦𝕣 𝕤𝕠𝕟 ℕ𝕖𝕨𝕥,𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕡𝕝𝕚𝕔𝕒 𝕠𝕗 𝕞𝕖 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣.
"ℍ𝕖𝕝𝕝𝕠 𝕕𝕒𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕒𝕡𝕒 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕠𝕞𝕖?"ℕ𝕖𝕨𝕥 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"ℕ𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕." 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕖𝕩𝕡𝕝𝕒𝕚𝕟𝕖𝕕.
"𝔸𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕀'𝕝𝕝 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕖𝕒."ℕ𝕖𝕨𝕥 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 ℕ𝕖𝕨𝕥."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕄𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕘𝕣𝕖𝕖𝕥𝕖𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕋𝕙𝕠𝕞𝕒𝕤 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕓𝕠𝕠𝕜.
"ℍ𝕖𝕝𝕝𝕠 𝕋𝕙𝕠𝕞𝕒𝕤."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕀 𝕥𝕚𝕝𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕕𝕠𝕨𝕟.
"𝕆𝕙,𝕙𝕖𝕝𝕝𝕠 𝕕𝕒𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕒𝕡𝕒."𝕋𝕙𝕠𝕞𝕒𝕤 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕚𝕘𝕘𝕝𝕖𝕕.
"ℍ𝕖𝕪 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕀'𝕞 𝕓𝕒𝕔𝕜!"𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕞𝕖 𝕚𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕟𝕥 𝕠𝕗 𝕋𝕙𝕠𝕞𝕒𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕠𝕨𝕟.
"𝕀'𝕝𝕝 𝕘𝕖𝕥 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕨."𝕋𝕙𝕠𝕞𝕒𝕤 𝕤𝕒𝕪𝕤.
"𝔹𝕪𝕖."𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕚𝕥 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕔𝕣𝕠𝕤𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕠𝕞.
"ℍ𝕖𝕝𝕝𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕦𝕤𝕥 𝕓𝕖 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕐𝕖𝕤 𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕚𝕔𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕄𝕣.𝕎𝕒𝕤𝕥𝕒𝕜𝕖𝕟."𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕎𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕟𝕘 𝕝𝕒𝕕𝕪?" 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕄𝕪 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤 𝕄𝕚𝕪𝕠."𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"ℍ𝕖𝕪 𝕀'𝕞 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕖𝕒."ℕ𝕖𝕨𝕥 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕝𝕕 𝕒 𝕥𝕣𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕗𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕦𝕡𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕒 𝕥𝕖𝕒 𝕡𝕠𝕥.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕨𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕡𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
ℕ𝕖𝕨𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕚𝕟 𝕓𝕖𝕥𝕨𝕖𝕖𝕟 𝕞𝕖,𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙,𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕄𝕚𝕪𝕒.ℕ𝕖𝕨𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕟𝕪 𝕝𝕠𝕟𝕘𝕖𝕣.
"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕤 𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕝𝕚𝕜𝕖?"𝕀 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕊𝕙𝕖 𝕤𝕨𝕖𝕖𝕥,𝕜𝕚𝕟𝕕,𝕔𝕒𝕣𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕣𝕒𝕧𝕖." 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕖𝕩𝕡𝕝𝕒𝕚𝕟𝕖𝕕.
"𝔽𝕚𝕟𝕖 𝕀'𝕝𝕝 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕡𝕥 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕠𝕟 𝕠𝕟𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕕𝕚𝕥𝕚𝕠𝕟."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕖 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖."𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕖𝕘𝕘𝕖𝕕.
"𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜 𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 '𝕚𝕥' 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕒𝕣𝕣𝕚𝕘𝕖𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕒𝕟𝕥𝕝𝕪 𝕜𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕖𝕣."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕀 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕟𝕠𝕥 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜 𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 '𝕚𝕥' 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕞𝕒𝕣𝕣𝕚𝕘𝕖𝕞𝕖𝕟𝕥."𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝔾𝕠𝕠𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖." 𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕀 𝕘𝕝𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣.
"𝕀 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕊𝕚𝕣!"𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 𝕕𝕒𝕕."𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕦𝕘 𝕞𝕖.
𝕆𝕗𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖 𝕒𝕤 𝕒 𝕝𝕠𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕀 𝕙𝕦𝕘 𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕒𝕔𝕜,𝕤𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕦𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣.
"𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕔𝕥𝕒𝕦𝕝𝕝𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕓𝕠𝕪!"𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕀 𝕕𝕠?"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣𝕤𝕝𝕖𝕗.
"𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕞𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕀 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕒 𝕓𝕠𝕪."𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕀 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕓𝕠𝕪."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"*𝔾𝕒𝕤𝕡*𝕐𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕕𝕒𝕕𝕤 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕨𝕖 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤,𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕣𝕒𝕚𝕥𝕠𝕣!"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕤𝕒𝕣𝕔𝕒𝕤𝕥𝕚𝕔𝕝𝕪.
𝕀 𝕘𝕚𝕘𝕘𝕝𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕞𝕪 𝕕𝕒𝕦𝕘𝕙𝕥𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤.
"𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕖𝕒?"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕊𝕦𝕣𝕖.''𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕡𝕣𝕠𝕔𝕔𝕖𝕕𝕤 𝕥𝕠 𝕡𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕦𝕡𝕤 𝕠𝕗 𝕥𝕖𝕒 𝕗𝕠𝕣 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕗 𝕦𝕤
"𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕨𝕖𝕒𝕣 𝕕𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕖𝕩𝕒𝕔𝕥𝕝𝕪?"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕣𝕖𝕗𝕦𝕝𝕝𝕪 𝕘𝕣𝕒𝕓𝕖𝕕 𝕒 𝕔𝕦𝕡 𝕠𝕗 𝕥𝕖𝕒.
"𝕀𝕗 𝕒𝕞 𝕙𝕠𝕟𝕖𝕤𝕥 𝕨𝕖 𝕞𝕖𝕥 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕒𝕘𝕣𝕒𝕞." 𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕.
𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕝𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕤𝕡𝕒𝕥𝕥𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕖𝕒 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕗𝕦𝕝𝕝𝕪 𝕤𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥.
"𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕝𝕝?!"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕖𝕕.
"𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕠𝕟𝕖𝕤𝕥!"𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝔼𝕧𝕖𝕣𝕪𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕙𝕒𝕤 𝕓𝕖𝕥𝕣𝕒𝕪𝕖𝕕 𝕞𝕖!" 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕡𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕟 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕡𝕒𝕤𝕤 𝕠𝕦𝕥.
𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖.𝕎𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕,𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕖𝕖𝕟 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕔𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕟 𝕒 𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕥𝕚𝕞𝕖.
"𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕖𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕔𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕟 𝕪𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕕𝕒𝕞𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕗𝕠𝕣 𝕔𝕠𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣 𝕝𝕚𝕗𝕖!"𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕚𝕣!"𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"ℕ𝕠 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕗𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕔𝕒𝕝𝕝 𝕞𝕖 𝕊𝕒𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕔𝕒𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕐𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕚𝕥𝕤 𝕥𝕣𝕦𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕊𝕒𝕞 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕖'𝕧𝕖 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕤𝕖𝕖𝕟 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕔𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕟 𝕪𝕖𝕒𝕣𝕤."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕦𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕥.
"𝔸𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕄𝕚𝕪𝕠 𝕒𝕔𝕥𝕒𝕦𝕝𝕝𝕪 𝕕𝕚𝕕 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕒 𝕓𝕚𝕥,𝕤𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕝𝕡𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕔𝕙𝕖𝕕𝕦𝕝𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕞𝕖 𝕖𝕒𝕥 𝕠𝕟 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕗𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖."
"𝕋𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕟𝕚𝕔𝕖 𝕠𝕗𝕪𝕠𝕦 𝕄𝕚𝕪𝕠!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕀 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕟𝕠𝕕𝕕𝕖𝕕.
"𝕎𝕖𝕝𝕝 𝕨𝕖 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣𝕤 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕒𝕔𝕜!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕆𝕜𝕒𝕪 𝕓𝕪𝕖!"𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕎𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕝𝕚𝕤𝕖𝕕 𝕚𝕥 𝕓𝕖𝕙𝕚𝕟𝕕 𝕦𝕤.
"𝕎𝕒𝕟𝕟𝕒 𝕘𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥 𝕨𝕒𝕪?"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕊𝕦𝕣𝕖."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕘𝕠𝕥 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒 𝕤𝕡𝕖𝕝𝕝 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕒𝕡𝕡𝕖𝕒𝕣.
"𝕎𝕖𝕝𝕝 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕟."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕦𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕥𝕦𝕘𝕤 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕒𝕣𝕞.
𝕀 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖𝕕 𝕓𝕖𝕙𝕚𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕞𝕒𝕕 𝕖 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕠𝕗𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖 𝕚𝕥 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕒𝕨𝕒𝕪.𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕜𝕟𝕠𝕔𝕜 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕘𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪.
"𝕆𝕙,𝕙𝕖𝕪 𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕟𝕖𝕣𝕧𝕠𝕦𝕤𝕝𝕪.
"ℍ𝕖𝕪 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕀'𝕝𝕝 𝕝𝕖𝕒𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕣𝕠𝕠𝕞."𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕤 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘,𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕒 𝕓𝕚𝕥 𝕗𝕒𝕣 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕠 𝕨𝕖 𝕕𝕠𝕟𝕥 𝕓𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕖𝕣.𝕊𝕙𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕕𝕤 𝕦𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕣𝕒𝕚𝕣𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕨𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕠𝕗𝕧𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖.
"𝕎𝕖𝕣𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖."𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪."𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕎𝕖𝕟𝕟𝕪 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕨𝕒𝕪.𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕣 𝕦𝕤 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕚𝕟 𝕒 𝕓𝕚𝕘 𝕒𝕤𝕤 𝕙𝕠𝕠𝕕𝕚𝕖.
"𝕆𝕙,𝕙𝕚 𝕘𝕦𝕪𝕤!"ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕊𝕠 𝕚𝕤 𝕃𝕦𝕞𝕞𝕚𝕟𝕖'𝕤 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕒𝕝𝕚𝕧𝕖?"ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕐𝕖𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕚𝕤 𝕒𝕝𝕚𝕧𝕖!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕎𝕒𝕚𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕀𝕪?!"ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕐𝕖𝕡 𝕤𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟𝕥 𝕤𝕖𝕖𝕞 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕓𝕒𝕕 𝕚𝕟𝕗𝕝𝕦𝕟𝕔𝕖 𝕥𝕠 𝕊𝕒𝕞 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕒𝕝𝕝𝕠𝕨𝕖𝕕 𝕚𝕥."
𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝔻𝕒𝕞𝕟 𝕊𝕒𝕞𝕤 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕡𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕟𝕖!"ℙ𝕠𝕓𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕣𝕒𝕟 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕦𝕤.
"𝕐𝕠𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕜𝕚𝕕 𝕨𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥."𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕊𝕙𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕦𝕔𝕜 𝕦𝕡 𝕀 𝕝𝕖𝕒𝕤𝕥 𝕀'𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕥𝕣𝕖𝕖!"ℍ𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙.
"𝔸𝕟𝕕 𝕚𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕒𝕦𝕝𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕠𝕦𝕣 𝕜𝕚𝕕𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕠𝕠!"ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕠𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕦𝕤.
"𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤𝕟𝕥 𝕖𝕟𝕥𝕣𝕚𝕣𝕖𝕝𝕪 𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕒𝕦𝕝𝕥!"𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕆𝕙,𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕟𝕠𝕨?"ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕎𝕖𝕝𝕝 𝕦𝕞-"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕘𝕠𝕥 𝕔𝕦𝕥 𝕠𝕗𝕗.
"*𝔾𝕒𝕤𝕡*𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕙𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕞𝕖?!" ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕟𝕠 𝕨𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟𝕥 𝕕𝕠 𝕤𝕦𝕔𝕙 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘!"𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕀 𝕤𝕔𝕠𝕡𝕖𝕕 𝕦𝕡 ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕓𝕖𝕕.
"𝔼𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕤𝕞𝕖𝕝𝕝 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕓𝕒𝕥𝕙!" ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕚 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕣 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕒𝕕 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟!"𝔽𝕠𝕠𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕐𝕖𝕤 𝕀 𝕕𝕠!𝕟𝕠𝕨 𝕀 𝕕𝕠𝕟𝕥 𝕔𝕦𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕤𝕞𝕖𝕝𝕝 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕤𝕙𝕚𝕥!"ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕖𝕩𝕡𝕝𝕒𝕚𝕟𝕖𝕕.
"ℕ𝕠𝕨 𝕝𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕘𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕚𝕟𝕜𝕪 𝕥𝕣𝕖𝕖𝕤!" ℙ𝕠𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕤𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕣𝕖𝕖 𝕡𝕒𝕣𝕥 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕝𝕠𝕦𝕕.
"𝔸𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝔸𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕠!"𝕀 𝕤𝕒𝕚𝕕.
[•𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩•]
['𝐏𝐮𝐧𝐳 𝐏𝐎𝐕´]
𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐝.
"𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐦 𝐈?*𝐘𝐚𝐰𝐧*"𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐲𝐬𝐥𝐞𝐟.
𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐏𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠.
"𝐎𝐡 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐅𝐨𝐨𝐥𝐢𝐬𝐡𝐬 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬."
𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫.
'𝐈𝐭𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐠𝐠.'
'𝑪𝑜ᴍℯ 𝓫ᵃᑕ𝗸!'
'𝐒𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐝𝐚𝐦𝐦𝐢𝐭.'𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲.
'𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭?''
'𝒇𝑜ʀ 𝓎𝓸ᵘ T𝗼 𝙘𝘰𝗆Ⓔ︎ 🅑︎𝔞𝖈!'ʞ
'𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐡𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐫 𝐬𝐨.'
'𝒏𝑜 𝑐ᴏ𝓂𝓮 ᵠᑌ𝗶𝙘𝘬𝗅Ⓨ︎ 🅘︎𝔱𝖘 ng͜͡ğ̈ȇ̈🇷 🄽🆃︎!'
'𝐅𝐢𝐧𝐞 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞.'
𝑮𝑜ᴏ𝒹 𝓫ᵒY!'
'𝐃𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭.'
'𝑰 𝑐ᴀ𝓃 𝓬ᵃᒪ𝗹 𝙮𝘰𝗎 Ⓐ︎🅝︎𝔱𝖍ᴉn͜͡ğ̈ ȋ̈ 🇼 🄰🅽︎𝓽 ㄒo̾ s̥ͦa͟ꌩ!'
'𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰.'
'𝒊 𝑘ɴℴ𝔀 ;)'
[•𝐅𝐢𝐟𝐭𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐬•]
𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐡𝐨𝐨𝐝𝐢𝐞,𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐣𝐞𝐚𝐧𝐬,𝐚 𝐛𝐞𝐥𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐰𝐞𝐚𝐩𝐨𝐧𝐬.𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐛𝐮𝐦𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐑𝐚𝐢𝐧𝐛𝐨𝐰.
''𝐎𝐡 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐚 𝐫𝐮𝐬𝐡!"𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐈𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐲 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐟𝐚𝐬𝐭?"𝐑𝐚𝐢𝐧𝐛𝐨𝐰 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝
"𝐍𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐭𝐬 𝐮𝐫𝐠𝐞𝐧𝐭!"𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.
𝐈 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐈'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐫 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫𝐩𝐞𝐚𝐫𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐧 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞."
[•𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐳𝐲 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐞𝐫•]
𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐞𝐠𝐠 𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨.
"𝐀𝐡 𝐏𝐮𝐧𝐳 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞!"𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝.
"𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐝 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧𝐭 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞!"𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐁𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐠𝐠 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐬."𝐁𝐚𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐒𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭?"𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.
"𝐊𝐢𝐝𝐧𝐚𝐩 𝐏𝐨𝐧𝐤𝐬 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬." 𝐁𝐚𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐒𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐞𝐥𝐲?"𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.
"𝐍𝐨,𝐋𝐮𝐦𝐦𝐢𝐧𝐞!"𝐁𝐚𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐖𝐡𝐨'𝐬 𝐬𝐡𝐞?"𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲.
"𝐃𝐚𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐮𝐦𝐛 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫." 𝐁𝐚𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞.
"𝐅𝐢𝐧𝐞."
[ ᗴᗪITᗴᗪ : ✖️ ]
[ ᗯOᖇᗪՏ : 4000+]