Biri az önce oy verip takip etti o kadar mutlu oldumki anlatamam ağağ(BedriyeKaraal) teşekkürlerimi iletirim canım okurum mamslamdlamdlwmdşwmsk
Hasta oldum yaz aylarında polenden dolauı sürekli hasta oluyorum halada hastayım o yüzden bölümler gecikebilir kusruma bakmayın kendinize dikkat edin öpütm bay
_________________________________________
Sinirli adımları tam önümde durunca kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Vale arabamın anahtarını getirip bana uzattı. "Hanımefendi benimle gelecek" dedi. Adam anahtarı geri çekip cebine koydu tam gidecekken "Hayır kendim gideceğim" dedim. Gözlerini gözlerimden ayırmadan "Benimle geliyor Volkan, uza" dedi. Kaşlarımı çatıp gözlerimi çekmeden "Anahtarlarımı ver Volkan" dedim. Sinirle burnundan nefes verdi. "Abi veriyimmi, vermiyimmi?"
"Ver Volkan" dedim.
"Verme Volkan"dedi.
Kaşlarımı daha fazla çatıp "Volkan veriyomusun vermiyomusun?" dedim. Tereddütle elini cebine soktu "Eğer o anahtarı verirsen bidaha ne vericek bir elin, ne de tereddüte kalıcak bir aklın almayacak Volkan" dedi. Çocuğun gözleri irileşip "Üzgünüm hanımefendi" dedi.
eşgalin aklımda volki yedik seni.
İç ses kaybol!
"Yürü" diyip arkasını dönüp yürümeye başladı. Bende arkamı yürüyüp onun gittiği yönün, ters yönüne doğru yürümeye başladım. Acaba burdan eve taksi kaç para yazar? Biri ufak bir dokunuşla omzuma dokununca yavaş bir şekilde yüzümü döndüm. Yüzüme doğru gelen yumrukla kafamı yere eğip kurtulunca şaşkın bakışlarımı az önceki adamın arabasının yanında bekleyen korumalardan biri olan adama çevirdim.
Napıyorsun oğlum.
"Zor olcak desene komiser" dedi. İkinci bir şok dalgasıyla iyice afalarken, afalamış halimden yararlanıp yüzüme bir yumruk indirdi acı yüzünden gözlerim yaşarırken burnumun kanadığını ağzıma gelen mat tattan anladım. yumruk yaptığım elimle üçüncü yumruğunu savurdum. Yumruklarını ardı ardına sıralarken hepsini savurmamla şaşkınca bana baktı.
O bir kere olur aslan parçası.
Şaşkınlığından faydalanıp yumruk yaptığım elimi yüzüne indirdim geri geri yalpalayınca ayağımı kaldırıp çenesine sert bir tekme attım. Yere düşünce elbisemi düzeltip üstten üstten yüzüne baktım "Manyak mısın lan sen?" dedim. Sorumu umursamadan ayağıyla diz kapağımın arkasına vurunca sendeleyerek üstüne düştüm. Yan dönüp beni altına aldı.
Hadi biz kalkalım.
Edepsizsin iç ses.
Kaşlarını çatarak gözlerimin içine baktı gözleri uzun süre yüzümde oyalanınca kaşlarımı çatıp "İnermisiniz üzerimden?" dedim. Dilini damağına çarpıp çik sesi çıkarttı "Yerim çok rahat" dedi ukala bir tavırla. Beni süzüp "Seninde çok rahat sanırım. Kendini şanslı say çünki her kadını altıma almam" dedi.
Sinirle elimi bacağımın arasına koyduğum bıçağı elime alıp karın boşluğuna sapladım. Eli bıçağa gidicekken bıçağı soktuğum yerden çıkartıp ikinci defa soktum. Yana doğru devrilince "Bende her adamı bıçaklamam kendini şanslı say" dedim. Dizlerimi kırıp yarasına baktım. parmağımı bıçakladığım yere sokup çevirdim. Acı içinde inleyince "Benden ne istiyorsun?" dedim. Sesim sakindi ve sakinliğim adamı geriyordu. "Sen bizden ne istiyosun?" dedi. "Soruma soruylamı karşılık veriyorsunuz. kaçma şekliniz bu mu?" dedim. Adam sesizliğini koruyunca bıçağı bir tur etrafında döndürdüm. "Soruma cevap ver"dedim.
"Sorunun cevabı bende değil" dedi.
"Neden sen burdasın o zaman?" dedim.
"Seni sorunun cevabına götürmek için" dedi.
Adam mantıklı bu arada.
Bıçağı soktuğum yerde çekince adam dişlerinin arasından inledi. Parmağıma bulaşan kanı koklayıp dudaklarımın arasına götürdüm adam şaşkınlıkla bana baktı. Kanın tadına bakıp yüzümü buruşturdum. "Bir insan herşeyiylemi iğrenç olur" dedim. Adamın gözleri irileşirken "Deminden beri bide bana manyak diyosun. Asıl sen manyaksın" dedi. "He he sensin tamam" dedim. Elimi çantama sokup bir miktar para çıkarttım adamın ceketinin cebine koyup "Hastaneye gidersin. Birine şikayet edicek olursan..." gözlerimi erkekliğine indirip geri yüzüne çıkarttım "Tek delinen yerin karnın olmaz" dedim. En sevdiğim şeytani gülüşlerimden birini gönderip valenin yanına döndüm.
Ellerimdeki ve üstümdeki kan yüzünden herkes bana bakarken girişte bekleyen Volkanı gördüm. Beni görünce gözleri şaşkınlıkla aralandı beni baştan aşağı süzdü gözleri burnuma değince hala kanadığını anladım. Elimle ona 'gel' işareti yapıp elimi geri indirdim. Parmak boğumlarımın sızlamasıyla yüzümü buruşturmak istedim ama yapmadım. Volkan yanıma gelince elimi uzatıp "Anahtarım" dedim. "Ama abi-"
"abini siktirme Volkan ver şu anahtarı!"
Elini cebine sokup anahtarımı avcumun içine bıraktı arkasındaki adamlara işaret verip arabamı getirmelerini istedi. "Hanımefendi üzerinizdeki kan abimemi ait? " dedi. Sesindeki korkuyu sezince
"Evet Volkan, arayıp sormak istermisin belkide ölmemiştir" dedim. Titreyen ellerini cebine sokup telefonda bir kaç yeri tuşladı, telefonu kulağına götürüp sıkıntılı bir nefes verdi. Telefon açılınca heycanla "Alo abi iyimisin.... Tamam abi.... Ben senin öldüğünü sandımda... Ama abi.... Yok abi ne korkması..... Nasıl abi?.... Tamam... Tamam abi.... Ben mi?.... Abi sen emin misin?.... Yok abi yanlış anladın... Abi anneme niye küfür ediyosun ayıp değilmi?..... Abi.... Abi kendini niye sikiyosun..... Tamam abi.... Abi demiyimde ne diyim abi... Tamam abi bidaha abi demem..." telefon yüzüne kapanmış olmalıki sıkıntılı bir nefes verdi. Bana doğru yaklaşıp "Hanımefendi sen sahte polismisin?" dedi. Gözlerim şaşkınlıkla aralanırken nutkum tutuldu. "Ah öylesin, abim sana bu soruyu sorarsam sıkıntı çıkartmadan gelir dedi de ondan dedim yoksa..." gözlerime bakıp "Hanımefendi öldünmü?"
Hasiktir hasiktir oğlum adam 1saate eşgalini buldu topukla Deniz topukla sikeri bunlar bizi.
Geri geri adımlamaya başlayınca arkamı dönüp koşmaya başladım.
Bu yaptığın mantıklımı?
Bilmiyorum iç ses bilmiyorum!
"Hanımefendi bekleyin hanıme-"
"Ulan ne geliyon gitsene topukluyu kafana yersin he" dedim.
Sen gerçekten fıtırdın.
Ayağımdaki topukluları çıkartıp elime aldım. Koşmamı hızlandırıp yan sokağa saptım. Arkama baktığımda Volkan ve bir kaç kişi beni takip ediyodu. Eğer yakalanırsam patron beni öldürürdü. Yakalanamazdım, tüm gücümü bacaklarıma verip dahada hızlandım. Volkanın sesi duyunca abisiyle konuştuğunu anladım. "Abi tazı gibi yemin ederim.... Abi ben naptım ki?.....
Tamam abi" telefonu kapatıp cebine sıkıştırdı. Adımları hızlanırken taksiyi görmemle içine binip "Gazla abi gazla" dedim. Aldığım nefes ciğerlerimi yakarken sırtımı yaslayıp dinlenmeye çalıştım. Camdan baktığımda siyah minübüsün taksiyi takip ettiğini farkettim.Taksici abiye yaklaşıp "Abi atla yan tarafa" adam şaşkınlıkla bana bakıp "Ne diyosun evladım?" dedi. "Abi arkamızdaki siyah minübüs varya heh o bizi yakalarsa sende bende ölürüz, olduki ölmedik beni yakalattığın için ben seni öldürürüm" diyip bıçağımı boğazına yaklaştırdım. Adam yavşca hareket eden arabanın yan kolduğuna atlayınca sürücü koltuğunada ben geçtim.
Tüm şansını yolun boş olmasında kulandık lan.
Haklısın bu sefer. Camı açıp içeriye hava girmesini sağladım. Bir elimle direksiyonu kavrayıp diğerini vitese koydum, ayağımla gaza yüklenip aramıza mesafe koymaya çalıştım. "Abi arkadaki çantadan sigaramla çakmağımı versene" dedim.
Sendeki rahatlık mezardaki babamda yok ölcez amına koyayım.
Adamın uzattığı sigara ve çakmağı aldım. Sigaralardan birini alıp dudaklarımın arasına koydum "Dayı istiyomusun?" dedim. Sigaramı yakıp derin bir nefes çektim "Yok kızım ölmeden bir kurutlalım başka birşey istemiyorum.Bak benim şekerimle tansiyonum var çek sağa ben iniyim sen yaşa aksiyonunu" dedi. Sigaramın dumanını üfleyip "Aaaa amca ayıpsın bak anca beraber kanca beraber. Biz bu yolda beraberiz" diyip göz kırptım.
İkizlermisim kızım sen zırt bırt kişiliğin değişiyo.
Değişmiyor iş ses artık polis değilim ve özüme dönme zamanı. "Kızım hala takip ediliyoruz. Hayde ben inemde sen devam et takside senin olsun" dedi. Minübüsü kontrol edip sigaramdan bir nefes daha çektim. Sigarayı açık olan camdan atıp vitesde olan elimi geri çekip aniden minübüsün önüne kırdım. Minübüs zar zor dibimizde durdu adamlar aşağı inip bize doğru yaklaşınca gaza basıp adamların üzerine sürdüm adamlar yanlara doğru kaçmaya başladı. Onlar kaçınca tam gaz sürmeye devam ettim bir süre ilerleyince minübüsü kaybettiğimizi anlayınca evime doğru sürmeye başladım. Evin önüne gelince tutan taksi miktarını adama verip arabadan indim.
Apartmanın merdivenlerini alele acale çıkıp dairemin önüne geldim. Kapının açık olmasıyla geri merdivenleri yavaş yavaş inmek için arkamı döndüm. Ensemden tutulmasıyla dudaklarımın arasından "Siktir" dedim. Adam şaşkınlıkla bana bakarken "Oğlum kadınmış ya lan ben erkek gelirde döveriz sanıyodum" dedi.
Sen bizi küçük mü görüyon lan dürzü almim ayağımın altına.
Ensemden tutulan eli tutup döndürünce adamı duvarla arama aldım. "Bak ilk izlenimini çok kötü yaptın. Karşındaki kadın olsun erkek olsun niye küçümsüyosun?" dedim. Adamın ağzı şaşkınlıkla aralanırken tekrar ensemden tutulmasıyla "Eee yeter be istiyo-" dudaklarıma kapanan el ile susmak zorunda kaldım. "Bunu yaptığımız için bizi öldürmek isteme hakkına sahipsin" dedi. Kaşlarımın çatılmasıyla koluma yapılan iğneyle şaşkınlıkla bakışlarım koluma döndü. Tüm vücudum uyuşmaya başlarken kendimi kasmaya başladım. Ayakta zor dururken "Abi ortalama bir insan en fazla bir dakikaya bayılırdı iki buçuk dakika oldu" dedi.
beğğ ölmedik bak piçko.
İç ses şu durumda bile kusucam yani. Gözlerimin önü kararmaya başlayınca daha fazla ayakta duramayıp dizlerimin üstüne çöktüm. Başım omzuma düşerken son hissettiğim şey yerden havaya kalkışımdı. Zihnim bana ihanet edip çalışmayı durdurunca tüm algılarımı yitirdim.