-Kérem, hogy az öt lány kövesse Park SaeJint-Integet egy harmincas éveiben járó nő
Ahogy az ajtó felé lépkedek érzem az emberekből áradó szomorúságot. Évekkel ezelőtt még én is ebben a helyzetben voltam. Nem tudtam, hogy végül sikerülni fog e, hogy vagyok e elég jó. Utoljára körbenézek a termen. Csalódott, dühös és szomorú tekintetek szegeződnek ránk. Rae egy lány a táncóráimról még sír is. Megkönnyebbülök mikor kilépek az ajtón. Egyenesen a liftbe követjük Park Saejint. Egyesével belépünk, majd megnyomja az első emelet gombját. Az első emelet az irodai részleg, többek között Jang Hyeonseok irodája is.
Park Saejin egy nappalinak kinéző helységbe vezet. Piros bőr fotelek és kanapék arra várnak, hogy valaki beleüljön. Középen egy üveg dohányzóasztal, friss virággal diszítve.
-Foglaljanak helyet kérem-mutat a fotelekre-Nemsokára Hyeonseok is megérkezik
Nem szeretek várni. Nem nagy erény, de elképesztően türelmetlen vagyok.
Kisebb koromban anya, ezért nem is küldött egy idő után vásárolni.
-Köszöntöm az újdonsült előadóimat-lép be az épület fejese-Lenne itt néhány megbeszélnivalónk-csapta össze a tenyerét-Először is, ha nincs ellenvetés akkor holnap alá is írhatnátok a szerződéseket, a kiskorúak szüleinek is jönni kell. Mindenkinek megfelel a holnap?
Némán bólintunk.
-A kreatív csapatunk már kitalálta a nevet és több ötletük is van, koncepcióra is.
Izgalmambam fentebb csúszok a széken. Örömömben ugrálni tudnék. Most realizálódott bennem úgy igazán a helyzet.
-A csapat neve nem más, mint a Sweetener, ami tükörfordítással az édesítőszer. Ezt fogjátok tükrözni a rajongók felé. Cuki koncepcióba bújtott girl crush csapat odamondó szövegekkel. A rajongó tábor pedig lehetne a Sweetness-lelkesedik
Ahogy végignézek a lányokon egytől egyik helyeslően bólogatnak. Egyedül Yi-jin arcán látok egy kis bizonytalanságot.
-Holnapra csomagoljatok össze, mert az idol dormunkba fogtok innestől kezdve lakni. Tágasabb, kényelemtekre van kialakítva, mindannyiótoknak lesz saját szobája, illetve a stylistok elképzelésük szerint töltötték meg gardróbjaitokat mindenféle öltözettel.
Elkapom Hani pillantását a külön szoba hallatán. A gyakornoki dormok nagyon szűkösek, kénytelen vagy négy, öt másik gyakornokkal együtt élni akár évekig. Pletyka terjedt egy Eun nevű lányról, hogy bántja a szobatársait. Pókot, szemetet dobált a hálótársai ágyára, ellopta mások ruhát. Noha sose tudták ezt bebizonyítani, a szobatársai igazukat állították, köztük Hani is.
-Hétfőn megbeszélést tartunk Park Teddy társaságában. Szeretném ha minnél hamarabb minőségi anyag lenne a kezünkben. Ezért a debütálásért egy BLACKPINK Comebacket halasztottam el. Van több demonk ami arra vár, hogy felénekeljétek. Ha minden a terv szerint halad még aznap fel vennék az új dalt. Kedden pedig a Kiel Tutin koreográfussal fogtok találkozni, hogy az új dal koreográfiáját megtanítsa nektek. Minden demohoz tartozik egy demo tánc is. Egyenlőre ezek a biztos időpontok, ha közbe történne valami a menedzseretek értesít benneteket-instrukcionált tovább minket
Remélem ennyi új információt megfogok jegyezni.
-Elnézést-nyújtja fel a kezét, mint az iskolában Jiwon-nem ismerjük még a menedzserünket.
A férfi óvatosan elmosolyodott, mintha egy jólismert viccet mondott volna neki.
-Bemutatom a menedzsereteket Park Saejint-mutat az ismert titkárnőre, aki ezek szerint a menedzserünk is-Ha bármi problémátok adódna, bátran osszátok meg vele. Van valami kérdésetek esetleg?
Mind némán ültünk továbbra is.
-Nagyszerű. Akkor szerintem menjetek csomagoljatok és pihenjétek ki magatokat, mert ami mostantól fog rátok várni keményebb lesz mindennél. Nemhiába vannak a hosszadalmas tréningjeitek, nem mindenki bírná azt ami az idol élettel jár. A gyakornokság csak hab a tortán, de ez már a gyertya.
Én jövök ki elsőnek az iroda részről. Yi-jin és Hyejin maradnak pár szót váltani Hyeonseokkal.
-Kicsit félek bemenni a szobatársaimhoz-remeg meg Jiwon
Ó egek, ebbe bele se gondoltam. Mennyi utalatot fogunk kapni a többi lánytól.
-Nem lesz semmi baj, már csak a ma estét kell átvészelnünk-próbálom megnyugtatni
-Így van, ha tesznek valamit az csak magukat minősíti-csatlakozik Hani
Látva Jiwon arckifejezését gyorsan megnyugtatom.
-De nem tesznek semmit. Egy fél óra múlva találkozzunk az étkezőben, rendben?
-Rendben-bólintanak rá.
Mély levegőt veszek miután az ajtóhoz érek. Felkészültem rá, hogy nem fognak túl kedvesen fogadni, de ami várt bent arra nem számítottam.
Félve nyitom ki az ajtót. Ruhák vannak szanaszét dobálva, fogkefe, wc papír a földre gurítva. Kábultságot érzek, mikor rájövök, hogy az én ruháim hevernek szanaszét a földön. A legalsó ágyon megpillantom a síró Mirát, Yora és Sana támogató karjaiban. Az ajtónyílás hangjára rámkapják a tekintetüket. Az együttérző arckifejezésük elképesztő gyorsasággal vált dühössé.
-Mira minden rendben?-lépek közelebb hozzá
-TÉGED CSAK NE ÉRDEKELJEN-kezd el üvölteni-TE IS TUDOD, HOGY EZ VOLT AZ EGYETLEN ESÉLYEM. MÉGIS MILYEN BARÁT VAGY?-de mielőtt szóhoz juthatnék idegesen felnevet-Jó helyed lesz a csapatban, bukásra vagytok ítélve-hahotázik, amitől felmegy bennem a pumpa
-Mégis miről beszélsz?-termek előtte, amitől kissé hátrahőköl
-Egy ilyen vokállal, mint ami nekem van. Még Hwang Hyejin is elbújhat mögöttem-kacarászik tovább
-Igazad van Mira-töprengek-vagy inkabb mégse, tudod ha annyira jó lennél vagy ahogy te mondtad jobb Hyejinnél, akkor most te lennél az ő helyén. De buta vagyok-színlelek tovább-Hisz te nem vagy elég jó
-Hogy mered?-pattan fel, lehetőleg azért, hogy kárt tegyen bennem, amikor Sana magragadja a karját
-Mit csinálsz? Nem ütheted meg. Azzal kitennének. Fejezd be-rángatja Sana
Mira arcán látszódik, hogy mérlegel, majd fújtatva kiviharzik a szobából, nyomában Sanaval és Yoraval. Kifújom az eddig benn tartott levegőt, majd sietve felkapkodon a földön heverő ruháimat és a fogkefémet. Összepakolom azt a kevés dolgot amit magammal hoztam ide, majd bezárom a szekrénybe, nehogy hozzányúljanak megint. Elindulok az ebédlőbe. Mikor felérek már ott ül Hani és Jiwon.
-Hyejinnel és Yi-jinnel beszéltetek?
-Igen-húzza el a száját Jiwon-Hyejin azt mondta egyedül akar most lenni.
-És Yi-jin?
-Igazából azt hiszem ő is-töpreng-Lehet az ő szobatátsai nem annyira kegyetlenek.
-Ne is mondd, az enyém most kapott idegösszeroppanást
Elmesélem nekik onnan kezdve, hogy lettem jóba Mirával, folytatva azzal, hogy milyen szigorúak a szülei, befejezve a mai estével.
-Jól értelmezem, hogy akkor itt kell hagynia a céget?-néz rám Hani
-Igen, a szülei csak egy próbálkozást hagytak neki. Azt mondták, ha nem sikerül debütálnia vissza kell mennie tanulni-magyarázom
-Mióta is lehet gyakornok?
-Két éve
-Akkor még friss hajtás-nevet Hani arra utalva hogy itt majdnem mindannyiunk,6 évvel később debütál
Jól érzem magam velük, órákat beszélgetünk mégis, mintha csak pár perce lenne. Ebben a párórábab megtudom, hogy többek között Jiwon szüleinek Bűvész kellék boltjuk van, Hani pedig a bátyjával jött el a meghallgatásra végül csak a lányt hívták vissza.
-Emlékszem azt mondta, hogy nem baj, így legalább megannyi gimis lány szívét törheti össze-nevetett tovább
Jiwon annyira nevetett, hogy még a székről is leborult.
-Nem akarom megzavarni a mulatságot, gondoltam szólok, hogy későre jár és szerencsés lenne pihennetek-jelenik meg Saejin
-Már megyünk is, mi csak beszélgettünk-törölgetem a szemeim a nevetéstől kicsordult a könnycseppektől
Egy hármas öleléssel búcsúzunk el egymástól az összekötő folyosón.
-Da-hae ne félj használni az önvédelmi ütést amit mutattam-köszön el Jiwon, Hani pedig mellette kuncog
Remélem alszanak a többiek, nem szeretnék több kellemetlenséget mára.
Benyitok és látom, ahogy a többiek alszanak már. Hű, jó sokáig beszélgettünk. Az izgalom okozta kimerültségtől átveszem a pizsama melegítőmet, majd lefekszem. Majd holnap reggel letusolok. Nem tudom hánykor kell kelnem, de nincs is telefonom, amivel ébresztőt állíthatnék. Beleborzongok a gondolatba, lehet nemsokára újra lesz telefonom.
Csak úgy cikáznak a gondolataim, majd elnyom az édes álom.