Lesbisch!? Ben ik dat echt...

By x_daphie_xxx

46.5K 1.6K 349

Dit verhaal gaat over een pubermeisje Eva. Eva zit helemaal in de knoop met zichzelf en ze komt achter dingen... More

Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7
Hoofdstuk 8
Hoofdstuk 9
Hoofdstuk 10 - Anna
Hoofdstuk 11
Hoofdstuk 12 - Lente
Hoofdstuk 13
Hoofdstuk 14
Hoofdstuk 15 - Anna
Hoofdstuk 16
Hoofdstuk 17
Hoofdstuk 18
Hoofdstuk 19
Hoofdstuk 20
Hoofdstuk 21
Hoofdstuk 22
Hoofdstuk 23
Hoofdstuk 24-Lente
Hoofdstuk 25 - Lente
Hoofdstuk 26 - Lente
Hoofdstuk 27
Hoofdstuk 28
Hoofdstuk 29 - Renske
Hoofdstuk 30
Hoofdstuk 31 - Renske
Hoofdstuk 32 - Renske
Hoofdstuk 33 - Renske
Hoofdstuk 34 - Renske
Hoofdstuk 35 - Anna
Hoofdstuk 36 - Renske
Hoofdstuk 37 - Renske
Hoofdstuk 38 - Renske
Hoofdstuk 40
Hoofdstuk 41 - Lente
Geen hoofdstuk. Sorry
Jaaaaaaaaaa

Hoofdstuk 39 - Renske

638 28 3
By x_daphie_xxx

LET OP! DIT DEEL BEVAT VEEL SCHELDWOORDEN!
~~~~~~~~~~~

"Lieverd, waar heb je uitgehangen?" vroeg mijn moeder eenmaal binnen in het huis. Ik begon het hele verhaal uit te leggen. Dat papa me had ontvoerd, ik wist dat hij nooit mij terug zou brengen en toen moest ik dus naar huis, zelf. Ik wist niet hoe. Toen bedacht ik me opeens dat ik gewoon kon lopen, dus toen ging ik dat maar doen. Dus ik ging op google maps kijken hoe ik moest lopen, en ik had de blaadjes uitgeprint, en die nacht wilde ik weg gaan, maar toen bedacht ik me, dan staat het alarm aan en ik zou dan niet kunnen overnachten, en dan zou ik zeer waarschijnlijk ook in de nacht bij jullie aan komen, en dat wilde ik voorkomen. Dus heb ik in de nacht geld gejat en de volgende ochtend net gedaan alsof ik ziek was. En dat geloofde hij, hij vertrok naar zijn werk, en ik vertrok ook. Al m'n spullen bij elkaar gedaan. En ik vertrok. Het was echt vermoeiend, niet normaal. De eerste dag heb ik 7 uur gelopen en de tweede dag 6 uur. En ik sliep die nacht ook nog in een super cool hotel, en dat koste uiteindelijk maar €150,- dus dat was super goedkoop, en daar had ik s'ochtends dus ook ontbeten en toen ging ik weer lopen, heb ergens in een restaurant geluncht, een tosti. Dat was echt lekker. En toen heb ik de rest naar huis gelopen, en toen kwam ik thuis en toen was er niemand, ten slotte kwamen jullie aangelopen en toen waren we binnen. Dat was het dus.

Sarah en mn moeder zaten me verbaasd aan te kijken. "Wat knap dat je dat durft". Ik grinnikte, echt weer zo'n opmerking voor Sarah. "Waar was je eigenlijk?" vroeg mn moeder. Het huis van papa bedoel je? Mn moeder knikte. Leiden. "Maar waarom had je dan niet gewoon de trein genomen?". Ik liet even tot me doordringen wat ze zei. Eigenlijk had dat best slim geweest. Ah kut, ik ben echt dom! Sarah en mn moeder begonnen te lachen. Ik ook. Echt weer zo'n Renske actie. Lopen, terwijl je ook de trein kan nemen! Ik ben echt dom! "Hahaahhahahahahha" lachte we alle 3.

POV. Renske's vader (Henk)
Waarom ben ik er ooit godverdomme in getrapt! In dat stomme geintje van dat klote kind. 'Pap ik ben ziek'. Ik had gewoon facking in dit klere huis moeten blijven! Heeft ze het gewoon geflikt om weg te lopen! Wat een klote kind zeg! Ik was razend! Ik stampte boos naar de keuken, pakte een boord uit de la en gooide hem keihard tegen de muur aan. PATS. het boord lag in stukken op de grond. Ik stampte er boos naar toe. Scherven brengen geluk, nou dacht het godverdomme even niet! Ik schreeuwde en ging helemaal door het lint. Gister toen ik merkte dat ze weg was, moest ik me het tot me laten bezinken, maar nu, nu is het echt! Ik ben zooo boos op de klote kind! Wat voor facking kut kind heb ik gekregen! Ik hoop dat ze keihard allemaal stikken in MIJN eigen huis!

~~~~~~~~~
Sorry voor alle scheldwoorden en het korte hoofdstuk. Ik heb mezelf beloofd om dit boek minimaal 40 hoofdstukken te geven, dus vandaar. Dus ja, jullie horen het goed, dit boek komt ten einde 😭, maar niet voordat ik een mooi einde heb geschreven!

Continue Reading

You'll Also Like

22K 91 31
Sarah krijgt aan het begin van de zomer zwaar nieuws te verduren wat haar sociale leven, zelfvertrouwen en toekomst volledig overhoop gooit. Ze is te...
Fangirl By fleurrxxx

Teen Fiction

20.1K 615 106
"Laat los" sis ik tegen hem. Onze gezichten zijn heel dicht bij elkaar. Hij laat niet los en verstevigd zijn greep. "Ik hoor je niet" is wat hij zegt...
103K 1.4K 143
Vervolg op Hij Was Het Al Die Tijd! Dus lees die eerstt.
1.1M 13.6K 52
Raven is een doodnormaal tienermeisje, oké doodnormaal kun je het niet noemen. We zullen zeggen een 18-jarig tienermeisje met een lichte obsessie vo...