-Melodia asta e super.Hai să dansam.
Spuse Oana entuziasmată, trăgând pe ringul de dans un Jean cam reticent. Ghinionul lui că stătea lângă ea.
Erau cinci bărbați și trei femei care ocupau o masă de opt persoane la un superb restaurant în afara orașului.
Erau la nunta unui alt coleg care era mire.
Erau hotărâți să se distreze , mai ales că ultima săptămână fusese încărcată.
Multi dintre ei lucrând ore suplimentare pentru a recupera întârzierile legate de vreme.
Mai erau și alți colegi, dar ei stateau împreună findcă se cunosteau.
Mirele îi asigură că le pune o mașină la dispoziție a doua zi.Asa că nu aveau nici o constrângere referitor la cât alcool avea să le fie pus pe masă.Ramanea la aprecierea fiecăruia cât înțelegea să consume pentru o distracție pe cinste.
Alex era deja pe ringul de dans împreună cu una din colege antrenați intr-un dans destul de ritmat.
Era cam deficitar la capitolul distracție. Dar anturajul, voia bună și câteva guri de tărie îi dădură starea necesară să se integreze în atdmosferă.
După ce-si conduse partenera la locul ei se îndreptă spre zona de fumat. Mergea la nebunie o țigară după atâta topaială. Mai ales că noaptea era răcoroasă și îmiresmată de la arbuști ornamentali ce decorau împrejurimile.
Locul era destul de aglomerat, semn că și alții gandiseră ca el. După ce termină țigara mai rămăsese câteva minute pană termină și una dintre colege după care intrară amândoi.
Trebuiau să treacă pe lângă câteva mese pentru a ajunge la a lor.
La un moment dat cineva împinse scaunul în spate cu intenția de a se ridica.
Alex era atent la colega lui și nu văzu gestul celuilalt. Asa că se împiedică aproape să cadă.
Cel vinovat de incident întin-se rapid mâna prinzindu-l de cot cerandu-si în același timp scuze.
Poate vocea. Poate parfumul sau poate curentul electric ce îl strabatu, îi dă-du o stare de disconfort facandu-l să înghită în sec și să rămână holbandu-se pur și simplu la mâna ce îl susținea.
Ridică capul și ramase îmărmurit privind intr-o pereche de ochii verzi la fel de surprinși ca ai lui.
Scuzele ce vroia să le rostească la rându-l lui rămase-ră uitate.
Timpul parcă se oprise la secunda lor de recunoaștere și surpriză.
După ce își reveniră bîiguiră în același timp niște scuze neinteligibile,după care își urmă colega la masa lor.
Când privirile li se întâlniră amintirile îi navaliră în gându-ri asemenea unui bumerang facandu-l să i se oprească respirația.
Drumul până la locul lui i se paru interminabil. Iar când ajunse cazu pur și simplu pe scaun.
Iși simțea picioarele tremurând, ca și mâna ce o întinse după paharul de tărie.
Aruncă o privire furișă spre masa celuilalt, încercând să-l localizeze în mulțime.
Era cu spatele și în acel moment era aplecat spre femeia de lângă el. Era aceeași femeie cu care îl vazuse cu săptămâni în urmă la restaurant.Era clar soția lui.
Nu putea sta pur și simplu doar privindu-l.Admirând cât de...sexi arăta in costumul albastru.
Dorința de a fuma o țigară îi ardea sufletul. Acel suflet care îmagazina în el simțăminte incandescente.
Simțăminte ce încerca-se în zadar să le ignore. Să le îngroape pentru totdeauna în încercarea zadarnică de a le transforma în amintiri.
La vederea lui totul izbucnise intr-o vîlvătaie de simțuri acaparându-i întreg trupul.
De parcă în imensa încăpere și aglomerare de oameni ar fi fost doar ei doi.
La o altă privire furișa îi întâlni încă o dată ochii ce se atintiră asupra lui. Simțind cum aceeași neliniște îi era transmisă și din partea lui.
Alex se ridică brusc îndreptându-se spre ieșire.
Întrerupse contactul vizual dar se simți urmărit de privirea ce o cunoscuse în diferite stadii de profunzime.
Extrase o țigară și o puse între buze chinuindu-se câteva secunde cu bricheta dintre degetele ce nu se opriră din tremurat. Inspiră cu nesaț fumul până își simți plămâni inundați de nicotină. Termină țigara din câteva inspiratii după care își mai aprinse una, ignorând persoanele din jurul lui care făceau conversati.
Nu avea nici un chef să se întoarcă înăuntru. Să fie atât de aproape și totuși la un infinit distantă de el.
Înainte de a termina și a doua țigară își auzi telefonul vibrând semn că primise un mesaj.
Il scoase furios din buzunarul sacoului și ramase pentru câteva secunde privind mesajul.
După ce realiză despre ce este vorba făcu o întoarcere de o sută optzeci de grade privind parcarea.
După ce mai trase câteva fumuri, aruncă chiștocu și porni cu pași sovăitori scrutând mașinile încercând să o găsească pe cea care o cauta cu privirea.
Era parcată un pic mai departe.
Ramase privind-o. Ridică mâna cu telefonul citind încă o dată mesajul.
Simțurile îl imboldeau să se miște în direcția ei.
Și totuși ramase privind-o nehotărât.
Constiința punându-i stavilă.
Numai că dorința de interacțiune și simțire anihila partea ratională.
Începu să merga privind țintă mașina. Semi-întunericul unde era parcată o îmbrăca în umbre.
Deschise portiera și constată uimit că scaunele din față sunt goale. Pentru o secundă crezu că se îmșelase.
Inchise portiera și o deschise pe cea din spate.
După ce urcă , rămase privind trupul de lângă el ce îl dorea cu disperare.
Tăcerea rămase suspendată inre ei lăsând privirile să vorbească.
Amândoi o dată se năpustiră unul spre altul acaparându-si buzele intr-un sărut mistuitor.
Atractia dintre ei preluând controlul facandu-i să se apropie intr-o îmbrățișare lipsită de spațiu. Impartășindu-si nevoia de aprofundare a tot ce însemna apropierea lor.
Gurile înfometa-te se devorau simțind cum dorința de mai mult le înlănțuia trupurile.
Mainile porniră fără control să mângâie și să desfacă hainele ce îi incomodau să ajungă la părțile dorite.
Alex își strecură degete tremurânde simțindu-i pielea fierbinte în boxerii ce deveniră stramți, încleștandu-le pe sexul lui întărit.
Geamatul ce îl simți pe buze îl făcu să intensifice mângâierea.
Eric își ridică soldurile intr-o încercare disperată de a-l simți mai bine.
La rindul lui trăgând de nasturii cămăși lui Alex dornic să ajungă la pielea fierbinte de de-desupt.
Dorința, nevoia și plăcerea îi ghidau facandu-i imuni la tot ce-i înconjura.
Tot ce conta era împlinirea după care tanjeau amândoi.
Doar că timpul și locul le îngrădeau libertatea de acțiune.
Eric coborî cu buzele pe gatul lui Alex, sugănd și sărutând pielea dezgolită, alunecând pe pieptul ce sălta în respirați sacadate și gemete incontrolabile.
El putea săruta și mușca în voie neîngrădit de teama semnelor. De prima dată căzură de acord ca el să iasă,,curat"din interacțiunile lor.El ne-avand justificare în fata soției, pentru anumite semne.
Alex se trase din îmbrățișare tragându-i boxeri până îi descoperi duritatea după care își aplecă capul sărutând și lingand fără reținere toată lungimea îmbrăcată în piele fină.
Il primi în gură
cu un geamăt gutural facându-l pe Eric să-și încleșteze degetele în parul lui, scotandu-l din elasticul cu care era prins.
-Alex...nu mai pot...
Cuvintele ramaseră uitate când valul de placere îl inundă iar lava ce îi izvora din trup fu inghitită cu nesaț, mișcarea de dute vino continuînd până ce și ultima picătură îi fu stoarsă din trupul ce fremata în spasme.
Alex se ridică lingându-si buzele și trecându-i o mînă după ceafă îi trase capul spre el darindu-i gustul lui de pe buzele sale.
Sărutul se adânci iar limbile se avantară intr-o încleștare aprigă.
-Trebuie să...și tu...încercă Eric să spună...bâjbâind după nasturi pantalonilor lui Alex in nevoia disperată de a ajunge la partea din trupul lui ce o simțea tare ca piatra.
Il descoperi și începu o mângâiere frenetică, facându-l să se împingă în mâna lui,dorind la rându-l lui eliberarea.
Eric îl împinse pe banchetă pozitionandu-se deasupra lui.
După un sărut lung și umed încercă să coboare cu sărutările în aceeași poziție ca a lui Alex cu câteva clipe în urmă,cu intenția de a-l ajuta să se elibereze.
-Strânge-mă mai tare și nu te opri.
Il indemnă acesta oprindu-l din demersul lui.
Eric se conformă întețind mișcările o dată cu gura ce-i sărută pieptul. Prinse între buze un sfârc întărit și supse cu aviditate, facându-l pe Alex să geamă sonor.
În câteva secunde lava incandescentă îi acoperi degetele făcând ficțiunea alunecoasă.
Ramaseră intr-o învalmașeală de brate și vesminte în dezordine, încercând să-și aducă respiratiile la normal.
-Cred ca am niște șervețele în torpedou.
După ce le găsi extrase cîteva apoi îi întinse cutia si lui Alex, cu a-le lui începu să-și șteargă degetele lipicioase.
Alex luă și el câteva și încercă să se șteargă cât de cât după care își trase boxeri și pantaloni.
-Cred că
arătăm ca scoși din mașina de spălat.
Eric se îmbrăcă și el încercând pe cât posibil să se aranjeze.
Totul se desfașurase pe repede înainte fără să se salute macar.
Eric se întinse și luă elasticul de pe un colt de banchetă întinzându-il.
Alex îl luă și ramase cu el între degete.
Il învârti privindu-l, încercând să găsească cuvintele necesare unui dialog.
-Cred...începu Eric nesigur, că suntem nebuni.
-Unul după altul!.
Răspunse Alex sarcastic.
- Ne-am comportat ca doi adolescenți plini de hormoni.
-Zii de-a dreptul.
Ca doi bărbați excitati ca naiba.
Eric îl privi fără să mai adauge altceva.
Era un adevăr de netăgăduit.
-Eu sunt din partea mirelui.Tu?.
-Mireasa e verișoara soției.
Alex dădu din cap a înțelegere.
-Cred ca ar trebui să ne întoarcem.
Eric aprobă printr-o înclinare a capului.
-Am să cobor eu primul.
Spuse Alex și întinse mîna spre portieră.
Deschise și după ce coborî se întoarse privindu-l în ochii.
-Mi-a făcut placere să...te întâlnesc.
Spuse și închise portiera.
-Și mie.
Răspunse Eric în liniștea din mașină,privind in urma lui.
De când îl vazuse, rămase hipnotizat relizind că era prima dată cand îl vedea atât de aranjat.
Iar costumul si părul aranjat impecabil îi dădea un aer de baiat bun.
Statuse la masă zambind si făcând conversatie dar gandul păcătos îl îmboldea să aleagă care dintre variante îl atragea mai mult la el.
Cea de baiat rău in tricou si blugi, cu parul in dezordine, sau varianta de acum!.
Cea de a treia era periculoasă pentru ganduri.
Ridică mîna privindu-si ceasul de la încheetură. Lipsise douăzeci de minute.
Coborî și el și după ce verifică ca totul să fie în regulă , trânti portiera îndreptându-se spre distracția și gălăgia ce razbatea din imensa sală a restaurantulu-i,încercând să găsească o scuză plauzibilă pentru absentă, pe care să i-o spună soției.
Sperand din tot sufletul, costumul să nu fie prea șifonat.
Dar înainte era imperios necesar să treacă pe la baie să se spele pe mâini și pe fată.