מילון הילדים הגדול

By dont567

1.9K 153 237

תוכן העניינים בספר! More

תוכן העניינים
ילדות צארלולה
צאחלות
ילדי "אמאשך"
ערסים
פיק מי גירלס
מחלקת "הסנטר"
ילדי "סנטר"
פוריז (טריגרים לפוריז, סכנת כניסה, תזהרו.)
אימו
UWU
קריסטלים
סוויפטיז ודומיהם
יואווו
דה בויז

פאקבויז

86 7 2
By dont567

פאקבויז או בשמם המדעי Aniyapebeggal Sheyeshlishiararoch הם כמו האחים הגדולים והמוצלחים של הערסים. הם יגדלו שיער ארוך כי הם רוצים שיאהבו אותם, והם יצלמו תמונות שלהם עם הטלפון מול המראה בלי חולצה, בדומה לערסים.

אפשר לזהות פאקבויז בעזרת ארבעת הסימנים הבאים:
שיער ארוך ומסובך
גקט לרוב
טבעות (לפעמים)
עגיל (קריטי)

פאקבויז יסתובבו הרבה עם "דה בויז", שילוב נוראי שיורחב עליו בפרק "השילובים", אבל כשהם לבד, הפאקבויז דיי חסרי עונים, דבר שלא יקרה הרבה, בעיקר בגלל מספר הזוגיות שהם מנהלים באותו הזמן.

פאקבויז, בניגוד לערסים פתוחים הרבה יותר לשינויים בהם, ובסביבה, מה שגורם לקח שברוב המוחלט, לא כמו הערסים, פאקבויז זהו רק שלב, ואם תתנו להם מספיק זמן, ותצליחו להרחיק אותם מ"דה בויז" הם יחזרו להיות פיקס מאוד מהר.

בארצנו, פאקבויז הם מחזה מיוחד, מכיוון שכמותן אינה גדולה, הם לפעמים לוקחים את תצומת הלב מהערסים, (שמאמינים שהם אלילי הבנות) מה שגורם לקונפליקטים רבים בין שני הסוגים. (זאת גם הסיבה העיקרית למה שילוב של פאקבוי וערס זה דיי נדיר למרות הדימוי בניהם).
למרות האהבה שהם מקבלים, פאקבויז לא מכבדים נשים כלל, אבל הם כן תלויים בהן מאוד. (לפחות בארץ, בחול זה נושא שונה לגמרי) כך שאם את אישה במצב הזה, חשוב להבין שרוב הכוח נמצא בידייך.

אם אתם רואים פאקבויז יחיד בארצנו, אני ממליץ לכם לתעד את זה במוחכם, מכיוון שבשנים הקרובות צפוייה עלייה מטורפת של כמויותיהם, דבר, שלפי חששותיי יגרום למספר סוגים חדשים לצוץ, בנוסף ל"דה בויז" ול"ערסים".
הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בנידון זה לקוות שהפעם כן נהיה דומים לאמריקה, והם פשוט יעלמו בנוף.

מקומות מוצא

חיפה

תל אביב

אמריקה באופן כללי

נתב"ג

ירושלים

סטטוס:
בינוני

Continue Reading

You'll Also Like

4.3K 585 13
כשיש דברים שאני חייבת לפרוק מהלב..
4.9K 255 88
בניגוד לשיר הילדים הידוע "איך שיר נולד", שירים וגם סיפורים לא נולדים בקלות גדולה. שאלה שחוזרת על עצמה בקבוצות שונות שוב ושוב "אני רוצה לכתוב ספר, איך...
334 27 7
היושיםםם, אז עשיתי חושבים עם עצמי וחשבתי, בגלל שאני אדם אחד, ואני לא אוכל לתפקד 30 ספרים בשנתיים הקרובות, חשבתי לחלוק איתכם רעיונותתת, אז הנה מה שצרי...