Am pastrat un lung moment de tacere... Ea a fost cea care a continuat prima:
- Deci asta e teama mea: Ca voi calca pe urmele mamei si imi voi pierde virginitatea intr-un mod extrem de brutal... Nu imi pot inchipui un mod mai brutal decat acesta! Sa fii violata cu atata bestialitate... in fata unei copile de nici sapte ani... Sa te temi ca se va descarca pistolul in interiorul tau... Sa simti cum mori... Edi... sa simti cum mori, iar iubirea ta e intinsa, inerta pe jos... Omul in care ti-ai pus toata increderea nu te-a putut salva... Omul caruia tu ai vrut sa ii oferi virginitatea ta, iar el a amanat doar pentru un moft... nu a fost in stare sa te tina in siguranta... Cred ca e oribil...
- Iar tu, acum cauti pe cineva sa te dezvirgineze, doar ca sa nu te mai temi? Am intrebat-o eu, pentru ca prea se pornise pe descarea pe tatal nostru.
- Nu! Daca doar asta as fi cautat, nu am fi acum la discutia asta. Nu ar fi trebuit sa vin pana in oras la un club, ca sa scap de teama mea. Am colegi de liceu... care, eu stiu ca si-ar dori sa ma aiba... Am acolo in sat o multime de baieti care sunt sigura ca si-ar dori sa ma aiba... Atata ca acolo niciodata nu as putea fi violata.
- De ce spui asta. Sunt chiar atat de cuminti baietii din satul tau?
- Nu! Dar se tem prea tare de tatal meu, ca sa indrazneasca sa imi faca ceva rau. Dar m-am plictisit de aceleasi fete... Toate colegele mele au experiente din cluburile oradene... doar eu nu! Ele nu mai sunt virgine de ceva vreme... Ele au scapat deja...
- Daria... nu stiu ce se va intampla intre noi... Habar nu am ce va fi pe viitor... Dar eu nu vreau sa iti fac asta! Tu trebuie sa ai un alt motiv pentru a face acest pas! Nu teama! Tu trebuie sa simti iubire! Nu pot sa iti fac asta, doar pentru a te scapa de teama care te macina. Nu imi cere asta. Nu o voi face! Ramanem impreuna, daca asta iti doresti. Iti raman alaturi cel putin pana la Craciun. Voi fi la majoratul tau, daca asta iti doresti... Dar daca tu crezi ca te-am ofensat acum pentru ca te-am refuzat, ne putem opri aici... Nu sunt persoana potrivita pentru scopul tau... Eu sunt de moda veche... Cred intr-o relatie... Cred in rabdarea dintr-o relatie... Cred in iubire reciproca... ceea ce inca nu e cazul la noi... Eu nu pot spune ca te iubesc... Nu am cum sa spun asta... As minti daca as spune asta... E prea devreme pentru aceste cuvinte... Nu am cum sa stiu ce voi simti maine... Ce, de la tine, m-ar face sa ma apropii mai mult de tine... Daria... trebuie sa fiu sincer cu tine... Nu vreau sa te supar... Nu vreau sa spun ca sigur nu va fi nimic intre noi... Dar nu stiu nimic... din ceea ce va veni. Stiu doar un singur lucru. Stiu doar ca eu nu te voi scapa de teama ta! Nu asta vreau sa fie motivul pentru care eu as face dragoste cu tine... Nu urmaresc trupul tau! Sa nu ma intelegi gresit! Sa nu crezi ca nu te vad frumoasa... Esti o zeita! Crede-ma! Esti superba! Insa esti inca naiva... si nu voi fi eu cel care iti va lua naivitatea asta dulce a ta... Dar promit ca orice se va intampla intre noi, tu vei avea un prieten... in mine. Un prieten si un protector... Tii minte asta? Orice se va intampla, eu nu te voi lasa balta. Dar nu imi cere sa te scap de teama ta, ca nu o voi face niciodata!
- Uau! Cata sinceritate la un baiat! Susura ea.
Eh! Sincer, am imbinat frumos adevarul cu minciuna... si cumva, mi-am pregatit finalul... Nu stiu... Eu asa am simtit. Hm! Asadar, nici viata ei nu a fost frumoasa. Cu toti banii pe care i-a avut. Noi doi suntem extremele tatalui nostru. Eu am fost sarac lipit pamantului, lipsit in totalitate de dragostea parinteasca, sufocat de umilinte si frustrari... iar Daria, sora mea, a fost sufocata de iubirea excesiva a parintilor si a crescut in bani grei. Doua extreme... Oh! Tata! De ce ai facut ceea ce ai facut cu mama mea? Da-mi raspunsul acum! Imi doresc sa il aflu acum si sa ma opresc. Altfel voi duce pana la capat razbunarea mea, planul meu, asa cum o facusem cu Carmen a mea. Asta imi era in minte in acel moment, in care Daria mi se destainuia, la mine in masina... dupa o betie...
- Da, Daria... Sunt un baiat direct... Nu imi place sa amagesc... Am facut-o candva si asta ma urmareste si acum... si probabil ca ma va urmari mereu...
Daria ma privea, inca sub influenta alcoolului... inca cu chipul imbujorat... Nu stiu cat a retinut ea din convorbirea noastra, insa am sperat ca odata si odata isi va aminti de cele spuse de mine.
- Deci, asta este? De aceea nu vrei sa te culci cu mine acum? Pentru ca ai gresit tu candva si te mustra constiinta?
- Da. Se poate spune si asa.
- Deci nicio sansa sa te pot convinge?
- Nu! Nu azi... nu pana dupa majoratul tau! Nu fara sa ne-o dorim amandoi... Nu fara iubire... Nu din teama de viitor... Din niciun alt motiv... Doar daca exista iubirea aia imensa intre noi... doar atunci va fi ceva fizic intre noi. Dar repet! Nu pana de Craciun!
- Ce conteaza o zi anume? Crezi ca ma voi maturiza peste noapte? Ca brusc, eu voi deveni mai inteleapta, din noaptea majoratului? Ca nu ma voi mai teme ca imi voi pierde virginitatea asa ca mama mea?
- Conteaza, macar pentru mine, Daria... daca pentru tine nu conteaza... Macar sa fii majora! Sa fii stapana pe destinul tau. Sa nu mai ai nevoie de un tutore legal... Indiferent ce se va intampla dupa aceea, tu iti vei avea destinul in propriile maini. Nimeni nu va mai raspunde pentru faptele tale... Doar tu... Si nimeni nu va avea dreptul sa te ia la rost pentru deciziile tale. Asta e miza majoratului tau. Cu toate ca inca nu poti sa te sustii financiar singura, iti da cumva un aer de libertate... Tocmai dupa ceea ce tanjesti tu... Libertatea... Doar sa ai capul pe umeri... Daria... Pas cu pas, tu vei castiga increderea parintilor tai... dar daca ei vor afla de seara asta, nu cred ca iti vor slabi haturile... Sunt sigur ca daca ei afla de alcoolul de azi, nu te mai vad in club... vinerea viitoare! Acum ii inteleg si mai bine... dupa cele povestite de tine, nu au cum sa nu fie excesiv de protectori... Si eu as fi la fel.
- Dar iti doresti sa ma ai?
- Hm! As fi pe invers daca nu mi-as dori... Dar nu in conditiile date. Nu asa! Si nu acum... si in nicun caz, nu aici! Dar acum te simti mai bine? Ne putem intoarce la masa noastra?
- Da... Cred ca nu imi va mai fi rau.
Ne-am intors in club si ne-am indreptat spre masa mea. Insa nu am ajuns pana la canapea. Prietenele ei au sarit pe Daria. Una dintre ele era foarte nervoasa.
- Pai, bine Daria! Ce naiba faci? Ai venit cu noi sau cu tipul asta? Stii ceva! Nu ai decat sa dormi la el. Sa vii sa iti iei lucrurile de la mine, daca nu am meritat nici macar sa imi spui ca mergi sa ti-o tragi cu el.
Daria a privit-o incruntata, insa nu am lasat-o sa vorbeasca. Oricum, daca cu tipa asta a baut ea atat de mult, nu ii este un bun anturaj. Dar ce naiba fac eu de acum, daca Daria nu va mai avea cu cine sa vina in club si la cine sa stea pe weekend?
- Daria, vino sa ne asezam la masa. Las-o in pace! Nu e cazul sa sari la gatul ei in club. Mai rau iti faci.
- Bai, da'ai un tupeu! Se rasti exprietena ei la mine. – Adica dupa ce o scoti din club si o f##i bine, tu inca mai ai tupeul jegos sa vorbesti? Daria era cu noi!
- Anastasia, termina! Vocea Dariei suna dura acum.
- Ce zici daca ii spun lui Darius ce ai facut in noaptea asta?!
- Poti sa ii spui! Darius nu ma va pari niciodata. Dar daca o faci, nu iti mai vorbesc niciodata!
- Nici nu imi pasa! Ramai cu asta, daca e mai important decat mine!
- Foarte bine! Replica Daria si ii intoarse spatele. S-a indreptat spre masa si s-a trantit nervoasa pe canapea.
M-am asezat si eu destul de aproape de ea. Nu mi-a placut situatia. Deloc. Anastasia imi incurca planurile.
- Edmond, ma duc pana la toalete... Nu pleca, te rog...
- Ma gasesti aici... Nu plec nicaieri. Stai linistita din privinta mea. Dar daca intarzii prea mult, vin dupa tine si te verific. Sa nu faci ceva nechibzuit. Nu merita!
De cum s-a indepartat mi-am luat repede telefonul si i-am trimis mesaj lui Carmen:
"Iubire scumpa. Nu stiu ce sa fac"
"Ce s-a intamplat"
"Daria s-a certat cu cea la care dormea pe weekend. Ce oare sa fac? S-o duc la apartament? Sau s-o trimit acasa cu taxiul? Mi-e ciuda! S-ar putea sa nu o mai lase in Oradea... si atunci, cum tin eu relatia asta pana de Craciun, fara sa se stie de mine?"
"Vorbeste cu ea. Vezi daca stie de apartament. Apoi te hotarasti daca o duci la apartament sau o trimiti acasa."
"Ok! Asa voi face, iubire, multumesc, draga mea"
"Ai mare grija de tine, Edmond. Te astept"
"Am multe sa iti povestesc, spre dimineata."
"Abia astept, iubirea mea"
"Te las, acum. Vine"
Abia am apucat sa imi bag telefonul in buzunar, ca Daria a ajuns la masa noastra. Era trista. Era abatuta si era plansa...
- Edmond... Va trebui sa plec... si nu stiu ce va fi de acum inainte. Dar promite-mi ca vii la majoratul meu. Chiar daca e tocmai de Craciun. O sa iti spun cumva locatia unde se va tine majoratul...
- Asta ti-am promis deja. Dar inca mai poti ramane. Macar seara asta sa se termine cat mai tarziu. Apoi vedem ce va fi. Dar nu au ai tai un apartament in oras? Ceva undeva, unde sa poti sa ramai pe weekend?
- Nu! Eu sunt fata de la tara, ai uitat? Crezi ca daca tatal meu ar fi avut un apartament in oras, eu as mai fi apelat la scorpia asta de Anastasia? Nu inteleg ce a apucat-o! De ce s-a suparat atat de tare? Sau crezi ca as fi facut naveta la liceu? Am sofer personal. Crezi ca imi convine sa nu pot sa ies si eu cu colegii cand vreau eu, pentru ca ma asteapta soferul si Darius? Crezi ca nu as fi preferat sa stau in oras sa am si eu o viata libera? Sa fac ce vreau eu? Nu! Eu am sofer personal, angajatul tatalui meu! Uau! Ce tare! Toti ma invidiaza cat de bine imi merge mie! Sa am sofer! Sa nu fac naveta cu autobusul! Iti poti tu inchipui ce distractie e pe autobus cand sunt multi tineri? Iti poti inchipui ca patruzeci si cinci de minute, ei rad si fac mistouri unii de altii si se distreaza pe scaunele din spate ale autobusului, iar eu stau in masina cu Darius si tac pana acasa? Asta e viata mea! Asta e distractia mea! Sunt invidiata pentru starea mea materiala, in timp ce eu ii invidiez pentru distractia lor de fiecare zi! Si toate astea pentru ca ai mei se tem pentru mine.
Oh! Vai! Daria! Acum am inteles cat de tare am atins-o cand am pomenit de banii tatalui nostru. Dar de unde era sa stiu cat de frustrata e ea? Am decis sa nu comentez nimic in legatura cu ceea ce mi-a spus ea acum... Mai bine incerc sa o impac cu colega ei...
- Daria. Probabil ca Anastasia s-a speriat. Probabil a crezut ca va avea de dat explicatii daca ti se intampla ceva, atata vreme cat se stia ca esti cu ea...
- Doar i-am spus ca daca vei fi aici, voi fi cu tine.
- Da! Vei fi cu mine, aici, in club... Nu in alta parte...