Випробування життя |18+

By Rose_amr

36.1K 2.3K 265

Евелін Мерфі - дівчина із загадковим минулим, звичайним, спокійним теперішнім і не відомо яким майбутнім. Дів... More

Пролог
Глава 1
Глава 2
Глава 3
Глава 4
Глава 5
Інформація від автора
Глава 6
Глава 7
Глава 8
Глава 9
Глава 10
Глава 11
Глава 12
Глава 13
Глава 14
Глава 15
Глава 17
Глава 18
Глава 19
Глава 20
Глава 21
Глава 22
Глава 23
Глава 24
Глава 25
Глава 26
Глава 27
Глава 28
Глава 29
Глава 30
Глава 31
Глава 32
Глава 33
Глава 34
Глава 35
Глава 36
Глава 37
Глава 38
Глава 39
Глава 40
Глава 41
Глава 42
Глава 43
Глава 44
Глава 45
Глава 46
Глава 47
Глава 48
Глава 49
Глава 50
Глава 51
Глава 52
Глава 53
Глава 54
Глава 55
Глава 56
Глава 57
Епілог
Подяка
Нова книга? Продовження?

Глава 16

505 39 0
By Rose_amr

За вікном панує ніч. Один за одним гаснуть вінка будинків, пустіють вулиці та дороги. Самотні ліхтарі освітлюють невеличкі острівки простору. Вночі світ людей ніби завмирає.

Навколо темрява, а в небі спалахують мільярди зірок. Ближче до півночі небо в одному місці світлішає, бліда заграва поступово розгоряється. Через кілька хвилин зринає повний місяць, на якому навіть з землі видно чудні малюнки, створені рельєфом його поверхні. Я затримую свій погляд на ньому, самостійно віддаючись в полон чарам гіпнозу. Хтось бачить там обличчя людей або диковинних тварин, інші ж шукають там забуття від своїх проблем та омріяний вічний спокій.

Зі сходом місяця стає так світло, що легко можна розрізнити силуети домів, дерев, навіть окремих листочків на них. А на землю падає їх чітка тінь. Увесь нічний світ постає перед нами, ніби вкритий сріблястою фарбою.

Від розглядання нічного Бостону мене відволікає звук вхідного повідомлення на телефоні. Кому я стала потрібна в таку пізню пору?

Від кого: Невідомий
Повідомлення: «Я біля твого будинку, за п’ять хвилин чекаю.»

Після такого повідомлення і волосся посивіти може, а мурашки піти по спині. Я підійшла до вікна і справді побачила машину. Але от не злякалася. Машину цю я вже бачила. Це спорткар Бена. Але що йому від мене потрібно?

Кому: Бену Паркеру
Повідомлення: «Що тобі потрібно?»

Від кого: Бена Паркера
Повідомлення: «Вже знаєш хто я? Похвально. Довірся мені...»

І він вийшов з мережі. Брєд. І як я маю прослизнути попри батька і брата незаміченою? Я ще ніколи не втікала з дому. Але зараз чомусь і хотіла цього, хоча розумію, що від них в реальному житті потрібно триматися подальше. Це все для завдання, чи не так? Так, для завдання.

Тому, вдівши з шафи чорні легінси та білу футболку, я тихо відкрила двері своєї кімнати. Кожен маленький крок або ж скрип, як мені здавалося, зможе розбудити все місто, а не лише мого тата. Та, на щастя, цього не відбулося. Я дійшла до дверей та, взувши кросівки, тихо відчинила та зачинила їх з іншої сторони.

Я ще пару секунд думала, чи потрібно мені це? Але назад дороги немає! Тому впевненим кроком я підійшла до машини Бена. Спокійно відкрила та сіла всередину. Паркер зразу завів мотор та виїхав на дорогу. Я навіть не хотіла питати звідки він знає мій номер телефону та адрес. І так все ясно. Наша мовчанка продовжувалася пару хвилин і я вирішила її перервати.

—Куди ми їдемо?

—Не довіряєш мені?—спитав він і нахабно посміхнувся.

—Перше-не відповідай питанням не питання, а друге-я тебе дуже мало знаю, щоб так зразу довіряти. Може ти вивезеш мене в ліс і вб’єш?

—Але ти все одно сіла в одну машину зі мною.—і правда. Але на це я просто промовчала. Десь далеко в підсвідомості я відчувала безпеку з ними.—Роджерс сказав привезти тебе.—вже серйозно сказав він.

—Що…що? Навіщо я йому потрібна?

—Сказав має до тебе розмову.—Паркер повернувся до мене обличчям, знизав плечима та повернувся далі слідкувати за дорогою.

В моїй голові зародилися тисячі думок. Знов скаже, щоб мовчала? Дуже багато я маю інформації, як на звичайну людину. З таким небезпечно жити. А що, якщо Ітан мене захоче вбити? Навіщо йому зі мною мучитися? Свідків завжди вбивають. Від таких думок руки почали потіти. Я судорожно витирала їх об штани.

—Слухай, а ти любиш мотоцикли?—Бен, побачивши мою паніку, вирішив мене відволікти.

—Так... мотоцикли-це моя слабість.—це справді так. Ще від раннього дитинства я любила дивитися на людей, які їздять на них.—В минулому місті я частенько ходила на гонки за містом. Це був такий адреналін!—вернувшись в спогади, замріяно сказала я.

—Так ти наша! В нашій банді всі мають по спортбайку.—він пару секунд подумав, а потім додав.—В нас теж проводять такі гонки. Якщо хочеш, в п’ятницю якраз буде проводитися один з таких. Можеш написати мені і поїдеш разом з нами.—мої очі не на жарт заблистіли. Ніби дав малій дитині цукерку, або подарив нову іграшку.

—Добре, я подумаю.—сказала я, хоча по моїй реакції все одно було ясно, що я вже згідна

—Я чекатиму повідомлення, але врахуй часу в тебе до восьмої вечора. Гонка розпочинається в дев’ятій ночі.—Паркер почав припарковуватися на подвір’ї дому.

Ми приїхали… Мене знов окутало тремтіння. Хлопець заглушив машину і я видихнула та вийшла.
Холод ночі окутав мене з ніг до голови і шкіра покрилася тисячами мурашок. Я підняла голову догори на чисте, без єдиної хмаринки, нічне небо, яке було повністю вкрите зорями. Там так спокійно… Колись хочеться взяти і полетіти в їхні обійми. Хочеться, щоб вони взяли і твоє тіло і душу та заколисали в своїй колисковій.

Але, на жаль, цього не станеться і потрібно повертатися в реальність.
Пройшло лише пару секунд, як я так стою. Потрібно йти в дім та надіятися вийти з нього живою.

Continue Reading

You'll Also Like

22.1K 849 22
Книга поділена на дві частини за тимчасовими проміжками, в яких відбуваються всі головні любовні події. Спочатку героям близько 18 років, а потім ми...
9 0 4
Ліліана мріяла про цю зустріч місяцями. Новий рік, романтична атмосфера, і нарешті - він, коханий, якого вона знала лише за безліччю повідомлень. Але...
5.1K 296 40
Кожна історія доходить до свого щасливого фіналу. Так з дитинства говорив мій батько. Випробуваннями та перешкодами ми повинні здолати їх. Справді? Д...
356 62 23
Вона знищила моє життя ніби та блискавка - потрапила до хати, підпалила і вбила. Але я все ще живий, і це її страшенно бісить. Щоразу, як я вислизаю...