မေတ္တာ သစ္စာ စိန်ပန်းပြာ

By six6666661998

12.7K 1.3K 135

မြင်းမိုင်လို့ခေါ်တဲ့ တောင်ပေါ်မြို့လေးတစ်မြို့ ... မင်းထက်အိမ်ဆိုတဲ့ ဘော်ဒါကျောင်းဆရာလေးနှင့် တွေ့ကြုံရသမျှ... More

အမှာစာ
(၁) Unicode
(၂) Unicode
(၃) Unicode
(၄) Unicode
(၅) Unicode
(၆) Unicode
(၇) Unicode
(၈) Unicode
(၉) Unicode
(၁၀) Unicode
(၁၁) Unicode
(၁၂) Unicode
(၁၃) Unicode
(၁၄) Unicode
(၁၅) Unicode
(၁၆) Unicode
(၁၇) Unicode
(၁၈) Unicode
(၁၉) Unicode
(၂၀) Unicode
(၂၁) Unicode
(၂၂) Unicode
(၂၃) Unicode
(၂၄) Unicode
(၂၅) Unicode
(၂၆) Unicode
(၂၇) Unicode
(၂၈) Unicode
(၂၉) Unicode
(၃၀) Unicode
The End
ကျေးဇူးတင်လွှာ
အမွာစာ Zawgyi
(၁) Zawgyi
(၂) Zawgyi
(၃) Zawgyi
(၄) Zawgyi
(၅) Zawgyi
(၆) Zawgyi
(၇) Zawgyi
(၈) Zawgyi
(၉) Zawgyi
(၁၀) Zawgyi
(၁၁) Zawgyi
(၁၂) Zawgyi
(၁၃) Zawgyi
(၁၄) Zawgyi
(၁၅) Zawgyi
(၁၆) Zawgyi
(၁၇) Zawgyi
(၁၈) Zawgyi
(၁၉) Zawgyi
(၂၀) Zawgyi
(၂၁) Zawgyi
(၂၂) Zawgyi
(၂၃) Zawgyi
(၂၄) Zawgyi
(၂၆) Zawgyi
(၂၇) Zawgyi
(၂၈) Zawgyi
(၂၉) Zawgyi
(၃၀) Zawgyi
The End Zawgyi
ေက်းဇူးတင္လႊာ

(၂၅) Zawgyi

16 2 0
By six6666661998

စိုင္းရွန္တစ္ဆိုသည့္ ကြၽန္ေတာ္ျမတ္ႏိုးရေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္၏ ငယ္ဘဝ အေၾကာင္းကို ကာယကံရွင္ဆီမွ သိပ္မၾကားရ။ တပါးသူမ်ား ေျပာစကားေတြမွသာ ၾကားသိခဲ့ရသည္။ ပထမဆုံး အႀကီးခင္ေမသန္း၊ ေနာက္ေတာ့ ဘရစ္နီ ... အခုေတာ့ သူ႔အကိုဝမ္းကြဲ စိုင္းဉာဏ္ထြဋ္ဆီမွ ... တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ ေျပာျပပုံ၊ ရႈျမင္ယုံၾကည္ၾကပုံေတြခ်င္းေတာ့ မတူၾက။ မည္သူ႔ဟာကို အတည္ယူရမည္ကား ခ်င့္ခ်ိန္စဥ္းစားစရာ ... အခု စိုင္းဉာဏ္ထြဋ္ကေတာ့ ...

"ရွန္တစ္ကေလးက ငယ္ငယ္ကတည္းက သနားစရာ သိပ္ေကာင္းတယ္ အကိုထက္အိမ္ရယ္။ သူ႔ခမ်ာ မိဘဘိုးဘြားပိုင္ေျမမွာ ေနရေပမယ့္ မိဘဘိုးဘြားမ်ားနဲ႔ မေနရဘူး။ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ သူငယ္ငယ္ကတည္းက စြန္႔ခြာသြားလိုက္တာ မိဘမဲ့ဘဝ ေရာက္ရရွာတယ္။ ရွန္တစ္အေမဆုံးတုန္းက ရွန္တစ္ ဆယ္ႏွစ္ေတာင္မျပည့္ေသးဘူးနဲ႔တူတယ္။ အေဖေျပာတာေတာ့ ရွန္တစ္အေမက ႐ုတ္ခ်ည္း အေမာထေဖာက္ၿပီးေတာ့ ဆုံးတာေလ။ ရွန္တစ္အေဖ၊ ဉာဏ့္ဘႀကီး ဦးစိုင္းရွန္ ခမ်ာလည္း သူ႔ဇနီးဆုံးၿပီး စိတ္မခိုင္ေတာ့ဘူး။ အရက္ခ်ည္းလွိမ့္ေသာက္ရင္း တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ ရွန္တစ္အေမေနာက္ လိုက္သြားတာပဲ။ အဲ့ဒီေနာက္ေတာ့ ရွန္တစ္လည္း မိဘမဲ့ တစ္ေကာင္ႂကြက္ျဖစ္တယ္ ေျပာရမွာေပါ့ ...

ဉာဏ့္အေဖကေတာ့ သူ႔တူေလး ရွန္တစ္ကို ေခၚရွာပါတယ္။ ဉာဏ္တို႔နဲ႔အတူ ႏိုင္ငံျခားမွာလိုက္ေနဖို႔။ ဟိုမွာဆို ႏိုင္ငံတကာေက်ာင္းေတြလည္း တက္လို႔ရတယ္။ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းေတြလည္း ဒီမွာထက္ပိုၿပီး က်ယ္ျပန္႔တယ္ေလ။ ဒါေပမယ့္ အတစ္ေလးက မလိုက္ဘူး။ ဒီရပ္ဒီ႐ြာ ကို မခြာခ်င္ဘူးတဲ့။ သူ႔မိဘေတြ ေခါင္းခ်ခဲ့တဲ့ ေျမကို မစြန္႔ခ်င္ဘူးနဲ႔တူပါတယ္။ အဲ့မွာ ခက္ေတာ့တာ။ အေဖကလည္း ဟိုဘက္ႏိုင္ငံမွာ အတည္တက်ျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ ဒီျပန္မလာႏိုင္ေတာ့ဘူးေပါ့။ ၿပီးေတာ့ အေဖက သူ႔အမ်ိဳးကို စိတ္နာတာရွိေသးတယ္။ ဘာလို႔လည္း ဆိုေတာ့ ...

အေဖတို႔ ေစာ္ဘြားမ်ိဳးေတြက ပိုင္ဆိုင္မႈ အေမြေပးရင္ သားအႀကီးကိုပဲ အကုန္ပုံေပးတာေလ။ အာ့ေၾကာင့္ စိတ္နာတာ။ အတန္းပညာသင္ေပးခဲ့တာကလြဲရင္ အေဖ့ခမ်ာ ဘာဆိုဘာမွ မရခဲ့ဘူးတဲ့။ အဲ့ေတာ့ အေဖက ဘာမွ မရမယ္မွန္း အေစာကတည္းက ႀကိဳသိေတာ့ ငယ္ငယ္နဲ႔ ႏိုင္ငံျခားထြက္ခဲ့တာ။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ပညာထပ္သင္ၿပီး ႀကိဳးစား႐ုန္းကန္ခဲ့ရတယ္ေပါ့။

ဒါေပမယ့္ တစ္ခုေကာင္းတာေျပာရရင္ အေဖက ဘႀကီးစိုင္းရွန္ထက္ေတာ့ ပိုလြတ္လပ္တယ္။ ဘႀကီးခမ်ာ အသက္ႀကီးမွ အဘိုးေပးစားတဲ့ ရွန္တစ္အေမကို ယူရတယ္။ အေဖကေတာ့ ငယ္ငယ္နဲ႔ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့သူ ယူလိုက္တာပဲ။ ဉာဏ့္ကိုလည္း ငယ္ငယ္နဲ႔ ေမြးလိုက္တာပဲ။ ဘာပဲေျပာေျပာ ဘႀကီးေရာ အေဖေရာ ႏွစ္ေယာက္စလုံးကေတာ့ ကိုယ္ေပါင္းသင္းတဲ့ သူနဲ႔ ေမတၱာမွ်ၾကလို႔ ကံေကာင္းခဲ့ၾကပါတယ္။ ကံဆိုးတာဆိုလို႔ ဘႀကီးတို႔ လင္မယား သက္ဆိုးမရွည္လိုက္တာပဲ။ ရွန္တစ္အတြက္ ဝမ္းနည္းစရာျဖစ္သြားတာေပါ့ ...

အခု ရွန္တစ္ ေနမေကာင္းလို႔ လာၾကည့္တာလည္း အေဖ့ခမ်ာ ေတာ္ေတာ္ေလးစဥ္းစားၿပီးမွ လာရတာ။ အေဖက စိတ္ေစတနာရင္းနဲ႔ လာလည္း ပတ္ဝန္းက်င္က အေကာင္းမျမင္တတ္ၾကဘူး။ ဉာဏ္တို႔ အကုန္ျပန္ၾကားပါတယ္။ ဘႀကီးတို႔ လင္မယားကိုလည္း အေဖက အဆိပ္ခတ္သတ္လိုက္တာတို႔။ ရွန္တစ္ကိုလည္း အသက္အႏၲရာယ္ျပဳဖို႔ အၿမဲႀကံစည္ေနတယ္တို႔။ အေဖသာ ျမင္းမိုင္က ၿခံဝင္းႀကီးတစ္ခုလုံးရသြားရင္ ဘိန္းစိုက္ခင္းလုပ္ႏိုင္တယ္တို႔ ... ျမင္းမိုင္က လူေတြက အေဖ့ဆိုရင္ မေကာင္းပဲ ေျပာၾကတာ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ အေဖကလည္း ျမင္းမိုင္ကို မုန္းတယ္ ... ျမင္းမိုင္ကလည္း အေဖ့ကို မခင္ဘူး။ ဒီေတာ့ ေဝးသထက္ ေဝးၾကတာေပါ့ ...

ဒါေပမယ့္ အေဖ့ခမ်ာ ရွန္တစ္အတြက္ မုန္႔ဖိုးဆိုၿပီး ခဏခဏ ဆရာမခင္ေမသန္းဆီလႊဲေပးရွာပါတယ္။ အဲ့ဆရာမကလည္း တစ္ခါတေလ ဘုဆတ္ဆတ္ႏိုင္တယ္။ မသိရင္ အဲ့ေက်ာင္းဝင္းႀကီးကိုပဲ သူပိုင္သလို။ ရွန္တစ္ကိုလည္း ေနာက္ပိုင္းေတြ ပိုခ်ဳပ္ခ်ယ္လာတယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲ့ဒီေျမေနရာမွာ စာသင္ေက်ာင္းေဆာက္ေစခ်င္တဲ့ ဘႀကီးရဲ႕ ေစတနာကေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ မေကာင္းတာက အဲ့ဒီ ဆရာမႀကီးပဲ။ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ထင္ေတာ့ ဆရာမႀကီးက တအားေနရာလိုခ်င္တယ္လို႔ ထင္တာပဲ။ သူ ျမန္ျမန္ပင္စင္ယူမွပဲ အေကာင္းဆုံးျဖစ္မွာ ...

ေနာက္ဆုံးေတာ့ ရွန္တစ္လည္း သူ႔ေၾကာင့္ စိတ္ညစ္လို႔ျဖစ္မယ္။ ဆယ္တန္းစာေမးပြဲကို ေအာင္, ေအာင္ မေျဖေတာ့တာ။ အကိုထက္အိမ္ မသိလို႔။ ရွန္တစ္က ငလည္။ သူ႔အတြက္က ဘာမွမလိုအပ္ဘူးေလ။ အဲ့ေျမကြက္ႀကီးတစ္ခုလုံးပိုင္ေနတာနဲ႔တင္ ၿမိဳ႕သုံးပုံတစ္ပုံစာေလာက္ရွိတယ္။ ေျပာရရင္ ေက်ာင္းအေနာက္ဘက္ ေတာင္ကုန္းေတြက စည္း႐ိုးသာ မခတ္ထားတာ။ အဲ့အေနာက္က သစ္ေတာေတြလည္း ေစာ္ဘြားပိုင္ ေတာႀကီးေတြပဲ။ ထားပါေတာ့။ ကြၽန္ေတာ္ ထင္တာေတာ့ ရွန္တစ္က တမင္သက္သက္ ေအာင္,ေအာင္ မေျဖတာထင္တယ္။ ဆရာမႀကီးကို ကန္႔လန္႔တိုက္ၿပီးေတာ့ေလ ... ေက်ာင္းကို ေအာင္ခ်က္က်ေအာင္လုပ္တာျဖစ္မယ္ ... ဟားဟားဟား ... အဲ့လိုဆိုရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ ...

ဒါေပမယ့္ ဉာဏ္စိုးရိမ္တာ တစ္ခုေျပာရရင္ ... ေသခ်ာေတာ့ မသိဘူးေပါ့။ မွန္းေခ်နဲ႔ စဥ္းစားၾကည့္တာ။ ... ဆရာမႀကီးက ရွန္တစ္ရဲ႕ စာေမးပြဲ အေျဖလႊာေတြကိုမ်ား အစားထိုးပစ္လိုက္သလား မသိဘူး။ စာေမးပြဲ က်ေအာင္လို႔ေလ။ အကယ္၍သာ ရွန္တစ္ ေအာင္သြားခဲ့ရင္ တကၠသိုယ္ေတြ ဘာေတြ သြားတက္ခ်င္တက္မွာ။ အဲ့က်ေတာ့ ဒီေက်ာင္းႀကီးပိတ္ပစ္ၿပီး ေျမကြက္ေတြ အစိတ္ စိတ္ ေရာင္းလိုက္ရင္ အဲ့ဆရာမ ဘဝပ်က္မွာေလ။ အဲ့ဒါလည္း တစ္မ်ိဳးေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္ထင္တာပါ။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ ရွန္တစ္ ပထမဆုံးတစ္ေခါက္ေျဖတဲ့ ႏွစ္တုန္းက စာေမးပြဲက်ေတာ့ ဉာဏ့္ကို ရင္ဖြင့္ဖူးတယ္။ သူစာေမးပြဲ က်တဲ့အေၾကာင္းကို ယူက်ဳံးမရစြာနဲ႔ေပါ့။ ရွန္တစ္ကေတာ့ ႀကိဳးစားၿပီး ေျဖလိုက္တာပဲတဲ့။ ဂုဏ္ထူးမရခ်င္ေန ... ေသခ်ာတာေတာ့ သူေျဖခဲ့တဲ့ အေျဖလႊာေတြဟာ ေအာင္မွတ္ ေသခ်ာေပါက္ကို ရႏိုင္တယ္တဲ့ ...

ဉာဏ္လည္း အဲ့တုန္းကေတာ့ ေသခ်ာ မစဥ္းစားမိလိုက္ဘူး။ ရွန္တစ္ကလည္း ၁၆ႏွစ္ေတာင္မျပည့္ေသးဘူးေလ။ အခုေတာ့ ၁၈ႏွစ္ျပည့္ၿပီဆိုေတာ့ ပိုင္ဆိုင္မႈအားလုံး တရားဝင္ျဖစ္ၿပီ။ အုပ္ထိန္းသူမလိုပဲနဲ႔ ရွန္တစ္စိတ္ႀကိဳက္ လုပ္ခ်င္တာလုပ္လို႔ရၿပီ ... အဲ့ဆရာမေတာ့ မၾကာခင္ အနားယူရေတာ့မွာပါ ... ဟက္ဟက္ ... သူ႔ေခတ္လည္း ကုန္သင့္တာၾကာပါၿပီ ... ဟက္ဟက္ဟက္ ...

ေအာ္ ... ဘာလိုလိုနဲ႔ မနက္၂နာရီေတာင္ ထိုးၿပီ။ ကိုထက္အိမ္ အိပ္ခ်င္အိပ္ေလ။ ဉာဏ္က ေလယာဥ္ေတာက္ေလွ်ာက္ အိပ္လာေတာ့ ေနလို႔ရတယ္"

"အင္း ... အင္းး ... ဒါဆို အကို ခဏအိပ္လိုက္အုန္းမယ္ေနာ္္ ..."

ကြၽန္ေတာ္လည္း ဒီေတာ့မွ ရွန္တစ္ကုတင္ေဘးက သစ္သားခုံတန္းရွည္မွာပဲ ခါးဆန္႔အိပ္လိုက္ေတာ့သည္။ မိုးေတာင္လင္းခါနီးပါၿပီ။

ဉာဏ္ေလးေျပာသြားသေလာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာေတြးစရာေတြ အမ်ားႀကီးက်န္ခဲ့ပါ၏။ တစ္ေယာက္ကို တစ္မ်ိဳးေျပာေနၾကသည့္ စကားမ်ားထဲတြင္ ဘုံတူတာေတြလည္း ရွိသည္။ တက္တက္စင္ကြဲလြဲေနတာေတြလည္းရွိသည္။ ဉာဏ္ေလးကေတာ့ မမွန္တဲ့ကိစၥဆို သူ႔အေဖဘက္က လိမ္မေျပာေလာက္ပါဘူး။ သူတို႔ သားအဖကိုယ္တိုင္လည္း ခဏခဏ ကေတာက္ကဆျဖစ္ၾကတာဆိုေတာ့။ ဟူးးး ...

ကြၽန္ေတာ္လည္း မ်က္လုံးႏွစ္ဖက္ စင္းေမွးၿပီး အိပ္ေတာ့မယ္ႀကံမွ တစ္ခု သတိရကာ ...

"ဉာဏ္ေလး ... အကို တစ္ခုေမးခ်င္တာရွိလို႔။ ဉာဏ္တို႔ ဘိုးဘြားေတြ အေၾကာင္းပါပဲ။ ... ဉာဏ္ေလးနဲ႔ ရွန္တစ္တို႔ အေဘး(အဘိုးရဲ႕အေဖ) မွာ အမတစ္ေယာက္ ညီမတစ္ေယာက္ ရွိတယ္ဟုတ္ ...သူတို႔နာမည္ေတြက နန္းျမအိမ္နဲ႔ နန္းျမခ်ိန္ဆိုတာလား ..."

ကြၽန္ေတာ့္ ေမးခြန္းကိုၾကားေတာ့ စိုင္းဉာဏ္ထြဋ္မွာ ေတြေတြေလးၾကည့္လ်က္။ သူတို႔ အဘိုးအဘင္ေတြအေၾကာင္း စိတ္ဝင္စားေနသည့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို အံ့ၾသသလို မယုံၾကည္ႏိုင္သလို မ်က္လုံးေတြႏွင့္ ၾကည့္ရင္း ...

"ဉာဏ္ မသိဘူး အကို ... အေဖက အမ်ိဳးကို စိတ္နာေတာ့ ဘိုးေဘးေတြအေၾကာင္း တစ္ခါမွ မေျပာျပဖူးဘူး။ ရွန္တစ္ဆိုရင္ေတာ့ သိခ်င္သိလိမ့္မယ္ ... ဘႀကီးစိုင္းရွန္က ဉာဏ္တို႔ Family Tree ကို ႀကဳံတိုင္းရွင္းျပတတ္တယ္ေလ။ ေအာ္ ... ဒါနဲ႔ အဲ့ Family Tree ဆြဲထားတဲ့ ဇယားအရွည္ႀကီးက အိမ္ေတာ္ဝင္း ပင္မေဆာင္ နံရံမွာ ကပ္ထားတယ္ထင္တယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘယ္ႏွခုႏွစ္မွာေမြးၿပီး ဘယ္ႏွစ္မွာ ေသသြားတယ္က အစ မွတ္တမ္းေတြ လုပ္ထားတယ္ ... ဟုတ္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ျမင္ဖူးတယ္ ... အကိုထက္အိမ္က ဘာလို႔စိတ္ဝင္စားတာတုန္း ..."

"ေအာ္ ... ဒီလိုပါပဲ ... ေစာ္ဘြားမ်ိဳးႏြယ္စုတစ္ခုအေၾကာင္းဆိုေတာ့ စာတမ္းေတြဘာေတြ ျပဳစုလို႔ရတာေပါ့ ... ဟဲဟဲ"

"ျပဳစုမေနပါနဲ႔ ကိုထက္အိမ္ရယ္ ... ကြၽန္ေတာ္တို႔ မ်ိဳးဆက္က ျပတ္ေတာ့မွာပါ။ ကြၽန္ေတာ္လည္း မိန္းမမယူသလို အတစ္ကေလးလည္း မယူမွာေသခ်ာတယ္ေလ ... ဟဲဟဲ"

ရွန္တစ္လည္း မိန္းမ မယူမွာ ေသခ်ာတယ္တဲ့လား။ ကြၽန္ေတာ္ အလိုလိုၿပဳံးမိလ်က္ ကုတင္ေပၚ ေခြေခြေလး အိပ္ေနတဲ့ ရွန္တစ္ကို လွည့္ၾကည့္မိပါသည္။ ရွန္တစ္ကေတာ့ ... တ အင္းအင္းနဲ႔ ...

တစ္ေရးႏိုးလာပုံရသည္။ ဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ပဲ ကုတင္ေဘး ထ,သြားလိုက္ကာ ဟိုဘက္ဒီဘက္လွည့္ျပဳဖို႔ ရွန္တစ္ကို ကူညီေပးလိုက္ပါသည္။

Good Night ပါ ရွန္တစ္ကေလးရယ္ လို႔လည္း တိုးတိုးကေလး ေရ႐ြတ္လိုက္၏။

ေစာ္ဘြားေလး ရွန္တစ္ႏွင့္ ျမင္းမိုင္ၿမိဳ႕မွ ထူးျခားအံ့ၾသဖြယ္ အယုံအၾကည္မ်ား၏ ပေဟဋိေတြလည္း တစ္စတစ္စ လွစ္ဟလို႔လာခဲ့ၿပီ။

က်န္တဲ့ ပေဟဋိေတြဆိုလို႔ ရွန္တစ္၏ စာေမးပြဲအခါခါက်ေနျခင္း အေၾကာင္းရင္းရယ္ ...

အေမျမခ်ိန္ဆိုတာ ၁၉၃၀ခုႏွစ္တုန္းက သက္ရွိထင္ရွားရွိခဲ့တဲ့ ရွန္တစ္ရဲ႕ ေဘးေလးလား ဆိုတာရယ္ ...

***

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ ႏိုးလာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေတာင္ အလင္းျဖာဝင္ေနၿပီ။ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ မနက္၈နာရီ။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ခုံတန္းရွည္မွ အထ ...

"အိပ္ေရးဝရဲ႕လား အကိုဆရာ ..."

"အင္း ဝတယ္။ ... ရွန္တစ္ေရာ အိပ္ေရးဝလား။ ဟားးး ... မနက္၆နာရီ ေဆးတိုက္ရအုန္းမယ္ ..."

ကြၽန္ေတာ္လည္း ကပ်ာကယာျဖင့္ ထၿပီး ေဆးကတ္ေတြ သြားေဖာက္မယ္ႀကံေတာ့ ...

"ေသာက္ၿပီးၿပီ အကိုဆရာေရ ... ကိုဉာဏ္ တိုက္သြာတာ ..."

"ေအာ္ ... ကိုဉာဏ္က ျပန္သြားၿပီလား ..."

"အင္းးး ... ၾကာေပါ့။ မနက္စာနဲ႔ ေဆးနဲ႔ တိုက္ၿပီးေတာ့ သူလည္း ေဟာ္တယ္ျပန္အိပ္လိုက္အုန္းမယ္တဲ့။ မိုးလင္းတဲ့အထိ ကိုဉာဏ္တစ္ညလုံး မအိပ္ဘူးေလ။ ...ကြၽန္ေတာ့္ကို အေဖာ္ျပဳေပးေနတာ ..."

"ဟားးး ... ရွန္တစ္ေရာ ႏိုးေနတာလား။ မိုးလင္းပိုင္းေတြမွာ ..."

"အင္းေပါ့။ တစ္ေနကုန္ အိပ္ေနရေတာ့ အိပ္ေရးက ရွယ္ဝေနၿပီေလ။ မနက္ကလည္း ေလးနာရီေလာက္ထဲက ႏိုးေနတာ။ ဒါနဲ႔ ညီအကိုႏွစ္ေယာက္ စကားေတြ ေျပာျဖစ္ၾကတယ္္ဆိုပါေတာ့ ..."

ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ သြားတိုက္မ်က္ႏွာသစ္ဖို႔ ေရခြက္ေတြ၊ သြားတိုက္တံေတြ ထုတ္ေနတုန္း။ ရွန္တစ္ကေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ ေခြေခြေလးထိုင္ရင္း ကြၽန္ေတာ္လႈပ္ရွားသမွ်ကို လိုက္ၾကည့္လ်က္ ...

"ေအာ္ ... ဘာေတြေျပာၾကလဲ ... ျပန္ေျပာျပအုန္းေလ ...ရွန္တစ္ရဲ႕"

"ဟက္ဟက္ ... နားေထာင္ခ်င္လို႔လား။ တကယ္ေတာ့ ကိုဉာဏ္က သူ႔အခ်စ္ဦးအေၾကာင္း ေျပာသြားတာ။ ဘယ္လိုဂ႐ုစိုက္တတ္ေၾကာင္း ... ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တတ္ေၾကာင္းေတြေပါ့ ..."

"ဟားးး ... အာ့ဆိုေတာ္ေတာ့။ မေျပာနဲ႔ေတာ့။ မ်က္ႏွာသြားသစ္လိုက္အုန္းမယ္ ရွန္တစ္ေရ။ ေဟာ ... ေႏြဦးနဲ႔ ေသာ္ကတို႔ေတာင္ လာေနၾကၿပီ ..."

ကြၽန္ေတာ္လည္း ေကာ္ရီဒါအဆုံးမွာ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလွ်ာက္လာေနၾကတဲ့ ကယ္တင္ရွင္ႏွစ္ေယာက္ကို အခြင့္ေကာင္းယူကာ ရွန္တစ္ အနားမွလစ္ခဲ့ရသည္ေလ။

ဟင္းးး ... စိုင္းဉာဏ္ထြဋ္နဲ႔ စိုင္းရွန္တစ္။ ေတာ္ေတာ္လည္း မလြယ္တဲ့ ကေလးဇိုးညီအကိုေတြ။ ဉာဏ္ေလးရဲ႕ အခ်စ္ဦးဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္၊ မင္းထက္အိမ္ေလ။

ဒီေတာ့ သူတို႔ညီအကို ႏွစ္ေယာက္သားက အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေရွ႕ထားၿပီး ကြၽန္ေတာ့္အေၾကာင္းေျပာေနခဲ့ၾကတာတဲ့လား။ အံ့ပါ့ဗ်ာ ...

ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ႏွာတစ္ခုလုံးမွာေတာ့ မနက္ခင္း ေနေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေအာက္ ရဲတြတ္နီအမ္းေနမည္မွာ ေသခ်ာပါသည္ေလ။

အေရွ႕က ေလွ်ာက္သာသည့္ ေႏြဦးႏွင့္ ေသာ္က ႏွစ္ေယာက္သားမွာလည္း ေျခတစ္လွမ္း ကုေဋတစ္သန္းႏႈန္းႏွင့္ ေလွ်ာက္တုန္း။ ၿပီးေတာ့ ေကာ္ရီဒါေဘးမွာ ရပ္ေစာင့္ေနသည့္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေတာင္မျမင္ပဲ အခန္းထဲဝင္သြားၾကေတာ့သည္။ လက္ခ်င္းလည္း တြဲလို႔။ ဒီႏွစ္ေယာက္လည္း ဘာေတြမ်ားလဲ မသိ။

ေနာက္ထပ္ ပေဟဋိတစ္ခုျပန္လား ... ဟက္ဟက္ဟက္။

***

Continue Reading

You'll Also Like

606K 39.8K 114
HlxanNayyUniverse ဆက္ကဘုံလျှန် (Sakka Bxon Hlxan) နေးလက်ျာ (Nayy Lattyar) (Own Creation) Starting Date •• 24/9/2021 Ending Date •• 3/9/2024
984K 74.5K 38
Title - သူကြီးကတော် Type - တောရွာ။ Start date - 12 January 2021 End date - 8 September 2021 Unicode and Zawgyi
359K 28.4K 76
ခပ်တည်"နေတတ်တဲ့ ဂိုဏ်းခေါင်းဆောင် Luó Yù(လောယွီ)နဲ့ လျှို့ဝှက်ဆန်းကြယ်တဲ့ အယောင်ဆောင် ကောလိပ်ကျောင်းသား Ruǎn Zhēng(ရွမ်ကျန်း)... Author(s)...