Urodzona z przemocy

By anonim4358

17.1K 478 11

Młoda Ava zostaje oddana do adopcji, po tym jak uciekła z domu pełnego przemocy. Jak dalej potoczą się jej lo... More

~1~
~2~
~3~
~4~
~5~
~6~
~7~
~8~
~9~
~10~
~11~
~12~
~13~
~14~
~15~
~16~
~17~
Informacja
~19~
~20~
~21~
~22~
~23~
~24~
~25~
~26~
~27~
~28~
~29~
~30~

~18~

334 10 0
By anonim4358

Alison po usłyszeniu dzwonka, podeszła do drzwi, trzymając list w lewej dłoni. Otworzyła je szybko i przed nimi zobaczyła dwóch policjantów.

- Dzień dobry.

- Dzień dobry. Możemy wejść?

- Tak. Tak jasne zapraszam.

Policjanci weszli na korytarz. Po krótkiej  chwili Alison zaprowadzila ich do mojego pokoju, w którym siedziała roztrzęsiona Olivia.

- Dobrze to skąd konkretnie panie wiedzą, że pańska córka została porwana?

- Z tego - Alison wypchnęła w ręce policjanta dwa listy. - Drugiego nie zdążyliśmy otworzyć.

- Mam paniom przeczytać?

- Może pan.

- No dobrze - policjant przerwała na chwilę - jak widzę nie podłuchałyście i wezwałyscie gliny. Wasza pierdolona córeczka już dowiedziała się co to gwałt. Macie ostatnią szansę.  Poproszę jedenaście tysięcy. Pod mostem niedaleko waszego domu. Zrzucicie je w torbie, piętnastego o godzinie 12. Jak nie to dostaniecie ostatni list.

- Oni chcą ją zabić? - Spytała Olivia.

- Tak i zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby ją odnaleźć. Dobrze to ja będę miał jeszcze kilka pytań. Kiedy wasza córka została porwana?

- To było chyba pierwszego?

- Chyba tak - poparła Alison Olivię.

- Dobrze w takim razie na dzisiaj będzie to wszystko. Sami trafimy do wyjścia.

Continue Reading

You'll Also Like

121K 2.4K 35
"Każdy z nas pragnie przekroczyć erotyczne konwencje,tabu,i w upojeniu wstąpić w królestwo Zakazu. Ale tak bardzo brakuje nam śmiałości..." ~~ Milan...
28.6K 1K 22
O Madelaine Petsch która zakochuje się w Vanessie Morgan. Riverdale tu nie istnieje a żadna z nich nie jest aktorką. Madelaine jest tak jak w prawdzi...
392K 27.4K 21
Ameryka ma ważniejsze problemy na głowie niż dwóch bezbronnych chłopców, którzy zrządzeniem losu trafiają na siebie. Karl to sierota, której życie za...
771 134 8
Nie od dziś wiadomo, że okładka przyciąga czytelnika, zatem chętnie pomogę, aby tego CZYTELNIKA przyciągnąć 😉