Felix: Jisung bakışların ile oturduğun yerden yedin çocuğu be. Başka tarafa bak rahatsız olucak şimdi.
Minho kendine bakan 3'lu yu fark edince oturduğu yerden kalkıp okulun içine yöneldi.
Hyunjin: Beyinsiz bak gördün mü yaptığını, gitti güzelim çocuk.
Jisung: Oğlum kaşınıyorsun ha. Güzelse güzel bundan banane ve sanane, hiçbirimiz erkeklerle ilgilenmiyoruz o yüzden bak işine.
Hyunjin: Kız olsa bakıcaksın yani?
Jisung: Lan göt herif, sana inat kız olsa bile bakmam tamam mı?
Felix: Ay yeter be yeter içim şişti. Size yeter demekten artık ismimi Felix değil Yeter olarak değiştireceğim.
Felix'in son dediği ile hepsi gülmeye başladı. Hyunjin cebinden telefonunu çıkarıp Minho'nun Instagram hesabına girip atmış olduğu fotoğrafların birini Jisung ve Felix'e gösterdi.
@bangminho
1 dk önce gönderildi.
113 beğeni, yorumlar kapalı
@bangminho Benim sevgimi tek hakeden kişi sevgili abim @bangchan
Hyunjin: Oğlum baksanıza az önce paylaşmış.
Jisung ve Felix Hyunjin'in telefonda gösterdiği fotoğrafa ilgiyle bakıyorlardı.
Felix: Gerçekten iyi birine benziyor ayrıca yakışıklıymış da.
Jisung: Herkesi biz sanma Felix. Herkes bizim gibi değil. Dıştan sevimli olup içten kötü niyetli bir sürü insan var buda kesin onlardan biri.
Hyunjin: Sen ne dedin bakim. Biliyor musun o görüp görebileceğiniz en iyi insan tamam mı ona laf söylettirmem. Onu tanımadan asla bu şekilde konuşma tamam mı?
Hyunjin sinirlenerek Jisung'a baktı. Jisung Hyunjin'in bir anda bu kadar çıkışıcağını düşünmemişti ama kibiri yüzünden geri adım atmaya da niyeti yoktu. Jisung Hyunjin'i kırmak için
Jisung: Yoksa sen ondan mı hoşlanıyorsun gay misin lan sen?
Hyunjin bir an bu soruyu duyunca ne söyleyeceğini bilemedi. Felix durumu anlayıp hemen müdahale etti.
Felix: Abartma istersen Jisung. Sadece bize bir fotoğraf gösterdi, ayrıca senin tanımadığın biri hakkında yapmış olduğun yorumda hiç hoş değil. Demek ki arkadaşlar.
Hyunjin derin bir oh çekerek sessizce
Hyunjin: O benim gördüğüm en iyi insanlardan biri Jisung. Melek gibi bir kalbi var. Asla bizim gibi biri değil. Hele senin kadar kaba biri asla değil.
Jisung bunun üzerine
Jisung: Sen gaysin değil mi?
Hyunjin sinirlenerek bir anda
Hyunjin: Evet ulan gayim. Ne var bunda, bu kadar anlayışsız olmana gerek yok kaçıncı yüzyıldayız ya. Senin gibi olan insanlar yüzünden biz kendimizi saklamak zorunda kalıyoruz.
Jisung duyduğu üzerine şok geçirmişti. En yakın arkadaşından bunu duymayı beklemiyordu. Jisung geçmişte yaşamış olduğu olayı sadece Felix'e anlattığı için Hyunjin tüm herşeyden habersizdi.
Jisung: Sen benim gaylerden neden nefret ettiğimi biliyor musun?
Hyunjin anlamsız bir ifade ile bakınca
Jisung: Evet bilmiyorsun bilemezsinde. Bir daha seni aramızda görmek istemiyorum. Seninle işimiz daha yok.
Hyunjin duyduğu ile yıkılmıştı. Bu gruptaki herkesi çok seviyordu en çok da Jisung ile uğraşmayı onu sinir etmeyi seviyordu. Jisung dan bunu duymayı hemen beklemiyordu.
Jisung hemen yanlarından kalkıp uzaklaştı. Hyunjin Felix ile yalnız başına bankta kalmıştı. Hyunjin gözlerinden yaşlarının akmasına izin verdi.
Felix herşeyin bir anda olup bitmesine adapta olmakta zorluk yaşamıştı. En çok sevdiği iki kişinin arasının bozulması onu üzmüştü.
Felix Hyunjin'e sarılıp
Felix: Ağlama Hyunjin. Bunu senden beklemediği için aniden duyunca şok geçirdi ve geçmişte yaşadığı olaylar yüzünden öfkelendi. O zaman çıkaramadığı öfkesini şimdi insanlardan çıkarıyor.
Hyunjin Felix'in suratına anlamsız bir şekilde bakınca
Hyunjin: Geçmişte ne yaşamış olabilir ki bunun acısını neden şimdi benden çıkarıyor. Ben onun arkadaşı değil miyim, arkadaşını bir hamlede silebilecek bir insan mıydı o eğer öyleyse bunca zamandır tanıyamamışım demek ki?
Hyunjin bunları söylerken ağlıyordu. Felix'de başını iki yana sallayıp
Felix: Hayır o arkadaşlarını tek bir hamlede silebilecek insan değil. Arkadaşlarını herşeyden önce tutar onları sever ve saygı duyar ama bunu dıştan göstermez, göstermeyen biri o. Bu konuda emin olabilirsin onun bu halini o kadar çok gördüm ki. Sadece insanlara sevgisini göstermeyi bilmiyor, daha doğrusu nasıl yaklaşacağını bilmiyor. Ona bu konuda ne kadar öğretmeye çalışsamda o beni hiçbir zaman dinlemiyor.
Gel gelelim ki geçmişte yaşadığı olaya. Gaylerden nefret etme sebebi babası.
Babası bir gün Jisung okuldan gelmiş duş almak için banyoya girdiği sırada eve gelmiş. O gün annesinin mesaisi uzun süreceği için eve geç geleceğinin bilgisini oğluna da kocasına da vermiş. Jisung banyodan çıkmış belinde sadece havlu varmış. Anlıyacağın tamamen çıplak. Babasının eve geldiğinden haberi yokmuş. Jisung odasına doğru ilerleyeceği sırada babası onu kolundan tuttuğu gibi odasına sokmuş. Oracıkta oğluna tecavüz etmiş. Bunu yaparken oğlunun ellerini bir iple bağlamış ve piç herif o şekilde ona saldırmış. O gün annesi eve gelene kadar oğluna tecavüz etmiş babası. Babası ona tecavüz etmeye devam ederken çok ağlamaktan hem gözleri şişmiş hemde bayılmıştı ama o pezevenk adam ona tecavüz etmeye devam etmiş.
Jisung uyandığı zaman annesi eve çoktan gelmişti ve Jisung'un üstüde giyinikti. O sikik beyinli adam karısı hiçbir şey anlamasın diye tüm herşeyi ortadan kaldırmış. Çarşafından tut, Jisung'u giydirmesine kadar...
Jisung ağlamaktan yorgun düştüğü için ayağa zar zor kalkıp annesinin yanına gidip kucağına bayılmış tekrardan. Annesi telaşlanıp kocasıyla birlikte onu hastaneye götürmüş. İbne herif neden bayıldığını biliyordu çünkü, istemeyerek oda onlarla birlikte gitmiş.
Başına geleceklerini iyi biliyordu pislik hayvan. Eğer Jisung konuşursa hapsi boylardı. Doktorlar sadece aşırı derecede ağlamaktan bayıldığını söylemişler onun dışında hiçbir bulguya rastalamadıklarını söylediler.
Neyse Jisung 3-4 saat sonra gözlerini açmış. Annesi yanında uyuyordu. Annesini yanında görünce hemen ona sarılıp ağlamaya başlamış. Kadıncağız
telaşla uyanıp hemen kendisine sarılıp ağlayan oğluna bakmış. Jisung o zaman herşeyi annesine anlatmış, kadıncağız ilk başta inanmak istememiş ama Jisung babasının ona saldırdığı zaman ensesinden başlayıp sırtına kadar uzunca bir tırnak izi attığını söylemiş. Kadın oğlunun doğru mu yoksa yalan mı söylediğini inanmak için o gece piç herifle birlikte Jisung'u hastanede bırakıp gitmiş. Annesi Jisung'a her zaman sonuna kadar inanır ne olursa olsun ama kocasını çok sevdiği için bu seferki durum farklıydı.
Kadın eve geldiklerinden kocası üstünü değiştirirken odaya girip ensesinden başlayıp sırtına kadar uzanan o tırnak izlerini görmüş. Kadıncağız kocasının bunu oğluna yaptığına yedirememiş. O gün evden çıkıp hemen karakola gidip şikayette bulunmuş. Annesi hastaneye polislerle birlikte gelince Jisung ilk başta korksada daha sonra annesi neden geldiklerini anlatınca hem gülümsemiş hem de ağlamaya başlamış. Annesi de onunla birlikte ağlamaya başlayınca polisler anne oğlu sakinleştirip, Jisung'un ifadesini almışlar. Ellerinde kanıt olunca adamı hapse tıktırmışlar. İkincisi ise Jisung ilk başlarda okulda çok sosyal biri değildi. Hep yalnız takılırdı. Okulda bir kişi yi tanırdı. Kendisinden iki sınıf üstü olan bir hyungu vardı. Araları ilk başlarda çok iyidi. Lakin hyungu daha sonradan bizim Jisung'a aşık oldu.
Jisung'a çıkma teklifi etti ama Jisung babası ile yaşadığı olaydan sonra böyle bir durumdan korktuğu için ona hayır demiş, tek sebep buda değil aslında onu sadece arkadaş olarak seviyordu onun beslediği bir sevgi gibi değil yani. Okulun son günü hyungu, Jisung'u tuvallette tek bulmuş. Jisung'u tuvalette sıkıştırıp ona zor kullanarak tecavüz etmiş. Bu iki olay arasından sadece 1 ay geçmişti biliyor musun. Jisung zaten babası ile yaşadığı olay sonrasında ciddi anlamda psikolojik tedavi görürken birde bu olayı yaşaması çocuğu mahvetti. O yüzden gaylerden nefret ediyor. Hyungu bir gaydi. Ona bunu daha sonradan söylemişti. Jisung bunu öğrendiği zaman ondan uzak durmaya çalıştı ama o piç çocukta yapışınca ona işte böyle bir olay oldu. Bizde kişi Jisung ile gittiğimiz aynı psikolog da tanıştık. O yüzden ben onu hep koruyorum ve ona en ufak bir şeyin hasar vermesine engel oluyorum. Ben onsuz yapamam o benim kardeşim gibi.
Felix bunları anlatırken gözünden akan yaşlara engel olamamıştı.
Hyunjin: Ben ne yaptım böyle Tanrım. Felix gerçekten bunları daha önce biliyor olsaydım asla ağzımı açmazdım.
Felix: Bunlar senin suçun değil Hyunjin kendine yüklenmene gerek yok ama ona biraz zaman vermelisin o şuan bunu senden duymayı beklemiyordu. O yüzden uğradığı şoku bir süre üstünden atamayacak gibi biraz zaman geçtikten sonra onunla konuşursun o zaman seni anlayışla karşılayacağından eminim.
Bu arada ben senin gay olduğunu çoktan anlamıştım sadece bize açıklamanı bekliyordum ama bu durumdayken anlatmani değil.
Hyunjin: Ne zaman anladın?
Felix: Bana olan bakışlarından.
Hyunjin: Demek anladın sonunda.
Felix: Evet ama şu an bunun sırası değil her şey düzeldiketen sonra konuşuruz. Çünkü şu an ne söylersen söyleyeyim hiç sağlıklı ve mantıklı bir cevap olmaz.
Hyunjin: Peki. Arkadaş Minho dan nasıl geldi buralara kadar bu olay anlamadım.
Felix: Ben Jisung'un yanına gidiyorum. Kendine iyi bak. Görüşürüz.
Hyunjin: Sende kendine iyi bak görüşürüz.
...
~Devam Edecek~
Ne bölümdü ya ben bile şaşırdım biranda kavga etmelerine. Eğer sormak istediğiniz başka şeyler olursa yazın cevap veriyorum. Oy ve yorum atabilir misiniz rica etsem👉👈
Sizi seviyorum kendinize çok iyi bakın.💙💙💙