Margo

By sarinamasta

2.4K 180 88

Ovo je priča o Margo, ženi koja je zahvaljujući mnogim ljudima postala osvetnica. Priča o deci koja su došla... More

Prolog - Margo
1. deo - Takvi kao on ne mogu da imaju sreće kada imaju posla sa mnom
2. deo - Majčinstvo
3. deo - Set Rok
4. deo - Nikom ne govori ko sam
5. deo - Nevolje iz detinjstva
6. deo - Aleks Kords
7. deo - Zanimljiv duo
8. deo - Nepozvan gost
9. deo - Greškom priznato
10. deo - Prostitutka
11. deo - Neplanirani poljubac
12. deo - Kejtlin Morton
13. deo - Priznanje
14. deo - Sirena
15. deo - Novi prijatelj
16. deo - Jedina porodica
17. deo - Brat
18. deo - Glasna tišina
19. deo - Ono što je važno
20. deo - Prisećanje
21. deo - Tajna
22. deo - Živeti u sećanjima
23. deo - Deo koji se ne uklapa
24. deo - Tugovanje
25. deo - Konačan pokret
26. deo - Ponovo kod kuće
27. deo - Sumnja
28. deo - Istina
29. deo - Fijasko
30. deo - Gubitak kontrole
31. deo - Mis Pink
32. deo - Audijencija
33. deo - Tajne sjaja u očima
34. deo - Sada je prekasno
35. deo - Margo Kords je rođena treći put
36. deo - Više od gubitka
37. deo - Pomirenje
39. deo - Saznanje
40. deo - Porodične veze
41. deo - Šta je bilo i šta će biti
42. deo - Suočavanje
43. deo - Lekcija
44. deo - Kad šaputanja utihnu
45. deo - Uništena zamisao iskrenih iluzija
46. deo - Margoin kraj

38. deo - Natali Kords

34 3 2
By sarinamasta

Sedmoro ljudi se poređalo u krug. Greg je sedeo kod Margo u krilima i svim silama se trudio da ignoriše Lukasovo prisustvo, što je bilo malo teško ako je gledao u Natali pored koje je on sedeo.

"Ja sam Natali Kords. Imam dvadeset jednu godinu. Studirala sam na medicinskom fakultetu u Nevadi i sada sam na položaju medicinske sestre. Pre šest godina je to bilo drugačije..."

"Moja majka je bila striptizeta, oca nisam poznavala. Život s njom je bio težak jer je ujedno bila zavisnik od kokaina i pijandura. Dok je bila na poslu bila je čista, ali kada bi došla kući istresala je svu nervozu kroz alkohol i belu supstancu koje je bilo svuda. A kada nije zarađivala dovoljno istresala bi se na meni."

"Tek sam krenula u srednju školu kada mi se približio momak iz četvrte godine. Ponašao se zainteresovano, pozvao me je na žurku, krenula sam sa njim... Kasno sam shvatila da je to zapravo bila žurka gde su se okupljali njegovi prijatelji...cela škola...i bio je tu veliki ekran. Platno na kome su pustili film. Film gde moja majka zadovoljava muškarca. Svi su gledali u mene i smejali se, smejali se...smejali se..."

Natali je obrisala suze. Pred očima su joj igrale uspomene i disanje joj se ubrzalo. Greg nije mogao da ne primeti kako je Lukas saosećajno spustio ruku preko Nataline i zato je prešao kod nje u krila. Obgrlila ga je obema rukama zagnjurivši glavu u njegove smeđe lokne.

Greg je smatrao da njegovoj sestri treba prava uteha, a ne od nekog folera, kako je Aleks voleo da kaže.
"Tada sam prvi put dobila napad panike i onesvestila se u sali punoj ljudi. Uzeli su moj telefon i pozvali majku da dođe po mene. Koliko se sećam onoga što su mi ispričali. Probudila sam se na kauču i muzika je treštala oko mene, a majka je igrala na sred prostorije i skidala se. Devojke su sedele oko mene i ispijale pića. Jedna se spustila do mene i rekla da bi bilo bolje da odvedem majku odavde pre nego što se obrukam još više. Nisam znala kako ali došla sam do nje, bacila radio i počela da urlam na nju. Zaradila sam samo šamar i reči kako je to njen posao, da bolje ne može... Ni ja nisam mogla. Otišla sam iz te sale i time zatvorila to poglavlje svog života."

"Spavala sam na ulici prva tri dana i jednom se probudila na klupi, a na klupi naspram moje je sedela žena s ogromnim osmehom na licu."
Natali je pogledala u Margo koja ju je sa ponosom gledala. I sa žaljenjem. Nije završila taj fakultet. Umesto toga je postala krijumčar lekova. Ubica. Margo se nadala da joj Bog to neće uzeti za greh jer taj greh pripada njoj. Samo njoj.
"Uzela me je sebi, naučila me da nisu svi ljudi loši i da postoje momci koji mi se dopadaju."
Protrljala je Gregove kovrdže i nasmešila se Semu, a setila se Aleksa kako je imao razumevanja iako se danima skrivala po ćoškovima i koliko je oboma bilo neprijatno dok se nisu navikli jedno na drugo.

"I da su sestre pravo blago."
Alisa joj je naslonila glavu na rame i na taj jedan trenutak su ponovo bili ono što su bili nekad, kada nisu znali koje opasnosti vrebaju u Margoinoj blizini."
"I da ujaci spremaju zaista dobre krofne."
Natali se ispružila samo da stegne Frenkovu ruku, a on je pocrveneo od komplimenata.
"A meni je drago da sam ujak tako divnoj deci kao što ste vas četvoro."
Greg se znalački nacerio jer je bar ujka Frenk bio na njegovoj strani.
"Izvini Lukase, trebaće mi vremena da se naviknem na tebe."
"U redu je. Ja mislim da..."
"O molim te. Glava me boli od tvog glasa. Prekini da pričaš."
Lukas je bio preblizu Gregu i zato mu se samo namrštio i nabio glavu u Natalin vrat. Igrao se s njenom plavom kosom zamišljajući kako se plazi tom tipu.
"Greg."
Margo ga je upozorila, a on ju je samo pogledao jednim okom. Šarmer.

"Nikada nisam saznala šta se desilo sa njom. Samo jednom sam čula glasine da se predozirala i ni tada nisam marila. Kada sam videla da Margo sedi ispred mene sa toplim đevrekom i jogurtom znala sam da se novo poglavlje mog života otvorilo. Da sam spremna na novi početak. Volim te Margo. Volim vas momci. Volim i tebe Alisa."
A onda su se svi osim Lukasa skupili u grupni zagrljaj. On je posmatrao iz ugla, potajno želeći da i njega uključe ali znao je da je prerano.

"Dolaziš li plavušane? Ili ćeš samo da nas gledaš kako se grlimo?"
Sem je progovorio.
"Pozer."
Šapnuo je Greg Semu i podsetio samog sebe da je i to čuo od Aleksa. Srce mu se steglo kao pesnica ko zna koliko puta kada bi se setio da njegovog starijeg brata više nema. Sem ga je blago ćušnuo.
"Ja...ne bih da smetam."
Nelagodno se promeškoljio i ustao pa krenuo ka spratu.
Sem je još jednom ćušnuo Grega i odmahnuo mu glavom ka stepeništu. Greg je prevrnuo obrvama ali je ipak krenuo gore kada je video Margoin tužan pogled.

"Hej."
Lukas se okrenuo i video mnogo nižu figuru kako se penje. Stao je na istu stepenicu iako je potajno želeo da se popne više kako bi bio u rangu s njegovim očima.
"Koliko god da mi se ne dopadaš Margo je tužna. Ne volim kada je Margo tužna. Zato sam spreman da se ponizim dovoljno i pozovem te da se priključiš zagrljaju."
Ponižavajuće, pomislio je.

A onda su obojica pala u zagrljaj ostalima i Margo se osetila tako krhko, a opet tako jako dok ih ima sve na okupu. Hvala vam, pomislila je. Tako vam hvala.

Continue Reading

You'll Also Like

225K 12.7K 21
Asja je mlada žena koja je dobar svog života provela školujući se u Engleskoj, sama je sebi utrla put stipendijama i marljivim radom. Ubeđena da će č...
283K 9.2K 30
Nije znala ko je on, vidjela je kofer, cula je da ne govori engleski, zapazila je objekat i vise nego zgodan da se osveti svom vjereniku Robertu sa...
83.1K 2.6K 50
Bila mu je strana. Mislio je da je ista kao ostale. Lepa barbika koja hoće samo novac i dobar život, a onda je upoznao pravu nju. Devojčicu u telu od...
114K 5.2K 28
Princ Yaman Al Maktum odlukom da se ozeni Leylom, obicnom djevojkom iz malog naselja mijenja njen zivot. Ona je zeljala da se uda za Omera, da zavrs...