Demon husband ❤️
by Shweyee ❤️
Uni
"ပြောပါအုံး....ပြောပါအုံး....မောင့်ကိုဘယ်လောက်ချစ်တဲ့အကြောင်းတွေ"
"ငါကမောင့်ကိုအရမ်းချစ်တာ...လွန်းသက်လယ်ကမင်းအဏ္ဏဝါမှိုင်းကိုအရမ်းချစ်တာ....ဘယ်တော့မှမခွဲဘူး....မောင့်ကိုပဲတသက်လုံးချစ်သွားမှာ....အရမ်းချစ်တယ်မောင်"
ခစ်!....ခစ်!....
ကလေးလေးတစ်ယောက်လိုကုတင်ပေါ်တွင်လွန်းပေါင်ပေါ်အားခေါင်းအုံးကာ ဗိုက်လေးကိုမျက်နှာအပ်ကာ တခစ်ခစ်ရယ်နေသောမောင်ပါလေ ၊ တခါတလေမောင်ကလေးဆန်တာအရမ်းချစ်ဖို့ကောင်းလွန်းသည် ၊ အခုလည်း အင်္ကျီကြယ်သီးလေးများကို ဆော့ကစားနေတာ သူ့ကိုဘယ်လောက်ချစ်ကြောင်းမေးနေသူ.......
"မောင်....တစ်ခါတစ်လေကျရင်မင်းကကလေးလေးကျနေတာပဲ"
"သက်လယ်ကချစ်တော့ဘူးလား"
"ချစ်တာပေါ့ဗျာ"
မွ!
"ငါကမောင်ဘလိုနေနေချစ်တာ"
မွ!
မွ!
နဖူးတွေရောပါးတွေပါတစ်ချက်ဆီတစ်လှည့်ဆီအနမ်းပေးလိုက်တော့ သွားအဖြီးသားဖြင့်ပီတိဖြစ်နေသော မောင်ကသခင့်ဆီက လိုတာရသည့်ကြောင်ပေါက်လေးအတိုင်းပင် ၊ ချစ်စရာကောင်းချက်ကတော့ လွန်းမျက်စိအာရုံထဲက မောင့်အပြုံးကဘယ်သောအခါမှထွက်ခွာသွားတော့မည်မဟုတ်ပေ......
"ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာမောင်ကလေ"
"သက်လယ်ကိုစားနေရလို့လေ"
"ဟာ!.....မောင်နော်!...."
သူ့စကားကြောင့် အကျယ်ကြီးထအော်ကာ မျက်နှာကလေးက ခရမ်းချဉ်သီးအမှည့်တစ်လုံးလို နီရဲနေသော ချစ်သက်လယ်လေးကြောင့် အဏ္ဏအချစ်ပိုရပြန်သည် ၊ သူနှင့်သက်လယ်ဟာ အကြိမ်ဖန်များစွာ ဆက်ဆံခဲ့ပါသော်လည်း နှုတ်ဖျားမှပြောလိုက်တိုင်း အရှက်ပိုတက်သော သူ့သက်လယ်လေးပင်......
"အရမ်းချစ်တယ်နော်သက်လယ်"
"ငါလည်းမောင့်ကိုချစ်ပါတယ်"
"ဘယ်တော့မှမခွဲဘူးနော်.....ဆံဖြူသွားကျိုးတဲ့အထိ"
"ငါကဘယ်အချိန်ဘဲဖြစ်ဖြစ်မောင့်အနားမှာနေမှာ....တဖဝါးမှမခွာဘူး"
နှစ်ယောက်သားနဖူးချင်းထိကာ နှာခေါင်းချွန်ချွန်လေးနှစ်ခုအား ပွတ်သတ်လိုက်၏ မောင်ဟာသူ့ဘဝအတွက်တော့ တန်ဖိုးမဖြတ်နိုင်သည့်အရာတစ်ခု ၊ သူ့အတွက်တော့မောင်ဟာအရှင်သခင်တစ်ယောက်ပေ အရာအားလုံးကိုလွှမ်းမိုးချယ်လယ်နိုင်သည်.......
ဂွီ!
ဟီး!
ခစ်!
ဗိုက်ထဲကအော်သံကြောင့် အဏ္ဏဝါတစ်ယောက်သွားဖြဲကာ ရယ်ပြလိုက်မိသလိုလွန်းလည်းရယ်လိုက်မိသည် ၊ အဏ္ဏဝါတစ်ယောက်သူဗိုက်စာနေလေပီ ၊ အချိန်အားဖြင့်ဘယ်လောက်မှမရှိသေးပေ ၊ ဒီရက်ပိုင်းအဏ္ဏဝါတစ်ယောက် ထမင်းအရမ်းစားသလို အသီးမှန်သမျှလည်းစားသည်.......
"မောင်.....ဗိုက်စာနေပီလား"
"ဟုတ်တယ်သက်လယ်ရဲ့"
"အရမ်းကိုအစားအသောက်ကြမ်းနေတယ်နော်"
ဟွန့်!
နှာခေါင်းလေးအားချစ်စနိုးဖြင့်ဆွဲလိုက်ပီး ကြည်စားလိုက်တော့ နှုတ်ခမ်းလေးဆူက နှာမှုတ်ပီး ဗိုက်နားမျက်နှာပိုကပ်လာသော မောင်ပါလေ......
"စိတ်ဆိုးနေတယ်လေ.....အင်း....ဒီကစေသနာပေါ့ .....ငါးလေးကိုကြော်ပီးငါးရုတ်သီးခွဲခြမ်းလေးနဲ့ကြော်ထားတယ်....အားရှိအောင်အမဲသားလေးနှပ်ထားတယ်......ငရုပ်သီးစိမ်းလေးကိုလှော်ပီးဖျော်ထားတယ်...ချည်ပေါင်ရွက်ချဉ်ရည်လေးကြိုထားတယ်ကွာပစ်ပစ်လေး"
"စားချင်တယ်...ငါးပိရည်နဲ့ချဉ်ပေါင်ရွက်ချဉ်ရည်လေး"
"စိတ်ဆိုးနေတယ်မဟုတ်ဘူးလား"
"မဟုတ်ပါဘူးဆို"
ချက်ချင်းပေါင်ပေါ်တွင်အိပ်နေရာမှ ချက်ချင်းထားကာ လူအားဖတ်ကာချော့မော့နေသေးသည် ၊ အရမ်းစားချင်နေတာကိုလွန်းသိတာပေါ့ ၊ အဲတာကြောင့်မောင့်အကြိုက် ချက်ထားသည့်အရာတွေပင်........
"ဟုတ်ပါပီငကောက်လေး....ထမင်းစားခန်းထဲမှာစောင့်နေ"
"ဟုတ်သက်လယ်......မွ!....အရမ်းချစ်တယ်"
လူကိုအာဘွားပေးကာ အခန်းထဲမှပြေးထွက်သွားသော ကလေးကုလားမောင်ကြောင့် လွန်းခေါင်းခါမိလိုက်သည် ၊ စေလေးကိုလည်း ထမင်းကျွေးရန် စေလေးအခန်းဆီသို့.....
ကျွီ!
အခန်းအားဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ ဟိုနေ့ကသူရသည့်လခတွေဖြင့်ဝယ်ပေးထားသော Iron man အရုပ်တွေဖြင့် တစ်ယောက်ထည်းအလုပ်ရှုပ်နေသလို ဘေးမှာလည်းကားအရုပ်တွေဖြင့် ၊ စေလေးဟာ car crazy ဖြစ်သည့်အလျှောက် ကားများကိုစုစောင်းရတာကြိုက်၏ 4 နှစ်ပြည့်မွေးနေ့တုန်းကတောင်မောင်က ကားတစ်စီးဝယ်ပီး လက်ဆောင်ပေးလိုက်သေးသည်.....
"စေလေး.....ညစာစားကြမယ်"
"လာပီလေးငယ်"
ဘေးကိုတစ်တစ်တုတ်တုတ်ဖြင့်ပြေးလာသောစေလေးက ဝဝတုတ်တုတ်အသည်းယားစရာကောင်းလှ၏ သူ့လက်လေးကို ဝဝကစ်ကစ်လက်ကလေးများကလှမ်းကိုင်လာပီး.......
"ကိုကိုရော"
"ဖိုးလုံးကနေမကောင်းဘူးလေ"
"ဟုတ်လား....သွားကြမယ်"
စေလေးရဲ့ 'ကိုကို'ဟူသော အပြောကြောင့်ရယ်ချင်သွားသည် ၊ မနက်ကအခန်းထဲဝင်သွားတော့ ကိုက်ရာစုပ်ရာတွေဖြင့် မက်တက်တောင်မရပ်နိုင် ၊ ကုတင်ပေါ်တွင်ထိုင်ကာ ဖုန်းသုံးနေသလို အဲတာကိုတောင် စက္ကကတစ်ချီထဲတဲ့ ၊ ဆရာတပည့်နှစ်ယောက်က တစ်ထေရာတည်းပင် နွားသိုးကြိုးပြတ်တွေပင်........
##############################
"ကိုကိုထည့်စား"
"Daddyရောထည့်စား"
ဦးရိုင်းကိုရော မိုးစက်ကိုပါဟိုတလှည့်ဒီတလှည့် ဟင်းထည့်ပေးနေသော 9 ပင် ၊ ဦးရိုင်းရဲ့ဖိတ်ခေါ်ချက်ကြောင့် အိမ်သို့ထမင်းစားရောက်လာချင်းပင် ၊ မြွေမြွေချင်းခြေမြင်သောကြောင့် ထမင်းစားရင်ပင် တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် အကြည့်ချင်းစစ်ထိုးနေသူက ဦးမင်းအဏ္ဏဝါရိုင်းနှင့် မိုးစက်......
"Daddy .....သားချက်တာကောင်းလား"
"ကောင်းပါတယ်"
"ကိုကိုရော.....စားလို့ကောင်းလား"
"9လေးကအတော်ဆုံးပဲ"
ခစ်!....ခစ်!.....
လက်မထောင်ပီးချီးကျူးလိုက်သောကြောင့် 9ခဗျာ တခစ်ခစ်နှင့်ရယ်တော့၏ ကိုကိုဟာသူ့ဘဝအတွက်အကောင်းဆုံး ၊ Daddy ကလည်း သူတို့နှစ်ယောက်ကို သဘောတူပီဆိုတော့ သူ့မှာဘာစိုးရိမ်မှုမှမရှိတော့ ၊ ထမင်းစားဝိုင်းရဲ့လေထုက ထပ်မန်အေးဆက်ကာ ဇွန်းသံပါးကန်သံတွေသာ ကြားနေရတော့သည် ......
##############################
"ဟမောင်....အာ..."
"ဟသားစေ....အာ...."
လွန်းမှာထမင်းစားပွဲတွင် ကလေးအမေကြီးတစ်ယောက်လိုပင် ဖြစ်နေသည် ၊ သားစေအတွက်က ငါးကြော်နှပ်လေးနှင့် အမဲသားလေး ၊ မောင့်အတွက်ကတော့ ငပိရည်နှင့်ချည်ရည်ဟင်းနယ်ထားသည့်ထမင်းနှင့် အမဲသားလေး ၊ ဘေးဘက်တချက်တွင် တစ်ယောက်တစ်ခုံဖြင့်ထိုင်ကာ ကျွေးသမျှကို မညည်းမညူစားနေကြ၏
"ကောင်းလား"
"ကောင်းတယ်"
"Good"
လက်မလေးထောင်ကာ နှစ်ယောက်သား ပါးလေးတွေဖောင်းကာ အပြည့်အဝစားနေကြပီး လွန်းမှာသူတို့အားကြည့်ကာ ဝမ်းသာကြည်နူးနေမိသည် ၊ သူ့ဘဝကအရမ်းသာယာဖို့ကောင်း၏ စံအိမ်ကအလုပ်သမားများကလည်း သခင်လေးခွံ့သမျှကိုစားနေသော သခင်ကြီးနှင့် သခင်လေးပေါက်စကြောင့် ပြုံးပြုံးဖြင့်သာ ကြည့်နေကြသလို အရမ်းလည်းအားကျနေကြပီ အထူးသဖြင့် မကြာသေးခင်မှအလုပ်ဝင်လာသော ကောင်မလေးများပင်.....
"ဝပီလား"
ခေါင်းလေးငြိမ့်ပြသူ နှစ်ယောက်ကြောင့် လွန်းဇွန်းကိုချကာ နှစ်ယောက်စလုံးအားရေတိုက် ပါးစပ်သုတ်ပေးလိုက်ပီး......
"မောင်....သားစေကိုသွားတိုက်ပေးလိုက်နော်....ညဝတ်အင်္ကျီဝတ်ပေးပီး...သေသေချာချာသိပ်ခဲ့နော်"
"ဟုတ်သက်လယ်"
"ငါထမင်းစားလိုက်အုံးမယ်"
"Good night.....လေးငယ်"
စေလေးနှင့်မောင်ထွက်သွားတော့ လွန်းလည်းထမင်းစားစရာရှိတာ ဆက်စားလိုက်၏ သူဒီရက်အတွင်း အရမ်းဝလာသောကြောင့် ထမင်းအရမ်းစားလို့မဖြစ်ပေ ၊ ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်မောင့်အတွက် အလှအပထိမ်းသိမ်းရမည်.....
##############################
"မောင်ရင်အလုပ်ကိစ္စတွေအခြေအနေဘလိုရှိလဲ....သူတို့ရောမင်းကိုယုံကြရဲ့လား"
"အခြေအနေကကောင်းပါတယ် Uncle သူတို့လဲကျွန်တော့်ကိုအရမ်းယုံတယ်.....ယုံကြည်အောက်လည်းတခုခုကိုပေးစပ်ရပါတယ်"
"ဘယ်အချိန်လောက်ပီးမှာလဲ"
"နောက်တစ်လလောက်နေရင်....ရှယ်ယာရှင်အစည်းအဝေးရှိပါတယ်...အဲမတိုင်ခင်အပီးလုပ်နေပါတယ်.... Uncle ရှယ်ယာကအများဆုံးဖြစ်ပီး....Loon group က Uncle လက်ထဲကိုရောက်လာစေရမယ်"
"မင်းသူတို့နဲ့ပေါင်းပီးငါ့ကိုမလိမ်နဲ့နော်....ငါမသိဘူးမှတ်မနေနဲ့"
"ကျွန်တော်မလိမ်ရဲပါဘူး Uncle .....9အသက်နဲ့တောင်ရင်းထားတာပဲ"
"သူတို့ကကော....မင်းကိုယုံကြရဲ့လား....မင်းအဏ္ဏဝါမှိုင်းကိုသတိထား.....သူကအရမ်းဉာဏ်များတယ်"
"ကျွန်တော်ကိုသူတို့ယုံကြပါတယ်..... Uncle သာကတိတည်ပါစေ"
"အစီစဥ်တိုင်းကို report တင်.....ငါကတိတည်တဲ့လူတစ်ယောက်ပဲ"
"ဟု Uncle ....ကျွန်တော်ယုံပါတယ်"
ထမင်းစားပီး ဧည့်ခန်းထဲတွင်စကားပြောနေခြင်းပင် ၊ 9 ကတော့ ပန်းကန်ဆေးနေခြင်း ၊ 9လာသည်ကိုလဲမြင်တော့ စကားတွေရပ်သွားကြသလို ဦးရိုင်းမျက်နှာကလည်း ကျေနပ်နေဟန် ၊ မကြာခင်သူ အရာအားလုံးကိုပိုင်ဆိုင်ရတော့မည် ၊ ဒါဟာသူ့ရဲ့ကံကြမ္မာပင် ၊ အရာအားလုံးငါပိုင်တဲ့တစ်နေ့ မင်းအဏ္ဏဝါမှိုင်း မင်းသေနေ့စိတဲ့နေ့ပဲ........
##############################
လွန်းတစ်ယောက်ထမင်းစားသောက်ပီးကာ မောင့်ကိုအခန်းထဲတွင်စောင့်နေလိုက်သည်
social သုံးနေသည့်အတွက်ကြောင့် update ဖြစ်နေသော ပြင်ဦးလွင်ကပန်းခင်းလေးများအားသဘောတကျကျကြည့်ကာ သွားချင်စိတ်များကတားလို့မရ ၊ ရောင်စုံဖူးပွင့်နေသောပန်းကလေးများအနီးတွင်သာ နေရလျှင်ဘယ်လောက်တောင် စိတ်သက်သာရလိုက်မလဲ......
"သွားချင်လို့လားသက်လယ်"
"ဟင်!...မောင်..."
ပန်းပုံလေးများကို မျက်စိကျနေသောကြောင့် မောင်ဝင်လာသည်ကိုပင် မသိလိုက်ချေ ၊ မိမိစိတ်ကိုဖတ်တက်သောမောင်ကတော့ ပါးစပ်ကပင်ထုတ်ပြောစရာမလိုအောင် ကိုယ့်အကြောင်းများကို နောကျေနေလေပီ.....
အခန်းထဲဝင်လာတာကိုပင် သတိမထားမိပဲ ဖုန်းကိုသာစိုက်ကြည့်နေသော သက်လယ်ကြောင့် ခြေလှမ်းများကိုဖွဖွလေးလှမ်းကာ အနားသို့တိုးသွားတော့ သက်လယ်ကပန်းပုံလေးများအား ကြည့်နေ၏ သူနှင့်အတူတူနေကတည်းက သက်လယ်ကိုသူဘယ်မှာလိုက်မပို့မိပေ ......
"ဘယ်ကိုသွားချင်လဲသက်လယ်"
"ပြင်ဦးလွင်မောင်"
"ဟုတ်ပီမနက်ဖြန်သွားကြမယ်"
"တကယ်လား"
"ဟုတ်တယ်"
"အရမ်းချစ်သွားပီ"
"မောင်ဖုန်းဆက်လိုက်အုန်းမယ်.....ကိုယ်လက်သန့်စင်ထားနော်"
"ဟုတ်မောင်"
သွားချင်သည့်နေရာကိုသွားရမည်ဆိုသောကြောင့် ပျော်ရွှင်စွာ bathroom ထဲ က လေးတစ်ယောက်လို ခုန်ပေါက်ဝင်သွားသော သက်လယ်အားကြည့်ကာ အဏ္ဏဝါပြုံးလိုက်မိကာ စက္ကအားဖုန်းဆက်လိုက်သည်.....
'စက္က'
'ဟုတ်Boss'
'မနက်ဖြန်ပြင်ဦးလွင်သွားမယ်'
'ဟုတ် Boss'
'မင်းတို့အတွဲလည်းလိုက်ခဲ့'
'အိမ်မှာရော'
'သီဟနိုင်တို့ကိုထားခဲ့မယ်'
'ဟု Boss'
T
"မောင်....ငါအဝတ်အစားတွေထည့်လိုက်အုံးမယ်"
"ဟုတ်သက်လယ်"
အင်္ကျီတွေရော အသုံးအဆောင်ပစ္စည်းပေါင်းစုံကို language ထဲထည့်ကာ သားစေအတွက်ပါ ထည့်လိုက်သည် ၊ တော်သေးတာပေါ့ သားစေရဲ့အင်္ကျီတွေက သူတို့အခန်းထဲတွင်ရှိနေလို့ ၊ အားလုံးကိုအစုံအလင်ထည့်ကာ မောင့်ဘေးသို့ဝင်ထိုင်လိုက်ပီး......
"မောင်ဘယ်တော့သွားမှာလဲ"
"မနက်ပိုင်းလေ"
"ဟုတ်မောင်....မြန်မြန်အိပ်မယ်....အဲတာမှစောစောသွားရမှာ"
ခေါင်းအုံးကိုမှီကာ လှဲနေသော မောက့်ရင်ခွင်ထဲအတင်းတိုးဝင်ကာ အိပ်နေတော့မောင်ကသူ့ကိုဖတ်ထားပေးပီးနဖူးလေးအား တစ်ချက်နမ်းပေးလိုက်သည် သူသွားချင်သောပြင်ဦးလွင်ကို သွားရတော့မည်ဆိုသောကြောင့် အရမ်းပျော်နေမိတာအမှန်ပင်......
##############################
တဖက်အခန်းတွင်လည်း ညကအဖြစ်အပြတ်ကကိုယ့်ကြောင့်ဆိုတော့ သူခိုင်းသမျှကိုလုပ်နေသည် ၊ Boss ကို 'မယက'ဟုပြောမိတာ ချက်ချင်းပင်ဝဋ်လည်တော့သည် ၊ ကိုယ်လည်းကြောက်ရသည်ပဲလေ....
"ဘာတွေထည့်ရအုံးမှာလဲချာတိတ်"
"အပြင်မသွားဖူဘူးလား....အဝတ်အစားတွေထည့်....သွားတိုက်တံတို့သွားတိုက်ဆေးတို့"
"ဟုတ်"
"အသုံးကိုမကျဘူး"
သူကသာအရမ်းဆရာတွေလုပ်ချင်နေတာဟု ပြောလိုက်ချင်သည် ၊ အပြင်ကတော့ထုတ်မပြောရဲပေ ချာတိတ်အပေါက်ကအရမ်းဆိုးသလို လက်သံကလည်းအရမ်းပြောင်၏ တော်ကြာကုတင်ပေါ်က ကန်ချခံရအုံးမည် ၊ ကန်ချခံရတာကမဆိုးပင်မဲ့ ညစာငတ်လောက်မည် အခြေအနေကြည့်ရှောင်မှ......
# love you all ❤️
# vote comment ❤️
# 20 9 2022 ❤️
Zawgi
"ေျပာပါအုံး....ေျပာပါအုံး....ေမာင့္ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းေတြ"
"ငါကေမာင့္ကိုအရမ္းခ်စ္တာ...လြန္းသက္လယ္ကမင္းအဏၰဝါမွိုင္းကိုအရမ္းခ်စ္တာ....ဘယ္ေတာ့မွမခြဲဘူး....ေမာင့္ကိုပဲတသက္လုံးခ်စ္သြားမွာ....အရမ္းခ်စ္တယ္ေမာင္"
ခစ္!....ခစ္!....
ကေလးေလးတစ္ေယာက္လိုကုတင္ေပၚတြင္လြန္းေပါင္ေပၚအားေခါင္းအုံးကာ ဗိုက္ေလးကိုမ်က္ႏွာအပ္ကာ တခစ္ခစ္ရယ္ေနေသာေမာင္ပါေလ ၊ တခါတေလေမာင္ကေလးဆန္တာအရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းသည္ ၊ အခုလည္း အကၤ်ီၾကယ္သီးေလးမ်ားကို ေဆာ့ကစားေနတာ သူ႕ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္းေမးေနသူ.......
"ေမာင္....တစ္ခါတစ္ေလက်ရင္မင္းကကေလးေလးက်ေနတာပဲ"
"သက္လယ္ကခ်စ္ေတာ့ဘူးလား"
"ခ်စ္တာေပါ့ဗ်ာ"
မြ!
"ငါကေမာင္ဘလိုေနေနခ်စ္တာ"
မြ!
မြ!
နဖူးေတြေရာပါးေတြပါတစ္ခ်က္ဆီတစ္လွည့္ဆီအနမ္းေပးလိုက္ေတာ့ သြားအၿဖီးသားျဖင့္ပီတိျဖစ္ေနေသာ ေမာင္ကသခင့္ဆီက လိုတာရသည့္ေၾကာင္ေပါက္ေလးအတိုင္းပင္ ၊ ခ်စ္စရာေကာင္းခ်က္ကေတာ့ လြန္းမ်က္စိအာ႐ုံထဲက ေမာင့္အၿပဳံးကဘယ္ေသာအခါမွထြက္ခြာသြားေတာ့မည္မဟုတ္ေပ......
"ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာေမာင္ကေလ"
"သက္လယ္ကိုစားေနရလို႔ေလ"
"ဟာ!.....ေမာင္ေနာ္!...."
သူ႕စကားေၾကာင့္ အက်ယ္ႀကီးထေအာ္ကာ မ်က္ႏွာကေလးက ခရမ္းခ်ဥ္သီးအမွည့္တစ္လုံးလို နီရဲေနေသာ ခ်စ္သက္လယ္ေလးေၾကာင့္ အဏၰအခ်စ္ပိုရျပန္သည္ ၊ သူႏွင့္သက္လယ္ဟာ အႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ဆက္ဆံခဲ့ပါေသာ္လည္း ႏႈတ္ဖ်ားမွေျပာလိုက္တိုင္း အရွက္ပိုတက္ေသာ သူ႕သက္လယ္ေလးပင္......
"အရမ္းခ်စ္တယ္ေနာ္သက္လယ္"
"ငါလည္းေမာင့္ကိုခ်စ္ပါတယ္"
"ဘယ္ေတာ့မွမခြဲဘူးေနာ္.....ဆံျဖဴသြားက်ိဳးတဲ့အထိ"
"ငါကဘယ္အခ်ိန္ဘဲျဖစ္ျဖစ္ေမာင့္အနားမွာေနမွာ....တဖဝါးမွမခြာဘူး"
ႏွစ္ေယာက္သားနဖူးခ်င္းထိကာ ႏွာေခါင္းခြၽန္ခြၽန္ေလးႏွစ္ခုအား ပြတ္သတ္လိုက္၏ ေမာင္ဟာသူ႕ဘဝအတြက္ေတာ့ တန္ဖိုးမျဖတ္နိုင္သည့္အရာတစ္ခု ၊ သူ႕အတြက္ေတာ့ေမာင္ဟာအရွင္သခင္တစ္ေယာက္ေပ အရာအားလုံးကိုလႊမ္းမိုးခ်ယ္လယ္နိုင္သည္.......
ဂြီ!
ဟီး!
ခစ္!
ဗိုက္ထဲကေအာ္သံေၾကာင့္ အဏၰဝါတစ္ေယာက္သြားၿဖဲကာ ရယ္ျပလိုက္မိသလိုလြန္းလည္းရယ္လိုက္မိသည္ ၊ အဏၰဝါတစ္ေယာက္သူဗိုက္စာေနေလပီ ၊ အခ်ိန္အားျဖင့္ဘယ္ေလာက္မွမရွိေသးေပ ၊ ဒီရက္ပိုင္းအဏၰဝါတစ္ေယာက္ ထမင္းအရမ္းစားသလို အသီးမွန္သမွ်လည္းစားသည္.......
"ေမာင္.....ဗိုက္စာေနပီလား"
"ဟုတ္တယ္သက္လယ္ရဲ႕"
"အရမ္းကိုအစားအေသာက္ၾကမ္းေနတယ္ေနာ္"
ဟြန႔္!
ႏွာေခါင္းေလးအားခ်စ္စနိုးျဖင့္ဆြဲလိုက္ပီး ၾကည္စားလိုက္ေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းေလးဆူက ႏွာမႈတ္ပီး ဗိုက္နားမ်က္ႏွာပိုကပ္လာေသာ ေမာင္ပါေလ......
"စိတ္ဆိုးေနတယ္ေလ.....အင္း....ဒီကေစသနာေပါ့ .....ငါးေလးကိုေၾကာ္ပီးငါး႐ုတ္သီးခြဲျခမ္းေလးနဲ႕ေၾကာ္ထားတယ္....အားရွိေအာင္အမဲသားေလးႏွပ္ထားတယ္......င႐ုပ္သီးစိမ္းေလးကိုေလွာ္ပီးေဖ်ာ္ထားတယ္...ခ်ည္ေပါင္႐ြက္ခ်ဥ္ရည္ေလးႀကိဳထားတယ္ကြာပစ္ပစ္ေလး"
"စားခ်င္တယ္...ငါးပိရည္နဲ႕ခ်ဥ္ေပါင္႐ြက္ခ်ဥ္ရည္ေလး"
"စိတ္ဆိုးေနတယ္မဟုတ္ဘူးလား"
"မဟုတ္ပါဘူးဆို"
ခ်က္ခ်င္းေပါင္ေပၚတြင္အိပ္ေနရာမွ ခ်က္ခ်င္းထားကာ လူအားဖတ္ကာေခ်ာ့ေမာ့ေနေသးသည္ ၊ အရမ္းစားခ်င္ေနတာကိုလြန္းသိတာေပါ့ ၊ အဲတာေၾကာင့္ေမာင့္အႀကိဳက္ ခ်က္ထားသည့္အရာေတြပင္........
"ဟုတ္ပါပီငေကာက္ေလး....ထမင္းစားခန္းထဲမွာေစာင့္ေန"
"ဟုတ္သက္လယ္......မြ!....အရမ္းခ်စ္တယ္"
လူကိုအာဘြားေပးကာ အခန္းထဲမွေျပးထြက္သြားေသာ ကေလးကုလားေမာင္ေၾကာင့္ လြန္းေခါင္းခါမိလိုက္သည္ ၊ ေစေလးကိုလည္း ထမင္းေကြၽးရန္ ေစေလးအခန္းဆီသို႔.....
ကြၽီ!
အခန္းအားဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဟိုေန႕ကသူရသည့္လခေတြျဖင့္ဝယ္ေပးထားေသာ Iron man အ႐ုပ္ေတြျဖင့္ တစ္ေယာက္ထည္းအလုပ္ရႈပ္ေနသလို ေဘးမွာလည္းကားအ႐ုပ္ေတြျဖင့္ ၊ ေစေလးဟာ car crazy ျဖစ္သည့္အေလွ်ာက္ ကားမ်ားကိုစုေစာင္းရတာႀကိဳက္၏ 4 ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႕တုန္းကေတာင္ေမာင္က ကားတစ္စီးဝယ္ပီး လက္ေဆာင္ေပးလိုက္ေသးသည္.....
"ေစေလး.....ညစာစားၾကမယ္"
"လာပီေလးငယ္"
ေဘးကိုတစ္တစ္တုတ္တုတ္ျဖင့္ေျပးလာေသာေစေလးက ဝဝတုတ္တုတ္အသည္းယားစရာေကာင္းလွ၏ သူ႕လက္ေလးကို ဝဝကစ္ကစ္လက္ကေလးမ်ားကလွမ္းကိုင္လာပီး.......
"ကိုကိုေရာ"
"ဖိုးလုံးကေနမေကာင္းဘူးေလ"
"ဟုတ္လား....သြားၾကမယ္"
ေစေလးရဲ႕ 'ကိုကို'ဟူေသာ အေျပာေၾကာင့္ရယ္ခ်င္သြားသည္ ၊ မနက္ကအခန္းထဲဝင္သြားေတာ့ ကိုက္ရာစုပ္ရာေတြျဖင့္ မက္တက္ေတာင္မရပ္နိုင္ ၊ ကုတင္ေပၚတြင္ထိုင္ကာ ဖုန္းသုံးေနသလို အဲတာကိုေတာင္ စကၠကတစ္ခ်ီထဲတဲ့ ၊ ဆရာတပည့္ႏွစ္ေယာက္က တစ္ေထရာတည္းပင္ ႏြားသိုးႀကိဳးျပတ္ေတြပင္........
##############################
"ကိုကိုထည့္စား"
"Daddyေရာထည့္စား"
ဦးရိုင္းကိုေရာ မိုးစက္ကိုပါဟိုတလွည့္ဒီတလွည့္ ဟင္းထည့္ေပးေနေသာ 9 ပင္ ၊ ဦးရိုင္းရဲ႕ဖိတ္ေခၚခ်က္ေၾကာင့္ အိမ္သို႔ထမင္းစားေရာက္လာခ်င္းပင္ ၊ ေႁမြေႁမြခ်င္းေျချမင္ေသာေၾကာင့္ ထမင္းစားရင္ပင္ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ အၾကည့္ခ်င္းစစ္ထိုးေနသူက ဦးမင္းအဏၰဝါရိုင္းႏွင့္ မိုးစက္......
"Daddy .....သားခ်က္တာေကာင္းလား"
"ေကာင္းပါတယ္"
"ကိုကိုေရာ.....စားလို႔ေကာင္းလား"
"9ေလးကအေတာ္ဆုံးပဲ"
ခစ္!....ခစ္!.....
လက္မေထာင္ပီးခ်ီးက်ဴးလိုက္ေသာေၾကာင့္ 9ခဗ်ာ တခစ္ခစ္ႏွင့္ရယ္ေတာ့၏ ကိုကိုဟာသူ႕ဘဝအတြက္အေကာင္းဆုံး ၊ Daddy ကလည္း သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို သေဘာတူပီဆိုေတာ့ သူ႕မွာဘာစိုးရိမ္မႈမွမရွိေတာ့ ၊ ထမင္းစားဝိုင္းရဲ႕ေလထုက ထပ္မန္ေအးဆက္ကာ ဇြန္းသံပါးကန္သံေတြသာ ၾကားေနရေတာ့သည္ ......
##############################
"ဟေမာင္....အာ..."
"ဟသားေစ....အာ...."
လြန္းမွာထမင္းစားပြဲတြင္ ကေလးအေမႀကီးတစ္ေယာက္လိုပင္ ျဖစ္ေနသည္ ၊ သားေစအတြက္က ငါးေၾကာ္ႏွပ္ေလးႏွင့္ အမဲသားေလး ၊ ေမာင့္အတြက္ကေတာ့ ငပိရည္ႏွင့္ခ်ည္ရည္ဟင္းနယ္ထားသည့္ထမင္းႏွင့္ အမဲသားေလး ၊ ေဘးဘက္တခ်က္တြင္ တစ္ေယာက္တစ္ခုံျဖင့္ထိုင္ကာ ေကြၽးသမွ်ကို မညည္းမၫူစားေနၾက၏
"ေကာင္းလား"
"ေကာင္းတယ္"
"Good"
လက္မေလးေထာင္ကာ ႏွစ္ေယာက္သား ပါးေလးေတြေဖာင္းကာ အျပည့္အဝစားေနၾကပီး လြန္းမွာသူတို႔အားၾကည့္ကာ ဝမ္းသာၾကည္ႏူးေနမိသည္ ၊ သူ႕ဘဝကအရမ္းသာယာဖို႔ေကာင္း၏ စံအိမ္ကအလုပ္သမားမ်ားကလည္း သခင္ေလးခြံ႕သမွ်ကိုစားေနေသာ သခင္ႀကီးႏွင့္ သခင္ေလးေပါက္စေၾကာင့္ ၿပဳံးၿပဳံးျဖင့္သာ ၾကည့္ေနၾကသလို အရမ္းလည္းအားက်ေနၾကပီ အထူးသျဖင့္ မၾကာေသးခင္မွအလုပ္ဝင္လာေသာ ေကာင္မေလးမ်ားပင္.....
"ဝပီလား"
ေခါင္းေလးၿငိမ့္ျပသူ ႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ လြန္းဇြန္းကိုခ်ကာ ႏွစ္ေယာက္စလုံးအားေရတိုက္ ပါးစပ္သုတ္ေပးလိုက္ပီး......
"ေမာင္....သားေစကိုသြားတိုက္ေပးလိုက္ေနာ္....ညဝတ္အကၤ်ီဝတ္ေပးပီး...ေသေသခ်ာခ်ာသိပ္ခဲ့ေနာ္"
"ဟုတ္သက္လယ္"
"ငါထမင္းစားလိုက္အုံးမယ္"
"Good night.....ေလးငယ္"
ေစေလးႏွင့္ေမာင္ထြက္သြားေတာ့ လြန္းလည္းထမင္းစားစရာရွိတာ ဆက္စားလိုက္၏ သူဒီရက္အတြင္း အရမ္းဝလာေသာေၾကာင့္ ထမင္းအရမ္းစားလို႔မျဖစ္ေပ ၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေမာင့္အတြက္ အလွအပထိမ္းသိမ္းရမည္.....
##############################
"ေမာင္ရင္အလုပ္ကိစၥေတြအေျခအေနဘလိုရွိလဲ....သူတို႔ေရာမင္းကိုယုံၾကရဲ႕လား"
"အေျခအေနကေကာင္းပါတယ္ Uncle သူတို႔လဲကြၽန္ေတာ့္ကိုအရမ္းယုံတယ္.....ယုံၾကည္ေအာက္လည္းတခုခုကိုေပးစပ္ရပါတယ္"
"ဘယ္အခ်ိန္ေလာက္ပီးမွာလဲ"
"ေနာက္တစ္လေလာက္ေနရင္....ရွယ္ယာရွင္အစည္းအေဝးရွိပါတယ္...အဲမတိုင္ခင္အပီးလုပ္ေနပါတယ္.... Uncle ရွယ္ယာကအမ်ားဆုံးျဖစ္ပီး....Loon group က Uncle လက္ထဲကိုေရာက္လာေစရမယ္"
"မင္းသူတို႔နဲ႕ေပါင္းပီးငါ့ကိုမလိမ္နဲ႕ေနာ္....ငါမသိဘူးမွတ္မေနနဲ႕"
"ကြၽန္ေတာ္မလိမ္ရဲပါဘူး Uncle .....9အသက္နဲ႕ေတာင္ရင္းထားတာပဲ"
"သူတို႔ကေကာ....မင္းကိုယုံၾကရဲ႕လား....မင္းအဏၰဝါမွိုင္းကိုသတိထား.....သူကအရမ္းဉာဏ္မ်ားတယ္"
"ကြၽန္ေတာ္ကိုသူတို႔ယုံၾကပါတယ္..... Uncle သာကတိတည္ပါေစ"
"အစီစဥ္တိုင္းကို report တင္.....ငါကတိတည္တဲ့လူတစ္ေယာက္ပဲ"
"ဟု Uncle ....ကြၽန္ေတာ္ယုံပါတယ္"
ထမင္းစားပီး ဧည့္ခန္းထဲတြင္စကားေျပာေနျခင္းပင္ ၊ 9 ကေတာ့ ပန္းကန္ေဆးေနျခင္း ၊ 9လာသည္ကိုလဲျမင္ေတာ့ စကားေတြရပ္သြားၾကသလို ဦးရိုင္းမ်က္ႏွာကလည္း ေက်နပ္ေနဟန္ ၊ မၾကာခင္သူ အရာအားလုံးကိုပိုင္ဆိုင္ရေတာ့မည္ ၊ ဒါဟာသူ႕ရဲ႕ကံၾကမၼာပင္ ၊ အရာအားလုံးငါပိုင္တဲ့တစ္ေန႕ မင္းအဏၰဝါမွိုင္း မင္းေသေန႕စိတဲ့ေန႕ပဲ........
##############################
လြန္းတစ္ေယာက္ထမင္းစားေသာက္ပီးကာ ေမာင့္ကိုအခန္းထဲတြင္ေစာင့္ေနလိုက္သည္
social သုံးေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ update ျဖစ္ေနေသာ ျပင္ဦးလြင္ကပန္းခင္းေလးမ်ားအားသေဘာတက်က်ၾကည့္ကာ သြားခ်င္စိတ္မ်ားကတားလို႔မရ ၊ ေရာင္စုံဖူးပြင့္ေနေသာပန္းကေလးမ်ားအနီးတြင္သာ ေနရလွ်င္ဘယ္ေလာက္ေတာင္ စိတ္သက္သာရလိုက္မလဲ......
"သြားခ်င္လို႔လားသက္လယ္"
"ဟင္!...ေမာင္..."
ပန္းပုံေလးမ်ားကို မ်က္စိက်ေနေသာေၾကာင့္ ေမာင္ဝင္လာသည္ကိုပင္ မသိလိုက္ေခ် ၊ မိမိစိတ္ကိုဖတ္တက္ေသာေမာင္ကေတာ့ ပါးစပ္ကပင္ထုတ္ေျပာစရာမလိုေအာင္ ကိုယ့္အေၾကာင္းမ်ားကို ေနာေက်ေနေလပီ.....
အခန္းထဲဝင္လာတာကိုပင္ သတိမထားမိပဲ ဖုန္းကိုသာစိုက္ၾကည့္ေနေသာ သက္လယ္ေၾကာင့္ ေျခလွမ္းမ်ားကိုဖြဖြေလးလွမ္းကာ အနားသို႔တိုးသြားေတာ့ သက္လယ္ကပန္းပုံေလးမ်ားအား ၾကည့္ေန၏ သူႏွင့္အတူတူေနကတည္းက သက္လယ္ကိုသူဘယ္မွာလိုက္မပို႔မိေပ ......
"ဘယ္ကိုသြားခ်င္လဲသက္လယ္"
"ျပင္ဦးလြင္ေမာင္"
"ဟုတ္ပီမနက္ျဖန္သြားၾကမယ္"
"တကယ္လား"
"ဟုတ္တယ္"
"အရမ္းခ်စ္သြားပီ"
"ေမာင္ဖုန္းဆက္လိုက္အုန္းမယ္.....ကိုယ္လက္သန႔္စင္ထားေနာ္"
"ဟုတ္ေမာင္"
သြားခ်င္သည့္ေနရာကိုသြားရမည္ဆိုေသာေၾကာင့္ ေပ်ာ္႐ႊင္စြာ bathroom ထဲ က ေလးတစ္ေယာက္လို ခုန္ေပါက္ဝင္သြားေသာ သက္လယ္အားၾကည့္ကာ အဏၰဝါၿပဳံးလိုက္မိကာ စကၠအားဖုန္းဆက္လိုက္သည္.....
'စကၠ'
'ဟုတ္Boss'
'မနက္ျဖန္ျပင္ဦးလြင္သြားမယ္'
'ဟုတ္ Boss'
'မင္းတို႔အတြဲလည္းလိုက္ခဲ့'
'အိမ္မွာေရာ'
'သီဟနိုင္တို႔ကိုထားခဲ့မယ္'
'ဟု Boss'
T
"ေမာင္....ငါအဝတ္အစားေတြထည့္လိုက္အုံးမယ္"
"ဟုတ္သက္လယ္"
အကၤ်ီေတြေရာ အသုံးအေဆာင္ပစၥည္းေပါင္းစုံကို language ထဲထည့္ကာ သားေစအတြက္ပါ ထည့္လိုက္သည္ ၊ ေတာ္ေသးတာေပါ့ သားေစရဲ႕အကၤ်ီေတြက သူတို႔အခန္းထဲတြင္ရွိေနလို႔ ၊ အားလုံးကိုအစုံအလင္ထည့္ကာ ေမာင့္ေဘးသို႔ဝင္ထိုင္လိုက္ပီး......
"ေမာင္ဘယ္ေတာ့သြားမွာလဲ"
"မနက္ပိုင္းေလ"
"ဟုတ္ေမာင္....ျမန္ျမန္အိပ္မယ္....အဲတာမွေစာေစာသြားရမွာ"
ေခါင္းအုံးကိုမွီကာ လွဲေနေသာ ေမာက့္ရင္ခြင္ထဲအတင္းတိုးဝင္ကာ အိပ္ေနေတာ့ေမာင္ကသူ႕ကိုဖတ္ထားေပးပီးနဖူးေလးအား တစ္ခ်က္နမ္းေပးလိုက္သည္ သူသြားခ်င္ေသာျပင္ဦးလြင္ကို သြားရေတာ့မည္ဆိုေသာေၾကာင့္ အရမ္းေပ်ာ္ေနမိတာအမွန္ပင္......
##############################
တဖက္အခန္းတြင္လည္း ညကအျဖစ္အျပတ္ကကိုယ့္ေၾကာင့္ဆိုေတာ့ သူခိုင္းသမွ်ကိုလုပ္ေနသည္ ၊ Boss ကို 'မယက'ဟုေျပာမိတာ ခ်က္ခ်င္းပင္ဝဋ္လည္ေတာ့သည္ ၊ ကိုယ္လည္းေၾကာက္ရသည္ပဲေလ....
"ဘာေတြထည့္ရအုံးမွာလဲခ်ာတိတ္"
"အျပင္မသြားဖူဘူးလား....အဝတ္အစားေတြထည့္....သြားတိုက္တံတို႔သြားတိုက္ေဆးတို႔"
"ဟုတ္"
"အသုံးကိုမက်ဘဴး"
သူကသာအရမ္းဆရာေတြလုပ္ခ်င္ေနတာဟု ေျပာလိုက္ခ်င္သည္ ၊ အျပင္ကေတာ့ထုတ္မေျပာရဲေပ ခ်ာတိတ္အေပါက္ကအရမ္းဆိုးသလို လက္သံကလည္းအရမ္းေျပာင္၏ ေတာ္ၾကာကုတင္ေပၚက ကန္ခ်ခံရအုံးမည္ ၊ ကန္ခ်ခံရတာကမဆိုးပင္မဲ့ ညစာငတ္ေလာက္မည္ အေျခအေနၾကည့္ေရွာင္မွ......
# love you all ❤️
# vote comment ❤️
# 20 9 2022 ❤️