🥀 Rosszfiút szeretni 🥀

By chantiski

15.1K 417 5

"A ház előtt állva még hallottam a dübörgő zenét. Belépve csak egy két embert láttam, elindultam a nappali f... More

▪️1.▪️
▪️2.▪️
▪️3.▪️
▪️4.▪️
▪️5▪️
▪️6▪️
▪️7▪️
▪️8.▪️
▪️10. ▪️
▪️11. ▪️
▪️12.▪️
▪️13. ▪️
▪️14. ▪️
▪️15.▪️
▪️16.▪️
▪️17. ▪️
▪️18.▪️
▪️19.▪️
▪️20.▪️
▪️21.▪️
▪️22.▪️
▪️23.▪️
▪️24. ▪️
▪️25.▪️
▪️26.▪️
▪️27.▪️
▪️28.▪️
▪️29.▪️
▪️30.▪️
▪️The End▪️
Ajánlás

▪️9.▪️

463 11 0
By chantiski


Mesébe illően alakult minden. Randik, találkozók, romantikus séták. Boldog vagyok mellette. A vágy ami kettőnk közt tombol leírhatatlan.

Egy napon azonban a rózsaszín felhők sötétek vegyültek. Eltűnt. Minden szó nélkül. Egy üzenetet sem hagyva.

Rövid ideig kicsengett a mobilja...aztán már nem volt kapcsolható.

Szörnyen éreztem magam...napról napra rosszabb volt. Kegyetlenül hiányzott és fáj, hogy így itt hagyott.

Hetek óta hír sincs róla. Elhatároztam, hogy a házukhoz megyek. Ahol hátulról valaki a számat befogva egy kocsihoz vonszolt. Egy ütést éreztem a tarkómon amitől elsötétült minden.

Székhez kötözve tértem magamhoz. Egy fekete ruhás maszkos alak jött be.

- Hol van?

- Micsoda? - kérdeztem vissza. 

- Antoan és az apja.

Hiába mondtam, hogy nem tudom nem hitt nekem. Ahányszor azt mondtam nem tudom annyiszor ütöttek meg.

Napokat töltöttem ott a székhez kötözve.

- Az utolsó esélyed...hol vannak?

- Esküszöm bármire tényleg nem tudom.

Nyilván nem hittek nekem. El vesztettem az eszméletem az újabb ütéstől.

- Liz...Liz. Nyisd ki a szemed, nézz rám kérlek. - hallottam egy ismerős hangot a távolból.

Nehezen tértem magamhoz.

- Antoan. - hangom suttogás csupán.

Ahogy eloldozott a karjába vett és ki vitt. Körülöttünk holtan feküdtek azok akik fogva tartottak.

Bele égett a kép a szemembe. Az autó hátsó ülésre fektetett.

- Kortyolj kicsiket. - tartott egy üveg vizet.

Az hogy lassan nem igazán jött össze.

- Dany jön és elvisz innen. Elintézem az itteni dolgokat és megyek utánad.

- Neem! Nem akarok vele menni.

- Muszáj!

Nem hagyott választási jogot. Amint Dany odaért, rám csukta a kocsi ajtót és el is indult.

Sírva üvöltöttem hogy ne vigyen el de mindhiába.

- Utánad fog jönni.

Felvitt a lakásba.

- Csinálok egy fürdőt neked. Jól fog esni, hidd el.

Nem akartam semmi mást csak hogy itt legyen, átöleljen.

- Be tudsz sétálni? - kérdezte.

Bólintva felkeltem minden lépésnél összerogytam volna ha nem tart.

- Támaszkodj rám.

Ebben a pillanatban lépett be Antoan. Azonnal mellettem termett.

- Majd én. - vett át.

Ahogy volt velem együtt a kádba ült. Ölelve tartott.

- Miért tűntél el?

- Mindent el mondok csak legyél jobban. - puszilt a vállamra - Anyukád ide hozza Dany. Beszéltem vele.

Hosszas fürdő után kiszált mögülem át öltözött majd segített kiszálnom.

- Megoldom egyedül. - nem akartam öltözni előtte.

- Liz  ... alig állsz a lábadon. 

Segített levetni a vizes ruháimat majd egy nagy pólót adott.

- Ennyi. - homlokon csókolt - Irány az ágy.

Nem ellenkeztem. Alighogy elfeküdtem a szemem csukódott és elaludtam.

- Hol a lányom? - anyám hangjára ébredtem.

Antoannal együtt jött be.

- Kicsim. - ölelt át - Annyira aggódtam. Szólok apádnak ide jön és haza viszünk.

A fejem ráztam.

- Nem akarom. Maradni akarok. - tört ki belőlem hisztérikusan.

Ha elvisznek újra eltűnik. Nem akarom.

- Had maradjon...ígérem vigyázok rá. - Antoan kiment anyámmal.

Nem hallottam mit beszéltek de egyedül jött be.

- Ha maradni szeretnél maradj kislányom. - kezdett bele - De ...

Ez már rosszul kezdődik.

- De apád is látni szeretne.

- Ő nem fogja engedni.

- Bízd rám ezt a részét. Itt maradhatsz. - nyugtatott.

Végül így is lett. Persze apám nem volt elragadtatva az ötlettől és Antonanra gyilkos szemekkel nézett.

- Apádnak nem vagyok szimpatikus. - jelentette ki ahogy elmentek a szüleim.

- Nem. Ha haza mentem volna biztosan nem láttalak volna jó ideig.

Bár mondogatta, hogy nem így lett volna én ismerve apám tudom.

Continue Reading

You'll Also Like

39.6K 1.2K 40
Jay és Freya szerelmi története! A 22 éves Freya olyan titkot őriz amiről a legjobb barátján kívül senki nem tud, még a szülei sem! Vajon meddig tud...
4.5K 164 10
-Ezra értem tudnál jönni?-kérdeztem meg feldúlt hangnemben a bátyámtól. -Ne aggódj cica. Már megyek is.-lerakta a telefonját. Felvettem a fekete dzse...
122K 4.4K 28
Zara egy kedves de nagyon magányos lány, aki az élet értelmét keresi. Barátok híján a suli hierarchiájának az alján foglal helyet. Egy véletlen folya...
58.4K 2.1K 28
Mit ér a szó s az írás, ha a szerelem beteljesüléséhez a tiltott gyümölcsbe kell harapni? De vajon mennyit ér a tiltott, ha méreggel és baljós árnyak...