💐sᴘʏ x ғᴀᴍɪʟʏ x ғᴇᴍᴀʟᴇ ʀᴇᴀᴅᴇ...

By KaizoruChifu772u

3K 91 9

To jest w zasadzie to samo anime, ale zmieniam niektóre części. (T/I) Forger jest główną bohaterką, czyli kob... More

🌹(T/I) Forger🌹
🗡Male! Yor Briar🗡
🌸Ubrania (T/I)🌸
🌻Ubrania (T/I) (Część 2)🌻
🔆Episode 1 - "OPERATION STRIX " (Część 1)🔆
🔆Episode 1 - "OPERATION STRIX " (Część 2)🔆
🔆Episode 1 - "OPERATION STRIX " (Część 3)🔆
🔆Episode 1 - "OPERATION STRIX " (Część 5)🔆
👙Bielizna (T/I)👙
🗡Male! Yor Briar (Część 2)🗡
❣️Ciekawostki o (T/I) Forger❣️
💍Biżuteria/Kosmetyki (T/I)💍
🗡Male! Yor Briar (Część 3)🗡
🔞Yor Briar NSFW Alphabet🔞

🔆Episode 1 - "OPERATION STRIX " (Część 4)🔆

143 7 0
By KaizoruChifu772u

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gdy tylko (T/I) dojechała do celu następnej misji zaczęła szukać mieszkania do wynajęcia. Obecnie to była jej trzecia próba. Przeszukiwała czy w pokoju w razie czego można bezpiecznie i szybko się ulotnić.

- Przedstawiam apartament rodzinny. Umeblowany i wyposażony, wraz z ogrzewaniem i klimatyzacją. - powiedział mężczyzna pokazując mieszkanie.

Po sprawdzeniu salonu zaczęła patrzeć na resztę pokoju. Łazienka była czysta, kuchnia także. Weszła do pokoju, który w sam raz nadawał się dla dziecka.

- Nadawałby się w sam raz dla córki. Pokój naprzeciwko byłby mój i mojego męża. W razie czego zawsze mogłaby... - pomyślała (T/I) czule się uśmiechając, lecz przerwała w połowie i potrząsnęła głową - Nie możesz się za bardzo przywiązać! To tylko na czas misji. Potem będzie po wszystkim..., ale czy koniecznie bym musiała oddawać dziecko? Ono nie będzie jakąś zabawką. Troszczyłabym się o nie.

- Panienko? Kupuje panienka to mieszkanie? - zapytał sprzedawca patrząc na nią nerwowo.

- T-Tak, biorę je! - odpowiedziała (T/I) posyłając mężczyźni uśmiech z zamkniętymi oczami.

- W takim razie spiszemy umowę, panno Forger. - powiedział starszy mężczyzna biorąc papiery.

Młoda kobieta usiadła na kanapie i zaczęła pisać umowę.

- (T/I) Forger. Zawód: psychiatra. Oto moja nowa tożsamość. - pomyślała (T/K/W) włosa - Kochająca rodzina i szczęśliwy dom...

- Przyjemnie tak jest wprowadzić się do nowego mieszkania. Ma pani chłopa czy dziewczynkę?

- Ahh, co do tego...jeszcze się zastanawiam.

- Ech?

-...mogą być jednocześnie błogosławieństwem jak i przekleństwem dla agentki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziewczyna głęboko westchnęła odkładając ostatni karton w swojej nowej sypialni. Zaczęła po kolei wyjmując swoje rzeczy z pudełka i umieszczać je na wyznaczonych miejscach. Kiedy przyszła kolei na ubrania, otworzyła szafę i zaczęła zawieszać je.

Jej sypialnia była drugim największym pomieszczeniem w mieszkaniu, zaraz po salonie. Był ładnie umeblowany z łóżkiem, szafą, szufladami, biurkiem, telewizorem, lustrem i półką na książki. Ściany miały niebiesko-szarawo kolor i białe pionowe paski. Na podłodze leżała pomarańczowo-brązowa wygładzina zrobiona z wełny.

Kiedy dotarła do ostatniego pudełka zauważyła, że miało ono inny kolor i była do niego przyczepiona koperta. Wzruszyła jedynie ramionami będąc pewna, że nie ma tam nic groźnego i otworzyła kopertę.

[~Droga Agentko Twilight/(T/I) Forger~]

[Dowiedziałem się z akt, że teraz będziesz odgrywała rolę "gospodyni domowe" jak i "żony". Dlatego, jako wspaniałomyślny przyjaciel/brat kupiłem parę niespodzianek dla Ciebie jak i dla twojego nowego "męża". Mam nadzieję, że Ci się spodobają!]

[~Twój Oddany Przyjaciel/Brat - Franky Franklin~]

- Co on znowu wymyślił? Mam nadzieję, że to nic sprośnego. Choć, jak się zastanowić po nim można się wszystkiego spodziewać. - pomyślała zaciekawiona (T/I). Jak tylko otworzyła pudełko przed jej oczami ukazała...seksowna bielizna, a konkretnie kilkanaście par bielizny. Twarz dziewczyny oblała się szkarłatnym rumieńcem - Wiedziałam! Ten zboczeniec, ale bielizna jest bardzo piękna.

(T/I) potrząsnęła głową i schowała pudełko w najciemniejsze miejsce szafy.

- Będę musiała jak najdalej odwieść mojego męża w sprawie uprawiania seksu. W końcu chcę to zrobić z kimś kogo kocham, a nie z mężczyzną tylko na czas misji. Z poprzednikami jakoś mi się udało. Chociaż Karol był strasznie natarczywy. Zwłaszcza w sprawie dzieci. - pomyślała (T/K/O) oka po czym cicho westchnęła - No cóż, przynajmniej będę miała syna bądź córkę, do opiekowania się. I przyrzekam sobie, że nikt ich nigdy nie skrzywdzi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Continue Reading

You'll Also Like

216K 13.8K 28
On zaczął, a ja nie mogłam tego zakończyć. Nie wiedziałam, jaki miał cel w tym, co mi robił. Znał mnie lepiej, niż moja własna rodzina. Z...
26.1K 845 104
Elizabeth Salvatore - ukochana młodsza siostra Stefana i Damona. Śliczna oraz miła ale zarazem z pazurem. Uwielbiają czytać książki oraz gotować. Po...
6.6K 212 36
To miał być krótki wypad do Vegas... ale coś poszło nie tak. Kiedy Joshua otworzył oczy, na jego palcu była obrączka, a kobietę, która leżała obok...
6.8K 204 21
Czy tak zwykłe spotkanie przyjaciółek i jeden wieczór może zmienić całe życie ? Czy z pozoru zwykły mężczyzna może wtargnąć z butami w Twoje życie i...