Dark Side M. R.

By llhhlxh

6.2K 136 46

Córka najniebezpieczniej wiedźmy na świecie i obrzydliwie bogatego czarodzieja zmienia szkołę i zaczyna chodz... More

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
info!!!

Wstęp

647 8 1
By llhhlxh

Hej to moja pierwsza książka, więc z góry przepraszam za wszystkie błędy.

Uwaga!!!
Nie wszyskie wydarzenia będą takie same jak w książkach.
Wszelkie informacje o Beauxbatons nie są potwierdzone (wymyślałam je sama)
Na potrzeby książki Bellatrix, Narcyza, Andromeda, Syriusz oraz Regulus to rodzeństwo.
Voldemort i Mattheo są czystej krwi.

Świat Harrego Pottera i postacie należą do J. K. Rowling, a Mattheo Riddle do yasmineamaro.

Bohaterowie:

Madison Lestrange - główna bohaterka, a ma 15 lat, jest córką Bellatrix i Rudolfa. Chodziła do Beauxbatons. (możecie sobie wyobrazić jak wygląda)

Draco Malfoy- kuzyn Madi, lat 16

Blaise Zabini- przyjaciel Madi, lat 16 są najlepszymi przyjaciółmi od wielu lat.

Mattheo Riddle- syn Voldemorta, lat 16

Astoria Greengrass- 16 lat

Continue Reading

You'll Also Like

50.1K 2.7K 70
Faktem było to, że Synowie Garmadona stanowili prawdziwe niebezpieczeństwo dla Ninjago i jego mieszkańców. Choć Ninja robili wszystko, żeby powstrzym...
12.2K 2.3K 13
Kiedy Harry Potter zjawia się w Hogwarcie, jest zupełnie inny, niż wszyscy przypuszczali. Jest cichy, wycofany, nigdy nie podnosi głosu i nie szuka p...
8K 440 26
18-letnia Olimpia Salazar to popularna hiszpańska piosenkarka. Wraca do Barcelony po 2 miesiącach nieobecności spowodowanej trasą koncertową. Aby odp...
5K 681 29
~~~~~~~ " - Nie jesteś taki zły, jak wszyscy mówią. - Nie każda plotka o mnie jest prawdziwa skarbie." ~~~~~~~