Potter? [Dokončené]

By EroticLauStory

15.8K 577 8

[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá... More

One
Two
Three
Four
Five
Six
Seven
Eight
Nine
Ten
Eleven
Twelve
Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen
Twenty
Twenty two
Twenty three
Twenty four
Twenty five
Twenty six
Twenty seven
Twenty eight
Twenty nine
Thirty
Thirty one
Thirty two
Thirty three
Thirty four
Thirty five
Thirty six
Thirty seven
Thirty eight
Thirty nine
Forty
Forty one

Twenty one

367 11 0
By EroticLauStory


Obaja sme si sadli a rozhliadali sa po triede.

,,Sleduj Johna a Cici. Parí sa z toho čierny dym a ten nikdy neveští nič dobré." Zašepkal mi.

Zachichotala som sa a sledovala ich.
O pár minút neskôr som sa nahla nad náš elixír a skontrolovala som, či je všetko v poriadku.
V tom Johnov a Cicin exlixír vybuchol a z kotlíka vyletela tekutina hustá a čierna ako asfalt.

,,Pozor!" Zakričal James a schmatol ma okolo pásu.

Potiahol ma ku stene a zabránil aby na mňa padla čo i len kvapka toho čierneho čuda.

,,Ďakujem." Zašepkala som a sledovala situáciu.

,,Pre Merlinove oči, čo vy stvárate?" Pribehol k ním Slughorn a ovoňal kotlík.

,,Toto má od elixíru lásky ďaleko ale ak by ste chceli stavať dom, toto bude na základy dobré." Pousmial sa Slughorn.

Cici s Johnom zo seba zoškriabavali tekutinu ,,James, nechceš mi pom-" otočila sa na nás a zasekla.

V očiach jej začali horieť plamene žiarlivosti a nenávisti.
S Jamesom sme sa na seba pozreli, pustil ma a rýchlo sme od seba odstúpili.

Fred sa na nás škeril a Rose pozerala nechápavo s otvorenými ústami.

,, Pán Potter, ako sa Vám darí so slečnou Waylendovou?" Podišiel k nám.

,,Myslím, že dobre. Uvidíme za 23 minút." Žmurkol na mňa.

Obaja sme si sadli a v tichosti čakali na odvar.
Keď prešla hodina, odvar trikrát zaprskal. James vzal fľaštičku so slzami jednorožca a nakvapkal ho do odvaru.

Z elixíru vyšiel dym v podobe srdiečok.

,,Teraz sleduj." Započula som Freda.

Pristúpila som ku kotlíku a nadýchla sa.

,,Ako mám cítiť ten lektvar, keď si sa rozhodol znovu navoňať!!" Zavrčala som.

,,Ja ?? Však cela trieda voňia ako tvoja voňavka!!" Bránil sa James.

,,Pán profesor!! " Zkríkli sme obaja naraz.

Fred sa usmieval od ucha k uchu.

Slughorn prišiel k nášmu stolu.

,,Pán profesor, Potter určite niečo pokazil." Povedala som vyčerpane.

,,Ja?? To ty si mi diktovala, čo mám robiť." Zamračil sa James.

Slughorn sa nadýchol elixíru a začal sa smiať.

,,Neuveriteľné." Potešil sa,, ako odmenu, obaja máte odpustené polročné skúšky z elixírov."

,,Nechápem veď ja cítim len..." stíchla som chytila si ústa.

V tej sekunde to došlo aj Jamesovi a ten sa frajersky usmial.

Otočila som sa od neho preč a začala upratovať stôl.

Môj zrak padol na Cici, ktorá stále zazerala a vraždila ma pohľadom.

James podišiel ku mne od zadu a pritisol ma so svojim telom k stolíku.
,,Takže ťa priťahujem. Dobre vedieť Izzy." Zašepkal mi.

Mňa vystrelo a zalapala som po dychu. Jemne ma potiahol za prameň vlasov a odišiel k stoličke. Sadol si a vyložil si nohy na stôl.

——————————————

Vstala som zo stoličky vo veľkej siene a kráčala von. Oproti mne kráčal John smerom dnu na obed.

,,Ahoj Izzy, počuj, dnes je tá párty a napadlo mi, či by si na ňu nešla somnou." Zastavil sa pri mne.

,,J-Ja... nie. Nejdem na žiadnu párty. Prepáč." Usmiala sa a kráčala po chodbe preč.

Znovu ten pocit. Niekto sa na mňa díva. Zrýchlila som krok a vytiahla prútik.

,,Izzy, počkaj!!" Zakričal James a pribehol spolu s Rose a Fredom.

Vydýchla som si a schovala prútik.

,,V pohode?" Usmial sa James.

Obzrela som sa naokolo a prikývla ,,áno, už áno."

Spolu sme odkráčali do našej klubovne. Vedela som, že James si to všimol a chcel ma ukľudniť.
Ruku mi položil vzadu na chrbát a pohladkal ma.
Vošli sme do klubovni a posadali si na gauč.

,,Čo dnes budeme robiť?" Spýtal sa James.

,,Ja idem na tú párty." Popravil sa Fred.

,,Ja sa musím učiť na skúšky z Transfigurácie." Pousmiala sa Rose.

Jamesov pohľad spadol na mňa.

,,Ja neviem." Mykla som plecami.

,,Super. Spravíme si filmový večer." Usmial sa.

,,Tak fajn, ja to už viac nevydržím. Sú to tri dni, čo ste si nespravili navzájom nič. Dokonca sa na seba usmievate!" Kričala Rose,, chcem vedieť prečo."

,,My sme iba uzavreli mier." Povedala som kludným tónom.

,,Hneď po tom ako sme skoro zomreli." Dokončil to James.

Rose na nás oboch nechápavo pozerala a potom sa usmiala.

,,Práve som si spomenula, že s Fredom musíme napísať našim rodičom." Usmievala sa a ťahala Freda rýchlo preč.

James sa zasmial, pretože presne vedel, čo robia.

Keď sa za nimi obraz zavrel, otočil sa na mňa ,,Aký to bude film?"

,,Čo ak to bude seriál?" Usmiala som sa.

,,Počúvam." Podišiel ku mne.

,,Muklovia sú pobláznení momentálne za seriálom s názvom Stranger things." Začala som,, pozrime si ho tiež."

,,Platí. Môžeme začať hneď teraz." Usmial sa a skočil na gauč a zapli sme seriál.

Pozerali sme dlhé hodiny a aj tak sme ho nestihli celý pozrieť.

—————————————

A od toho dňa, nás nič neohrozilo. Nikdy nikam ma James nenechal ísť samú. Stále bol pri mne. Nikto zo koly si nato nevedel zvyknúť ale nakoniec si zvykli, že Waylendová a Potter sú znovu kamaráti.

Lenže tam bol problém. Často sme sa doťahovali a provokovali jeden druhého. Chodievali sme do Rokvillu do troch metiel spolu s Johnom, Fredom, Rose, Scorpiusom a Sofie.

Koncom jesene Scorpius konečne nabral odvahu a spýtal sa Sofie, či nepôjdu na rande.

Rose si začala rozumieť s Marcom Zabinim zo slizolinu. Bol to syn Blaisa Zabiniho a Pansy Parkinsonovej.

A Fred, Fred má ževraj frajerku ale ešte sme ju nikto nevideli. Myslíme si, že klame.

Celé víkendy sme trávili s Jamesom zavretí v klubovni a mávali sme filmové alebo seriálové maratóny.

Dokonca sme sa spolu začali aj učiť a robiť úlohy.

Continue Reading

You'll Also Like

139K 7.3K 27
Draco Malfoy a Blaise Zabini. Najpopulárnejší chlapci zo slizolinu. Lámači ženských sŕdc. Už ich unavuje, ako sa im dievčatá samé od seba hádžu do ná...
1K 48 1
Pripravovaný druhý príbeh to série Magické bytosti! Detaily nájdete v prvej kapitole s názvom - Detaily 🧝🏻‍♀️🧛🏻
38K 3.2K 40
Lissa Peverelová prestúpila z Durmstrangu na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku. Triediaci klobúk ju zaradí do Chrabromilu a keď sa usadí k stolu...
8K 273 17
Čo ak život neustále tvorí križovatky dvom ľuďom? Je to náhoda alebo si myslíte, že náhody neexistujú? Chrisove a Lauriné cesty sa neustále pretínajú...