-Sonsuz çok uzun bir kavram James.
Yavaşça arkadan belime sarıldı. Çenesini omzuma koydu ve kulağıma ;
-Neden ? Istemezmisin sen ben Jeremy. Tekrar bir aile.
-Bu kadarı yeter James artık gitme vakti.
Diyip yavaşça ilerlemeye başladım. Oda yanımda yürüyordu. Ortalık çok sessizdi. Onun bu sessizliği beni biraz korkutmuştu.
-Daha anlatacağın şeyler yokmu James ?
-Ne anlatabilirim ki ?
-Bilmem.
-Jennifer sana birşey sormak istiyorum.
-Evet ?
-Bana olan duygularını at bir kenara biliyorum bir şekilde beni seviyorsun ama alex e aşıksın. Bu artık canımı yakmıyor. Seni kabullendim. Ona tekrar gidersen de kimse zarar görmeyecek. Ama bir şeyi merak ediyorum.
-Sor James.
-Ona tekrar geri dönecek misin çünkü ben sana bağlanmak gitmeyecegine inanmak istemiyorum. Ozaman biliyorum ki sana ve Ailene çok zarar veririm ve işte ozaman gerçek zalim ben olurum.
Benim gitmem onu çok korkutuyordu. Bana bunları söylerken sesi titremişti. Biraz ağlamaklıydı. Icim bir tuhaf olmuştu.
-Ben vampirlerin duygusu olmaz zannediyordum.
-Öyle zaten. Ama aşk herkes için var. Benim için bir tek sen ve Jeremy varsınız. Gerisi umrumda değil.
Yanağına elimi koyarak gözlerinin içine baktım.
-Gitmem. Gidemem ki zaten. Belki senin için değil ama Jeremy için birdaha asla gidemem. Seni çok seviyor. Hayatından memnun. Onun bu zamana kadar sahip olmayıp şimdi olduğu , bulduğu mutluluğu yıkamam.
-Ufacık birşey yok mu hic içinde bana karşı.
-Belki var belki yok. Bunu kendin dışarı çıkarmalısın.
-Nasıl ne istersen yaparım.
Yolda konuşa konuşa yürüyorduk.
-Jennifer bekle.
-Ne oldu.
-Orada birşey var hissediyorum.
-Kim ? Ne var.
-Yaklaşma. Geride dur.
-Alexxx !! ?
-Jennifer ben.
--Alex sus lütfen.
-Hersey için özür dilerim Jennifer. Ne haldeyim görmeni istedim.
-Alex ne yapıyorsun ?
-Ben değil bunları sen yaptırıyorsun bana.
-Her yerin kan olmuş. James yardım et. Ayakta durmakta güçlük çekiyor.
-Jennifer buraya gel hemen !!
-James neyin var senin.
-Jennifer ondan uzak dur. O artık Alex değil.
-Tanrım neyin var senin. Alex iyimisin ?
-Jennifer ben...
Ben..
Hemde hiç olmadığım kadaaaar iyiyim !!
Diyip dişlerini boynumda hissetmistim. Vücudumu hareket ettiremiyordum. Bi çeşit zehir salgılamıştı. James onu tutup ağaca fırlattı. Hızla beni kucağına alıp koştu. Son sözler olarak ;
-James onu asla kurtaramayacaksın. Bana muhtaçsın.
Diye Alex in korkunç bağırmasını duydum ve gözlerimi kapattım.
JAMES İN AGZINDAN ;
Hızla evin kapısına gelmiştim. Dev demir kapısı açılmıştı. Kucağımda Jennifer ı görenler önümde egilmeyi unutmuşlardı.
-Bana hemen Devarous u bulun !!
Diye hızlıca geçtim yanlarından.
Jennifer ı yatağına yatırdım. Cok kötü terliyordu. Elinden sımsıkı tutuyordum. Kendi kanımdan içirdim ama fayda etmemişti. Alex le kavga etmek istemiyordum. Gerçekleri bilmiyordu. Beni onunla savaşmaya zor durumda bırakıyordu.
-Jamesss..
Dedi kısık bir sesle Jennifer.
-Burdayım sorun yok seni Düzelticem. Iyi olucaksın. Kendini yorma.
Yutkunarak tekrar gözlerini kapatmıştı. Başına iki hizmetçi dikerek hızla evin merdivenlerinden aşağıya inip var gücümle bağırdım.
-Devarouss !!!
-Kralım ben çok özür dilerim.
-Bana bak yaşlı moruk. Şuan yukarıda ölüm le pençeleşen kadın benim kadınım seninde Kraliçen eğer ölürse seni diri diri yakarım Duydun mu beni !!!!
-Eeee-vet efendim.
Hızla koşarak yukarıya çıktı. Bütün vampirler aralarında konuşuyorlardı. Hızla Anne nin yanına çıktım.
-Bayan Carter duyduğunuzu biliyorum.
-Sana tek birşey James. Jennifer ı istiyorsan. Alex i buraya getir. Sizi Taht odasında bekliyor olucam.
Ilk defa bulunduğu odadan dışarı çıkacaktı. Onu daha önce kimse görmemişti. Jennifer ın annesi bizlerinde annesi sayılıyordu. En güçlümüz o değil di fakat aramızda saygı değer biriydi. Benden sonra tabi.
-Sana Alex i getireceğim.
Yukarıya çıkıp Jennifer ın son durumuna baktım.
-Devarous !! Ne olmuş.
-Zehir tüm bedenine yayılmış. Çok etkili bir zehir bu. Ne yazıkki onu kurtaramayacağım tek care bunu yapanı bulmanız.
-Yakın bunu !! Diri diri ateşe atın salonun ortasında !!
-Efendim yapmayın lütfen durun bırakın beni efendim lütfen.
Gardiyanlar alıp onu götürmüştü. Adamın çığlıkları buradan duyuluyordu. Bizim baş simyacımızdı. Her türlü büyü ondan sorulurdu. Jeremy yi vampire dönüştüren oydu hatırlarsanız ? Bu bir komplo. Alex le iş birliği içinde. Bunu çözemediği yalanına ben kanmam. Ihanet ölümle sonuçlanır.
Hızla evden çıkıp sokaklarda alex i aramaya başladım.
-Alex !!!
-Nerdesin !!
-Alexxxx !!
-Istedigin oldu hadi gel yalvarmamı istiyordun evet gel dedim sana pic kurusu.
-Ne oldu sevgili abiciğim ? Jennifer in son yarım saatimi kaldı ?
-Dua et seni şuan öldürmüyorum.
-Uvvvv! Cok korktum James. Öldürsene beni.
Hızla koşarak cenesine yumruğu geçirmiştim.
-Dua et ! Sana canlı ihtiyacım var. Ama canını sıkma sevgili kardeşim seni cehenneme yollıyacağıma emin olabilirsin.
-Bir fahişe icin beni mi öldüreceksin James.
Birdaha yumruk atarak yere düşmesini sağladım.
-Sakın ondan bir daha böyle bahsetme. Neyin var senin jennifer için ölen sen şimdi ne oldu ? Ona bu sıfatları yakıştırıyorsun.
-Sinirlerinimi aldırdın James sen. Bundan sonra böyle. Hayat bana zalim olmayı öğretti.
-Bu lafı bugünlerde cok duyuyorum.
Icimden gecirdim
-Gidiyoruz.
-Nereye James.
-Seni kendi evimde ağırlamak istiyorum.
-Canın cehenneme.
-Peki ozaman.
Hızlıca ona doğru koşup farkında bile olmadan boynunu kırmıştım. Kendisini hala güçlü zannediyordu. Fakat benim sıfatımda olabilmesi için. En az 500 senelik bir antreman yapsa kendini anca toparlar. Onu omzuma atarak evin yolunu tuttum tekrardan. Demir kapı açıldığında herkes sessizdi. Bir şey olmuştu. Alex in baygın vücudunu hemen yere atarak hızla odaya çıktım.
-Efendim nefes almıyor.
-Ne demek nefes almıyor.
-Jen !! JEN AC GOZLERINI.
Yere çöküp ağlamaya başladım. Nefes almıyordu.
-Sen öldüüüüün !!!
Diye siddetle yerimden kalktım. Alex hala baygındı. Baygın olan bedenini alıp kazığa geçirip ayaklarını ve ellerini zehirli iplerle baglamıştım. Yukarıya çıkıp ;
-O hazır.
-Jennifer ?
-Jennifer öldü.
-Jennifer öldümü ?
-O öldü. Alex öldükten sonra bende yokum bayan Carter. Benim için herşey hazır. Kendimi ateşe vereceğim.
-Bunu yapma. Jennifer ı görmem gerek.
-O öldü bayan carter. Onu alex öldürdü.
-Ozaman sende onu öldür hemen şimdi. Jennifer ın yanına götür beni.
Kolundan tutup beraber bu odadan çıkmıştık. Herkes onu ilk defa görüyordu. Kırmızı pelerini kırmızı saçları simsiyah gözleri adeta gece ateş saçıyordu. Onu gören herkes yolunun üstünden çekiliyordu. Alex yavas yavas kendine gelmeye başlamıştı. Ipler onu tutuyordu. Bayan carter bütün soğukkanlılıgıyla Jennifer ın boynuna doğru egildi.
-Palyvse zehiri.
-Bunu biliyormusunuz bayan carter.
-Jennifer ölmedi. Sadece baygın. Bilinçaltında bizi duyabiliyor.
-Tanrıya şükür.
-Devarous nerede onu çağırın.
-Bayan carter.
-Efendim.
-Devarous öldü. Onu ben yaktım.
-Hızla yerinden kalkarak bana doğru geldi.
-Neden !!
-Deliye dönmüştüm.
-Öfken her zaman seni sen yapan tek silah. Devarous a yazık olmuş. Jeremy yi getir bana.
-Ona zarar gelmeyecek değil mi ?
-Hayır sadece bize ufak bir iyilik yapacak.
-Gardiyanlar !!!
-Buyrun Kralım.
-Bana Jeremy yi getirin.
-Onunla ne yapacaksın.
-Birsey Jeremy benim torunum ona zarar vermem. Küçük bir iyilik Jennifer ı tekrar döndürecek.
-Babacımmmmmm !!
Sımsıkı sarılmıştım ona. Kokusunu özlemişim Kendi islerimden Jeremy le fazla ilgilenememistim. Ama jennifer iyilesince Alex ölünce tekrar aile olucaz.
-Oğlum senden birşey yapmanı istiyeceğim. Biliyorum ki sen cesur birisin. Benim oğlumsun sonuçta korkma tamam mı ?
-Anneme ne oldu.
-Annen senin sayende düzelecek ve sen kahraman olucaksın.
-Senin gibi olucak mıyım ?
-Evet. Tıpkı benim gibi.
Diyip alnından öpmüştüm. Masumlugu cok güzeldi. Jeremy nin kolunu yarısına kadar yarmıştı. Kanlar çok fazla akıyordu. Sadece gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerinden süzülen yaşlar acıdandı. Ama ona rağmen bana gülümsüyordu. Hiç sesi bile çıkmadı. Jennifer ın ağzına 1 litreye yakın Jeremy den kan bosaltmıştı.
-Yeter Carter.
-Güçlü olması gerek.
-Sana emrediyorum !! Yeter dedim.
Diyip Jeremy yi kolundan tutup çekmiştim. Güçsüz kalmıştı.
-Özür dilerim oğlum.
-Önemli değil baba. Herşey annem için.
Gardiyanlara jeremy yi almalarını isaret etmiştim. Kan takviyesi uygulayacaklardı.
-Neden jeremy nin kanı ?
-Çünkü o bir mucize. Ayni zamanda bizler için birer ilaç. Mucizevi bir oğlun var ve nasıl diye araştırmadın mı hiç ?
-Fırsatım olmadı.
-O birazdan uyanacak. Aşağıya inip yarım kalan işimizi bitirelim.
Carter la aşağıya inmiştik. Alex uyanmıştı. Ama zayıftı iplerden asla kurtulamayacaktı.
-Bayan carter bu ne büyük sürpriz.
-Alex ! Kızıma ne yaptın.
-Ölüyormu yoksa ?
-Hayır. Birazdan senin ölümünü izleyeceginden eminim.
-Biraz fazla iddalısınız.
-James.
-Carter ?
Isaretle kafasını sallamıştı. Yıllardır bu anı bekliyordum. Önce nadia şimdi jennifer.
-Ona asla sahip olamayacaksın. Ebediyen hoşçakal sevgili kardeşim.
Diyip dönüşmüştüm.
-Yakın onu !!
Diyip isaret ettim. Gardiyanlar büyük bir ateş çıkarmışlardı. Ateşin sıcaklığı onun yüzünü kavurmaya başladı. Acıdan yüzünü saklamaya çalışıyordu.
-Peki ya cehennem sevgili kardeşim. Bundan daha sıcak ona katlanabilecek misin ?
-O....çocuğu seni elime gecirirsem derini yüzerek seni öldürecegim.
-Yakın dedim size.
Tam ateşe vereceklerken ;
-Durun !! Durun diyorum size.
Keşke jennifer ı uyandırmasaydık.
-Kurtarıcı meleğim uyanmış. Jennifer hadi çöz beni bunlardan.
-Alex beni öldürmek istedin. Bukadar düştüm mü senin gözünde James le geldim diye mi tüm bu Öfken ?
-Neden beni bıraktın Jennifer neden.
-Çünkü Jeremy seni istemiyor ! Söylediğin laflardan sonra sen zaten benim için bir ölüsün.
-Oyüzden mi hala aklında ben varım.
-Yanılıyorsun.
-Bana zarar veremezsin.
-Yine yanılıyorsun.
-Öldür beni ozaman !!
Herkes jenniferdan gelecek cevaba bakıyordu.
-Yakın bunu küllerini de Crystal a hediye yollarsınız.
-Dur dur dur lütfen Jennifer durmalarını söyle ?
-Durun !! Son sözünü söyle Alex. Artık zalimim ve Jeremy den başka kimse umrumda değil. Beni uyandırmak için oğlumun canı yandı. Bunu bana yapan sensin. Hala bedenim fazla tutmuyor. Dönüşemiyorum. Güçsüzüm. Düzelmem zaman alıcak yada jeremy nin ölümüne sebeb olacak. Jeremy mi sen mi ölmeli ? Ne dersin ?
-Çok büyük birşey biliyorum Jennifer ?
-Ne ? Ne biliyorsun alex !!!!
-BİR İKİZ KARDESİNİN OLDUĞUNU. ARTIK YANLIZ DEGILSIN.
************************************************************
ZOR BIR KARAR OLMALI JENNIFER ICIN.
KENDI OGLUNDAN MI YOKSA ALEXTEN MI VAZGECMELI ?
BU KANLI OYUNDA BIR GALIP CIKACAK. ÖLÜME MAHKUM OLAN HERKES SIRAYLA ÖLECEK. ADALET YERİNİ BULACAK.
YEPYENİ BÖLÜMLERLE SIZLERLE OLUCAM.
SOĞUK BIR GECE...
HERKESE TATLI RÜYALAR....
YAYINLAMA TARIHI : 30.04.2015
SAAT :00:15