Het paard dat moordde

By Ragna_unicorn

25.5K 1.5K 326

Op Hazel's manege staat een paard dat al een paar moorden op zijn geweten heeft maar Hazel denkt dat het niet... More

de eerste dag
De les
Het verhaal van Kumai
denken over een plan
het mislukte plan
Tobias&Kumai
Abbey wordt erbij betrokken
Het moment dat Tobias eng werd
Wat zeg je?!
Dit loopt nooit goed af
De donkere kamer
Met Kumai in een kamer
Het bos
De zwarte man
Heeeelp!
Nog 1?!
Thank God maar toch niet helemaal....
Och jongens kom gewoon
Doe het!
Antwoord op m'n vraag
Dag wereld
De vlucht! de redding?
Terug bij af
Myrthe
Dammit
Nee!
Opgeven of doorgaan?
Eindelijk?
Eindelijk gedaan ?
Help!
(slacht)stal
monster!
Geef het op!
Bloed
proeven
De proeven gaan verder
draaien?
piep
Kokhalzen
Staar
Happy end ?
Epiloog
Q&A

Kleine witte kamer

407 28 10
By Ragna_unicorn

Ze gilde en gilde totdat ze zoveel bloed had verloren en ze flauwviel. Ze wist niet hoelang ze buiten westen was geweest maar toen ze wakker werd was ze weeral ergens anders. Deze keer zat ze in een kleine witte kamer met een tafel en stoel in het midden en een televisiescherm op de muur. Ze voelde steken pijn in haar buik, ze hief haar t-shirt op en er liepen 3 gigantische sneden over haar buik maar ze waren alle 3 terug toegenaaid. Er klonk gekraak en op de tv verscheen Kumai. Hazel keek heel aandachtig naar het scherm. Plots liep er iemand in het beeld en ging op een stoel zitten. 'Mij had je hier vast niet verwacht he?' Een gemene grijns verscheen op haar gezicht. 'Shayra?! Ik dacht dat je dood was.' Hazel mompelde het meer maar ze had haar verstaan. 'Och ja , mijn schotwond doet pijn dat wel , maar we hebben het bijgelegd en ik heb besloten hem verder te helpen.' Hazel keek geschokt maar voelde de woede in haar opborrelen. 'Zoals je ziet zijn je sneden genaaid en hebben we je bloed toegediend. We hebben dat gedaan omdat het leuker is je pijn te doen als je wakker bent. Zoals met deze hier.' Shayra keek naar Kumai en dan terug naar Hazel. ' Vandaag beginnen we met de proeven en we zullen wel zien hoe lang je volhoudt zonder te smeken om dood te mogen.' Ze grinnikte en liep weg. Het beeld werd bijna onmiddellijk zwart. Hazel wist niet wat ze bedoelde dus ging ze op de stoel gaan zitten maar zie je daar loopt het al fout. Ze zat nog niet helemaal neer en er schoten al ijzeren enkelbanden uit waardoor ze vastzat. Via een luik dat in de muur zat werd er iets naar binnen geduwd. Het was zo een bord met een koepel over zoals in chique restaurants. 'VERWIJDER DE KOEPEL' Hazel verroerde niet. 'DOE HET' Ze schudde haar hoofd. Elektrische schokken schoten door haar lichaam maar ze bleef weigeren. Het bord werd terug naar de andere kant gedaan en deze keer kwam het terug zonder koepel....


sorry klein stuk maar ik ben echt inspiratieloos :'( Tips mogen altijd ;) Vote & comment maar :)

kusjes

Continue Reading

You'll Also Like

160K 5.4K 50
Amber-Rose Divlis verhuist naar Miami. Daar leert ze haar twee stiefzussen Dianna en Arielle kennen. Verhuizen wou Amber helemaal niet en ze is in ee...
148K 7.1K 84
Hoi ik ben Skyler, ik ben een 17 jarig meisje. Mijn vader is overleden door een vliegtuig ongeluk. Mijn moeder heeft het zwaar gehad, Ze zat aan de...
154K 9.4K 44
Layne is 16 jaar en heeft veel meegemaakt. Haar moeder is overleden en haar vader is depressief. Layne is een bijzondere wolf haar vacht is namelijk...
159 1 25
Wat als de vakantie waar je zo naar verlangde eindigt in een grote nachtmerrie? Dit overkwam Vera van 18 afgelopen zomer in Italiƫ. Wat doe je als j...